Valt wel mee, ze wisselen wel af qua muziek. Het loopt van Kraak & Smaak tot Van Halen zegmaar, en alles daar tusseninquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
Hadden ze van die beroerde bouwpakkettenhouse?
Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.quote:Ik eet ook altijd na t sportensoms 's avonds pas om 21:00 of 21:30 dan moet ik wel eerst wat bananen eten of wat anders ofzo voor t trainen
Daar weet ik alles van! Best moeilijk om wat balans te vinden in een nieuw werk-eten-sporten-ritme.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.
Ik begin vroeg en dan ga ik vroeg naar huis en dan werk ik thuis nog een uurtje (zoals vandaag). Of ik begin laat en ga laat naar huis en werk voordat ik naar mn werk ga een uurtje (zoals morgen). En soms begin ik vroeg en ga ik laat naar huis (zoals donderdag waarbij we een gesprek hebben met een kandidaat wat ws. tot 7 uur duurt).quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef AKnynke het volgende:
vinden ze het weer okay LIanne, dat je later begint?
Ik ben naar de Zweedse idols aan het kijken, best grappig!
Volgens de Hungry Girl nieuwsbriefquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Nederland?![]()
Ik maar denken dat het prinsjesdag was
Ja das het nadeel van zo'n klasje vaak, als t weer het enigzins toelaat ga toch ook veel liever naar buitenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze wisselen wel af qua muziek. Het loopt van Kraak & Smaak tot Van Halen zegmaar, en alles daar tussenin. Het enige nadeel is dat de les van vandaag exact het zelfde was als die van zondag en volgens mij blijft die ook nog wel even zo. Ik kijk volgende week wel weer een keer of dat nog verandert.
quote:Ik zal dat binnenkort ook wel moeten. Ik was altijd gewend om rond 18:00 uur te eten en pas rond 20:00 ofzo bij de sportschool te zijn. Maar dat ga ik straks ook niet meer redden. Het is soms nog best lastig om daar een goede balans in te vinden, tussen wat en wanneer eten en sporten.
Ik probeer toch de opties een beetje te verkennen voor het winterseizoen. Ik zie mezelf niet over spekgladde wegen fietsen of met regen en tegenwind. Dat kan best leuk zijn, maar dan wordt wel m'n weerstand op de proef gesteld en die heb ik nog voor meer dingen nodig. Maar buiten heb ik het liefst een doel. Vrijdag dan naar Nijmegen op en neer, bijelkaar ook wel een kilometer of 50. En zo zijn er vast nog een paar ritten te verzinnen die ik kan doen als het weer het toestaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ja das het nadeel van zo'n klasje vaak, als t weer het enigzins toelaat ga toch ook veel liever naar buiten![]()
Ik sport ook liever 's ochtends. Tweede helft van de ochtend als ik m'n ontbijt er al een paar uur in heb zitten. Dan is het lekker rustig en ben ik zelf op m'n best. En dat kotsen, ja dat was bijna zover vandaag, helaas. Ik had beter wat snelle koolhydraten naar binnen kunnen gooien, in plaats van een hele maaltijd.quote:Je kan best eten vooraf, maar niet teveel. Ik heb na t eten vaak ff een energie-dipje als ik teveel gegeten heb. Bovendien moet je kotsen als je te ver/diep gaat
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ze spelen Camel's Never Let Go-versie van Ice op Arrow Classic Rock.![]()
Icequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ze spelen Camel's Never Let Go-versie van Ice op Arrow Classic Rock.![]()
ouwelulquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ice
Lianne, neem je nog een paar coole japanse Zorn-persingen voor me mee?
quote:
Ik ga mn best doen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef MuadDib het volgende:
Lianne, neem je nog een paar coole japanse Zorn-persingen voor me mee?
Helaas, ik ben er niet kapot van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
MuadDib, ken je Knight Area? Nederlandse neoprogband.
dan moeten we maar een CUL-oud en nieuw-feest doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ticket geboekt voor met kerstmis. 16 dagen in NL. Dat is wel heeeeeel veel. 21 december heen, en 6 januari terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |