eerst vernaggelen ze cultuur en land en dan roepen ze: "ja maar jij hebt toch ook gekozen voor deze regering!". of "we leven in een democratie!".quote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
nou... dan ken jij onze pfaf niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
one man can make a differance. kom maar op.quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef huhggh het volgende:
Jezus, tot wat een onnozel symantische discussie is dit verworden zeg.
Ik kreeg eerst het gevoel dat we met de vorige discussie nog ergens naartoe gingen.
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die religie, echt niet. Ik haat het zelfs. Net als alle andere religies. Maar de problematiek die we kennen heeft er niets mee te maken.
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen? ik vraag het maar meteen voordat je je weer briljant waant.
Okay uhm hoe zal ik het dan omschrijven..quote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef reem het volgende:
Volgens mij is niemand in deze thread hier 'links...'
Ik ben helemaal niet linksquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vind altijd het grote probleem met linkse mensen, ze denken altijd dat andere mensen dom zijn en daarom niet beter weten.
Ze voelen zich altijd zoveel slimmer dan andere en denken dat dat de oorzaak is dat andere anders denken, hun domheid.
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Nee klopt, niet door iedere nee.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Nee. ( Al zal ik zeker lekker slapen, dat geheel terzijde ) Maar reem - want daar begon deze subdiscussie zo'n 40 posts terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?
Het gaat er dan ook om dat het meer dan vaak en meer dan genoeg wel voorkomt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee klopt, niet door iedere nee.
Maar dat ze voor grote problemen zorgen in de grote steden is duidelijk (niet alle marokkanen nee).
Daar moet gewoon iets aan gedaan worden maar wat is de vraag.
Okay jij dan misschien niet maar het is wel wat ik zeg, heb dat al in vele discussies meegemaakt, ze zullen nooit zeggen ow okay daar heb je wel gelijk in, het is altijd jaa maar..quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel hard duimen dat het zo blijft dan.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lucky you, de meeste mensen die ik ken hebben wel problemen gehad met Marokkanen en ja dan ga je op een gegeven moment anders denken dan dat je eerst deed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ik hoef jou helemaal niet te overtuigen hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.
Nou, ik ben helemaal overtuigd hoor.
Tenzij je D'66 en de PvdA natuurlijk al onder rechts verstaat natuurlijk.
Wie is zij?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
weer zo'n wijze uitspraak om zo de problemen niet te hoeven zien. waar zou nederland toch zijn zonder meki's?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )
Ja inderdaad, ALWEER! voor de hoeveelste keer deze maand bv Meki?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Zij Telegraaf, die gokt op afkomsten terwijl er geen onderzoek is afgerondquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?
persoonlijke aanval ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Ik vraag met het gewoon even af..quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reagerenquote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)
En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |