abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61632082
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Meer agenten dus, dat zegt hij toch ook?
Alleen meer agenten heeft geen zin als ze niets mogen, vooral meer rechten voor de agenten erbij dan.

Zag van de week een filmpje op I-net, een man leek het lollig om voor een amerikaanse agent te gaan staan en zijn middelvinger op te steken, leuk voor een filmpje.

Die werkt dus helemaal suf geslagen met de wapenstok door die agent en hij wist niet hoe snel ie weer weg moest komen, dat moeten we hier gewoon krijgen.
  zondag 14 september 2008 @ 22:10:26 #32
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61632101
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Dlocks het volgende:

Echter een flink stuk minder soft dan zoals nu (zie het als de gulden middenweg) kan naar mijn mening op de lange termijn iniedergeval geen kwaad.
Ben ik helemaal met je eens
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61632112
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wil mijn visies dan ook niet gelijkstellen met die van wilders. noem het dan een marokkanenprobleem, ben ik ook al tevreden.
Zo zou je het kunnen beschrijven als ik het nieuwsbericht in de reacties mag geloven.
  zondag 14 september 2008 @ 22:11:13 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632134
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Alleen meer agenten heeft geen zin als ze niets mogen, vooral meer rechten voor de agenten erbij dan.

Zag van de week een filmpje op I-net, een man leek het lollig om voor een amerikaanse agent te gaan staan en zijn middelvinger op te steken, leuk voor een filmpje.

Die werkt dus helemaal suf geslagen met de wapenstok door die agent en hij wist niet hoe snel ie weer weg moest komen, dat moeten we hier gewoon krijgen.
Gelukkig niet zeg.
pi_61632140
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Je zal toch chauffeur zijn op zo'n lijn zeg. Dan lig je toch elke nacht zwetend wakker, je af te vragen wat er morgen weer zal gebeuren? Blijft het bij schoppen en spugen, of krijg je morgen een mes tussen je ribben als je weigert je kleingeld af te staan?

Zelfs al zou Connexxion vinden dat er weer gereden moet worden door de probleemwijk, dan zal er weldra geen personeel meer te vinden zijn die het aandurft.
Klopt, dat ga je krijgen.
  zondag 14 september 2008 @ 22:11:31 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632141
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Je zal toch chauffeur zijn op zo'n lijn zeg. Dan lig je toch elke nacht zwetend wakker, je af te vragen wat er morgen weer zal gebeuren? Blijft het bij schoppen en spugen, of krijg je morgen een mes tussen je ribben als je weigert je kleingeld af te staan?

Zelfs al zou Connexxion vinden dat er weer gereden moet worden door de probleemwijk, dan zal er weldra geen personeel meer te vinden zijn die het aandurft.
hoe heet die bokser ook alweer die nu apetrots op een bus rijdt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 14 september 2008 @ 22:11:44 #37
14509 reem
pi_61632160
quote:

En dat vind je normaal?

Misschien is een totalitaire staat wat voor jou? Dan kun je in "veiligheid" leven (zolang je tenminste maar geen kritiek hebt op de regering).
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61632173
quote:

[..]

Je kunt natuurlijk ook weer te ver doorslaan.
  zondag 14 september 2008 @ 22:13:32 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632209
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef reem het volgende:

[..]

En dat vind je normaal?

Misschien is een totalitaire staat wat voor jou? Dan kun je in "veiligheid" leven (zolang je tenminste maar geen kritiek hebt op de regering).
kritiek op de regering vind ik iets totaal anders dan respectloos en terorriserend de straten opeisen. al járen...
pi_61632216
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe heet die bokser ook alweer die nu apetrots op een bus rijdt?
Raymond Joval.

(volgens google)
  zondag 14 september 2008 @ 22:14:18 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632237
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Raymond Joval.

(volgens google)
ja die ja! zouden we meer van moeten hebben.
pi_61632252
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef reem het volgende:

[..]

En dat vind je normaal?

Ik heb geen enkele behoefte om mijn middelvinger tegen een agent of wie dan ook op te steken, me moeten eens leren respect te krijgen voor de politie en dat lukt niet met een aai over de bol van een winkeldief of met een vermanend gesprek.

lijkt mij.
  zondag 14 september 2008 @ 22:14:56 #43
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632257
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kritiek op de regering vind ik iets totaal anders dan respectloos en terorriserend de straten opeisen.
Terroriserend? Een middelvinger opsteken?
  zondag 14 september 2008 @ 22:15:37 #44
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632273
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele behoefte om mijn middelvinger tegen een agent of wie dan ook op te steken, me moeten eens leren respect te krijgen voor de politie en dat lukt niet met een aai over de bol van een winkeldief of met een vermanend gesprek.

lijkt mij.
En er zit niets tussen iemand aaien en 'm verrot slaan? Een nachtje cel? Een boete?
pi_61632278
quote:

[..]

Ja laten we vooral een voorbeeld nemen aan Amerikanen.
Alhoewel, selectief een dergelijk beleid toepassen op bekende probleemgevallen zou ik nog niet eens zo'n ramp vinden.
  zondag 14 september 2008 @ 22:15:55 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632285
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Terroriserend? Een middelvinger opsteken?
de politie een middelvinger geven en dan meteen een regeringsdictatuur aanhalen
pi_61632303
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja die ja! zouden we meer van moeten hebben.
Ja idd, maargoed hij kan ook weinig doen tegen een wapen natuurlijk.
Wel grappig als er van die jochies achterin lastig zitten te doen en hij loopt naar ze toe om er wat van te zeggen, hebben ze niet meer zo een grote bek denk ik.
pi_61632320
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

En ik welk opzicht draagt deze verhelderende analyse iets bij aan een oplossing, of zoals je het zelf zegt: waarom is dat een probleem?
Welk probleem doel je op? De marokkanen zelf of het gebagatelliseer?
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:15 #49
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632327
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de politie een middelvinger geven en dan meteen een regeringsdictatuur aanhalen
Die kant willen sommigen volgens mij op ja. Dat als je geen respect voor 'de politie' toont je 'gewoon' in elkaar geslagen moet worden. Dat grenst inderdaad aan een autoritaire politiestaat.
  zondag 14 september 2008 @ 22:17:22 #50
14509 reem
pi_61632330
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 14 september 2008 @ 22:18:36 #51
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632367
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Welk probleem doel je op? De marokkanen zelf of het gebagatelliseer?
De Marokkanen uiteraard.
  zondag 14 september 2008 @ 22:19:22 #52
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61632394
Met de bus volgeladen met camera's die wijken in en de raddraaiers identificeren, oppakken, en hen en hun ouders op het bureau confronteren met hun wandaden.
Daarna al de ondersteunende financiën die hen in het verleden zijn toegekomen (kinderbijslag schoolgeld enz..) terugvorderen wegens wanprestatie, en de geleden schade ook op hen verhalen...
pi_61632396
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
Enkele wijken?
Sorry maar volgens mij heeft iedere grotere stad minstens 1 zo'n wijk tegenwoordig.
pi_61632397
quote:
Enkele wijken?
Ben je onlangs nog in Utrecht, Amsterdam of Rotterdam geweest.
Je kan veel zeggen maar dat zijn niet enkele wijken.
  zondag 14 september 2008 @ 22:19:29 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632400
quote:
net zo min zit ik daar op te wachten. al mogen ze die paar stoute naffers wel even langs de lat halen.
pi_61632412
quote:
en maar downplayen en bagataliseren....
  zondag 14 september 2008 @ 22:21:30 #57
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61632464
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

en maar downplayen en bagataliseren....
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
  zondag 14 september 2008 @ 22:22:29 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61632485
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is?
speciaal voor jouw soort is het fijn dat we een cbs hebben en dat steeds meer mensen geneigd zijn om het beestje bij de naam dte noemen.
pi_61632494
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
....en we hebben er nog een te pakken
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61632515
Jongen (14) neergestoken

http://www.telegraaf.nl/b(...)_neergestoken__.html

ROTTERDAM - Twee jongens van 14 en 16 jaar zijn zaterdagavond in hun woonplaats Rotterdam in de boeien geslagen op verdenking van het neersteken van een leeftijdsgenootje.

Volgens de politie ontstond er 's avonds rond half twaalf een ruzie waarbij zeven jongeren betrokken waren. Tijdens die ruzie werd een 14-jarige jongen in zijn bovenlijf gestoken.

De gealarmeerde politie wist in de omgeving de twee verdachten aan te houden. Het slachtoffer is in allerijl naar het Erasmus MC gebracht. Zijn toestand is stabiel.

Ach ja, dit soort dingen gebeuren alleen in enkele wijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')