abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61671015
Ik probeer me echt in te houden maar ik moet het toch kwijt: swarma nu typ je ineens compleet zonder spelfouten Dit gaat je aan het hart of niet?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61671053
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik probeer me echt in te houden maar ik moet het toch kwijt: swarma nu typ je ineens compleet zonder spelfouten Dit gaat je aan het hart of niet?
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
het word keihard bewezen dat er mensen zijn
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61671084
je bent nog niet helemaal wakker lr
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_61671092
nee ik moet nu nadenken over wat ik typ dan gaat t beter denk ik !
swarma spam hoer
pi_61671097
Ja hee, een marge van 1 fout kan ik wel handelen in swarma's geval
pi_61671108
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
- de nieuwe zorgverzekering is toch juist opgezet voor meer marktwerking? Daar pluk je de vruchten ( ) later van juist door de voordelen uit jouw betoog
Nou, kennelijk dus niet. Vraag 'de gemiddelde Nederlander' hoe het zit met de kosten van z'n zorgverzekering. Ik betaalde vroegâh nog geen 50 euro per maand, waar ik tegenwoordig meer dan 100 euro betaal. 100% verhoging dus. Daar klopt iets niet, en daar kan geen toeslag tegenop. Degenen die er op vooruit zijn gegaan, zijn de mensen die voorheen particulier verzekerd waren. En laten dat in de regel nou de meer vermogende mensen zijn met een eigen bedrijf e.d., die een kleinere groep vormen. Goh, wat een handig beleid.
quote:
- het generaal pardon is een laatste stap in een harder beleid, dat zijn de mensen die net tussen 't oude milde en nieuwe harde (verdonk)beleid invallen, op zich kut, heb je gelijk, maar het is eenmalig slikken en daarna kan 't harde beleid doorgevoerd worden
Hard beleid? Met de PvdA en de SP? Laat me niet lachen. Allochtonen worden geknuffeld waar je bij staat. Suikerfeest als feestdag? Moslims verketteren het katholicisme, maar als er een negatief woord valt over de islam, dan is het land te klein en wordt er gediscrimineerd en beledigd! En daar gaat de overheid vrolijk in mee. Vrijheid van meningsuiting bestaat echt al niet meer.
quote:
- de maatschappij wordt al harder en harder, ik snap je punt maar het toestaan van eigen rechter spelen kan echt niet, dat snap je zelf ook wel
Wat een kulredenering Piet. Onderbouw het met argumenten of zeg anders niks. Ik schets een voorbeeldje: er is een inbreker in je huis die op het punt staat er met het sieradenkistje van je vriendin vandoor te gaan. Wat doe je: je geeft 'm een klap voor z'n waffel en schopt 'm je huis uit. Ik weet niet of je het wel eens meegemaakt hebt, maar het onveilige gevoel dat je daarna altijd houd in je eigen huis, da's niet prettig. Er is iemand binnen geweest zonder jouw toestemming, die je schade wilde toebrengen. De eerste nachten word je van elke kraakje in huis wakker. Maar wat gebeurt er: meneer de dief stelt je aansprakelijk voor geleden schade: hij kon drie weken niet functioneren vanwege een pijnlijke knie en heeft een hoge tandartsrekening voor een gekneusde kaak en twee kapotte tanden. En wat doet de rechter: "ja meneer Piet, hij heeft u niet aangevallen dus er was geen dreiging, dus had u niet mogen slaan. Ik veroordeel u. "Dan vraag je je toch af: telt psychische slachtofferschade niet meer mee? Is inbreken niet meer strafbaar? Je moet haast meneertje meehelpen je tv naar buiten te dragen, want zo lang hij je niet slaat... Daar gaat het bij mij aan alle kanten van jeuken.

Of wat ik laatst van een goede bekende hoorde: midden in de nacht in de auto, rijdt er een enorm slingerende auto voor 'm die al een paar geparkeerde auto's geraakt had. Vermoeden: drugs of drank. Geen headset bij de hand, dus dan maar 112 bellen met de hand, want het gaat om veel schade, gemeenschappelijke veiligheid etc. En door die auto te volgen kun je politie op de hoogte houden. Na een kwartier arriveert de politie eindelijk. Houdt de alcomobilist staande etc. Maar vervolgens naar die kennis toe voor een verklaring, en geven er vervolgens een boete bij voor niet handsfree bellen! Je zou die kop van z'n romp slaan en bij z'n collega in z'n reet douwen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61671169
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:04 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

De aanval op de enórme berg bureaucratische shit is net zo korte termijn en populistische praat.
Maar daarom stel ik ook hervormingen voor om heel veel van die shit weg te halen. Ik bedoel: hoe krom is het dat je verzekering aan instantie A betaalt, maar dat je van instantie B geld terug krijgt? Bij B zit gewoon een enorm stel infantiele Melkertbanen 30k per jaar op te strijken voor iets dat elke idioot die aan z'n reet kan krabben bij een zorgverzekeraar zelf ook kan doen. Laat ze het aldaar maar verrekenen.
Zerg schreef:
pi_61671179
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Dat is inderdaad al een hele verbetering
Zerg schreef:
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:18:01 #59
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61671191
Round 1: Fight!
pi_61671194
valt me nog mee dat ze die dronkenrijder ook aangepakt hebben en niet alleen die vriend omdat ie met de hand belde
swarma spam hoer
pi_61671228
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
daarom maak ik mijn posts zo kort mogelijk zodat jij ze ook kan lezen
swarma spam hoer
pi_61671289
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

daarom maak ik mijn posts zo kort mogelijk zodat jij ze ook kan lezen
Fijn dat je apart aan me denkt

Ik zou me heel graag mengen in de discussie van Mikkie en Piet maar ik weet er echt geen drol vanaf Het is bar slecht gesteld met mijn kennis op politiek en economisch vlak.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:22:08 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61671303
Ik ga denk ik ook niet spinnen vandaag. De NS heeft mijn hele dagrooster verneukt met al die kutvertragingen
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:23:26 #64
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61671341
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Fijn dat je apart aan me denkt

Ik zou me heel graag mengen in de discussie van Mikkie en Piet maar ik weet er echt geen drol vanaf Het is bar slecht gesteld met mijn kennis op politiek en economisch vlak.
Je hoeft niets van politiek en economie te weten om een mening te mogen hebben of om te kunnen deelnemen aan de politiek! Deelnemen aan de politiek in Nederland is niet meer dan ééns per vier jaar op een knopke duwen en de reden waarom doet er niet eens toe.
pi_61671365
zow

net ook nog even 40 minuten hardgelopen

en dan vanmiddag spinnen
Ja doei.
pi_61671367
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je hoeft niets van politiek en economie te weten om een mening te mogen hebben of om te kunnen deelnemen aan de politiek! Deelnemen aan de politiek in Nederland is niet meer dan ééns per vier jaar op een knopke duwen en de reden waarom doet er niet eens toe.
Zolang je dan maar weloverwogen op een knupke drukt .
Zerg schreef:
pi_61671379
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga denk ik ook niet spinnen vandaag. De NS heeft mijn hele dagrooster verneukt met al die kutvertragingen
Fail!

Ik ga vanmiddag squashen, da's alweer intensief genoeg
Zerg schreef:
pi_61671408
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Slarioux het volgende:
quitter

srsly, ik ga voortaan wel sowieso lekker alleen ga ik me ook niet verheugen op gezelschap
Ja doei.
pi_61671410
Op 't zorgverzekeringsvlak weet ik gewoon te weinig . Dat wordt ook een welles nietes discussie die al tot op hoog niveau gevoerd is. Dezelfde discussie als na de euro "ja alles is gewoon van guldens naar euro's gezet". Dat is natuurlijk bullshit, maar bekt lekker .

Over de islam & integratie, het verharden van de relatie heeft echt geen nut, maar ook dit is een punt wat niemand keihard kan staven of bewijzen wat 't beste is.

Verder ga ik nu games, tot zo .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:26:33 #70
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61671420
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zolang je dan maar weloverwogen op een knupke drukt .
Geloof jij dat de gemiddelde Nederlander een weloverwogen keuze maakt?
pi_61671472
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:14 schreef Mikkie het volgende:

Ik betaalde vroegâh nog geen 50 euro per maand, waar ik tegenwoordig meer dan 100 euro betaal. 100% verhoging dus. Daar klopt iets niet, en daar kan geen toeslag tegenop. Degenen die er op vooruit zijn gegaan, zijn de mensen die voorheen particulier verzekerd waren. En laten dat in de regel nou de meer vermogende mensen zijn met een eigen bedrijf e.d., die een kleinere groep vormen. Goh, wat een handig beleid.
You're living in the past man...you're hung up on some clown from the SIXTIES man! Tijden veranderen vroeger koste brood nog 10 cent, het lijkt of je nog vast zit in het verleden. En de verhoging is simpelweg nodig omdat we het anders niet meer kunnen opbrengen ...
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:29:11 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61671474
Ik werk me graag in het zweet met je moblo , maar nog 2 colleges missen om uberhaubt mijn spullen te halen, nee dank je
pi_61671576
als ik mn schema af heb ga ik wel lekker mountainbiken vanavond
swarma spam hoer
pi_61671591
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef Slarioux het volgende:

Ik werk me graag in het zweet met je moblo , maar nog 2 colleges missen om uberhaubt mijn spullen te halen, nee dank je
Welke colleges heb je dan nog?
pi_61671611
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef Slarioux het volgende:
smoesjes
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:35:59 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61671631
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

smoesjes
Tja, als ik niet herstellende was dan was ik natuurlijk wel meegegaan!
pi_61671655
wat is spinnen eigelijk
swarma spam hoer
pi_61671659
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Geloof jij dat de gemiddelde Nederlander een weloverwogen keuze maakt?
Ik zou willen dat het zo was .
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't zorgverzekeringsvlak weet ik gewoon te weinig . Dat wordt ook een welles nietes discussie die al tot op hoog niveau gevoerd is. Dezelfde discussie als na de euro "ja alles is gewoon van guldens naar euro's gezet". Dat is natuurlijk bullshit, maar bekt lekker .
Dat is ook bullshit, maar dat ik denk dat je wel met me eens bent dat er nergens financieel voordeel is behaald door de euro. Waar je zes jaar geleden 2,50 gulden betaalde in de kroeg voor een pilsje, is dat nu bijna 5 gulden. Ik betwijfel of die prijsstijging er in guldens door was gekomen. Vermoedelijk was de consument al lang gaan steigeren.
quote:
Over de islam & integratie, het verharden van de relatie heeft echt geen nut, maar ook dit is een punt wat niemand keihard kan staven of bewijzen wat 't beste is.
Misschien dat verharden geen nut heeft, maar de huidige methode werkt sowieso niet. Er wordt over de cultuur heen gelopen, er zijn halfbakken maatregelen. Inburgeringscursus m'n reet .

Ik blijf concrete tegenargumenten missen Piet. Ontkracht het nou eens ipv alleen maar roepen dat het niet waar is en dat er geen concrete bewijzen zijn

En wat te denken van die landbouwsubsidies die NL onder Balkenende heeft laten liggen? Ik kan me de nieuwsberichten nog wel herinneren...het ging om enkele miljarden in een paar jaar. Miljarden die wél geïnvesteerd worden in de EU (van het belastinggeld van de bevolking), maar die vervolgens niet terug uitgekeerd worden. Zodat de regering vervolgens nógmaals geld bij de bevolking gaat schrapen om het benodigde miljard toch rond te krijgen.

De JSF is ook zo'n mooie. Vooraf was al bekend dat het project ruim twee keer zo duur zou worden als eerder begroot was. Bijdrage moest ineens van 350 miljoen naar 800 miljoen. En het kabinet gaat er gewoon in mee. Inmiddels is er al 5,7 miljard (!!) geïnvesteerd in een project dat voornamelijk nog geld gaat kosten. En daarna kosten die vliegtuigen ook nog eens 36 miljoen per stuk. Denk maar niet dat er voor die 5,7 miljard een paar gratis vliegtuigen geleverd worden hoor...
Zerg schreef:
pi_61671730
Wel fijn dat jullie allemaal zo druk bezig zijn met mijn Niet bestaande sportleven
pi_61671741
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

You're living in the past man...you're hung up on some clown from the SIXTIES man! Tijden veranderen vroeger koste brood nog 10 cent, het lijkt of je nog vast zit in het verleden. En de verhoging is simpelweg nodig omdat we het anders niet meer kunnen opbrengen ...
Kom eens even met rationele argumenten in plaats van mij te bagatelliseren, dat doe ik bij jou ook niet.

De verhoging is niet nodig omdat we het anders niet meer kunnen opbrengen, immers, daarvoor kon het ook voor 50 euro. Waarom kon het op 31 december nog goedkoop, en op 1 januari ineens twee keer zo duur? Als het nou geleidelijk was gegaan dan had ik nog in je redenering mee kunnen gaan, maar dit is gewoon op stel en sprong een verandering. Daar is niks op te brengen aan. En wellicht moet die pampercultuur maar eens aan het gas dan. Verplicht verzekeringen voor de meest basale dingen, ipv mensen aan het handje te nemen bij alles. Dan betalen mensen twee tientjes premie per maand voor de basisverzekering, en de rest kunnen ze zelf weten.
Zerg schreef:
pi_61671747
tvp.
T gaat zo snel
pi_61671749
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel fijn dat jullie allemaal zo druk bezig zijn met mijn Niet bestaande sportleven
t gaat nu over je leven in nederland en de invloeden van de overheid
swarma spam hoer
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:40:33 #83
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61671759
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

smoesjes
ik speel hard-to-get
pi_61671762
quote:
Misschien moet je je er zelf ook eens druk mee bezig zijn dan
Zerg schreef:
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:40:44 #85
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61671769
quote:
Ik houd me 24/7 met je bezig
pi_61671816
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

t gaat nu over je leven in nederland en de invloeden van de overheid
Dus dan mag ik niet meer reageren op wat er eerder gepost is?
pi_61671825
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
Is La Bella Italia al genoemd als optie?
Ja daar ga ik in mijn masterjaar heen
pi_61671846
Leave Yashaaaaa alone
pi_61671855
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dus dan mag ik niet meer reageren op wat er eerder gepost is?
nee moet altijd binnen 2 minuten reageren anders is het ongeldig kijk maar in de faq
swarma spam hoer
pi_61671954
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft gelijk over het hele sportgebeuren en yasha is een mietje (alhoewel t wel slecht uitkomt met etenstijd naturlijk, maar als alleenstaande kan je je daarop aanpassen )
Pas je die 2 minuten regel ook even op jezelf toe

En als alleenstaande ik heb geen 12 koters hier rondlopen ofzo
pi_61672063
Wop wop wop @ TMF!
pi_61672162
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
Wop wop wop @ TMF!
Waar héb je het over
Zerg schreef:
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 12:57:54 #93
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61672175
Ik heb Mikkie trouwens nooit zoveel lange berichten in een draadje zien parkeren!
pi_61672205
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat eet ik vandaag (serieus), half 6 haal ik alleen niet .
Ik ook alleen dan gebakken aardappelblokjes en ik twijfel nog over boontjes of ewrtjes, maar de gehaktbal is een feit
pi_61672268
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb Mikkie trouwens nooit zoveel lange berichten in een draadje zien parkeren!
Dat komt omdat je alleen maar in het Nijmegentopic komt
Zerg schreef:
pi_61672284
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik ook alleen dan gebakken aardappelblokjes en ik twijfel nog over boontjes of ewrtjes, maar de gehaktbal is een feit
Mwuahahaha, ik heb voorspellende gaven!
Zerg schreef:
pi_61672291
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waar héb je het over
de Jeugd v Tegenwoordig heeft een nieuwe single
Had de clip nog niet gezien.. was net op TMF
pi_61672292
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik zat ook al vol verbazing te lezen
pi_61672307
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:44 schreef LastRequest het volgende:
Leave Yashaaaaa alone
swarma spam hoer
pi_61672321
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
zo af en toe komen er wat wijze woorden uit die jongen
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')