abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2008 @ 22:59:49 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61633710

Pas als ze weer lief zijn krijgen ze een ticket terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 22:59:49 #122
163650 Greys
pi_61633711
Ah, het feest is weer compleet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633732
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Zolang er geen duidelijkheid is over de afkomst kan ik hier niet op reageren
verder vind ik onzin op te reageren op afkomst en niet over de daders.
Waarom is dat onzin?
pi_61633768
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Ah, het feest is weer compleet

Meki in tha house.
pi_61633778
quote:

[..]

Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
Do what you love, love what you do!
pi_61633809
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waarom is dat onzin?
Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:04:53 #127
163650 Greys
pi_61633883
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?

Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
Want jij reageert dus ook niet op het incident maar alleen op de afkomst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61633886
Het zal nu wel snel mis gaan met dit topic..
Meki die altijd over anderen begint als het over marokaantjes gaat
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61633889
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef kree het volgende:

[..]

Tja aan de ene kant heb je een punt, maar volgens mij is het heeel duidelijk dat dit ook jongeren van Marokkaanse afkomst waren.
Dat is wel duidelijk uit de eerdere berichten en de status van "de wijk" waar het gebeurde.
Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongeren

Behalve de propogandische Wilderskrant meldt om Marokkanen, ze gokken alleen daarop maar meestal hebben ze het fout.

Ik zie deze nieuwsbericht dan niet als NIEUWS maar juist als een Politieke economie
pi_61633898
quote:

[..]

zie het probleem.....
Ik sta open voor alles, maar iedereen hier in NL moet stoppen met ontkennen. Het is een feit dat de Marokkaanse gemeenschap vaak slecht in het nieuws komt.
En iedereen kan wel zeuren dat er dan weer gediscrimineerd wordt, tegenwoordig krijg je al gezeik als je de afkomst van iemand die zoiets doet beschrijft.
Van mij mogen alle nieuwsberichten vanaf nu vermelden wat de afkomst is. Nederlands Marokkans of anders, maakt mij niet uit.
Maar ga niet express berichten verdraaien uit angst voor dat je (misschien) discriminatie veroorzaakt!
pi_61633899
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin is het omdat de meesten hier reageren op de mogelijke afkomst Marokkanen en niet over deze incident. Waar was jij toen een Nederlandse jongen een meisje van haar fiets heeft geslagen ?. Ik vind het onzin omdat jullie dit nieuws niet als een nieuws zien maar als een politieke overwinning
Heb je het bericht gelezen? Dit probleem wordt veroorzaakt door marokkanen, stelselmatig.
En is nu zover dat ze (connexxion) gewoon een paar busroutes hebben geschrapt.
pi_61633943
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Meki, zal jij nou OOIT nog eens gaan zeggen 'Ja, helemaal gelijk dat die chauffeurs niet meer door die probleemwijk rijden als ze worden bespuugd, geschopt en wat al niet meer'?

Jij doet precies hetgeen je ons verwijt namelijk, je begint meteen te blèren over dat het vast geen Marokkanen zullen zijn (of in elk geval dat de afkomst nog niet bekend is), maar begin nou eens met te veroordelen wat die chauffeurs overkomt.
Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.

Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
pi_61633994
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Doel je op dat incident waarbij 5 gewone naffers en 1 geblondeerde naffer een meisje van haar fiets trokken?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:08:51 #134
163650 Greys
pi_61634010
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Van mij mogen ze de wijk boycotten waardoor ze bedreigd voelen, Maar de probleem ligt bij de media die hier een politieke spelletje van maakt, Zo zie je snel dat Wilders reageert.

Het kan niks anders dan dat Wilders hier banden heeft met de Telegraaf, immers is de Telegraaf zijn inkomstenbron
Nee, het probleem ligt niet bij de media.
Als degenen die de buschauffeurs mishandelen dat niet zouden doen, dan zou er ook niets te schrijven zijn voor de media zijn, snap je dat dan niet?

En nogmaals, je doet zelf precies hetgeen je 'ons' verwijt... je rept alleen op aandringen van een vraag van mij met enkele woorden over het probleem zelf, over de bus die daar niet meer rijdt. Je hebt het zelf ook niet over het incident dus, maar alleen over de afkomst. En Wilders. En de Telegraaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634013
quote:

[..]

het probleem ligt bij de MAROKKANEN die daar rellen.
Zouden ze niet rellen zou er ook geen probleem zijn.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61634016
quote:

[..]

Het kan natuurlijk nooit aan de allochtone medemens liggen he?
pi_61634026
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, elke media meldt hier om reljongeren, Hart van Nederland, Nu.nl, ANP etc. meldt om jongeren
Yep, net zoals ik al zei, noem gewoon alles bij de naam waar het vandaan komt.
Nl of marokkaans.
Nu gaat het gewoon klote omdat niemand ze nek uit durft te steken en te zeggen waar het op staat.
Kijk ik snap dat het lastig is, wan kinderen van marokkanen met een NL paspoort, hoe noem je die?
En dat is het hele punt.
pi_61634037
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Maak je niet druk, slecht voor je hart, het is meki maar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:10:01 #139
163650 Greys
pi_61634046
quote:

[..]

Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.
Maar je schrijft 'van mij MOGEN ze de wijk boycotten waar ze zich bedreigd voelen'. Mogen ze het alleen, of snap je het ook? En wat zie jij dan als eventuele oplossing?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634065
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef kree het volgende:

[..]

zie het probleem.....
Ik sta open voor alles, maar iedereen hier in NL moet stoppen met ontkennen. Het is een feit dat de Marokkaanse gemeenschap vaak slecht in het nieuws komt.
En iedereen kan wel zeuren dat er dan weer gediscrimineerd wordt, tegenwoordig krijg je al gezeik als je de afkomst van iemand die zoiets doet beschrijft.
Van mij mogen alle nieuwsberichten vanaf nu vermelden wat de afkomst is. Nederlands Marokkans of anders, maakt mij niet uit.
Maar ga niet express berichten verdraaien uit angst voor dat je (misschien) discriminatie veroorzaakt!
Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.

Natuurlijk zijn er Marokkanen betrokken bij de criminaliteit, Maar de grote groep die alsnog de grootste problemen veroorzaakt zijn nog steeds de Antillianen en Junks en burgers die dronken zijn. Nee zij zijn niet de probleem, wij maken een probleem en wij laten een groep als zondebok in de samenleving.
pi_61634095
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Doel je op dat incident waarbij 5 gewone naffers en 1 geblondeerde naffer een meisje van haar fiets trokken?
Zelf ben je nu al begonnen met gokken en het feiten verdraaien zodat alweer de Marokkanen de schuld van krijgen

Goed gedaan
pi_61634117
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, nog een vraagje. Net vergeten.
Maar je schrijft 'van mij MOGEN ze de wijk boycotten waar ze zich bedreigd voelen'. Mogen ze het alleen, of snap je het ook? En wat zie jij dan als eventuele oplossing?
Je boycot iedereen, iedereen is daar de slachtoffer van de reljongeren
Aanpakken is de enige manier maar de politie laat dat het afweten
pi_61634140
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:

[..]

Bron dat het Marokkanen waren ?
pi_61634146
Zijn die Algerijnen weer bezig.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
pi_61634165
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, het probleem ligt niet bij de media.
Als degenen die de buschauffeurs mishandelen dat niet zouden doen, dan zou er ook niets te schrijven zijn voor de media zijn, snap je dat dan niet?

En nogmaals, je doet zelf precies hetgeen je 'ons' verwijt... je rept alleen op aandringen van een vraag van mij met enkele woorden over het probleem zelf, over de bus die daar niet meer rijdt. Je hebt het zelf ook niet over het incident dus, maar alleen over de afkomst. En Wilders. En de Telegraaf
Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen maken
het is geen onpartijdige journalistiek meer, het is partijdig
pi_61634178
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:37 schreef kree het volgende:

[..]

nog even een edit ter verduidelijking, ik ben het dus opzich met je eens, hoewel het wel zo is (vindt ik) dat de éne religie meer haatdragend(zaaiend) is als de ander.
Het is het concept religie waar ik spontaan jeuk van aan mijn scrotum krijg.
quote:
Wat mij betreft heeft het niks met religie te maken. Die marokkaanse gasten zijn gewoon ontspoort.
Allemaal groepjes gedrag van vooral die lui.
En zodra je er wat van wil zeggen dan is het ineens discriminatie. (en daar zit het probleem, iedereen in de politiek is bang om wat te zeggen van een bevolkingsgroep, alleen Wilders misschien niet, maar afentoe maakt hij het weer zo overdreven dat ik daar niet op wil stemmen. Misschien toch maar eens kijken naar wat Verdonk doet)

En dat ligt niet direct aan de Islam, hoewel daar ook wel weer punten op zijn te noemen, maar dat verklaart niet hun asociale gedrag wat beroven en intimideren betreft.
Dat zeg ik.
pi_61634212
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Al heb ik in Enschede nog nooit een probleem met Marokkanen gehad, of gemerkt dat iemand dat had.
Helmerhoek? Wesselerbrink?
Achtereinden van Mekkelholt?

Enschede is het probleem een stukje kleiner misschien, maar het bestaat weldegelijk.
pi_61634256
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Feit is het wel dat het door de politieke economie naar de samenleving wordt gebracht, de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomsten. de idee daarvan moet de bevolking gaan ontwrichten en moet een groep de schuld krijgen van alles wat er maar gebeurt in Nederland. Het idee daarvoor is om iemand als Wilders te steunen met propogandische bullshit zodat Telegraaf zijn toekomst kan verzekeren.

Natuurlijk zijn er Marokkanen betrokken bij de criminaliteit, Maar de grote groep die alsnog de grootste problemen veroorzaakt zijn nog steeds de Antillianen en Junks en burgers die dronken zijn. Nee zij zijn niet de probleem, wij maken een probleem en wij laten een groep als zondebok in de samenleving.
Ben het wel gedeeltekijk met je eens, dat het niet alleen de marokkanen zijn.
Maar hier;
"de journalistieke kwaad laat ik het maar propogandische kwaad wordt naar de samenleving gebracht en daar wordt alle feiten erger gemaakt of zelf gelogen of er wordt gegokt op afkomste"
Ben ik het dan weer niet mee eens, dit is weer is ontkennings gedrag, als jullie (en nu ben ik hard) Marokkanen eens onder ogen zien dat een groot gedeelte van de problemen ook van jullie vandaan komt, zou het al een stuk schelen.
Niet afschuiven, wat denk je als ik dit soort verhalen van een Nederlandse jongen hoor.....?
Dan ben ik net zo hard als nu.
Gewoon hard aanpakken en het feit is nu dat dit vooral in Marokkaanse wijken voorkomt, maar als er dan wordt gezegd dat die lui hard moeten worden aangepakt.
Dan wordt er weer geweerd met (blalablalbalb) het zijn niet alleen marokkanen. Nou blijkbaar daar wel..
En dat moet gewoon duidelijk zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 23:17:44 #149
163650 Greys
pi_61634286
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Media moet de voorpagina vervullen met aantrekkingskracht zodat ze winst kunnen maken
het is geen onpartijdige journalistiek meer, het is partijdig
Ah nee wacht... er bestaan helemaal geen schoppende, spugende en bedreigende relschoppers, die worden alleen maar verzonnen door die vervloekte media! Zodat ze weer in een goed blaadje staan bij hun held Wilders! Zoiets was het toch volgens jou?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61634305
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hebben jullie ook algerijnen in Enschede.
The ..... captured the area in the 5th century AD and left behind a number of blonde, blue-eyed .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')