gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houdingquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sloeg vast op de teksten... nou ja, declutteren ftw idd
En Meo, weet je wat er is gebeurd?
Hamsters leven geloof ik ook niet echt heel lang hè. Maar wel vervelend, je raakt toch gehecht aan zo'n diertje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi?quote:
Ik heb ooit een 'mooie' schoenendoos daarvoor in het leven geroepen. Een 'zwarte doos' letterlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan soms intens genieten van een geschreven stukje. En dan wil ik het bewaren. Gewoon, hèbben. Al weet ik van te voren dat ik dat uitgescheurde stukje niet nog een keer zal lezen, dat het alleen verder bijdraagt aan de papiertroep in mijn huis. Hoe doen jullie dat?
Ik wil een maand lang geen pat. meer zien jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Sorry! Ik was even met een patiënt bezig...
Klinkt als een romantisch feestquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
Italiaans eten en spaanse muziek, klinkt als een goeie mixquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
er is hier vanochtend een kater binnengekomen door het kattenluikje. Kattenluikje kon alleen naar binnen open omdat onze ex-kater nog even niet naar buiten mag.
De indringer was zo bang dat hij probeerde door de bovenraampjes naar buiten te komen, via mijn gordijnen. Een orchidee heeft het niet overleefdNouja, hij is weer buiten.
Jaaa.... Maar ik heb geen zin om een top-100 te maken, dat kost me een avond, johquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga morgennacht mijn boeken top 100 maar eens afmaken. Hier nog mensen die mee zouden willen doen? FOK! Boekentop 100 2008 (deel 2) Volgens mij zaten hier ook wel wat echte boekenliefhebbers. Kookboeken zijn volgens mij uitgesloten van deelname
oh lekker zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
er is hier vanochtend een kater binnengekomen door het kattenluikje. Kattenluikje kon alleen naar binnen open omdat onze ex-kater nog even niet naar buiten mag.
De indringer was zo bang dat hij probeerde door de bovenraampjes naar buiten te komen, via mijn gordijnen. Een orchidee heeft het niet overleefdNouja, hij is weer buiten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
Tnxquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga naar Japan toe!
Vertrek 24 oktober, terug 16 november. Vliegen op Nagoya.
Kost wel helemaal 598,54 euro.![]()
![]()
![]()
Minimeeten Kaasplankje?
Bluezz, voordat ik het vergeet: heel veel plezier in Australie!Australie is tof!
snap ik! maar t komt heus goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan straks Xena wegbrengen voor 3 weken, ik zie er nu al tegenop
Tnxxquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:07 schreef DarkElf het volgende:
snap ik! maar t komt heus goed
en wil je vast ff (en golfer natuurlijk ) een heeeeeeeele fijne vakantie wensen!
maar je krijgt er ook wel een hele toffe ervaring voor terugquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje octo, wat een gedoe met die kater
Wij gaan straks Xena wegbrengen voor 3 weken, ik zie er nu al tegenop
Je mag ook maar max. 30 boeken nominerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
Jaaa.... Maar ik heb geen zin om een top-100 te maken, dat kost me een avond, joh
sushi etenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
Lianne, wat ga je allemaal doen in Japan?
Of naar dat Nederlandse openlucht museum en daar stamppot oid proberenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Mission Beach is leuk!
Daar kun je ook raften op de Tully River.
Gaan jullie ook nog een dagje snorkelen op het Great Barrier Reef?
Ik moet zeggen dat ik aardig krap zit op een normale Ryanair vlucht (zelfde 737 als bmi, dunkt mij), en ik weet echt niet hoe die mensen van 2 meter dat doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb laatst met BMI gevlogen - echt griezelig, zo klein als dat vliegtuig was
Daar hebben ze in Lost in Translation nog een shot uit gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga koffie drinken in Tokyo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat méén je toch niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga koffie drinken in Tokyo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dringende paupersquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air..
de piloot wist het om met windstil, strakblauw, goddelijk weer, te landen met stuiters in Rome
Ja daar gaan alle groentjes werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air..
de piloot wist het om met windstil, strakblauw, goddelijk weer, te landen met stuiters in Rome
lekker als je zelf soort van vliegangst hebt; lekker bemoedigendquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef octopussy het volgende:
ik ben met de Dutch Antillen Express van Aruba naar Curacao gegaan, dat was ook zo'n mini vliegtuigje. Ze hadden 22 stoelenNaast me zat een Antilliaanse vrouw hevig te lezen in haar gebedsboekje toen we gingen opstijgen
![]()
Voor dat ik het vergeet: Bluez en Golfer, fijnevakantie
down under. Lijkt me zo tof daar
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Precies, en bij de Oost-Europese stewardessen van SkyEurope kun je tenminste de BH's nog onder de witte bloesjes zien.![]()
Dat heb ik idd ooit in een documentaire gehoord, dat beginnende piloten of piloten die elders niet worden aangenomen bij de budgetbedrijven gaan vliegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef MissHobje het volgende:
Ja daar gaan alle groentjes werken![]()
wat wil je met zulke prijzen
Thanx.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz en golfer, een waanzinnige beleving gewenst in Australie!
das nou echt van die info die je liever niet weetquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ooit in een documentaire gehoord, dat beginnende piloten of piloten die elders niet worden aangenomen bij de budgetbedrijven gaan vliegen
+1quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
whoehoeeee de contouren van een beha!![]()
wrm nie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb blaasontsteking maar ik wil geen antibiotica kuur
Omdat k er nooit op speel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wrm nie?
EN WAAROM VERKOOP JE JE XBOX????????
Dat zeg je toch niet omdat je skinny bitch hebt gelezen, hequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat k er nooit op speel!
En omdat antibiotica slecht is
Nee.. Maar om voor elk ditje en datje een kuur te nemen... Beetje overbodig!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet omdat je skinny bitch hebt gelezen, he
Dan zeg ik, veel vocht drinken en pijn lijdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee.. Maar om voor elk ditje en datje een kuur te nemen... Beetje overbodig!
Voor die hoest heb ik ook geen fluimucil genomen, dat is ook weg!
Hoe erg kan het worden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef DarkElf het volgende:
elk ditje of datje is idd onzin maar een niet behandelde blaasontsteking kan best vervelend zijn/worden
Allemaal leuk en aardig, dear, maar bij mijn weten kan verwaarloosde blaasontsteking leiden tot een nierbekkenontsteking. En dat wil je echt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee.. Maar om voor elk ditje en datje een kuur te nemen... Beetje overbodig!
Voor die hoest heb ik ook geen fluimucil genomen, dat is ook weg!
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, dear, maar bij mijn weten kan verwaarloosde blaasontsteking leiden tot een nierbekkenontsteking. En dat wil je echt niet.
nierbekkenontsteking bijvoorbeeld idd, been there, done that; so take your pillsquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe erg kan het worden?
Want dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling!
Tof Me-Mo!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
net appartementje bekeken
Studentenkamers #10 : Klein jubileum, grote kamers! voor foto's
Alleen al voor het uitzicht, de coole foto's en om mijn dagboek bij te werken.quote:
Ah, op die fiets. Ik word altijd wat zenuwachtig van mensen die in het buitenland alleen maar naar restaurants & cafeetjes gaan die 'bekend' voorkomen. Want stel je voor dat je iets raars doet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alleen al voor het uitzicht, de coole foto's en om mijn dagboek bij te werken.![]()
Ik ga vast ook nog wel meer doen.
Ik beloof je bij deze plechtig dat ik verder alleen maar in hele obscure restaurantjes ga eten, zoveel mogelijk dingen ga eten en drinken die ik niet ken en alle vreemde dingen bij straatstalletjes ga proberen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik word altijd wat zenuwachtig van mensen die in het buitenland alleen maar naar restaurants & cafeetjes gaan die 'bekend' voorkomen. Want stel je voor dat je iets raars doet.
Hoera. Domme muts. Ga eens heeeeeel erg snel een anti-biotica kuur halen. Nierbekkenontsteking is veel pijnlijker en akeligerquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb blaasontsteking maar ik wil geen antibiotica kuur
Ik heb de eerste pil al ingenomen hoor, mutsquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoera. Domme muts. Ga eens heeeeeel erg snel een anti-biotica kuur halen. Nierbekkenontsteking is veel pijnlijker en akeligerMet chronisch nierfalen in het vooruitzicht.
Of ga 3 liter cranberrysap (zonder wodka, cointreau en limoensap) drinken per dag
Kansloos.
Wat erg!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las ooit de reisblog van een niet-nader-te-benoemen fok!ker die naar Amerika ging. De eerste dag aten ze toevallig bij de Olive Garden en bijna alle dagen daarna ook. 'Omdat je dan weet wat je krijgt'. Moest ik wel om lachen. Zij gingen ook al-tijd naar de Starbucks, steeds dezelfde smaak frappucino, etc
Van jou verwacht ik dat idd niet. Of je ook kogelvis gaat eten, enzo
ohquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de eerste pil al ingenomen hoor, muts
Jij had vandaag je gesprek toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef Vork het volgende:
Hallo allemaal. Ik haat wachten.
Hoe kom jij zo snel aan antibiotica?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pil al ingenomen hoor, muts
Gesprek ging goed, alleen zou er iemand van HR ook bij zien, maar die was ziek. Aangezien het aannemen van de onbetaalde krachten via HR gaat en er nog iemand kwam solliciteren deze week (waarbij het overigens niet zo is dat er maar een functie beschikbaar is), hoor ik het dus pas eind deze week of het definitief door gaat. Maar ik heb daar in elk geval nog wel alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
Jij had vandaag je gesprek toch?
Hoe ging het?
Wanneer hoor je wat?
Ik wil het ook niet heel graag,quote:
Ik had het wel gehaald, maar twijfelde of ik het zou innemenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel aan antibiotica?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, alleen zou er iemand van HR ook bij zien, maar die was ziek. Aangezien het aannemen van de onbetaalde krachten via HR gaat en er nog iemand kwam solliciteren deze week (waarbij het overigens niet zo is dat er maar een functie beschikbaar is), hoor ik het dus pas eind deze week of het definitief door gaat. Maar ik heb daar in elk geval nog wel alle vertrouwen in.
Ja, duim je dan ook gelijk voor goed weer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef motorbloempje het volgende:zal voor je duimen
jij komt vrijdag nog hè?
Cranberry werkt alleen ter voorkoming van een blaasontsteking, niet ter bestrijding. Daar heb je veel vocht voor nodig en het liefst ook antibiotica. Het kan ook prima overgaan zonder antibiotica, maar weet je, ik zou het risico op een opstijgende urineweginfectie niet willen gokkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoera. Domme muts. Ga eens heeeeeel erg snel een anti-biotica kuur halen. Nierbekkenontsteking is veel pijnlijker en akeligerMet chronisch nierfalen in het vooruitzicht.
Of ga 3 liter cranberrysap (zonder wodka, cointreau en limoensap) drinken per dag
Kansloos.
Dat is een beetje lang.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou twee en een half uur wachten
dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, duim je dan ook gelijk voor goed weer?
Spinning. Omdat ik daar zin in had, alleen als de laatste les vandaag al om 19:30 en ik had om 18:45 pas m'n avondeten naar binnen gewerkt. Ik was dus een beetje te enthousiast.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat heb je gesport Vrok??
Ik heb het nu wel weer gehad met dat spinning. Vandeweek maar weer eens gewoon cardio doen. En nog naar Nijmegen heen en weer fietsen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Spinning. Omdat ik daar zin in had, alleen als de laatste les vandaag al om 19:30 en ik had om 18:45 pas m'n avondeten naar binnen gewerkt. Ik was dus een beetje te enthousiast.
Valt wel mee, ze wisselen wel af qua muziek. Het loopt van Kraak & Smaak tot Van Halen zegmaar, en alles daar tusseninquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
Hadden ze van die beroerde bouwpakkettenhouse?
Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.quote:Ik eet ook altijd na t sportensoms 's avonds pas om 21:00 of 21:30 dan moet ik wel eerst wat bananen eten of wat anders ofzo voor t trainen
Daar weet ik alles van! Best moeilijk om wat balans te vinden in een nieuw werk-eten-sporten-ritme.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.
Ik begin vroeg en dan ga ik vroeg naar huis en dan werk ik thuis nog een uurtje (zoals vandaag). Of ik begin laat en ga laat naar huis en werk voordat ik naar mn werk ga een uurtje (zoals morgen). En soms begin ik vroeg en ga ik laat naar huis (zoals donderdag waarbij we een gesprek hebben met een kandidaat wat ws. tot 7 uur duurt).quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef AKnynke het volgende:
vinden ze het weer okay LIanne, dat je later begint?
Ik ben naar de Zweedse idols aan het kijken, best grappig!
Volgens de Hungry Girl nieuwsbriefquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Nederland?![]()
Ik maar denken dat het prinsjesdag was
Ja das het nadeel van zo'n klasje vaak, als t weer het enigzins toelaat ga toch ook veel liever naar buitenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze wisselen wel af qua muziek. Het loopt van Kraak & Smaak tot Van Halen zegmaar, en alles daar tussenin. Het enige nadeel is dat de les van vandaag exact het zelfde was als die van zondag en volgens mij blijft die ook nog wel even zo. Ik kijk volgende week wel weer een keer of dat nog verandert.
quote:Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.
Ik probeer toch de opties een beetje te verkennen voor het winterseizoen. Ik zie mezelf niet over spekgladde wegen fietsen of met regen en tegenwind. Dat kan best leuk zijn, maar dan wordt wel m'n weerstand op de proef gesteld en die heb ik nog voor meer dingen nodig. Maar buiten heb ik het liefst een doel. Vrijdag dan naar Nijmegen op en neer, bijelkaar ook wel een kilometer of 50. En zo zijn er vast nog een paar ritten te verzinnen die ik kan doen als het weer het toestaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ja das het nadeel van zo'n klasje vaak, als t weer het enigzins toelaat ga toch ook veel liever naar buiten![]()
Ik sport ook liever 's ochtends. Tweede helft van de ochtend als ik m'n ontbijt er al een paar uur in heb zitten. Dan is het lekker rustig en ben ik zelf op m'n best. En dat kotsen, ja dat was bijna zover vandaag, helaas. Ik had beter wat snelle koolhydraten naar binnen kunnen gooien, in plaats van een hele maaltijd.quote:Je kan best eten vooraf, maar niet teveel. Ik heb na t eten vaak ff een energie-dipje als ik teveel gegeten heb. Bovendien moet je kotsen als je te ver/diep gaat
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ze spelen Camel's Never Let Go-versie van Ice op Arrow Classic Rock.![]()
Icequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ze spelen Camel's Never Let Go-versie van Ice op Arrow Classic Rock.![]()
ouwelulquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ice
Lianne, neem je nog een paar coole japanse Zorn-persingen voor me mee?
quote:
Ik ga mn best doen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
Lianne, neem je nog een paar coole japanse Zorn-persingen voor me mee?
Helaas, ik ben er niet kapot van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
MuadDib, ken je Knight Area? Nederlandse neoprogband.
dan moeten we maar een CUL-oud en nieuw-feest doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ticket geboekt voor met kerstmis. 16 dagen in NL. Dat is wel heeeeeel veel. 21 december heen, en 6 januari terug.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
@MD: hij heeft zijn chemo afgerond. Beenmergtransplantatie ook gehad. 't zag er allemaal niet lekker uit. Die foto's laten dat wel zien...
http://www.camelproductions.com/news.html
't is ook nog ff afwachten of ie ooit nog normaal gitaar kan spelen, aangezien een bijeffect is dat de gewrichten in zijn vingers pijn zijn gaan doen.
Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Dust and Dreams tour.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel blij dat ik 2x ben geweest, in Utrecht én Tilburg, op de Farewell-tour.... kon inderdaad wel zijn laatste zijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Ook hier nog even spammen:
Zweden:![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik 11 ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Dust and Dreams tour.
Toen ik 11 ofzo was mocht ik van m'n zus niet mee naar The Police...quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Toen ik 11 ofzo was mocht ik van m'n zus niet mee naar The Police...
Ik wacht nu op een flauw inkoppertje van K. Plankje
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef kaasplankje het volgende:
Zó flauw ben ik nou ook weer niet hoor
ook hier bedtijd! Ik heb een toffe stage gevonden voor de zomer. In New York.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Is het alweer bedtijdIk mis de oude nachtploeg
Ik heb een baan, jeweetsquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als jij werkt slaap ik, dus het zal wel op hetzelfde neerkomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een baan, jeweetsIk ga naar bed. En Nynke, leuk! Waar, de VN?
Nee. Bij de World Federalist Movement, een NGO. Werken aan een project dat civil society probeert te betrekken bij de responsiblity to protect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een baan, jeweetsIk ga naar bed. En Nynke, leuk! Waar, de VN?
Wel balenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Vork het volgende:
Oh en PF, je had gelijk, na 3 kwartier werd ik misselijk en begon ik m'n avondeten een beetje op te boeren. Dus ben ik maar gestopt, voordat het zo'n zooitje wordt.
Wat best jammer was, want het ging best lekker.
Dat zou voor een maand of 3-4 zijn. Wat ook perfect zou zijn, want ik mag ipv 1 blok stage lopen en er credits voor krijgen. Dan kan ik er een maand zomervakantie bij aanplakken, en klaar ben ik!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, dat klinkt allemaal reuze spannend! En het sluit uitstekend aan bij je opleiding, staat er ook bij voor hoe lang het is en van wanneer tot wanneer?
Vanaf donderdag 4 nachtdienstenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als jij werkt slaap ik, dus het zal wel op hetzelfde neerkomen
Alleen is het hier zo saai 's nachts.
(hetgeen uitstekend is, want dan werk ik tenminste een beetje door)
Jij bent echt zo'n wereldvrouw hequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ook hier bedtijd! Ik heb een toffe stage gevonden voor de zomer. In New York.Binnenkort maar eens een sollicitatiebrief schrijven.
ja die waarin de ramen opgaan inde grijze vlakkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Is het trouwens dat complex aan de Heidelberglaan, MeMo?
Ik vind de kleuren van de tegeltjes leuk
Binnenkort ga ik weer nachtploegen. Eerst nu een laatste Nederlandse nacht doorbrengen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Probeer in je sollicitatiebrief dan wel wat minder fouten te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik opzcih best een kans zou maken. Alleen de financieen zijn een beetje problematisch. Maar goed, eerst maar eens solliciteren. Tis pas voor de zomer, dus nog wel even de tijd. Zou wel heeeeeel erg gaaf zijn!
We vliegen om 14:00 uur, dus zijn rond 11 uur straks hier weg uit Bloemendaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:13 schreef MissHobje het volgende:
Woei golfer
Hoe laat straks enzo ???
Spannend
Ow en heel veel plezier jullie 2
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wel balen
maar told ya so
Bij spinning vraag je veel van je lichaamquote:
Dat klopt. eerste half uur ging overigens prima. Maarja dat is helaas geen garantie voor het tweede half uur. Volgende keer zal dat niet meer gebeuren, dan ligt als het goed is m'n hele planning overhoop.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij spinning vraag je veel van je lichaamVandaar.
Ik heb net 14 uur geslapen
Nu snel douchen/tas inpakken voor vandaag & morgen
Doeg
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:55 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx Isawe hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen, de vliegtuigsokken aangetrokken, we zijn er klaar voor
Nog even een paar bakken koffie en dan naar de tussenstop rijden die ons naar SH brengt.
Hangt van de antibiotica af. Kijk ff op de bijsluiterquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat nog steeds zo, geen alcohol en zonnebank bij antibiotica
Werd mij eerst verteld toen ik *ooit* longonsteking had,
of misschien krijg je dan wel wat anders dan antibiotica
Welke heb je? Je kan ook online zoeken, op www.fk.cvz.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zwaai zwaaiquote:
Bwah, ik heb idd ook wel eens gehoord dat antibiotica maar voor de helft werkt als je alcohol gaat drinken. Maar dan moet je gewoon 2x zoveel antibiotica nemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij bent duidelijk geen dokter of apotheker. PF, geen dubbele doseringen nemen hoor!!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
zwaai zwaai![]()
Bwah, ik heb idd ook wel eens gehoord dat antibiotica maar voor de helft werkt als je alcohol gaat drinken. Maar dan moet je gewoon 2x zoveel antibiotica nemen.
Ben je lekquote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ondertussen bij Plank thuis:
Buur is net terug van holiday en ik had meanwhile hun parkeerplek in gebruik, dus ik ga net mijn auto ff wegzetten. Ik kom terug en het 1e wat buur zegt is: "Hey, wil jij voortaan een krant onder je auto leggen?"
Ja een beetjequote:Op woensdag 17 september 2008 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp het niet, Plank, lekt je auto?
Wakker. Sort of. Thee
Geniet er van, iemand wist me pas nog te vertellen dat het in Engeland erg leuk was met oud & nieuwquote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
2 nachtjes daar en 3 volle dagen. Gaan vanaf Duinkerken over met de boot
doe ik tochquote:Op woensdag 17 september 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geniet er van, iemand wist me pas nog te vertellen dat het in Engeland erg leuk was met oud & nieuw
En octo, ga je dat allemaal volgenDaar heb je nu toch helemaal geen tijd meer voor joh
Als getrouwde vrouw moet je het hele huishouden runnen & je man plezieren & carrière maken
hij zit tussen witte en rode port in, en is juist wat minder zoet dan de ruby die ik normaal heb. werkt erg goed tegen kauwe klauwenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Is de port zoeter of voller dan normaal?
Alles met alcohol er in werkt bij mij uitstekend tegen koude klauwenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef octopussy het volgende:
hij zit tussen witte en rode port in, en is juist wat minder zoet dan de ruby die ik normaal heb. werkt erg goed tegen kauwe klauwen
Ah, ik was al bang dat ik een onverhoopt recept gemist zou hebben!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles met alcohol er in werkt bij mij uitstekend tegen koude klauwen
En Dude, kan me niet heugen dat er een goed recept is geplaatst in de SCHeb je al boeken genomineerd voor de fok boeken top-100? (je mag maximaal 30 boeken nomineren en minimaal 1
)
Mijn nummer 1 wil ook nog wel eens wisselen, afhankelijk van mijn stemming. Vogels zonder Vleugels is mij onbekend. Moet ik daar verandering in brengen?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn nummer 1 is (op dit moment!) Vogels zonder Vleugels. Mocht iemand hier het kennen.
Hoe is het hier verder? Nogal rustig, volgens mij?
Ja, is echt de moeite waard. Zo maar even ergens vandaan geplukt: http://www.8weekly.nl/index.php?art=2005quote:Op donderdag 18 september 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 wil ook nog wel eens wisselen, afhankelijk van mijn stemming. Vogels zonder Vleugels is mij onbekend. Moet ik daar verandering in brengen?
Hoop ik ergens voor je, anders heb je ook maar een saaie dienst, toch?quote:Het is op mijn werk minstens net zo rustig als in de slowchat. Stilte voor de storm, wie weet.
er is eigenlijk ontzettend veel gebeurt maar mogen er niets over zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:58 schreef AKnynke het volgende:
is er hier dan helemaal niets gebeurd vandaag??
Ik dacht: hah, lekker, morgen maken! Maar waar haal ik in dit godvergeten oord 'Ras en Hanout' vandaan! (we hebben géén Marokkaanse winkeltjes oid)quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vooruit, omdat jullie nooit recepten hebben, ik ga morgen een vegetarische tajine-loze tajine maken met pompoen, zoete aardappel en feta (nog nooit zoete aardappel op, maar ik ben gek op pompoen).
Ik woon in Rotterdam Zuid, ik weet dat ze het hier om de hoek verkopen. Ik wil je best een zakje opsturen hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: hah, lekker, morgen maken! Maar waar haal ik in dit godvergeten oord 'Ras en Hanout' vandaan! (we hebben géén Marokkaanse winkeltjes oid)
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:36 schreef Maeghan het volgende:
Ik woon in Rotterdam Zuid, ik weet dat ze het hier om de hoek verkopen. Ik wil je best een zakje opsturen hoor
Feck, Djoedquote:Op donderdag 18 september 2008 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag CUL'lers!![]()
Heb ik hier nog iets gemist? Goede recepten of zo? ()
kleine correctie, groots gevoel?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen en weltrusten(vooral voor mezelf
)
En plaatje in de categorie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was vandaag Nova aan het kijken en vond Femke Halsema best opwindend met haar bloemetjesbloes en kokerrok.
Ik word oud.
Ja, maar nu ben ik benieuwd!quote:Op donderdag 18 september 2008 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
er is eigenlijk ontzettend veel gebeurt maar mogen er niets over zeggen
bijnaquote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Is Femke erger dan dakkapellen MoBlo?
Nou, ik ben er van overtuigd dat alles qua borsten mooier is dan het plaatje wat Isa postte.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uhuh. En Isa, dat plaatje!!Nu zit ik heel mistroostig omlaag te kijken
Als ik dit eerder had gelezen, dan had ik het mee kunnen nemen, want dat moet hier vast ook wel verkrijgbaar zijn. Maar helaas, ik moet zo al weer wegquote:Op donderdag 18 september 2008 02:44 schreef Isabeau het volgende:dat is heel lief aangeboden
maar dan is het er morgen niet. Zal het ook zonder die kruiden lekker zijn?
Toch heb ik somehow altijd het idee dat kindjes met Down precies bij de goede ouders terecht komen, ofzo. Of zeg ik nu iets idioots?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje zegwat een tegenvaller na zo'n vorspoedige zwangerschap..
Hoop dat ze Isis () snel mee naar huis kan nemen
ik had het ook niet over het feit downsyndroom, maar over spoedkeizersnede en zulks...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch heb ik somehow altijd het idee dat kindjes met Down precies bij de goede ouders terecht komen, ofzo. Of zeg ik nu iets idioots?
Ja bwuh, druk op het werk: ik moet de Blackboardshizzle afhebben voordat ik naar Rome gaquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja bwuh, druk op het werk: ik moet de Blackboardshizzle afhebben voordat ik naar Rome ga
Morgen
Ja. En ik weet nu waar het 'Modify'-knopje zitquote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar je bent een doorzetter jij!
wowquote:Op donderdag 18 september 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. En ik weet nu waar het 'Modify'-knopje zit
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Penne met pesto en tonijn
Vandaag head-on collision met andere zwemster gehad in zwembad.
Dat viel wel mee. Pas toen ze me daarna in mijn ballen trapte deed het pijn.quote:
volgende keer als eerste trappen, dat zal t kreng lerenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Pas toen ze me daarna in mijn ballen trapte deed het pijn.
En ik zwom al 30 minuten alleen in die baan. Komt zij er opeens bij. Ja, duh.
weet hij wel wat BlackBoard is?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sneer jij maarJij hebt geeneens een Modify-knopje
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Pas toen ze me daarna in mijn ballen trapte deed het pijn.
En ik zwom al 30 minuten alleen in die baan. Komt zij er opeens bij. Ja, duh.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:35 schreef DarkElf het volgende:
er staan stoofpeertjes te pruttelen en mijn huis ruikt zo gezellig
en de mr werkt in totaal 4 dagen thuis deze weekdus t is nog gezellig ook
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Penne met pesto en tonijn
Vandaag head-on collision met andere zwemster gehad in zwembad.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
en! how come?
Ik had snijboontjes![]()
en gekookte aardappies en had kipfile platgeslagen.. gevuld met dragon, ham en roomkaas, rollen gemaakt en gepaneerd en gebakken
En als toetje zelf gemaakte appelmoes
Oe oe oe stoofpeertjes zijn zo enorm lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 18:35 schreef DarkElf het volgende:
er staan stoofpeertjes te pruttelen en mijn huis ruikt zo gezellig
en de mr werkt in totaal 4 dagen thuis deze weekdus t is nog gezellig ook
Whehe zou zo op tv kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |