abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 22:40:53 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61633094
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?
Nee. ( Al zal ik zeker lekker slapen, dat geheel terzijde ) Maar reem - want daar begon deze subdiscussie zo'n 40 posts terug -stelde dat alleen. Verder niets.
pi_61633120
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Het gaat er dan ook om dat het meer dan vaak en meer dan genoeg wel voorkomt.
  zondag 14 september 2008 @ 22:41:59 #103
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61633121
Hard aanpakken binnen de kaders van de huidige wetgeving lijkt me.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 14 september 2008 @ 22:42:07 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61633127
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee klopt, niet door iedere nee.
Maar dat ze voor grote problemen zorgen in de grote steden is duidelijk (niet alle marokkanen nee).
Daar moet gewoon iets aan gedaan worden maar wat is de vraag.
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
pi_61633159
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet links
[ afbeelding ]
Okay jij dan misschien niet maar het is wel wat ik zeg, heb dat al in vele discussies meegemaakt, ze zullen nooit zeggen ow okay daar heb je wel gelijk in, het is altijd jaa maar..

Als iemand een goed punt heeft zal ik dat ook zeggen, dat zal bij bv pvda stemmers minder snel voorkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:45:22 #106
163650 Greys
pi_61633224
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Heel hard duimen dat het zo blijft dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633248
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet links
[ afbeelding ]
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.
Nou, ik ben helemaal overtuigd hoor.
Tenzij je D'66 en de PvdA natuurlijk al onder rechts verstaat natuurlijk.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61633275
quote:

[..]

Helemaal eens.
Lucky you, de meeste mensen die ik ken hebben wel problemen gehad met Marokkanen en ja dan ga je op een gegeven moment anders denken dan dat je eerst deed.
En dat wil helemaal niet zeggen dat ik geen 1 Marokkaan mag ofzo, er zijn er ook wel die wel normaal kunnen doen.
Maar het blijft gewoon een probleem in de steden.
  zondag 14 september 2008 @ 22:47:28 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61633295
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.
Nou, ik ben helemaal overtuigd hoor.
Tenzij je D'66 en de PvdA natuurlijk al onder rechts verstaat natuurlijk.
Ik hoef jou helemaal niet te overtuigen hoor.
God, wat een kneuzenbende hier zeg.
pi_61633304
Dit is absolute onzin.

Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61633375
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.

Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
Wie is zij?

Gokken is hier ook niet aan de orde. Afkomst is bekend.
  zondag 14 september 2008 @ 22:51:03 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61633415
quote:
Dit is absolute onzin.

weer zo'n wijze uitspraak om zo de problemen niet te hoeven zien. waar zou nederland toch zijn zonder meki's?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 14 september 2008 @ 22:51:22 #113
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61633436
quote:
Dit is absolute onzin.

Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?
pi_61633438
quote:
Dit is absolute onzin.

Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )
Do what you love, love what you do!
  zondag 14 september 2008 @ 22:53:43 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61633518
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef kree het volgende:

[..]

Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
pi_61633544
quote:
Dit is absolute onzin.

Ja inderdaad, ALWEER! voor de hoeveelste keer deze maand bv Meki?
pi_61633639
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?
Zij Telegraaf, die gokt op afkomsten terwijl er geen onderzoek is afgerond
Zij die economisch en politieke propogadische artikelen maken.

Gokken op afkomsten, net als bij de ukkies gokten de Telegrafa op Marokkanen maar het waren Algerijnen
pi_61633653
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

persoonlijke aanval ?
pi_61633673
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik vraag met het gewoon even af..
Kijk als ik op een groep jongeren afloop.
Bij (en dat is effe heel zwart-wit gezegd) witte jongeren heb ik er minder moeite mee, als dat ik op een groep marokkanen afloop.
Vreemd zal je zeggen, maar dat komt toch echt omdat (volgens mij hun vaker problemen veroorzaken als de rest)
Dat wil helemaal niet zeggen dat ik een hekel heb aan Marokkanen want ik heb ook tijden goed contact gehad met hun. Maar dat waren wel individuen...
Probleem is vooral de jongere garde van nu 10<->16 jr. denk ik.
pi_61633695
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:

[..]

nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.

Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)

En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reageren
verder vind ik onzin op te reageren op afkomst en niet over de daders.
  zondag 14 september 2008 @ 22:59:49 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61633710

Pas als ze weer lief zijn krijgen ze een ticket terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:59:49 #122
163650 Greys
pi_61633711
Ah, het feest is weer compleet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633732
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom is dat onzin?
pi_61633768
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Ah, het feest is weer compleet

Meki in tha house.
pi_61633778
quote:

[..]

Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
pi_61633809
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waarom is dat onzin?
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:04:53 #127
163650 Greys
pi_61633883
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?

Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
Want jij reageert dus ook niet op het incident maar alleen op de afkomst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633886
Het zal nu wel snel mis gaan met dit topic..
Meki die altijd over anderen begint als het over marokaantjes gaat
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61633889
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef kree het volgende:

[..]

Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongeren

Behalve de propogandische Wilderskrant meldt om Marokkanen, ze gokken alleen daarop maar meestal hebben ze het fout.

Ik zie deze nieuwsbericht dan niet als NIEUWS maar juist als een Politieke economie
pi_61633898
quote:

[..]

zie het probleem.....
Ik sta open voor alles, maar iedereen hier in NL moet stoppen met ontkennen. Het is een feit dat de Marokkaanse gemeenschap vaak slecht in het nieuws komt.
En iedereen kan wel zeuren dat er dan weer gediscrimineerd wordt, tegenwoordig krijg je al gezeik als je de afkomst van iemand die zoiets doet beschrijft.
Van mij mogen alle nieuwsberichten vanaf nu vermelden wat de afkomst is. Nederlands Marokkans of anders, maakt mij niet uit.
Maar ga niet express berichten verdraaien uit angst voor dat je (misschien) discriminatie veroorzaakt!
pi_61633899
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Heb je het bericht gelezen? Dit probleem wordt veroorzaakt door marokkanen, stelselmatig.
En is nu zover dat ze (connexxion) gewoon een paar busroutes hebben geschrapt.
pi_61633943
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?

Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.

Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
pi_61633994
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Doel je op dat incident waarbij 5 gewone naffers en 1 geblondeerde naffer een meisje van haar fiets trokken?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:08:51 #134
163650 Greys
pi_61634010
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.

Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
Nee, het probleem ligt niet bij de media.
Als degenen die de buschauffeurs mishandelen dat niet zouden doen, dan zou er ook niets te schrijven zijn voor de media zijn, snap je dat dan niet?

En nogmaals, je doet zelf precies hetgeen je 'ons' verwijt... je rept alleen op aandringen van een vraag van mij met enkele woorden over het probleem zelf, over de bus die daar niet meer rijdt. Je hebt het zelf ook niet over het incident dus, maar alleen over de afkomst. En Wilders. En de Telegraaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634013
quote:

[..]

het probleem ligt bij de MAROKKANEN die daar rellen.
Zouden ze niet rellen zou er ook geen probleem zijn.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61634016
quote:

[..]

Het kan natuurlijk nooit aan de allochtone medemens liggen he?
pi_61634026
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongeren
Yep, net zoals ik al zei, noem gewoon alles bij de naam waar het vandaan komt.
Nl of marokkaans.
Nu gaat het gewoon klote omdat niemand ze nek uit durft te steken en te zeggen waar het op staat.
Kijk ik snap dat het lastig is, wan kinderen van marokkanen met een NL paspoort, hoe noem je die?
En dat is het hele punt.
pi_61634037
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Maak je niet druk, slecht voor je hart, het is meki maar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:10:01 #139
163650 Greys
pi_61634046
quote:

[..]

Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.
Maar je schrijft 'van mij MOGEN ze de wijk boycotten waar ze zich bedreigd voelen'. Mogen ze het alleen, of snap je het ook? En wat zie jij dan als eventuele oplossing?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634065
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef kree het volgende:

[..]

zie het probleem.....
Ik sta open voor alles, maar iedereen hier in NL moet stoppen met ontkennen. Het is een feit dat de Marokkaanse gemeenschap vaak slecht in het nieuws komt.
En iedereen kan wel zeuren dat er dan weer gediscrimineerd wordt, tegenwoordig krijg je al gezeik als je de afkomst van iemand die zoiets doet beschrijft.
Van mij mogen alle nieuwsberichten vanaf nu vermelden wat de afkomst is. Nederlands Marokkans of anders, maakt mij niet uit.
Maar ga niet express berichten verdraaien uit angst voor dat je (misschien) discriminatie veroorzaakt!
Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.

Natuurlijk zijn er Marokkanen betrokken bij de criminaliteit, Maar de grote groep die alsnog de grootste problemen veroorzaakt zijn nog steeds de Antillianen en Junks en burgers die dronken zijn. Nee zij zijn niet de probleem, wij maken een probleem en wij laten een groep als zondebok in de samenleving.
pi_61634095
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Doel je op dat incident waarbij 5 gewone naffers en 1 geblondeerde naffer een meisje van haar fiets trokken?
Zelf ben je nu al begonnen met gokken en het feiten verdraaien zodat alweer de Marokkanen de schuld van krijgen

Goed gedaan
pi_61634117
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.
Maar je schrijft 'van mij MOGEN ze de wijk boycotten waar ze zich bedreigd voelen'. Mogen ze het alleen, of snap je het ook? En wat zie jij dan als eventuele oplossing?
Je boycot iedereen, iedereen is daar de slachtoffer van de reljongeren
Aanpakken is de enige manier maar de politie laat dat het afweten
pi_61634140
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Bron dat het Marokkanen waren ?
pi_61634146
Zijn die Algerijnen weer bezig.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
pi_61634165
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, het probleem ligt niet bij de media.
Als degenen die de buschauffeurs mishandelen dat niet zouden doen, dan zou er ook niets te schrijven zijn voor de media zijn, snap je dat dan niet?

En nogmaals, je doet zelf precies hetgeen je 'ons' verwijt... je rept alleen op aandringen van een vraag van mij met enkele woorden over het probleem zelf, over de bus die daar niet meer rijdt. Je hebt het zelf ook niet over het incident dus, maar alleen over de afkomst. En Wilders. En de Telegraaf
Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen maken
het is geen onpartijdige journalistiek meer, het is partijdig
pi_61634178
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:

[..]

nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Het is het concept religie waar ik spontaan jeuk van aan mijn scrotum krijg.
quote:
Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)

En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Dat zeg ik.
pi_61634212
quote:

[..]

Helemaal eens.
Helmerhoek? Wesselerbrink?
Achtereinden van Mekkelholt?

Enschede is het probleem een stukje kleiner misschien, maar het bestaat weldegelijk.
pi_61634256
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.

Natuurlijk zijn er Marokkanen betrokken bij de criminaliteit, Maar de grote groep die alsnog de grootste problemen veroorzaakt zijn nog steeds de Antillianen en Junks en burgers die dronken zijn. Nee zij zijn niet de probleem, wij maken een probleem en wij laten een groep als zondebok in de samenleving.
Ben het wel gedeeltekijk met je eens, dat het niet alleen de marokkanen zijn.
Maar hier;
"de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomste"
Ben ik het dan weer niet mee eens, dit is weer is ontkennings gedrag, als jullie (en nu ben ik hard) Marokkanen eens onder ogen zien dat een groot gedeelte van de problemen ook van jullie vandaan komt, zou het al een stuk schelen.
Niet afschuiven, wat denk je als ik dit soort verhalen van een Nederlandse jongen hoor.....?
Dan ben ik net zo hard als nu.
Gewoon hard aanpakken en het feit is nu dat dit vooral in Marokkaanse wijken voorkomt, maar als er dan wordt gezegd dat die lui hard moeten worden aangepakt.
Dan wordt er weer geweerd met (blalablalbalb) het zijn niet alleen marokkanen. Nou blijkbaar daar wel..
En dat moet gewoon duidelijk zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:17:44 #149
163650 Greys
pi_61634286
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen maken
het is geen onpartijdige journalistiek meer, het is partijdig
Ah nee wacht... er bestaan helemaal geen schoppende, spugende en bedreigende relschoppers, die worden alleen maar verzonnen door die vervloekte media! Zodat ze weer in een goed blaadje staan bij hun held Wilders! Zoiets was het toch volgens jou?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634305
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hebben jullie ook algerijnen in Enschede.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
  zondag 14 september 2008 @ 23:20:58 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634362
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

persoonlijke aanval ?

nee baasje, constatering.
pi_61634377
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ben het wel gedeeltekijk met je eens, dat het niet alleen de marokkanen zijn.
Maar hier;
"de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomste"
Ben ik het dan weer niet mee eens, dit is weer is ontkennings gedrag, als jullie (en nu ben ik hard) Marokkanen eens onder ogen zien dat een groot gedeelte van de problemen ook van jullie vandaan komt, zou het al een stuk schelen.
Niet afschuiven, wat denk je als ik dit soort verhalen van een Nederlandse jongen hoor.....?
Dan ben ik net zo hard als nu.
Gewoon hard aanpakken en het feit is nu dat dit vooral in Marokkaanse wijken voorkomt, maar als er dan wordt gezegd dat die lui hard moeten worden aangepakt.
Dan wordt er weer geweerd met (blalablalbalb) het zijn niet alleen marokkanen. Nou blijkbaar daar wel..
En dat moet gewoon duidelijk zijn.
Wij hebben het allang door dat er criminalitiet bestaat in de Marokkaanse groep, maar we weigeren om net als Nederlanders de hele groep daarvoor aan te zien, wij weigeren om als Telegraaf te generaliseren waardoor discriminatie en racisme kan groeien.

Er zijn in elke groep rotte appels, in elke land, in elke stad dat is eenmaal de wereld
Maar in Amsterdam, als unieke stad ter wereld wilt graag een groep als zondebok gebruiken en daarvoor alle verantwoordelijkheid geven van criminaliteit

Enschede ramp, Marokkanen
file : Marokkanen
vertraging NS : Marokkanen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:22:49 #153
163650 Greys
pi_61634419
Meki, onzettende dramaqueen dat je er bent
Calimero is er niets bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634426
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vraag met het gewoon even af..
Kijk als ik op een groep jongeren afloop.
Bij (en dat is effe heel zwart-wit gezegd) witte jongeren heb ik er minder moeite mee, als dat ik op een groep marokkanen afloop.
Vreemd zal je zeggen, maar dat komt toch echt omdat (volgens mij hun vaker problemen veroorzaken als de rest)
Dat wil helemaal niet zeggen dat ik een hekel heb aan Marokkanen want ik heb ook tijden goed contact gehad met hun. Maar dat waren wel individuen...
Probleem is vooral de jongere garde van nu 10<->16 jr. denk ik.
De scope kan je gerust van 6 naar 20 schroeven.
In een niet nader te noemen buurt word mijn vriendin met enige regelmaat uitgescholden voor hoer. Door mannetjes die nog niet eens weten hoe ze moeten aftrekken laat staan dat ze eigenlijk weten wat het woord inhoud.
Dat noem ik toch best wel een substantieel probleem. Dit je voornamelijk in de opvoeding kan gaan zoeken gok ik zo.
Ik hoef niet eens te beginnen of de afkomst van deze mannetje gok ik zo.

Kijk iedereen kan wel gaan mekkeren, generalisatie dit, grote kam dat.
Maar ik ben van behoorlijk links naar behoorlijk rechts gegaan sinds ik op mijzelf woon in Den Haag.
Dat moet wel ergens wegkomen.
  zondag 14 september 2008 @ 23:23:53 #155
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61634447
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Je boycot iedereen, iedereen is daar de slachtoffer van de reljongeren
Aanpakken is de enige manier maar de politie laat dat het afweten
Tip 1: Leer eens Nederlands
Tip 2: Leer je hersens gebruiken
Tip 3: Leer logisch nadenken
En tip 4 is dan niet meer nodig.

Tot nu toe voldoe je in ieder geval aardig aan alle vaardigheden die nodig zijn om dom over te komen.
pi_61634455
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neej, algerijnen.
pi_61634458
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Wij hebben het allang door dat er criminalitiet bestaat in de Marokkaanse groep, maar we weigeren om net als Nederlanders de hele groep daarvoor aan te zien, wij weigeren om als Telegraaf te generaliseren waardoor discriminatie en racisme kan groeien.

Er zijn in elke groep rotte appels, in elke land, in elke stad dat is eenmaal de wereld
Maar in Amsterdam, als unieke stad ter wereld wilt graag een groep als zondebok gebruiken en daarvoor alle verantwoordelijkheid geven van criminaliteit

vertraging NS Connexion: Marokkanen
Zo is tie beter. .
pi_61634461
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah nee wacht... er bestaan helemaal geen schoppende, spugende en bedreigende relschoppers, die worden alleen maar verzonnen door die vervloekte media! Zodat ze weer in een goed blaadje staan bij hun held Wilders! Zoiets was het toch volgens jou?
Ik heb niks ontkend hoor,

Vooral in de Goudse wijk Oosterwei, waar veel Marokkanen wonen, zijn chauffeurs de afgelopen twee maanden met enige regelmaat het mikpunt. Met een gewapende overval tegen een buschauffeur uit Capelle aan den IJssel is voor Connexxion de grens overschreden.

En dus mogen chauffeurs van hun werkgever niet meer door een deel van de wijk rijden. Onder meer een supermarkt, een kerk, een wijkcentrum en een apotheek zijn hierdoor met het openbaar vervoer lastig te bereiken.

Een rigoureuze maatregel, maar volgens de 74-jarige reiziger R. de Jong hadden ze dit veel eerder moeten doen. Een paar jaar geleden was ook al sprake van een vervelend incident, net toen hij in de bus zat. ,,In die wijk werd een sneeuwbal met een steen erin door de ruit gegooid. Kun je je dat voorstellen? Iedereen schrok zich wild. Als je dan chauffeur bent, zou ik daar niet graag meer rijden.’’

De buschauffeur laveert door de smalle straten in de richting van het station in Gouda en knikt instemmend na het horen van de woorden van zijn passagier. De bestuurder mag niets zeggen en wil al helemaal niet met zijn naam in de krant. Toch laat hij weten: ,,Hopelijk duurt die omleiding niet lang. Dat is wat ik erover kwijt wil. Er zijn mensen de dupe van die dat niet mogen zijn. En wij als chauffeur krijgen altijd als eerste alle klachten te horen.’’

Connexxion vindt één bedreiging per jaar al veel. ,,Maar zes incidenten in twee maanden? Dat is gigantisch,’’ zegt Anja Pieroen van de busvervoerder. ,,Dit is een structureel probleem in een heel specifiek gebied.’’ Midden in de gewraakte Goudse wijk ligt bakkerij Tanger. Het is druk en iedereen trekt keurig een nummertje. De sfeer is gemoedelijk tot het opheffen van de bushaltes ter sprake komt. Een wat oudere man roept kwaad dat het allemaal de schuld is van de gemeente. Hij wijst hierbij uitdrukkelijk naar buiten, naar het bordje van de bushalte waar nu een oranje zak overheen geplaatst is. Iedereen laat hem uitfoeteren. Rachid Rghioui (41) en Bagdad Kalai (39) zeggen: ,,Negentig procent van de Marokkanen die hier wonen is de dupe van één of twee personen die verantwoordelijk zijn voor een akkefietje met de bus. Dat mag niet.’’

Buiten loopt Laura de Vries. Zij maakt wel eens gebruik van de bus, maar is nog jong en pakt ook makkelijk de fiets. ,,Zelf heb ik nooit geweld meegemaakt tegen het openbaar vervoer. Mensen die overlast veroorzaken, moet je hard aanpakken. Alleen nu de bus niet rijdt, zijn vooral ouderen en mensen die slecht ter been zijn de dupe.’’

In het wijkcentrum zeggen Collin Spence en M. Talbi, medewerkers van Stichting Factor G, ‘erg geschokt’ te zijn. ,,Wij zijn elke dag bezig met die jongens. Waarom heeft de politie ons niets gezegd? Wij zien die chauffeurs elke dag langskomen en waarom praten ze er dan niet met ons over? Dan was dit misschien niet nodig geweest.’’

Connexxion beseft dat de maatregel tijdelijk is.. Pieroen: ,,We moeten als vervoerder misschien meer aan beveiliging in de bus doen, maar dat kost veel geld en is vaak schijnveiligheid. Iemand die kwaad wil, houd je niet tegen.’’
pi_61634484
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Tip 1: Leer eens Nederlands
Tip 2: Leer je hersens gebruiken
Tip 3: Leer logisch nadenken
En tip 4 is dan niet meer nodig.

Tot nu toe voldoe je in ieder geval aardig aan alle vaardigheden die nodig zijn om dom over te komen.
Tegen wie hed je dat
  zondag 14 september 2008 @ 23:29:01 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634570
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Tegen wie hed je dat
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:29:58 #161
163650 Greys
pi_61634591
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef blonde_marocine het volgende:
SPOILER
Neej, algerijnen.
Waarom zet je je quotes steeds in spoilers?
Dat leest nogal irritant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 september 2008 @ 23:30:26 #162
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61634605
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Tegen wie hed je dat
Tegen jou oelewapper.
Als je zelfs dat niet inziet ....
pi_61634616
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

knip
Een akkefietje in de bus?
Ik kan me niet voorstellen dat er na 1 incident gelijk dit soort maatregelen worden getroffen. Volgens dezelfde text is dat ook niet het geval.
pi_61634619
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Punt is dat, de criminaliteit procentueel gezien, ten aanzichte van de totale bevolking, bij Marokkanen (en andere allochtonen) hoger ligt als bij de NL bevolking.
Waar komt dat dan door?
quote:
Eens, ik kan hier verder niet veel over zeggen, want ik woon niet in Amsterdam.
Maar ik ben het helemaal eens met je dat er niet ten onrechte mensen veroordeelt moeten worden.
quote:
vertraging NS : Marokkanen
Dat slaat nergens op.

En laat ik nog eens verduidelijken, het gaat me dus helemaal niet om de religie.
Ik ben zelf christelijk en elk ander geloof laat ik in zijn waarde, tenzij er wmb onredelijke dingen worden ondernomen (9/11 als voorbeeld) (kan ook niet begrijpen dat iemand dat uit zijn geloof doet )(is dit de islam Meki????)

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 15-09-2008 00:51:46 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:31:22 #165
163650 Greys
pi_61634627
Oh en Meki...
quote:
Rachid Rghioui (41) en Bagdad Kalai (39) zeggen: ,,Negentig procent van de Marokkanen die hier wonen is de dupe van één of twee personen die verantwoordelijk zijn voor een akkefietje met de bus. Dat mag niet.’’
Dus omdat Rachid en Bagdad zeggen dat het er maar één of twee zijn, en dat het een 'akkefietje' ( ) is, is dat direct de waarheid? Kom op zeg. Als het een 'akkefietje' zou zijn, zou nu niet heel die buslijn plat liggen. Dat kan jij zelf ook nog wel bedenken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634639
Dat komt door die algerijnen, die mijn computer hebben gesloopt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:33:11 #167
163650 Greys
pi_61634671
En uit dat stuk dat Meki plaatste:
quote:
Een wat oudere man roept kwaad dat het allemaal de schuld is van de gemeente.
Jaaaaaaaa ja
Die stoute gemeente die die buschauffeurs maar bedreigt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634674
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:30 schreef kree het volgende:

[..]

Punt is dat, de criminaliteit procentueel gezien, ten aanzichte van de totale bevolking, bij Marokkanen (en andere allochtonten) hoger ligt als bij de NL bevolking.
Waar komt dat dan door?
[..]

Eens, ik kan hier verder niet veel over zeggen, want ik woon niet in Amsterdam.
Maar ik ben het helemaal eens met je dat er niet ten onrechte mensen veroordeelt moeten worden.
[..]

Dat slaat nergens op.

En laat ik nog eens verduidelijken, het gaat me dus helemaal niet om de religie.
Ik ben zelf christelijk en elk ander geloof laat ik in zijn waarde, tenzij er wmb onredelijke dingen worden ondernomen (9/11 als voorbeeld) (kan ook niet begrijpen dat iemand dat uit zijn geloof doet )(is dit de islam Meki????)
Dat komt o.a verveling en opvoeding en cultuur en jongerenleven, en chillen en stoer doen daar ontstaat criminaliteit

9/11 is inside job
pi_61634704
Gemeente is hier absoluut verantwoordelijk ervoor zij doen niks met de klachten die er komen,
  zondag 14 september 2008 @ 23:35:18 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634725
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:31 schreef blonde_marocine het volgende:
Dat komt door die algerijnen, die mijn computer hebben gesloopt.
kan jij een beetje lekker neuken? want posten is niet je sterkste kant.
  zondag 14 september 2008 @ 23:36:10 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634747
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
Gemeente is hier absoluut verantwoordelijk ervoor zij doen niks met de klachten die er komen,
nee de gemeente is niet verantwoordelijk voor het wangedrag van de jongeren, wel voor de aanpak, maar dat is een verhaal wat er pas na komt.
pi_61634760
Van wie is Greys een kloon? Akkkersloot?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634764
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
Only op fok.

Laten we even niet vergeten dat die bedreigingen in de eerste instantie helemaal niet plaats moeten vinden.
Dat de gemeente laks gedrag vertoont zou zomaaar kunnen kloppen, maar het zijn nogsteeds een clubje randdebielen die het uitvoeren die bedreigingen. Niet de gemeente.
pi_61634785
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Meki het volgende:

9/11 is inside job
Denk je dat echt????
Flink naief dan.
Ik zou het me haast niet kunnen voorstellen.
  zondag 14 september 2008 @ 23:37:44 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634793
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
en blonde marocine?
pi_61634798
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef kree het volgende:

[..]

Denk je dat echt????
Flink naief dan.
Ik zou het me haast niet kunnen voorstellen.
Lekker relevant ook.
9/11 heeft geen zak uit te staan met de problematiek waar we het hier over hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:39:41 #177
163650 Greys
pi_61634836
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
Excuse me?
Heb ik je op de tenen getrapt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634846
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en blonde marocine?
Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634847
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef McKillem het volgende:

[..]

Lekker relevant ook.
9/11 heeft geen zak uit te staan met de problematiek waar we het hier over hebben.
Lees effe hij reageerde hierop:
quote:

Ja ik weet dat dit topic daar niet over gaat, maar dat was een uitstap in het topic...

edit ( en lees ook effe de rest voor je je reactie plaatst )
  zondag 14 september 2008 @ 23:40:49 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634871
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
volgens mij is een (rel) kloon geen donateur van een asielactie.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:41:21 #181
163650 Greys
pi_61634882
quote:

[..]

Serieus? Ik een relkloontje?
Ik denk dat ik zo ongeveer het meest brave ben dat er op Fok! te vinden is
Kan je er niet tegen dat er iemand een andere mening heeft dan een ander?
Ik hou het toch hartstikke netjes? Ben je niet in de war?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634894
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij is een (rel) kloon geen donateur van een asielactie.
Tegenwoordig weet je het niet zoalshetis. Het zijn soms de meest nette mensen die rare dingen doen!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 september 2008 @ 23:41:53 #183
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61634895
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat komt o.a verveling en opvoeding en cultuur en jongerenleven, en chillen en stoer doen daar ontstaat criminaliteit

9/11 is inside job
Criminaliteit onstaat door een gebrek aan o.a empathie, geweld onstaat door o.a gebrek aan gevoel voor de medemens.

9/11 ontstond door een gebrek aan beide
En iedereen die denkt dat jij belangrijk genoeg bent om op te reageren vergist zich en is met een verloren zaak bezig want jouw gebrek heet inzicht, en daar heb je iets voor nodig dat bij elke moslim ontbreekt en dat is een open mind.
Oelewapper.
pi_61634914
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus? Ik een relkloontje?
Ik denk dat ik zo ongeveer het meest brave ben dat er op Fok! te vinden is
Kan je er niet tegen dat er iemand een andere mening heeft dan een ander?
Ik hou het toch hartstikke netjes? Ben je niet in de war?
Wellicht verwar ik je dan met iemand anders, je laatste posts kwamen nogal overeen met hoe een andere user ooit postte namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634915
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.

Ben een jongen trouwens.
  zondag 14 september 2008 @ 23:43:38 #186
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61634941
quote:

[..]

Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 september 2008 @ 23:44:24 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634954
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.

Ben een jongen trouwens.
jongens neuken niet?
pi_61634960
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
Zwakkelingen zijn het.
pi_61634964
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634970
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef kree het volgende:

[..]

Lees effe hij reageerde hierop:
[..]

Ja ik weet dat dit topic daar niet over gaat, maar dat was een uitstap in het topic...

edit ( en lees ook effe de rest voor je je reactie plaatst )
Nevermind in dat geval.
pi_61634978
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:

Ben een jongen trouwens.
Ouders aanpakken zou een goed begin zijn idd.
Probleem is dat de ouders er met de huidige wetgeving makkelijk vanaf komen.
En die jonge gastjes (zie het scooter bericht) vallen al helemaal niet onder een recht.
Omdat er in NL nooit rekening is gehouden met dit soort situaties op grote schaal. !
pi_61635067
De jongens terug sturen naar Marokko. Dan volgt de rest ook.
pi_61635105
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.
Daarom, benoemen en bouwen.
pi_61635140
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:50 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Daarom, benoemen en bouwen.
Ik heb het gevoel dat veel (lees niet alle) autochtonen zijn blijven haken in de "benoem" fase. Klopt dit beeld of niet?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 september 2008 @ 23:51:59 #195
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61635146
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zwakkelingen zijn het.
Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 september 2008 @ 23:52:11 #196
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61635148
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef blonde_marocine het volgende:
De jongens terug sturen naar Marokko. Dan volgt de rest ook.
Ze zijn hier al de weg kwijt, in de woestijn moet dat helemaal goed komen.
Zelfs met gps op hun mobile phone......
pi_61635190
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...
Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61635231
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 15-09-2008 12:21:01 ]
  zondag 14 september 2008 @ 23:56:25 #199
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61635267
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.
Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.
Die negatieve inbreng lukt ook prima.
pi_61635281
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:56 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.
Die negatieve inbreng lukt ook prima.
Wie is "ze"?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')