een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.
Ze zijn nog niet helemaal uit de naam, kan riffer worden of naffer, fin kan ook maar daar zijn wat landen tegen.
lees hem zelf nog eens aandachtig, of was je cynisch?quote:
Domme vragen, domme antwoorden.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
racist! er zijn ook 4 marokkanen die wel goed discussiëren.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
En waar sloeg die zin van mij weer op?quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik doel op het zo erg is het allemaal ook niet.
En als je geen respect voor de buschauffeur toont en hem bespuugt en schopt?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die kant willen sommigen volgens mij op ja. Dat als je geen respect voor 'de politie' toont je 'gewoon' in elkaar geslagen moet worden. Dat grenst inderdaad aan een autoritaire politiestaat.
Niet gaan lopen doen alsof ik hier het mongooltje ben.quote:Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
En waar sloeg die zin van mij weer op?
We komen er wel...
ja dat kun je wel stellen als je weer van die riffende arafatshawls voorbij ziet komen, die joden bespugen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef reem het volgende:
Sommige mensen wanen zich blijkbaar in de Gazastrook
Geen idee, woon niet in de Gazastrook ben er nooit geweest en wil er niet heen ook.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef reem het volgende:
Sommige mensen wanen zich blijkbaar in de Gazastrook
volgens mij staat dat er letterlijk.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Niet gaan lopen doen alsof ik hier het mongooltje ben.
Je hebt je reactie gewoon verkeerd omschreven, wat ik er uit opmaak is dat het in de Randstad wel erg is maar dat het eigenlijk ook wel weer meevalt.
Nee, dan moeten de daders opgepakt worden, niet in elkaar geslagen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je geen respect voor de buschauffeur toont en hem bespuugt en schopt?
Dan heeft de chauffeur gewoon dikke pech?
En eh, geloof me, die autoritaire politiestaat is nog lichtjaren ver weg
quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je hebt je reactie gewoon verkeerd omschreven, wat ik er uit opmaak is dat het in de Randstad wel erg is maar dat het eigenlijk ook wel weer meevalt.
Ik snapt niet hoe je het uberhaupt kan wegschrijven als "alleen in de Randstad" en dan vervolgens het probleem dus zoals gezegt kleiner maken dan het is.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oke. Eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, dan moeten de daders opgepakt worden, niet in elkaar geslagen.
wat wil je nou zeggen? ik vraag het maar meteen voordat je je weer briljant waant.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nederland =/= Randstad =/= probleemwijken
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er letterlijk.
Ja en daarbij is het niet alleen een probleem in de Randstad maar in iedere (grotere) stad.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik snapt niet hoe je het uberhaupt kan wegschrijven als "alleen in de Randstad" en dan vervolgens het probleem dus zoals gezegt kleiner maken dan het is.
De randstad dekt wel de volledige westerse kust van Nederland, dat word maar even vergeten.
eerst vernaggelen ze cultuur en land en dan roepen ze: "ja maar jij hebt toch ook gekozen voor deze regering!". of "we leven in een democratie!".quote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
nou... dan ken jij onze pfaf niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
one man can make a differance. kom maar op.quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef huhggh het volgende:
Jezus, tot wat een onnozel symantische discussie is dit verworden zeg.
Ik kreeg eerst het gevoel dat we met de vorige discussie nog ergens naartoe gingen.
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die religie, echt niet. Ik haat het zelfs. Net als alle andere religies. Maar de problematiek die we kennen heeft er niets mee te maken.
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen? ik vraag het maar meteen voordat je je weer briljant waant.
Okay uhm hoe zal ik het dan omschrijven..quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
Ik ben helemaal niet linksquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Nee klopt, niet door iedere nee.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Nee. ( Al zal ik zeker lekker slapen, dat geheel terzijde ) Maar reem - want daar begon deze subdiscussie zo'n 40 posts terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?
Het gaat er dan ook om dat het meer dan vaak en meer dan genoeg wel voorkomt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee klopt, niet door iedere nee.
Maar dat ze voor grote problemen zorgen in de grote steden is duidelijk (niet alle marokkanen nee).
Daar moet gewoon iets aan gedaan worden maar wat is de vraag.
Okay jij dan misschien niet maar het is wel wat ik zeg, heb dat al in vele discussies meegemaakt, ze zullen nooit zeggen ow okay daar heb je wel gelijk in, het is altijd jaa maar..quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel hard duimen dat het zo blijft dan.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lucky you, de meeste mensen die ik ken hebben wel problemen gehad met Marokkanen en ja dan ga je op een gegeven moment anders denken dan dat je eerst deed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ik hoef jou helemaal niet te overtuigen hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.
Nou, ik ben helemaal overtuigd hoor.
Tenzij je D'66 en de PvdA natuurlijk al onder rechts verstaat natuurlijk.
Wie is zij?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
weer zo'n wijze uitspraak om zo de problemen niet te hoeven zien. waar zou nederland toch zijn zonder meki's?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )
Ja inderdaad, ALWEER! voor de hoeveelste keer deze maand bv Meki?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Zij Telegraaf, die gokt op afkomsten terwijl er geen onderzoek is afgerondquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?
persoonlijke aanval ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Ik vraag met het gewoon even af..quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reagerenquote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)
En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Waarom is dat onzin?quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reageren
verder vind ik onzin op te reageren op afkomst en niet over de daders.
Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinningquote:
Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongerenquote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
zie het probleem.....quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb je het bericht gelezen? Dit probleem wordt veroorzaakt door marokkanen, stelselmatig.quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?
Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |