Hoe kom jij zo snel aan antibiotica?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pil al ingenomen hoor, muts
Gesprek ging goed, alleen zou er iemand van HR ook bij zien, maar die was ziek. Aangezien het aannemen van de onbetaalde krachten via HR gaat en er nog iemand kwam solliciteren deze week (waarbij het overigens niet zo is dat er maar een functie beschikbaar is), hoor ik het dus pas eind deze week of het definitief door gaat. Maar ik heb daar in elk geval nog wel alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
Jij had vandaag je gesprek toch?
Hoe ging het?
Wanneer hoor je wat?
Ik wil het ook niet heel graag,quote:
Ik had het wel gehaald, maar twijfelde of ik het zou innemenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel aan antibiotica?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, alleen zou er iemand van HR ook bij zien, maar die was ziek. Aangezien het aannemen van de onbetaalde krachten via HR gaat en er nog iemand kwam solliciteren deze week (waarbij het overigens niet zo is dat er maar een functie beschikbaar is), hoor ik het dus pas eind deze week of het definitief door gaat. Maar ik heb daar in elk geval nog wel alle vertrouwen in.
Ja, duim je dan ook gelijk voor goed weer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef motorbloempje het volgende:zal voor je duimen
jij komt vrijdag nog hè?
Cranberry werkt alleen ter voorkoming van een blaasontsteking, niet ter bestrijding. Daar heb je veel vocht voor nodig en het liefst ook antibiotica. Het kan ook prima overgaan zonder antibiotica, maar weet je, ik zou het risico op een opstijgende urineweginfectie niet willen gokkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoera. Domme muts. Ga eens heeeeeel erg snel een anti-biotica kuur halen. Nierbekkenontsteking is veel pijnlijker en akeligerMet chronisch nierfalen in het vooruitzicht.
Of ga 3 liter cranberrysap (zonder wodka, cointreau en limoensap) drinken per dag
Kansloos.
Dat is een beetje lang.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou twee en een half uur wachten
dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, duim je dan ook gelijk voor goed weer?
Spinning. Omdat ik daar zin in had, alleen als de laatste les vandaag al om 19:30 en ik had om 18:45 pas m'n avondeten naar binnen gewerkt. Ik was dus een beetje te enthousiast.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat heb je gesport Vrok??
Ik heb het nu wel weer gehad met dat spinning. Vandeweek maar weer eens gewoon cardio doen. En nog naar Nijmegen heen en weer fietsen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Spinning. Omdat ik daar zin in had, alleen als de laatste les vandaag al om 19:30 en ik had om 18:45 pas m'n avondeten naar binnen gewerkt. Ik was dus een beetje te enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |