Krampjes?quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat betekend veel oefenen op nauwkeurigheid. Pas op voor krampjes
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes![]()
Al is het niet allemaal oorzaak - gevolg
Goed bezigquote:
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Krampjes?
Die hoek is trouwens horizontaal, niet verticaal.
Mijn vingers zijn gewoon te flexibel
Oh, gelukkig. En ik maar denken dat ik het helemaal verkeerd deed steeds..quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.
Dat zal ongetwijfeld weer andere voordelen opleverenquote:Mijn vingers zijn net iets te dik, alsof dat leuk is...
linkje ?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WTF zitten al die mensen mij te aanbidden in dat stats topic
Het moet goed voelen aanbeden te wordenquote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Huiswerk voor de kleinste?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Goed puntquote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.
Hoiquote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
is het niet de bedoeling dat ze dat huiswerk zelf maken?
Foei kleinste zul je bedoelen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Je leest echt niet meer terug hè?quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Huiswerk voor de kleinste?
Moeten ze dat niet zelf maken
Goed idee, wel.quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even een bak koffie drinken en ff tv loeren ofzo.
Is wel op z'n plaats toch?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WOzquote:
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef BrandX het volgende:
Hallo AC4WHEELS.NL, ik begrijp dat je sinds kort een KSC-er bent?
Lol, ik zie dat je je hebt geregistreerd op de dag dat ik naar italie vertrok!
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
hmmm, ik geloof dat mijn avatar toe is aan vervanging
ff kijken wat ik nog heb.
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouwquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!Nice too meet you mate.
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!
ah, AC4W, you can call me BXquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne BrandX, u can call mee AC4W.
Ja sorry, ik zag dat te laat, mijn excusesquote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouw![]()
BX, nice to meet youquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfik heb m al gevonden, ff linken.
[..]
ah, AC4W, you can call me BX
no problemo, een zeer veel gemaakte vergissing hierquote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zag dat te laat, mijn excuses.
ja super! ruim 9 weken dolomieten outdoorsportkampen gedraaid. daarna 4 dagen wenen en 6 dagen praag. Sinds vrijdagavond weer thuis.quote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
BX, nice to meet youHoe was Italië?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga ook even mijn avatar aanpassen. Want het EK is al lang voorbij.
Gelukkig ben ik dan niet de enige geweestquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
no problemo, een zeer veel gemaakte vergissing hier
Dat klinkt erg gaaf. Ik kan niet wachten tot volgend jaar septemberquote:[..]
ja super! ruim 9 weken dolomieten outdoorsportkampen gedraaid. daarna 4 dagen wenen en 6 dagen praag. Sinds vrijdagavond weer thuis.
wat ga je volgend jaar september doen dan? Naar italie?quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan niet de enige geweest.
[..]
Dat klinkt erg gaaf. Ik kan niet wachten tot volgend jaar september.
voor mij is dat nooit zo moeilijk. Iets met boksen en of draken. Komt altijd goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben inspiratieloos, weet niets te verzinnen.
Nope, ik ga in ieder geval naar Chinaquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ga je volgend jaar september doen dan? Naar italie?
Ah, dat zijn dingen waar ik niet van houdt, hahaha.quote:[..]
voor mij is dat nooit zo moeilijk. Iets met boksen en of draken. Komt altijd goed
AC4quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Papierversnipperaartje
[ afbeelding ]
Eerste keer ook dat ik ga vliegenquote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef BrandX het volgende:
China! Gaaf! Ik ga januari 2010 (klinkt verder weg dan het is) een week of 4-5 naar nieuw zeeland. Vriend opzoeken.
tja, shit happens, ben nou eenmaal een bokser
Check!quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef BrandX het volgende:
Hey papier!
ik hou je aanbod van de pc even in mijn achterhoofd, n vriendje heeft mijn oude laptop aan de praat gekregen, het beeldscherm doet het weer!!! ben helemaal blij!
Maar als ik een huisje heb en een baan, en je hebt m nog, dan wil ik nog wel n keer met je praten, want ik wil dan wel een backupper
dat is wel spannend dan! Hoe kom je er bij om naar china te gaan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Eerste keer ook dat ik ga vliegen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check!
Ik zal er tot die tijd goed voor zorgen.
Waarom zou ik?quote:
Logeerbeer?quote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je leest echt niet meer terug hè?
We hebben de logeerbeer gehad dit weekend. Met als resultaat dat ik nog moet opschrijven wat hij beleefd heeft dit weekend
BEE-IXquote:
Formule 1 bekijken in Shanghai!quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is wel spannend dan! Hoe kom je er bij om naar china te gaan?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
oh, ik bedoel vorige pagina
Nee, ze noemen me kleinquote:
eMPeeGee!quote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Jij loopt er zo mee te koop.
[..]
Logeerbeer?
Opschrijven?
[..]
BEE-IX![]()
kijk daar hou ik niet van...............quote:Op zondag 14 september 2008 22:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heb nu nieuwe iconen gemaakt, Hamilton!!!
..............maar dit is wel heel gaaf natuurlijk!quote:Op zondag 14 september 2008 22:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Formule 1 bekijken in Shanghai!
Je bent toch ook een versnipperaartjequote:Op zondag 14 september 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ze noemen me klein
Dus ik kan niet wachten, al duurt het heeeeeel lang!quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
eMPeeGee!
[..]
kijk daar hou ik niet van...............
[..]
..............maar dit is wel heel gaaf natuurlijk!
Sssst, das mijn alter-ego!quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je bent toch ook een versnipperaartje
Whehequote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sssst, das mijn alter-ego!
Glad vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
niemand die wat zegt over mijn praag-foto, en ik ben er zo trots op
Ooooooooooooooooooo.quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
ah dat ging sneller dan gedacht. Dit is het uitzicht op de burcht van Praag, de grootste in Europa, gezien van de wereldberoemde Karelsbrug
Praha!quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
niemand die wat zegt over mijn praag-foto, en ik ben er zo trots op
Praag is echt geweldig. wat een prachtige stad! wenen vond ik maar saai.quote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Praha!
Skoda!
Vodka!
Rita!
aldus onze logeer-Tsjech Pavel
Ah ok, hallo grote meneerquote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sssst, das mijn alter-ego!
quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooo.
Ooooooooooooooooooo mooie foto, BX
na zdravíquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Praha!
Skoda!
Vodka!
Rita!
aldus onze logeer-Tsjech Pavel
Noot van de redactie: MaMuck heet Rita
I knowquote:Op zondag 14 september 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Praag is echt geweldig. wat een prachtige stad! wenen vond ik maar saai.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
ah dat ging sneller dan gedacht. Dit is het uitzicht op de burcht van Praag, de grootste in Europa, gezien van de wereldberoemde Karelsbrug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |