Nee, een topic op het fokforum is inderdaad een doorslaggevende reden om niet in Nederland te blijven wonenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Maar even serieus, als je emigreert, kun je niet meer in dit topic posten
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Maar even serieus, als je emigreert, kun je niet meer in dit topic posten
Nee, en dat doen ze dan ook niet (meer)quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel posten
Neequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel posten
Ze kan toch niet boos worden op mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:35 schreef LastRequest het volgende:
Yasha gaat trouwens not amused zijn @ TT
disclaimer: Die was 16 jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef Mikkie het volgende:
disclaimer: het is de vriendin van Tom Boonen. En nee, die tieten zijn níet mooi zo.
Mwoah ik weet niks zeker, wie weet hoe het gaat lopen de komende jaren. Maar ik vind het wel het overwegen waard. Huizen e.d. zijn hier niet te betalen, je moet er zó voor krom liggen dat het niet meer leuk is. Bovendien vind ik dat het sociaal knuffelende beleid van Nederland zo langzamerhand écht te ver gaat. En natuurlijk is een ander land helemaal niet zaligmakend hoor, zo goed heb ik me er nog niet in verdiept. Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.quote:
En lekker hot 'n sticky ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niks zeker, wie weet hoe het gaat lopen de komende jaren. Maar ik vind het wel het overwegen waard. Huizen e.d. zijn hier niet te betalen, je moet er zó voor krom liggen dat het niet meer leuk is. Bovendien vind ik dat het sociaal knuffelende beleid van Nederland zo langzamerhand écht te ver gaat. En natuurlijk is een ander land helemaal niet zaligmakend hoor, zo goed heb ik me er nog niet in verdiept. Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.
idd, houniet moet maar eens ophouden met het veranderen van de tt telkensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze kan toch niet boos worden op mij.
Het was meer voor de ouwehoer, ik snapte je intentie wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]ik bedoelde dat je zo serieus inging op m'n topicopmerking
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef Slarioux het volgende:
Dergelijke bugs zijn binnenkort gefixt in RDE 0.3.6
Niets mis met de huidige lijn ... maar waar is het volgens jouw beter?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.
Au, ben je er nou op uit om d'r nog even extra te dissen ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft gelijk over het hele sportgebeuren en yasha is een mietje (alhoewel t wel slecht uitkomt met etenstijd naturlijk, maar als alleenstaande kan je je daarop aanpassen)
Als ze niet wil, maar ze in principe wel zou kunnen dan is ze dus gewoon een mietje!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Au, ben je er nou op uit om d'r nog even extra te dissen ofzo?
Ik verdedig je wel Yash![]()
Als ze niet wil dan gaat ze niet, en zo is het!
dat bedoelde je helemaal niet want je weet dat houniet ook niks durft te veranderen omdat dit missies domein is en ze anders stokslagen uit gaat delenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik bedoelde meer 't wijzigen maar Missie is er al
.
Dan moet je stiekem toch wat meer moeite doen dan een loze "sociale knudde" kreet in de lucht gooienquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Het was stiekem een poging het niveau van het topic te verhogen. Maar dat heb ik al vaker geprobeerd en het loopt regelmatig op niets uit.
Etenstijd? Niet heel Nederland wil per se om half zes aan de gekookte aardappelen, boontjes en gehaktballen zitten hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft gelijk over het hele sportgebeuren en yasha is een mietje (alhoewel t wel slecht uitkomt met etenstijd naturlijk, maar als alleenstaande kan je je daarop aanpassen)
Dat eet ik vandaag (serieus), half 6 haal ik alleen nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef Mikkie het volgende:
Etenstijd? Niet heel Nederland wil per se om half zes aan de gekookte aardappelen, boontjes en gehaktballen zitten hoor..
ik voel een goede discussie opkomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet je stiekem toch wat meer moeite doen dan een loze "sociale knudde" kreet in de lucht gooien. Volgens mij is 't beleid wat betreft uitkeringstrekkers behoorlijk verbeterd in de laatste 5 a 8 jaar
. Nu gooien ze ook iedereen < 27 uit de bijstand, WW is hernieuwd.
Qua huizenprijzen heb je gelijk, maar dat is niet alleen de schuld van de politiek.
Die heb ik gister nog gehad en die waren best binnen te houdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook gehaktballen als avondeten.. alleen die gewone van de AH zijn zo vies![]()
Dan moet ik ze zelf gaan maken en daar heb ik vandaag ff geen zin an.
Klopt, huizenprijzen zijn een gevolg van ruimte, vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet je stiekem toch wat meer moeite doen dan een loze "sociale knudde" kreet in de lucht gooien. Volgens mij is 't beleid wat betreft uitkeringstrekkers behoorlijk verbeterd in de laatste 5 a 8 jaar
. Nu gooien ze ook iedereen < 27 uit de bijstand, WW is hernieuwd.
Qua huizenprijzen heb je gelijk, maar dat is niet alleen de schuld van de politiek.
Ik heb ze laatst gemaakt toen ik thuis kookte, en iedereen vond het wel lekker maar ik heb em zelf na 1 hap weggegooid.. vond het echt niet lekker. Thuis heb ik trouwens ook nog een zak met iets van 100 gehaktballetjes van IKEA in de diepvries liggen, inclusief zakje poeder voor de speciale sausquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gehad en die waren best binnen te houden![]()
Vlees bij de Coop vind ik trouwens wel beter
wat is rijskbegrotingquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, huizenprijzen zijn een gevolg van ruimte, vraag en aanbod.
Maar ik doel niet alleen op uitkeringen. Nieuwe zorgverzekering, groot generaal pardon (dus: 27.000 nieuwe bijstandsuitkeringen), criminaliteitsbeleid (veel te lage straffen voor ernstige delicten, als je een inbreker in je huis een poot breekt omdat ie van je spullen af moet blijven kan ie een claim indienen en krijgt 'ie voor de rechter gelijk), braafste jongetje van de klas spelen (dik betalen aan de EU maar amper subsidies krijgen), voorliegen van het volk (JSF bijvoorbeeld).
Het enige dat hier de laatste jaren gebeurt is het constant doorvoeren van lastenverzwaringen. En waarom: zodat een immens bevolkingspamperstelsel in stand kan worden gehouden. Schaf al die shit af, hou de noodzakelijke dingen vast en laat de rest over aan de markt (en dan géén monopolies). Dat scheelt je een enórme berg bureaucratische shit en brengt de rijskbegroting met tientallen miljarden terug.
Dat is lekker korte termijn en populistische praat, maar je hebt wel gelijk. Het is overigens wel opvallend dat vooral één bevolkingsgroep dat lijkt te doen, maar terzijde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:57 schreef swarmahoer het volgende:
wat ik wel vind is dat t onderhand tijd is om flinke actie te ondernemen tegen al het tuig in nederland dat de brandweer en ambulancediensten en nu ook de bussen loopt te terroriseren
En houden zo! Daar komen ook mijn centjes vandaan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef Mikkie het volgende:
En waarom: zodat een immens bevolkingspamperstelsel in stand kan worden gehouden.
Een spelfout is bijvoorbeeld een verkeerde werkwoordsvervoeging, dit noemen ze gewoon een tikfout. Maar vooruit, you be happyquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is rijskbegroting![]()
eindelijk een spelfout bij mikkie ontdekt
![]()
De aanval op de enórme berg bureaucratische shit is net zo korte termijn en populistische praat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is lekker korte termijn en populistische praat, maar je hebt wel gelijk.
Marktwerkting in de zorg werkt nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
- de nieuwe zorgverzekering is toch juist opgezet voor meer marktwerking? Daar pluk je de vruchten () later van juist door de voordelen uit jouw betoog
korte termijn zou het zeker moeten zijn, populistisch was het om ook te roepen zoals wilders bij het 1e incident 10 jaar geleden, nu vind ik het niks populistisch meer, het word keihard bewezen dat er mensen zijn die zich niet kunnen gedragen en dat moet afgestraft wordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is lekker korte termijn en populistische praat
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik probeer me echt in te houden maar ik moet het toch kwijt: swarma nu typ je ineens compleet zonder spelfoutenDit gaat je aan het hart of niet?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
het word keihard bewezen dat er mensen zijn
Nou, kennelijk dus niet. Vraag 'de gemiddelde Nederlander' hoe het zit met de kosten van z'n zorgverzekering. Ik betaalde vroegâh nog geen 50 euro per maand, waar ik tegenwoordig meer dan 100 euro betaal. 100% verhoging dus. Daar klopt iets niet, en daar kan geen toeslag tegenop. Degenen die er op vooruit zijn gegaan, zijn de mensen die voorheen particulier verzekerd waren. En laten dat in de regel nou de meer vermogende mensen zijn met een eigen bedrijf e.d., die een kleinere groep vormen. Goh, wat een handig beleid.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
- de nieuwe zorgverzekering is toch juist opgezet voor meer marktwerking? Daar pluk je de vruchten () later van juist door de voordelen uit jouw betoog
Hard beleid? Met de PvdA en de SP? Laat me niet lachen. Allochtonen worden geknuffeld waar je bij staat. Suikerfeest als feestdag? Moslims verketteren het katholicisme, maar als er een negatief woord valt over de islam, dan is het land te klein en wordt er gediscrimineerd en beledigd! En daar gaat de overheid vrolijk in mee. Vrijheid van meningsuiting bestaat echt al niet meer.quote:- het generaal pardon is een laatste stap in een harder beleid, dat zijn de mensen die net tussen 't oude milde en nieuwe harde (verdonk)beleid invallen, op zich kut, heb je gelijk, maar het is eenmalig slikken en daarna kan 't harde beleid doorgevoerd worden
Wat een kulredenering Piet. Onderbouw het met argumenten of zeg anders niks. Ik schets een voorbeeldje: er is een inbreker in je huis die op het punt staat er met het sieradenkistje van je vriendin vandoor te gaan. Wat doe je: je geeft 'm een klap voor z'n waffel en schopt 'm je huis uit. Ik weet niet of je het wel eens meegemaakt hebt, maar het onveilige gevoel dat je daarna altijd houd in je eigen huis, da's niet prettig. Er is iemand binnen geweest zonder jouw toestemming, die je schade wilde toebrengen. De eerste nachten word je van elke kraakje in huis wakker. Maar wat gebeurt er: meneer de dief stelt je aansprakelijk voor geleden schade: hij kon drie weken niet functioneren vanwege een pijnlijke knie en heeft een hoge tandartsrekening voor een gekneusde kaak en twee kapotte tanden. En wat doet de rechter: "ja meneer Piet, hij heeft u niet aangevallen dus er was geen dreiging, dus had u niet mogen slaan. Ik veroordeel u. "Dan vraag je je toch af: telt psychische slachtofferschade niet meer mee? Is inbreken niet meer strafbaar? Je moet haast meneertje meehelpen je tv naar buiten te dragen, want zo lang hij je niet slaat... Daar gaat het bij mij aan alle kanten van jeuken.quote:- de maatschappij wordt al harder en harder, ik snap je punt maar het toestaan van eigen rechter spelen kan echt niet, dat snap je zelf ook wel
Maar daarom stel ik ook hervormingen voor om heel veel van die shit weg te halen. Ik bedoel: hoe krom is het dat je verzekering aan instantie A betaalt, maar dat je van instantie B geld terug krijgt? Bij B zit gewoon een enorm stel infantiele Melkertbanen 30k per jaar op te strijken voor iets dat elke idioot die aan z'n reet kan krabben bij een zorgverzekeraar zelf ook kan doen. Laat ze het aldaar maar verrekenen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:04 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
De aanval op de enórme berg bureaucratische shit is net zo korte termijn en populistische praat.
Dat is inderdaad al een hele verbeteringquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja hee, een marge van 1 fout kan ik wel handelen in swarma's geval
daarom maak ik mijn posts zo kort mogelijk zodat jij ze ook kan lezenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja hee, een marge van 1 fout kan ik wel handelen in swarma's geval
Fijn dat je apart aan me denktquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom maak ik mijn posts zo kort mogelijk zodat jij ze ook kan lezen
Je hoeft niets van politiek en economie te weten om een mening te mogen hebben of om te kunnen deelnemen aan de politiek! Deelnemen aan de politiek in Nederland is niet meer dan ééns per vier jaar op een knopke duwen en de reden waarom doet er niet eens toe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fijn dat je apart aan me denkt
Ik zou me heel graag mengen in de discussie van Mikkie en Piet maar ik weet er echt geen drol vanafHet is bar slecht gesteld met mijn kennis op politiek en economisch vlak.
Zolang je dan maar weloverwogen op een knupke druktquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hoeft niets van politiek en economie te weten om een mening te mogen hebben of om te kunnen deelnemen aan de politiek! Deelnemen aan de politiek in Nederland is niet meer dan ééns per vier jaar op een knopke duwen en de reden waarom doet er niet eens toe.
Fail!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga denk ik ook niet spinnen vandaag. De NS heeft mijn hele dagrooster verneukt met al die kutvertragingen
quitterquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga denk ik ook niet spinnen vandaag. De NS heeft mijn hele dagrooster verneukt met al die kutvertragingen
Geloof jij dat de gemiddelde Nederlander een weloverwogen keuze maakt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zolang je dan maar weloverwogen op een knupke drukt.
You're living in the past man...you're hung up on some clown from the SIXTIES man! Tijden veranderen vroeger koste brood nog 10 cent, het lijkt of je nog vast zit in het verleden. En de verhoging is simpelweg nodig omdat we het anders niet meer kunnen opbrengen ...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik betaalde vroegâh nog geen 50 euro per maand, waar ik tegenwoordig meer dan 100 euro betaal. 100% verhoging dus. Daar klopt iets niet, en daar kan geen toeslag tegenop. Degenen die er op vooruit zijn gegaan, zijn de mensen die voorheen particulier verzekerd waren. En laten dat in de regel nou de meer vermogende mensen zijn met een eigen bedrijf e.d., die een kleinere groep vormen. Goh, wat een handig beleid.
Welke colleges heb je dan nog?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik werk me graag in het zweet met je moblo, maar nog 2 colleges missen om uberhaubt mijn spullen te halen, nee dank je
smoesjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik werk me graag in het zweet met je moblo, maar nog 2 colleges missen om uberhaubt mijn spullen te halen, nee dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |