Ik moet zeggen dat ik aardig krap zit op een normale Ryanair vlucht (zelfde 737 als bmi, dunkt mij), en ik weet echt niet hoe die mensen van 2 meter dat doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb laatst met BMI gevlogen - echt griezelig, zo klein als dat vliegtuig was
Daar hebben ze in Lost in Translation nog een shot uit gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga koffie drinken in Tokyo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat méén je toch niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga koffie drinken in Tokyo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dringende paupersquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air..
de piloot wist het om met windstil, strakblauw, goddelijk weer, te landen met stuiters in Rome
Ja daar gaan alle groentjes werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ryan Air..
de piloot wist het om met windstil, strakblauw, goddelijk weer, te landen met stuiters in Rome
lekker als je zelf soort van vliegangst hebt; lekker bemoedigendquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef octopussy het volgende:
ik ben met de Dutch Antillen Express van Aruba naar Curacao gegaan, dat was ook zo'n mini vliegtuigje. Ze hadden 22 stoelenNaast me zat een Antilliaanse vrouw hevig te lezen in haar gebedsboekje toen we gingen opstijgen
![]()
Voor dat ik het vergeet: Bluez en Golfer, fijnevakantie
down under. Lijkt me zo tof daar
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Precies, en bij de Oost-Europese stewardessen van SkyEurope kun je tenminste de BH's nog onder de witte bloesjes zien.![]()
Dat heb ik idd ooit in een documentaire gehoord, dat beginnende piloten of piloten die elders niet worden aangenomen bij de budgetbedrijven gaan vliegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef MissHobje het volgende:
Ja daar gaan alle groentjes werken![]()
wat wil je met zulke prijzen
Thanx.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz en golfer, een waanzinnige beleving gewenst in Australie!
das nou echt van die info die je liever niet weetquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ooit in een documentaire gehoord, dat beginnende piloten of piloten die elders niet worden aangenomen bij de budgetbedrijven gaan vliegen
+1quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
whoehoeeee de contouren van een beha!![]()
wrm nie?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb blaasontsteking maar ik wil geen antibiotica kuur
Omdat k er nooit op speel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wrm nie?
EN WAAROM VERKOOP JE JE XBOX????????
Dat zeg je toch niet omdat je skinny bitch hebt gelezen, hequote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat k er nooit op speel!
En omdat antibiotica slecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |