Ben je lekquote:Op woensdag 17 september 2008 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ondertussen bij Plank thuis:
Buur is net terug van holiday en ik had meanwhile hun parkeerplek in gebruik, dus ik ga net mijn auto ff wegzetten. Ik kom terug en het 1e wat buur zegt is: "Hey, wil jij voortaan een krant onder je auto leggen?"
Ja een beetjequote:Op woensdag 17 september 2008 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp het niet, Plank, lekt je auto?
Wakker. Sort of. Thee
Geniet er van, iemand wist me pas nog te vertellen dat het in Engeland erg leuk was met oud & nieuwquote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
2 nachtjes daar en 3 volle dagen. Gaan vanaf Duinkerken over met de boot
doe ik tochquote:Op woensdag 17 september 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geniet er van, iemand wist me pas nog te vertellen dat het in Engeland erg leuk was met oud & nieuw
En octo, ga je dat allemaal volgenDaar heb je nu toch helemaal geen tijd meer voor joh
Als getrouwde vrouw moet je het hele huishouden runnen & je man plezieren & carrière maken
hij zit tussen witte en rode port in, en is juist wat minder zoet dan de ruby die ik normaal heb. werkt erg goed tegen kauwe klauwenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Is de port zoeter of voller dan normaal?
Alles met alcohol er in werkt bij mij uitstekend tegen koude klauwenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef octopussy het volgende:
hij zit tussen witte en rode port in, en is juist wat minder zoet dan de ruby die ik normaal heb. werkt erg goed tegen kauwe klauwen
Ah, ik was al bang dat ik een onverhoopt recept gemist zou hebben!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles met alcohol er in werkt bij mij uitstekend tegen koude klauwen
En Dude, kan me niet heugen dat er een goed recept is geplaatst in de SCHeb je al boeken genomineerd voor de fok boeken top-100? (je mag maximaal 30 boeken nomineren en minimaal 1
)
Mijn nummer 1 wil ook nog wel eens wisselen, afhankelijk van mijn stemming. Vogels zonder Vleugels is mij onbekend. Moet ik daar verandering in brengen?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn nummer 1 is (op dit moment!) Vogels zonder Vleugels. Mocht iemand hier het kennen.
Hoe is het hier verder? Nogal rustig, volgens mij?
Ja, is echt de moeite waard. Zo maar even ergens vandaan geplukt: http://www.8weekly.nl/index.php?art=2005quote:Op donderdag 18 september 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 wil ook nog wel eens wisselen, afhankelijk van mijn stemming. Vogels zonder Vleugels is mij onbekend. Moet ik daar verandering in brengen?
Hoop ik ergens voor je, anders heb je ook maar een saaie dienst, toch?quote:Het is op mijn werk minstens net zo rustig als in de slowchat. Stilte voor de storm, wie weet.
er is eigenlijk ontzettend veel gebeurt maar mogen er niets over zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:58 schreef AKnynke het volgende:
is er hier dan helemaal niets gebeurd vandaag??
Ik dacht: hah, lekker, morgen maken! Maar waar haal ik in dit godvergeten oord 'Ras en Hanout' vandaan! (we hebben géén Marokkaanse winkeltjes oid)quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vooruit, omdat jullie nooit recepten hebben, ik ga morgen een vegetarische tajine-loze tajine maken met pompoen, zoete aardappel en feta (nog nooit zoete aardappel op, maar ik ben gek op pompoen).
Ik woon in Rotterdam Zuid, ik weet dat ze het hier om de hoek verkopen. Ik wil je best een zakje opsturen hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: hah, lekker, morgen maken! Maar waar haal ik in dit godvergeten oord 'Ras en Hanout' vandaan! (we hebben géén Marokkaanse winkeltjes oid)
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:36 schreef Maeghan het volgende:
Ik woon in Rotterdam Zuid, ik weet dat ze het hier om de hoek verkopen. Ik wil je best een zakje opsturen hoor
Feck, Djoedquote:Op donderdag 18 september 2008 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag CUL'lers!![]()
Heb ik hier nog iets gemist? Goede recepten of zo? ()
kleine correctie, groots gevoel?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen en weltrusten(vooral voor mezelf
)
En plaatje in de categorie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was vandaag Nova aan het kijken en vond Femke Halsema best opwindend met haar bloemetjesbloes en kokerrok.
Ik word oud.
Ja, maar nu ben ik benieuwd!quote:Op donderdag 18 september 2008 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
er is eigenlijk ontzettend veel gebeurt maar mogen er niets over zeggen
bijnaquote:Op donderdag 18 september 2008 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Is Femke erger dan dakkapellen MoBlo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |