abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:41:21 #181
163650 Greys
pi_61634882
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
Serieus? Ik een relkloontje?
Ik denk dat ik zo ongeveer het meest brave ben dat er op Fok! te vinden is
Kan je er niet tegen dat er iemand een andere mening heeft dan een ander?
Ik hou het toch hartstikke netjes? Ben je niet in de war?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634894
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij is een (rel) kloon geen donateur van een asielactie.
Tegenwoordig weet je het niet zoalshetis. Het zijn soms de meest nette mensen die rare dingen doen!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 september 2008 @ 23:41:53 #183
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61634895
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat komt o.a verveling en opvoeding en cultuur en jongerenleven, en chillen en stoer doen daar ontstaat criminaliteit

9/11 is inside job
Criminaliteit onstaat door een gebrek aan o.a empathie, geweld onstaat door o.a gebrek aan gevoel voor de medemens.

9/11 ontstond door een gebrek aan beide
En iedereen die denkt dat jij belangrijk genoeg bent om op te reageren vergist zich en is met een verloren zaak bezig want jouw gebrek heet inzicht, en daar heb je iets voor nodig dat bij elke moslim ontbreekt en dat is een open mind.
Oelewapper.
pi_61634914
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus? Ik een relkloontje?
Ik denk dat ik zo ongeveer het meest brave ben dat er op Fok! te vinden is
Kan je er niet tegen dat er iemand een andere mening heeft dan een ander?
Ik hou het toch hartstikke netjes? Ben je niet in de war?
Wellicht verwar ik je dan met iemand anders, je laatste posts kwamen nogal overeen met hoe een andere user ooit postte namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634915
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.

Ben een jongen trouwens.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
  zondag 14 september 2008 @ 23:43:38 #186
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61634941
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb geen idee, maar naar mijn gevoel is er een vloedgolf van relkloontjes in dit topique.
Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 september 2008 @ 23:44:24 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61634954
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:
Maar om eerlijk te zeggen het ligt aan de opvoeding van de marokkaanse jongens. Dus de ouders aanspreken op het gedrag van hun jongens.

Ben een jongen trouwens.
jongens neuken niet?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61634960
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Er zijn idd niet zo heel veel users die dom genoeg zijn om bij hoog en laag te blijven te beweren dat discriminatie het issue is in plaats van overlastgevende marokkanen...
Zwakkelingen zijn het.
pi_61634964
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61634970
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef kree het volgende:

[..]

Lees effe hij reageerde hierop:
[..]

Ja ik weet dat dit topic daar niet over gaat, maar dat was een uitstap in het topic...

edit ( en lees ook effe de rest voor je je reactie plaatst )
Nevermind in dat geval.
pi_61634978
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef blonde_marocine het volgende:

Ben een jongen trouwens.
Ouders aanpakken zou een goed begin zijn idd.
Probleem is dat de ouders er met de huidige wetgeving makkelijk vanaf komen.
En die jonge gastjes (zie het scooter bericht) vallen al helemaal niet onder een recht.
Omdat er in NL nooit rekening is gehouden met dit soort situaties op grote schaal. !
Do what you love, love what you do!
pi_61635067
De jongens terug sturen naar Marokko. Dan volgt de rest ook.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
pi_61635105
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mwah, dat geheel uitsluiten als factor is natuurlijk ook weer de andere extreme kant.
Daarom, benoemen en bouwen.
pi_61635140
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:50 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Daarom, benoemen en bouwen.
Ik heb het gevoel dat veel (lees niet alle) autochtonen zijn blijven haken in de "benoem" fase. Klopt dit beeld of niet?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 september 2008 @ 23:51:59 #195
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61635146
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zwakkelingen zijn het.
Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 september 2008 @ 23:52:11 #196
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61635148
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef blonde_marocine het volgende:
De jongens terug sturen naar Marokko. Dan volgt de rest ook.
Ze zijn hier al de weg kwijt, in de woestijn moet dat helemaal goed komen.
Zelfs met gps op hun mobile phone......
pi_61635190
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ze blijven maar doorgaan, ook al wijzen alle feiten op iets anders, tot aan het belachelijke toe. Like fuckin' Energizer rabbits...
Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61635231
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 15-09-2008 12:21:01 ]
  zondag 14 september 2008 @ 23:56:25 #199
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61635267
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja goed, maar het is ook vermoeiend om telkens "Marokkanen zijn stront, poep, verantwoordelijk voor al het leed in NL etc" aan te horen van de kliek mensen die zelf totaal geen constructieve oplossing weten aan te dragen. Oftewel, de wisselwerking op extreem niveau is er.
Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.
Die negatieve inbreng lukt ook prima.
pi_61635281
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:56 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Laat ze zelf eens een positieve inbreng verzinnen.
Die negatieve inbreng lukt ook prima.
Wie is "ze"?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61635323
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat veel (lees niet alle) autochtonen zijn blijven haken in de "benoem" fase. Klopt dit beeld of niet?
Ik vind van niet, vooral niet bij de wetgevende en uitvoerende macht.
Als die dat wat opener zouden uiten zouden de echte problemen veel sneller zijn opgelost.

En daarmee het makkelijker maken voor de meerderheid.
pi_61635353
Paspoort afpakken en dumpen in de sahara, kan ie lang op de bus wachten.
pi_61635544
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:00 schreef blonde_marocine het volgende:
Paspoort afpakken en dumpen in de sahara, kan ie lang op de bus wachten.
Wat kansloos dit.
pi_61635636
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg kansen voor ze in de Sahara, alleen het is er warm.
pi_61636335
Een bedreiging met een mes en de luie chaffeurs willen meteen maar de hele wijk overslaan..

WTF??

Stel je werkt voor de beveiliging van een geldtransport wagen en je wordt bij de C 1000 van maikel berooft door 2 Finnen. Ga je dan tegen je baas zeggen, ik ga niet meer langs die C 1000 om geld op te halen hoor..

het is verdomme je werk, werk weigering is gewoon opkanker. dan ga je maar lekker appels plukken ofso

tering luie blanke chaffeurs !!!
Nothing to see here, carry on
pi_61636829
zo, dus.. na het lezen van 15 paginas moddergooien, ontkennen en zwaar overdrijven van het probleem (en de desbetreffende groep)..

oplossingen any1? of zelfs een idee in die richting?

imo, hit em where it hurts, nl hun status.

- pak ze op, zet ze n nachtje of wat vast zonder er verder aandacht aan te besteden (brood en water kunnen ze krijgen)
- ontneem alles dat vermoedelijk illegaal is verkregen (16jarig ventje met een dure ipod, telefoon, scooter, bling, etc etc.. maar geen werk..) gewoon in de politieopslag, dat zijn ze kwijt. jammer maar helaas. (en kom niet aan met 'dat mag niet'.. dat zou dus wel moeten mogen..
- zorg voor zelfregulering door de ouders een fikse boete op te leggen, welke bij herhaling significant hoger word (denk aan verdubbeling). me dunkt dat die lui flink op hun donder krijgen als het pa en ma fiks in de portemonnee raakt. mij part door het intrekken of terug laten betalen van gekregen subsidies of wat dan ook. en als ze zelf werk hebben, stel een regeling op dat een deel van hun loon rechtstreeks de boete/schade betaalt.
- oranje hesje aan en schoffelen? natuurlijk onder politietoezicht (zodat er daadwerkelijk wat gedaan word) en t liefst onder de ogen van vrienden/kennissen.

vereiste bij al dit is wel dat de politie er strak bovenop zit, zodat een 2e keer precies hetzelfde of nog zwaarder bestraft wordt (en ze dus niet gewoon een nieuwe telefoon, wat meer geld voor de boetes etc etc bij elkaar jatten)

zet ze maar publiekelijk te kijk. raak ze vooral financieel, maar laat vooral merken dat je geen zak om zielige verhalen geeft en ze gewoon alleen maar flink op hun donder geeft. en dat hoeft dan niet eens in de vorm van celstraf, dat doen we dan pas bij de 2e/'3e herhaling.

ow, en met 'ze' bedoel ik ALLE relschoppers, buurtterroristen, etc. ongeacht land van herkomst (van (groot)ouders), kleurtje, whatever.. al is het dus in dit topic/deze context vooral van toepassing op onze allochtone medemens.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 15-09-2008 02:29:36 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_61637180
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:22 schreef probeer het volgende:
zo, dus.. na het lezen van 15 paginas moddergooien, ontkennen en zwaar overdrijven van het probleem (en de desbetreffende groep)..

oplossingen any1? of zelfs een idee in die richting?

imo, hit em where it hurts, nl hun status.

- pak ze op, zet ze n nachtje of wat vast zonder er verder aandacht aan te besteden (brood en water kunnen ze krijgen)
- ontneem alles dat vermoedelijk illegaal is verkregen (16jarig ventje met een dure ipod, telefoon, scooter, bling, etc etc.. maar geen werk..) gewoon in de politieopslag, dat zijn ze kwijt. jammer maar helaas. (en kom niet aan met 'dat mag niet'.. dat zou dus wel moeten mogen..
- zorg voor zelfregulering door de ouders een fikse boete op te leggen, welke bij herhaling significant hoger word (denk aan verdubbeling). me dunkt dat die lui flink op hun donder krijgen als het pa en ma fiks in de portemonnee raakt. mij part door het intrekken of terug laten betalen van gekregen subsidies of wat dan ook. en als ze zelf werk hebben, stel een regeling op dat een deel van hun loon rechtstreeks de boete/schade betaalt.
- oranje hesje aan en schoffelen? natuurlijk onder politietoezicht (zodat er daadwerkelijk wat gedaan word) en t liefst onder de ogen van vrienden/kennissen.

vereiste bij al dit is wel dat de politie er strak bovenop zit, zodat een 2e keer precies hetzelfde of nog zwaarder bestraft wordt (en ze dus niet gewoon een nieuwe telefoon, wat meer geld voor de boetes etc etc bij elkaar jatten)

zet ze maar publiekelijk te kijk. raak ze vooral financieel, maar laat vooral merken dat je geen zak om zielige verhalen geeft en ze gewoon alleen maar flink op hun donder geeft. en dat hoeft dan niet eens in de vorm van celstraf, dat doen we dan pas bij de 2e/'3e herhaling.

ow, en met 'ze' bedoel ik ALLE relschoppers, buurtterroristen, etc. ongeacht land van herkomst (van (groot)ouders), kleurtje, whatever.. al is het dus in dit topic/deze context vooral van toepassing op onze allochtone medemens.
1 probleem: Justitie.
De politie kan ze wel oppakken, maar dat heeft weinig zin als er elke keer zo'n knuppel van een rechter ze daarna meteen weer op vrije voeten stelt.
Voor Fortuyn gaf de politie zelf al aan dat dat probleem nummer 1 is eigenlijk.
Vervolging is vaak een probleem, vanwege softe en linkse rechters.
Raddraaiers die bekend zijn bij politie worden om de haverklap weer snel op vrije voeten gezet.

Wat kun je als politie dan nog doen, ze maar blijven opppakken?
Ik kan me best voorstellen dat men daar binnen zo'n korps een punthoofd van krijgt.
Om dan nog niet eens te spreken over het achterlijke kader van korpsbeheerders (lees: burgemeesters) en ministers.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 15 september 2008 @ 07:07:10 #208
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61637228
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie is "ze"?
Begrijp je dat niet?
Of moet ik hullie en zullie gaan schrijven net als vele anderen hier..
pi_61637393
quote:
Op maandag 15 september 2008 02:22 schreef probeer het volgende:
...
Lijkt me een goed plan

Vooral het straffen zodat hun vrienden en familie het ook zien lijkt me een prima afschrikmiddel.
Verder kan de politie er wel wat harder bovenop zitten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61637444
Bij straffen gaarne de SCHANDPAAL wederom invoeren.
Publiekelijk te schande zetten vinden de ratjes niet zo prettig.
Sportieve inbreng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')