Nee. ( Al zal ik zeker lekker slapen, dat geheel terzijde ) Maar reem - want daar begon deze subdiscussie zo'n 40 posts terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en nu? lekker gaan slapen omdat het kwaad nog niet in elke porie zit?
Het gaat er dan ook om dat het meer dan vaak en meer dan genoeg wel voorkomt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat niet elke straat onveilig wordt gemaakt door Marokkanen en niet elke buschauffeur bedreigd wordt...
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee klopt, niet door iedere nee.
Maar dat ze voor grote problemen zorgen in de grote steden is duidelijk (niet alle marokkanen nee).
Daar moet gewoon iets aan gedaan worden maar wat is de vraag.
Okay jij dan misschien niet maar het is wel wat ik zeg, heb dat al in vele discussies meegemaakt, ze zullen nooit zeggen ow okay daar heb je wel gelijk in, het is altijd jaa maar..quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel hard duimen dat het zo blijft dan.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet links![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lucky you, de meeste mensen die ik ken hebben wel problemen gehad met Marokkanen en ja dan ga je op een gegeven moment anders denken dan dat je eerst deed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Ik hoef jou helemaal niet te overtuigen hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh schattig, met een volstrekt offtopic plaatje aanwillen tonen dat je "niet links" bent.
Nou, ik ben helemaal overtuigd hoor.
Tenzij je D'66 en de PvdA natuurlijk al onder rechts verstaat natuurlijk.
Wie is zij?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
weer zo'n wijze uitspraak om zo de problemen niet te hoeven zien. waar zou nederland toch zijn zonder meki's?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Ten eerste gokken zij voor de zoveelste keer op afkomsten en ten tweede maken ze alweer een olifant van een mug
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Meki, ik zou graag willen weten hoe je over mijn standpunt denkt. ( Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II )
Ja inderdaad, ALWEER! voor de hoeveelste keer deze maand bv Meki?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef Meki het volgende:
Dit is absolute onzin.
Zij Telegraaf, die gokt op afkomsten terwijl er geen onderzoek is afgerondquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie is 'zij' en waar gokken ze op/mee?
persoonlijke aanval ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Ik vraag met het gewoon even af..quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is het alleen met je eens als zijn eigen auto in de fik vliegt.
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reagerenquote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)
En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Waarom is dat onzin?quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reageren
verder vind ik onzin op te reageren op afkomst en niet over de daders.
Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinningquote:
Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongerenquote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
zie het probleem.....quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb je het bericht gelezen? Dit probleem wordt veroorzaakt door marokkanen, stelselmatig.quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?
Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Nee, het probleem ligt niet bij de media.quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.
Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
het probleem ligt bij de MAROKKANEN die daar rellen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.
Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
Het kan natuurlijk nooit aan de allochtone medemens liggen he?quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Yep, net zoals ik al zei, noem gewoon alles bij de naam waar het vandaan komt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongeren
Maak je niet druk, slecht voor je hart, het is meki maar.quote:Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
het probleem ligt bij de MAROKKANEN die daar rellen.
Zouden ze niet rellen zou er ook geen probleem zijn.
Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.quote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
zie het probleem.....
Ik sta open voor alles, maar iedereen hier in NL moet stoppen met ontkennen. Het is een feit dat de Marokkaanse gemeenschap vaak slecht in het nieuws komt.
En iedereen kan wel zeuren dat er dan weer gediscrimineerd wordt, tegenwoordig krijg je al gezeik als je de afkomst van iemand die zoiets doet beschrijft.
Van mij mogen alle nieuwsberichten vanaf nu vermelden wat de afkomst is. Nederlands Marokkans of anders, maakt mij niet uit.
Maar ga niet express berichten verdraaien uit angst voor dat je (misschien) discriminatie veroorzaakt!
Zelf ben je nu al begonnen met gokken en het feiten verdraaien zodat alweer de Marokkanen de schuld van krijgenquote:Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Doel je op dat incident waarbij 5 gewone naffers en 1 geblondeerde naffer een meisje van haar fiets trokken?
Je boycot iedereen, iedereen is daar de slachtoffer van de reljongerenquote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.
Maar je schrijft 'van mij MOGEN ze de wijk boycotten waar ze zich bedreigd voelen'. Mogen ze het alleen, of snap je het ook? En wat zie jij dan als eventuele oplossing?
Bron dat het Marokkanen waren ?quote:Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
het probleem ligt bij de MAROKKANEN die daar rellen.
Zouden ze niet rellen zou er ook geen probleem zijn.
Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen makenquote:Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het probleem ligt niet bij de media.
Als degenen die de buschauffeurs mishandelen dat niet zouden doen, dan zou er ook niets te schrijven zijn voor de media zijn, snap je dat dan niet?
En nogmaals, je doet zelf precies hetgeen je 'ons' verwijt... je rept alleen op aandringen van een vraag van mij met enkele woorden over het probleem zelf, over de bus die daar niet meer rijdt. Je hebt het zelf ook niet over het incident dus, maar alleen over de afkomst. En Wilders. En de Telegraaf
Het is het concept religie waar ik spontaan jeuk van aan mijn scrotum krijg.quote:Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Dat zeg ik.quote:Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)
En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Helmerhoek? Wesselerbrink?quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Ben het wel gedeeltekijk met je eens, dat het niet alleen de marokkanen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.
Natuurlijk zijn er Marokkanen betrokken bij de criminaliteit, Maar de grote groep die alsnog de grootste problemen veroorzaakt zijn nog steeds de Antillianen en Junks en burgers die dronken zijn. Nee zij zijn niet de probleem, wij maken een probleem en wij laten een groep als zondebok in de samenleving.
Ah nee wacht... er bestaan helemaal geen schoppende, spugende en bedreigende relschoppers, die worden alleen maar verzonnen door die vervloekte media! Zodat ze weer in een goed blaadje staan bij hun held Wilders! Zoiets was het toch volgens jou?quote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen maken
het is geen onpartijdige journalistiek meer, het is partijdig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh hebben jullie ook algerijnen in Enschede.The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
quote:
Wij hebben het allang door dat er criminalitiet bestaat in de Marokkaanse groep, maar we weigeren om net als Nederlanders de hele groep daarvoor aan te zien, wij weigeren om als Telegraaf te generaliseren waardoor discriminatie en racisme kan groeien.quote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ben het wel gedeeltekijk met je eens, dat het niet alleen de marokkanen zijn.
Maar hier;
"de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomste"
Ben ik het dan weer niet mee eens, dit is weer is ontkennings gedrag, als jullie (en nu ben ik hard) Marokkanen eens onder ogen zien dat een groot gedeelte van de problemen ook van jullie vandaan komt, zou het al een stuk schelen.
Niet afschuiven, wat denk je als ik dit soort verhalen van een Nederlandse jongen hoor.....?
Dan ben ik net zo hard als nu.
Gewoon hard aanpakken en het feit is nu dat dit vooral in Marokkaanse wijken voorkomt, maar als er dan wordt gezegd dat die lui hard moeten worden aangepakt.
Dan wordt er weer geweerd met (blalablalbalb) het zijn niet alleen marokkanen. Nou blijkbaar daar wel..
En dat moet gewoon duidelijk zijn.
De scope kan je gerust van 6 naar 20 schroeven.quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag met het gewoon even af..
Kijk als ik op een groep jongeren afloop.
Bij (en dat is effe heel zwart-wit gezegd) witte jongeren heb ik er minder moeite mee, als dat ik op een groep marokkanen afloop.
Vreemd zal je zeggen, maar dat komt toch echt omdat (volgens mij hun vaker problemen veroorzaken als de rest)
Dat wil helemaal niet zeggen dat ik een hekel heb aan Marokkanen want ik heb ook tijden goed contact gehad met hun. Maar dat waren wel individuen...
Probleem is vooral de jongere garde van nu 10<->16 jr. denk ik.
Tip 1: Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Je boycot iedereen, iedereen is daar de slachtoffer van de reljongeren
Aanpakken is de enige manier maar de politie laat dat het afweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej, algerijnen.The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
Zo is tie beter.quote:Op zondag 14 september 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij hebben het allang door dat er criminalitiet bestaat in de Marokkaanse groep, maar we weigeren om net als Nederlanders de hele groep daarvoor aan te zien, wij weigeren om als Telegraaf te generaliseren waardoor discriminatie en racisme kan groeien.
Er zijn in elke groep rotte appels, in elke land, in elke stad dat is eenmaal de wereld
Maar in Amsterdam, als unieke stad ter wereld wilt graag een groep als zondebok gebruiken en daarvoor alle verantwoordelijkheid geven van criminaliteit
Enschede ramp, Marokkanen
file : Marokkanen
vertraging NS Connexion: Marokkanen
Ik heb niks ontkend hoor,quote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee wacht... er bestaan helemaal geen schoppende, spugende en bedreigende relschoppers, die worden alleen maar verzonnen door die vervloekte media! Zodat ze weer in een goed blaadje staan bij hun held Wilders! Zoiets was het toch volgens jou?
Tegen wie hed je datquote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tip 1: Leer eens Nederlands
Tip 2: Leer je hersens gebruiken
Tip 3: Leer logisch nadenken
En tip 4 is dan niet meer nodig.
Tot nu toe voldoe je in ieder geval aardig aan alle vaardigheden die nodig zijn om dom over te komen.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef blonde_marocine het volgende:Waarom zet je je quotes steeds in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej, algerijnen.![]()
Dat leest nogal irritant.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Een akkefietje in de bus?quote:
Punt is dat, de criminaliteit procentueel gezien, ten aanzichte van de totale bevolking, bij Marokkanen (en andere allochtonen) hoger ligt als bij de NL bevolking.quote:Op zondag 14 september 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij hebben het allang door dat er criminalitiet bestaat in de Marokkaanse groep, maar we weigeren om net als Nederlanders de hele groep daarvoor aan te zien, wij weigeren om als Telegraaf te generaliseren waardoor discriminatie en racisme kan groeien.
Eens, ik kan hier verder niet veel over zeggen, want ik woon niet in Amsterdam.quote:Er zijn in elke groep rotte appels, in elke land, in elke stad dat is eenmaal de wereld
Maar in Amsterdam, als unieke stad ter wereld wilt graag een groep als zondebok gebruiken en daarvoor alle verantwoordelijkheid geven van criminaliteit
Dat slaat nergens op.quote:Enschede ramp, Marokkanen
file : Marokkanen
vertraging NS : Marokkanen
Dus omdat Rachid en Bagdad zeggen dat het er maar één of twee zijn, en dat het een 'akkefietje' (quote:Rachid Rghioui (41) en Bagdad Kalai (39) zeggen: ,,Negentig procent van de Marokkanen die hier wonen is de dupe van één of twee personen die verantwoordelijk zijn voor een akkefietje met de bus. Dat mag niet.’’
Jaaaaaaaa jaquote:Een wat oudere man roept kwaad dat het allemaal de schuld is van de gemeente.
Dat komt o.a verveling en opvoeding en cultuur en jongerenleven, en chillen en stoer doen daar ontstaat criminaliteitquote:Op zondag 14 september 2008 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Punt is dat, de criminaliteit procentueel gezien, ten aanzichte van de totale bevolking, bij Marokkanen (en andere allochtonten) hoger ligt als bij de NL bevolking.
Waar komt dat dan door?
[..]
Eens, ik kan hier verder niet veel over zeggen, want ik woon niet in Amsterdam.
Maar ik ben het helemaal eens met je dat er niet ten onrechte mensen veroordeelt moeten worden.
[..]
Dat slaat nergens op.
En laat ik nog eens verduidelijken, het gaat me dus helemaal niet om de religie.
Ik ben zelf christelijk en elk ander geloof laat ik in zijn waarde, tenzij er wmb onredelijke dingen worden ondernomen (9/11 als voorbeeld) (kan ook niet begrijpen dat iemand dat uit zijn geloof doet )(is dit de islam Meki????)
kan jij een beetje lekker neuken? want posten is niet je sterkste kant.quote:Op zondag 14 september 2008 23:31 schreef blonde_marocine het volgende:
Dat komt door die algerijnen, die mijn computer hebben gesloopt.
nee de gemeente is niet verantwoordelijk voor het wangedrag van de jongeren, wel voor de aanpak, maar dat is een verhaal wat er pas na komt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
Gemeente is hier absoluut verantwoordelijk ervoor zij doen niks met de klachten die er komen,
Only op fok.quote:Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
Gemeente is hier absoluut verantwoordelijk ervoor zij doen niks met de klachten die er komen,
Denk je dat echt????quote:
en blonde marocine?quote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
Van wie is Greys een kloon? Akkkersloot?
Lekker relevant ook.quote:Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je dat echt????
Flink naief dan.
Ik zou het me haast niet kunnen voorstellen.
Excuse me?quote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
Van wie is Greys een kloon? Akkkersloot?
Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.quote:
Lees effe hij reageerde hierop:quote:Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lekker relevant ook.
9/11 heeft geen zak uit te staan met de problematiek waar we het hier over hebben.
quote:Ik ben zelf christelijk en elk ander geloof laat ik in zijn waarde, tenzij er wmb onredelijke dingen worden ondernomen (9/11 als voorbeeld) (kan ook niet begrijpen dat iemand dat uit zijn geloof doet )(is dit de islam Meki????)
volgens mij is een (rel) kloon geen donateur van een asielactie.quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
Serieus? Ik een relkloontje?quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
Tegenwoordig weet je het niet zoalshetis. Het zijn soms de meest nette mensen die rare dingen doen!quote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is een (rel) kloon geen donateur van een asielactie.
Criminaliteit onstaat door een gebrek aan o.a empathie, geweld onstaat door o.a gebrek aan gevoel voor de medemens.quote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat komt o.a verveling en opvoeding en cultuur en jongerenleven, en chillen en stoer doen daar ontstaat criminaliteit
9/11 is inside job
Wellicht verwar ik je dan met iemand anders, je laatste posts kwamen nogal overeen met hoe een andere user ooit postte namelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ik een relkloontje?
Ik denk dat ik zo ongeveer het meest brave ben dat er op Fok! te vinden is
Kan je er niet tegen dat er iemand een andere mening heeft dan een ander?
Ik hou het toch hartstikke netjes? Ben je niet in de war?
Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
jongens neuken niet?quote:Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.
Ben een jongen trouwens.
Zwakkelingen zijn het.quote:Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.quote:Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
Nevermind in dat geval.quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Lees effe hij reageerde hierop:
[..]
Ja ik weet dat dit topic daar niet over gaat, maar dat was een uitstap in het topic...
edit ( en lees ook effe de rest voor je je reactie plaatst)
Ouders aanpakken zou een goed begin zijn idd.quote:Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.
Ben een jongen trouwens.
Daarom, benoemen en bouwen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.
Ik heb het gevoel dat veel (lees niet alle) autochtonen zijn blijven haken in de "benoem" fase. Klopt dit beeld of niet?quote:
Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...quote:
Ze zijn hier al de weg kwijt, in de woestijn moet dat helemaal goed komen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef blonde_marocine het volgende:
De jongens terug sturen naar Marokko. Dan volgt de rest ook.
Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...
Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.
Wie is "ze"?quote:Op zondag 14 september 2008 23:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.
Die negatieve inbreng lukt ook prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |