De Marokkanen uiteraard.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Welk probleem doel je op? De marokkanen zelf of het gebagatelliseer?
Enkele wijken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
Enkele wijken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
"de" Nederlandse straat wordt helemaal niet "respectoos en terorriserend opgeëist". Dat is misschien de situatie in enkele wijken, en daar moet wat aan gedaan worden (in die wijken). Ik zie weinig heil in het vergroten van de bevoegdheden van de politie om bepaalde lokale problemen aan te pakken. Ik zit iig niet te wachten op sla-grage wouten met lange latten...
net zo min zit ik daar op te wachten. al mogen ze die paar stoute naffers wel even langs de lat halen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
en maar downplayen en bagataliseren....quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef reem het volgende:
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
en maar downplayen en bagataliseren....
speciaal voor jouw soort is het fijn dat we een cbs hebben en dat steeds meer mensen geneigd zijn om het beestje bij de naam dte noemen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is?
....en we hebben er nog een te pakkenquote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
Welk beestje?quote:Op zondag 14 september 2008 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
speciaal voor jouw soort is het fijn dat we een cbs hebben en dat steeds meer mensen geneigd zijn om het beestje bij de naam dte noemen.
Zo erg is het dus wel.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bagatelliseren? Dat er in de Randstad wat problemen zijn wil niet zeggen dat dat overal zo is? Vervelend voor je als je er middenin zit, maar zo erg is het allemaal ook niet.
ja maar toch vooral in die nederlandse volksbuurten. echt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ach ja, dit soort dingen gebeuren alleen in enkele wijken.
het marokkaanse schooiertje. de stoute rifrat.quote:
Lees mijn reactie nog eens, wil je?quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zo erg is het dus wel.
Als je er niet gewoond hebt of er nooit komt weet je niet waar je over praat.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar toch vooral in die nederlandse volksbuurten. echt!
een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
een nieuw soort insect, lijkt op een kakkerlak.
Ze zijn nog niet helemaal uit de naam, kan riffer worden of naffer, fin kan ook maar daar zijn wat landen tegen.
lees hem zelf nog eens aandachtig, of was je cynisch?quote:
Domme vragen, domme antwoorden.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
racist! er zijn ook 4 marokkanen die wel goed discussiëren.quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan, zo slecht je discussieert!
En waar sloeg die zin van mij weer op?quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik doel op het zo erg is het allemaal ook niet.
En als je geen respect voor de buschauffeur toont en hem bespuugt en schopt?quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die kant willen sommigen volgens mij op ja. Dat als je geen respect voor 'de politie' toont je 'gewoon' in elkaar geslagen moet worden. Dat grenst inderdaad aan een autoritaire politiestaat.
Niet gaan lopen doen alsof ik hier het mongooltje ben.quote:Op zondag 14 september 2008 22:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
En waar sloeg die zin van mij weer op?
We komen er wel...
ja dat kun je wel stellen als je weer van die riffende arafatshawls voorbij ziet komen, die joden bespugen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef reem het volgende:
Sommige mensen wanen zich blijkbaar in de Gazastrook
Geen idee, woon niet in de Gazastrook ben er nooit geweest en wil er niet heen ook.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef reem het volgende:
Sommige mensen wanen zich blijkbaar in de Gazastrook
volgens mij staat dat er letterlijk.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Niet gaan lopen doen alsof ik hier het mongooltje ben.
Je hebt je reactie gewoon verkeerd omschreven, wat ik er uit opmaak is dat het in de Randstad wel erg is maar dat het eigenlijk ook wel weer meevalt.
Nee, dan moeten de daders opgepakt worden, niet in elkaar geslagen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je geen respect voor de buschauffeur toont en hem bespuugt en schopt?
Dan heeft de chauffeur gewoon dikke pech?
En eh, geloof me, die autoritaire politiestaat is nog lichtjaren ver weg
quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je hebt je reactie gewoon verkeerd omschreven, wat ik er uit opmaak is dat het in de Randstad wel erg is maar dat het eigenlijk ook wel weer meevalt.
Ik snapt niet hoe je het uberhaupt kan wegschrijven als "alleen in de Randstad" en dan vervolgens het probleem dus zoals gezegt kleiner maken dan het is.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oke. Eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, dan moeten de daders opgepakt worden, niet in elkaar geslagen.
wat wil je nou zeggen? ik vraag het maar meteen voordat je je weer briljant waant.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nederland =/= Randstad =/= probleemwijken
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij staat dat er letterlijk.
Ja en daarbij is het niet alleen een probleem in de Randstad maar in iedere (grotere) stad.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik snapt niet hoe je het uberhaupt kan wegschrijven als "alleen in de Randstad" en dan vervolgens het probleem dus zoals gezegt kleiner maken dan het is.
De randstad dekt wel de volledige westerse kust van Nederland, dat word maar even vergeten.
eerst vernaggelen ze cultuur en land en dan roepen ze: "ja maar jij hebt toch ook gekozen voor deze regering!". of "we leven in een democratie!".quote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
nou... dan ken jij onze pfaf niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
one man can make a differance. kom maar op.quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef huhggh het volgende:
Jezus, tot wat een onnozel symantische discussie is dit verworden zeg.
Ik kreeg eerst het gevoel dat we met de vorige discussie nog ergens naartoe gingen.
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die religie, echt niet. Ik haat het zelfs. Net als alle andere religies. Maar de problematiek die we kennen heeft er niets mee te maken.
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen? ik vraag het maar meteen voordat je je weer briljant waant.
Okay uhm hoe zal ik het dan omschrijven..quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
Ik ben helemaal niet linksquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Nee klopt, niet door iedere nee.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |