Jaquote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hmm. Morgen begint werkweek weer
quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hmm. Morgen begint werkweek weer
Welnee, dr gebit ziet er veel beter uit dan dat van ankyquote:
Pfff.... Wat een luizenleventje. En dan maar klagen over werkwerkwerkquote:
Wordt dit de nieuwe OP?quote:
Ik niet. Ik ga denk ik wel aan het eind van de week misschien een paar uurtjes vrij proberen te plannen, mits het goed weer blijft natuurlijk.quote:
[x] voorquote:Op zondag 14 september 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt dit de nieuwe OP?
Ik stem voor
Ik vind r niet bijzonder. Zeker niet voor een zweedse. Die zijn namelijk ALLEMAAL minstens zo gloeiend lekker.quote:Op zondag 14 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, dr gebit ziet er veel beter uit dan dat van anky
Daar heb je een bijzonder goed punt. Desalniettemin prefereer ik haar nog immer boven ankyquote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind r niet bijzonder. Zeker niet voor een zweedse. Die zijn namelijk ALLEMAAL minstens zo gloeiend lekker.
Aha. Dat is ook altijd een goed idee. Helaas kan ik het weekend nooit vrij vragen. BOEIEND!!quote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga denk ik wel aan het eind van de week misschien een paar uurtjes vrij proberen te plannen, mits het goed weer blijft natuurlijk.
Het blijft een zwaktebod, maar ja. Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb je een bijzonder goed punt. Desalniettemin prefereer ik haar nog immer boven anky
MPG heeft er WEL kijk opquote:Op zondag 14 september 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijft een zwaktebod, maar ja. Je hebt wel gelijk.
Dat is jammer danquote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niet zoveel met Zweedse dames. Met geen enkele eigenlijk
Lekker lijstje heb je, niet echtquote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
pfff... lijstje van vanavond:
afwassen
stofzuigen
huiswerk maken (jawel.. we hebben Flip te logeren gehad en nu moet er natuurlijk e.e.a. opgeschreven worden...)
strijken (nieuwe was... blijft ook maar komen)
gitaarspelen
Kom je me helpen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker lijstje heb je, niet echt
Lijkt mij echt een geweldig planquote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom je me helpen dan?![]()
Neem ik het gitaarspelen op me, mag jij de rest doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een geweldig plan
Das het eerste uur, en daarna ?quote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
pfff... lijstje van vanavond:
afwassen
stofzuigen
huiswerk maken (jawel.. we hebben Flip te logeren gehad en nu moet er natuurlijk e.e.a. opgeschreven worden...)
strijken (nieuwe was... blijft ook maar komen)
gitaarspelen
quote:Op zondag 14 september 2008 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik denk gitaarspelenquote:Op zondag 14 september 2008 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das het eerste uur, en daarna ?
In dat geval....zal ik het dus allemaal zelf moeten doenquote:
En waar woon je preciesquote:Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval....zal ik het dus allemaal zelf moeten doen
quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]linksachterdeplantopdekastbijdedeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al goed genoeg voor Staitway to Heaven?Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 14 september 2008 19:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo. Heb maar wat toastjes gepikt!
Hier. In mijn flatquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan ik straks ook wel doen
Damn.. en niemand hier om ze me te voeren...
Nee. Want jij komt het me niet lerenquote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
linksachterdeplantopdekastbijdedeur.
Ben je al goed genoeg voor Staitway to Heaven?
Ligt er aan wat je wilt schoonmakenquote:Op zondag 14 september 2008 19:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Moet ik je nog helpen schoonmaken of?
quote:
Sjongejonge zegquote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt schoonmaken
Oh, en via PM natuurlijk, niet de rest wijzer maken dan nodigquote:Op zondag 14 september 2008 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan mag je me NU uitleggen hoe en wat en waar?!?!?!
Pas op want ik ben morgen vrijquote:Op zondag 14 september 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Want jij komt het me niet leren
Dat is mooi, heb je de versie van The Animals al geluisterd?quote:Maaaaar : Het gevoel voor House of the rising sun begint te komen intussen
quote:
Siquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Je vat het weer expres verkeerd op hè?
Da's mooi. Ik niet.quote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op want ik benmorgen vrij![]()
Tuurlijk. En nee, zoveel gevoel heb ik nou ook nog niet... wrijf het me maar in hoor *snik*quote:[..]
Dat is mooi, heb je de versie van The Animals al geluisterd?
Dan moet je het zelf uitzoekenquote:
Het gaat alleen maar om het strummenquote:Tuurlijk. En nee, zoveel gevoel heb ik nou ook nog niet... wrijf het me maar in hoor *snik*
Ik heb de snelheid nog niet.. het lukt me allemaal wel, maar nog niet op tempo.quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf uitzoeken![]()
[..]
Het gaat alleen maar om het strummen
Ze schatten dat er 100.000 extra wezen zijn omdat men de kinderen maar dumpt in een kindertehuis om te gaan werken in het westen.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze schatten dat er 100.000 extra wezen zijn omdat men de kinderen maar dumpt in een kindertehuis om te gaan werken in het westen.
Echt polskaja
quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf uitzoeken![]()
Hoezo?quote:
Onverkapte zelfbevlekking...quote:
Dan....... speel.... je ..... het...... langzaam....quote:Op zondag 14 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb de snelheid nog niet.. het lukt me allemaal wel, maar nog niet op tempo.
Oh nee, maar dat was toevallig net op tvquote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ze schatten![]()
Tuurlijk joh het zal beslist gebeuren. Maar denk je dat dat alleen in Polen gebeurt dan?
Wat voor een probleem dan?quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef OA het volgende:
Hmmm, moest 'even' een probleempje in de badkamer oplossen... Maar het is gelukt.
Oh, maar dat doe ik hoor. En dat gaat op zich best goed. Heb het ook geprobeerd met fingerpicking, maar dat is toch minder mooi met dit nr.quote:Op zondag 14 september 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan....... speel.... je ..... het...... langzaam....
Het tempo komt vanzelf, maar als je de snaren 1 voor 1 strumt i.p.v. alle snaren teglijk word het meteen al leuker.
Dat mag je je lekker af blijven vragenquote:Op zondag 14 september 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
Oh ja, enneh...
[..]Ik vond het al lief dat je er aan dacht hoor..maar ik kan morgen echt niet.
Al vraag ik me af of je ook werkelijk langs zou komen
Klopt, maar dat is wel verplicht bij Stairwayquote:Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik hoor. En dat gaat op zich best goed. Heb het ook geprobeerd met fingerpicking, maar dat is toch minder mooi met dit nr.
Die mag nog even wachtenquote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is wel verplicht bij Stairway
Eerst was er geen druk meer, daarna bleef het water koud en vervolgens lekte er iets...quote:
quote:
Wat voor probleempjequote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef OA het volgende:
Hmmm, moest 'even' een probleempje in de badkamer oplossen... Maar het is gelukt.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst was er geen druk meer, daarna bleef het water koud en vervolgens lekte er iets...
Dat betekend veel oefenen op naukerigheid. Pas op voor krampjesquote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die mag nog even wachten
het tokkelen gaat ook best hoor. Het overpakken van de akkoorden, dat is het lastige.Ik blijf mijn vingers er onder een hoek van ... 50 graden? op de snaren zetten. En dat is niet goed
Maar goed. Oud huis (ruim 80 jaar) dus de druk valt wel eens weg en dan moet de verwarming bijgevuld worden. Daarna (of daardoor) was de cv-ketel in storing gegaan... Vervolgens was er een leertje weg uit de slang naar de douchekop...quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst was er geen druk meer, daarna bleef het water koud en vervolgens lekte er iets...
quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
En is het probleem nu opgelost?
quote:
Krampjes?quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat betekend veel oefenen op nauwkeurigheid. Pas op voor krampjes
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes![]()
Al is het niet allemaal oorzaak - gevolg
Goed bezigquote:
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Krampjes?
Die hoek is trouwens horizontaal, niet verticaal.
Mijn vingers zijn gewoon te flexibel
Oh, gelukkig. En ik maar denken dat ik het helemaal verkeerd deed steeds..quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.
Dat zal ongetwijfeld weer andere voordelen opleverenquote:Mijn vingers zijn net iets te dik, alsof dat leuk is...
linkje ?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WTF zitten al die mensen mij te aanbidden in dat stats topic
Het moet goed voelen aanbeden te wordenquote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Huiswerk voor de kleinste?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Goed puntquote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.
Hoiquote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
is het niet de bedoeling dat ze dat huiswerk zelf maken?
Foei kleinste zul je bedoelen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Je leest echt niet meer terug hè?quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Huiswerk voor de kleinste?
Moeten ze dat niet zelf maken
Goed idee, wel.quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even een bak koffie drinken en ff tv loeren ofzo.
Is wel op z'n plaats toch?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WOzquote:
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef BrandX het volgende:
Hallo AC4WHEELS.NL, ik begrijp dat je sinds kort een KSC-er bent?
Lol, ik zie dat je je hebt geregistreerd op de dag dat ik naar italie vertrok!
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
hmmm, ik geloof dat mijn avatar toe is aan vervanging
ff kijken wat ik nog heb.
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouwquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!Nice too meet you mate.
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!
ah, AC4W, you can call me BXquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne BrandX, u can call mee AC4W.
Ja sorry, ik zag dat te laat, mijn excusesquote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouw![]()
BX, nice to meet youquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfik heb m al gevonden, ff linken.
[..]
ah, AC4W, you can call me BX
no problemo, een zeer veel gemaakte vergissing hierquote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zag dat te laat, mijn excuses.
ja super! ruim 9 weken dolomieten outdoorsportkampen gedraaid. daarna 4 dagen wenen en 6 dagen praag. Sinds vrijdagavond weer thuis.quote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
BX, nice to meet youHoe was Italië?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga ook even mijn avatar aanpassen. Want het EK is al lang voorbij.
Gelukkig ben ik dan niet de enige geweestquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
no problemo, een zeer veel gemaakte vergissing hier
Dat klinkt erg gaaf. Ik kan niet wachten tot volgend jaar septemberquote:[..]
ja super! ruim 9 weken dolomieten outdoorsportkampen gedraaid. daarna 4 dagen wenen en 6 dagen praag. Sinds vrijdagavond weer thuis.
wat ga je volgend jaar september doen dan? Naar italie?quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan niet de enige geweest.
[..]
Dat klinkt erg gaaf. Ik kan niet wachten tot volgend jaar september.
voor mij is dat nooit zo moeilijk. Iets met boksen en of draken. Komt altijd goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben inspiratieloos, weet niets te verzinnen.
Nope, ik ga in ieder geval naar Chinaquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ga je volgend jaar september doen dan? Naar italie?
Ah, dat zijn dingen waar ik niet van houdt, hahaha.quote:[..]
voor mij is dat nooit zo moeilijk. Iets met boksen en of draken. Komt altijd goed
AC4quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Papierversnipperaartje
[ afbeelding ]
Eerste keer ook dat ik ga vliegenquote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef BrandX het volgende:
China! Gaaf! Ik ga januari 2010 (klinkt verder weg dan het is) een week of 4-5 naar nieuw zeeland. Vriend opzoeken.
tja, shit happens, ben nou eenmaal een bokser
Check!quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef BrandX het volgende:
Hey papier!
ik hou je aanbod van de pc even in mijn achterhoofd, n vriendje heeft mijn oude laptop aan de praat gekregen, het beeldscherm doet het weer!!! ben helemaal blij!
Maar als ik een huisje heb en een baan, en je hebt m nog, dan wil ik nog wel n keer met je praten, want ik wil dan wel een backupper
dat is wel spannend dan! Hoe kom je er bij om naar china te gaan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Eerste keer ook dat ik ga vliegen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check!
Ik zal er tot die tijd goed voor zorgen.
Waarom zou ik?quote:
Logeerbeer?quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je leest echt niet meer terug hè?
We hebben de logeerbeer gehad dit weekend. Met als resultaat dat ik nog moet opschrijven wat hij beleefd heeft dit weekend
BEE-IXquote:
Formule 1 bekijken in Shanghai!quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is wel spannend dan! Hoe kom je er bij om naar china te gaan?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
oh, ik bedoel vorige pagina
Nee, ze noemen me kleinquote:
eMPeeGee!quote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Jij loopt er zo mee te koop.
[..]
Logeerbeer?
Opschrijven?
[..]
BEE-IX![]()
kijk daar hou ik niet van...............quote:Op zondag 14 september 2008 22:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heb nu nieuwe iconen gemaakt, Hamilton!!!
..............maar dit is wel heel gaaf natuurlijk!quote:Op zondag 14 september 2008 22:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Formule 1 bekijken in Shanghai!
Je bent toch ook een versnipperaartjequote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ze noemen me klein
Dus ik kan niet wachten, al duurt het heeeeeel lang!quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
eMPeeGee!
[..]
kijk daar hou ik niet van...............
[..]
..............maar dit is wel heel gaaf natuurlijk!
Sssst, das mijn alter-ego!quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je bent toch ook een versnipperaartje
Whehequote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sssst, das mijn alter-ego!
Glad vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
niemand die wat zegt over mijn praag-foto, en ik ben er zo trots op
Ooooooooooooooooooo.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
ah dat ging sneller dan gedacht. Dit is het uitzicht op de burcht van Praag, de grootste in Europa, gezien van de wereldberoemde Karelsbrug
Praha!quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
niemand die wat zegt over mijn praag-foto, en ik ben er zo trots op
Praag is echt geweldig. wat een prachtige stad! wenen vond ik maar saai.quote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Praha!
Skoda!
Vodka!
Rita!
aldus onze logeer-Tsjech Pavel
Ah ok, hallo grote meneerquote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sssst, das mijn alter-ego!
quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooo.
Ooooooooooooooooooo mooie foto, BX
na zdravíquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Praha!
Skoda!
Vodka!
Rita!
aldus onze logeer-Tsjech Pavel
Noot van de redactie: MaMuck heet Rita
I knowquote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Praag is echt geweldig. wat een prachtige stad! wenen vond ik maar saai.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
ah dat ging sneller dan gedacht. Dit is het uitzicht op de burcht van Praag, de grootste in Europa, gezien van de wereldberoemde Karelsbrug
yoquote:
kawa!quote:
ik ga je kont niet bannenquote:
heb je me gemist?quote:
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Is Praag echt heel mooi dan? Ben daar ook nog nooit geweest ofzo.
ik heb alle KSC-ers gemistquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
yo
[..]
kawa!
piwo!
[..]
ik ga je kont niet bannen
[..]
heb je me gemist?
Erg mooie foto!quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
schitterendquote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Is Praag echt heel mooi dan? Ben daar ook nog nooit geweest ofzo.
Burgersquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een Burgers Zoo jaarabo x2 gekocht
Modeltrein was binnen, dus ook wat picas in het daarvoor bestemde topic gezet, oma opgezocht in het ziekenhuis. Een drukke dag dus, in en vooral uit huize Pheno.
Bleeeeedquote:
quote:Ik ga naar huis
Goed bezig.quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een Burgers Zoo jaarabo x2 gekocht
Modeltrein was binnen, dus ook wat picas in het daarvoor bestemde topic gezet, oma opgezocht in het ziekenhuis. Een drukke dag dus, in en vooral uit huize Pheno.
Werkwerkwerk gedaan?quote:
die kleurtjes zijn zo leukquote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.
Heb je al ergens foto's online staan dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.
ja, daarom ben ik er zo trots opquote:
Slaap lekker OA.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef OA het volgende:
Naar bed. Morgen weer om 5.15 op...![]()
A demain,![]()
.
nee nog niet. mijn laptopje doet het pas sinds einde van deze dag weer, en heb de boel nog op SD kaartjes staan. Dat wil zeggen van wenen en praag dan. Ik zal morgen ergens wel een aantal praagfoto's online zetten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's online staan dan?
slOAp lekkerquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef OA het volgende:
Naar bed. Morgen weer om 5.15 op...![]()
A demain,![]()
.
Werkloos? Je bent toch mod?quote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook naar bed toe. hoef morgen dan wel niet op (heb je he, als werkloze) maar ben wel moe
trusten en tot morreges!
ik moet morgen om half 7 opquote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook naar bed toe. hoef morgen dan wel niet op (heb je he, als werkloze) maar ben wel moe
trusten en tot morreges!
PM me dan de linkjes ok?quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee nog niet. mijn laptopje doet het pas sinds einde van deze dag weer, en heb de boel nog op SD kaartjes staan. Dat wil zeggen van wenen en praag dan. Ik zal morgen ergens wel een aantal praagfoto's online zetten.
WMzquote:
Nu welquote:
quote:
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed isquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie komt er NU nog langs![]()
En wat is een logeerbeer?
vertel...quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
Ik heb best een chill rooster voor deze week
Weltrusten meidquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed is
Een logeerbeer. Ook mijn vriend.O nee, nu niet.
Dit is de logeerbeer voor wie ik huiswerk moest maken:
http://i52.photobucket.co(...)e/fun/flipdebeer.jpg
Dat duurt dus nog wel ffquote:
Hier welquote:Op zondag 14 september 2008 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, shoarma
Das hier niet meer te krijgen helaas.
Ken in Eindhoven nog wel een heel goed adresjequote:
ik wist niet eens dat je een vriend hadquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed is
Een logeerbeer. Ook mijn vriend.O nee, nu niet.
Dit is de logeerbeer voor wie ik huiswerk moest maken:
[ afbeelding ]
morgen 8.45 - 12.45quote:
Keurig netjesquote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja alles goed, lekker geklust vandaag
Ja, het gaat stukje bij beetje wat worden. Deze week wordt de muur in de badkamer geplaatst en het badkamermeubel. Ook wordt waarschijnlijk de wc betegeldquote:Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes.
Schiet het al een beetje op?
Wat heb je geklust dan?quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja alles goed, lekker geklust vandaag
Keurigquote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, het gaat stukje bij beetje wat worden. Deze week wordt de muur in de badkamer geplaatst en het badkamermeubel. Ook wordt waarschijnlijk de wc betegeldEr komt dus schot in de zaak
Ieder weekend gaat de beer met een ander kind uit de klas mee naar huis om daar te logeren, en beleeft daar dan van alles. Maandag mag de beer vertellen wat ie allemaal gedaan heeft. En moeders (of vaders) mogen dan in het logeerboek opschrijven wat er gebeurd is, vaak compleet met foto's en zo.quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef MPG het volgende:
Oeh, shoarma.
Maar hoe werkt dat dan, zoeen logeerbeer
tot kwart voor zevenquote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Morgen lekker uitslapen tot 10:00.
Ik hoop dat jij snel weer beter wordt.!quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen weer net zoveel slapen als vandaag
Griepje wil niet weg
Ahquote:Op zondag 14 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ieder weekend gaat de beer met een ander kind uit de klas mee naar huis om daar te logeren, en beleeft daar dan van alles. Maandag mag de beer vertellen wat ie allemaal gedaan heeft. En moeders (of vaders) mogen dan in het logeerboek opschrijven wat er gebeurd is, vaak compleet met foto's en zo.
De beer heeft een eigen rugzak met logeerspulletjes.. tandenborstel e.d. Kids helemaal enthousiast als Flip mee komt, ouders wat minder
Hoe ver sta ik nu dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 OA - 116
2 MPG - 115
3 eer-ik - 101
4 JortK - 69
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 61
Wel potverdrie![]()
OA
ergens onderenaanquote:
Ik ben en blijf een n00bquote:Op maandag 15 september 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ergens onderenaan![]()
Zoveel KSC-topics heb jij nog niet geopend.
Door openen dan hequote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 OA - 116
2 MPG - 115
3 eer-ik - 101
4 JortK - 69
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 61
Wel potverdrie![]()
OA
thxquote:Op zondag 14 september 2008 23:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel weer beter wordt.!
Als jullie nou eens zo van postpostpost doen, en dan vlak voor #300 stoppen, dan kan ik fijn een nieuw topic bouwenquote:
Daar sta ik ook ergens, prima vertoeven daar hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ergens onderenaan![]()
Zoveel KSC-topics heb jij nog niet geopend.
Dat blijf hoeft anders niet hoorquote:
Werk even mee dan, zo gedaan die 30 postsquote:Op maandag 15 september 2008 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jullie nou eens zo van postpostpost doen, en dan vlak voor #300 stoppen, dan kan ik fijn een nieuw topic bouwen![]()
Appeltje-eitje jaquote:Op maandag 15 september 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk even mee dan, zo gedaan die 30 posts
Toch smaakt dat niet lekker, appel met eiquote:
Doe ik toch ookquote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga dit topic niet alleen volmaken
Wel een beetje meehelpen hoor
Je moet dan ook ei met appel nemenquote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch smaakt dat niet lekker, appel met ei
Even smerigquote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet dan ook ei met appel nemen.
Waarschuw je wel even als ik moet stoppen?quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
nog 22.
quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
ofzoiets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, als er weer modjes komen Muckenquote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou dus ook iets volledig anders kunnen zijn
quote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan houdt het op.
"Kat in het bakkie" dan maar?Chinees is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik maar niet weet dat het kat of rat is vind ik het best hoor
stupidity has become as common as common sense was before
Nou, stiekem....quote:
Die zijn er niet, slapen allemaal hequote:
quote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chinees is lekker
Zolang ik maar niet weet dat het kat of rat is vind ik het best hoor
Aaah. Nachtbaggerquote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er niet, slapen allemaal he
Das toch hetzelfde als overdagbagger?quote:
Ik denk dat je dat wel aanvoeltquote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarschuw je wel even als ik moet stoppen?
quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde als overdagbagger?
Have fun ermee, die paar posts kan jequote:
Houniet, draai dan eens het goede nummerquote:Op maandag 15 september 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
MPG neem je telefoon eens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |