De Marokkanen uiteraard.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Welk probleem doel je op? De marokkanen zelf of het gebagatelliseer?
Enkele wijken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
Enkele wijken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
net zo min zit ik daar op te wachten. al mogen ze die paar stoute naffers wel even langs de lat halen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
en maar downplayen en bagataliseren....quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
en maar downplayen en bagataliseren....
speciaal voor jouw soort is het fijn dat we een cbs hebben en dat steeds meer mensen geneigd zijn om het beestje bij de naam dte noemen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is?
....en we hebben er nog een te pakkenquote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
Welk beestje?quote:Op zondag 14 september 2008 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speciaal voor jouw soort is het fijn dat we een cbs hebben en dat steeds meer mensen geneigd zijn om het beestje bij de naam dte noemen.
Zo erg is het dus wel.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
ja maar toch vooral in die nederlandse volksbuurten. echt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ach ja, dit soort dingen gebeuren alleen in enkele wijken.
het marokkaanse schooiertje. de stoute rifrat.quote:
Lees mijn reactie nog eens, wil je?quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zo erg is het dus wel.
Als je er niet gewoond hebt of er nooit komt weet je niet waar je over praat.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar toch vooral in die nederlandse volksbuurten. echt!
een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.
Ze zijn nog niet helemaal uit de naam, kan riffer worden of naffer, fin kan ook maar daar zijn wat landen tegen.
lees hem zelf nog eens aandachtig, of was je cynisch?quote:
Domme vragen, domme antwoorden.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
racist! er zijn ook 4 marokkanen die wel goed discussiëren.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
En waar sloeg die zin van mij weer op?quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik doel op het zo erg is het allemaal ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |