Krampjes?quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat betekend veel oefenen op nauwkeurigheid. Pas op voor krampjes
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes![]()
Al is het niet allemaal oorzaak - gevolg
Goed bezigquote:
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Krampjes?
Die hoek is trouwens horizontaal, niet verticaal.
Mijn vingers zijn gewoon te flexibel
Oh, gelukkig. En ik maar denken dat ik het helemaal verkeerd deed steeds..quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das niet erg, zolang je niet de verkeerde snaren dempt is het goed.
Dat zal ongetwijfeld weer andere voordelen opleverenquote:Mijn vingers zijn net iets te dik, alsof dat leuk is...
linkje ?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WTF zitten al die mensen mij te aanbidden in dat stats topic
Het moet goed voelen aanbeden te wordenquote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Huiswerk voor de kleinste?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Goed puntquote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel zo makkelijk om te zeggen als je je beklaagt.
Hoiquote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
is het niet de bedoeling dat ze dat huiswerk zelf maken?
Foei kleinste zul je bedoelen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah, nu zit ik weer gewoon gitaar te spelen terwijl ik het huiswerk voor de kleinste nog niet gedaan heb. Foei mams!
Je leest echt niet meer terug hè?quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Huiswerk voor de kleinste?
Moeten ze dat niet zelf maken
Goed idee, wel.quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
Ik ga eens even een bak koffie drinken en ff tv loeren ofzo.
Is wel op z'n plaats toch?quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
WOzquote:
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef BrandX het volgende:
Hallo AC4WHEELS.NL, ik begrijp dat je sinds kort een KSC-er bent?
Lol, ik zie dat je je hebt geregistreerd op de dag dat ik naar italie vertrok!
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
hmmm, ik geloof dat mijn avatar toe is aan vervanging
ff kijken wat ik nog heb.
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouwquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Sinds kort? Mwah, denk al geruime twee maanden!Nice too meet you mate.
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat voor één wilt gij, ik wil er wel even tijd in steken hoor!
ah, AC4W, you can call me BXquote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Enne BrandX, u can call mee AC4W.
Ja sorry, ik zag dat te laat, mijn excusesquote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, ik ben drie maanden weggeweest, maar KSC-er van de eerste dag. enneh... ik ben 'n vrouw![]()
BX, nice to meet youquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar ik maak ze zelfik heb m al gevonden, ff linken.
[..]
ah, AC4W, you can call me BX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |