gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houdingquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sloeg vast op de teksten... nou ja, declutteren ftw idd
En Meo, weet je wat er is gebeurd?
Hamsters leven geloof ik ook niet echt heel lang hè. Maar wel vervelend, je raakt toch gehecht aan zo'n diertje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon ouderdom, lzg ook gewoon in zn slaaphoekje en houding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi?quote:
Ik heb ooit een 'mooie' schoenendoos daarvoor in het leven geroepen. Een 'zwarte doos' letterlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan soms intens genieten van een geschreven stukje. En dan wil ik het bewaren. Gewoon, hèbben. Al weet ik van te voren dat ik dat uitgescheurde stukje niet nog een keer zal lezen, dat het alleen verder bijdraagt aan de papiertroep in mijn huis. Hoe doen jullie dat?
Ik wil een maand lang geen pat. meer zien jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Sorry! Ik was even met een patiënt bezig...
Klinkt als een romantisch feestquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
Italiaans eten en spaanse muziek, klinkt als een goeie mixquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bruiloftfeest was echt leuk!Te gekke locatie midden in het bos met in de tuin overal heliumballonnen met lampjes erin
En Italiaans eten, Prosecco, Italiaanse wijn, antipasti, olijven pasta en superlekkere brokkelkaas, Spaanse Tango live muziek en daarna dj´s en vuurwerk
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
er is hier vanochtend een kater binnengekomen door het kattenluikje. Kattenluikje kon alleen naar binnen open omdat onze ex-kater nog even niet naar buiten mag.
De indringer was zo bang dat hij probeerde door de bovenraampjes naar buiten te komen, via mijn gordijnen. Een orchidee heeft het niet overleefdNouja, hij is weer buiten.
Jaaa.... Maar ik heb geen zin om een top-100 te maken, dat kost me een avond, johquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga morgennacht mijn boeken top 100 maar eens afmaken. Hier nog mensen die mee zouden willen doen? FOK! Boekentop 100 2008 (deel 2) Volgens mij zaten hier ook wel wat echte boekenliefhebbers. Kookboeken zijn volgens mij uitgesloten van deelname
oh lekker zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
er is hier vanochtend een kater binnengekomen door het kattenluikje. Kattenluikje kon alleen naar binnen open omdat onze ex-kater nog even niet naar buiten mag.
De indringer was zo bang dat hij probeerde door de bovenraampjes naar buiten te komen, via mijn gordijnen. Een orchidee heeft het niet overleefdNouja, hij is weer buiten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:23 schreef octopussy het volgende:
goedemorgen
Tnxquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga naar Japan toe!
Vertrek 24 oktober, terug 16 november. Vliegen op Nagoya.
Kost wel helemaal 598,54 euro.![]()
![]()
![]()
Minimeeten Kaasplankje?
Bluezz, voordat ik het vergeet: heel veel plezier in Australie!Australie is tof!
snap ik! maar t komt heus goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan straks Xena wegbrengen voor 3 weken, ik zie er nu al tegenop
Tnxxquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:07 schreef DarkElf het volgende:
snap ik! maar t komt heus goed
en wil je vast ff (en golfer natuurlijk ) een heeeeeeeele fijne vakantie wensen!
maar je krijgt er ook wel een hele toffe ervaring voor terugquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje octo, wat een gedoe met die kater
Wij gaan straks Xena wegbrengen voor 3 weken, ik zie er nu al tegenop
Je mag ook maar max. 30 boeken nominerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
Jaaa.... Maar ik heb geen zin om een top-100 te maken, dat kost me een avond, joh
sushi etenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
Lianne, wat ga je allemaal doen in Japan?
Of naar dat Nederlandse openlucht museum en daar stamppot oid proberenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Mission Beach is leuk!
Daar kun je ook raften op de Tully River.
Gaan jullie ook nog een dagje snorkelen op het Great Barrier Reef?
Ik moet zeggen dat ik aardig krap zit op een normale Ryanair vlucht (zelfde 737 als bmi, dunkt mij), en ik weet echt niet hoe die mensen van 2 meter dat doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb laatst met BMI gevlogen - echt griezelig, zo klein als dat vliegtuig was
Daar hebben ze in Lost in Translation nog een shot uit gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga koffie drinken in Tokyo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |