Jaquote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hmm. Morgen begint werkweek weer
quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hmm. Morgen begint werkweek weer
Welnee, dr gebit ziet er veel beter uit dan dat van ankyquote:
Pfff.... Wat een luizenleventje. En dan maar klagen over werkwerkwerkquote:
Wordt dit de nieuwe OP?quote:
Ik niet. Ik ga denk ik wel aan het eind van de week misschien een paar uurtjes vrij proberen te plannen, mits het goed weer blijft natuurlijk.quote:
[x] voorquote:Op zondag 14 september 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt dit de nieuwe OP?
Ik stem voor
Ik vind r niet bijzonder. Zeker niet voor een zweedse. Die zijn namelijk ALLEMAAL minstens zo gloeiend lekker.quote:Op zondag 14 september 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, dr gebit ziet er veel beter uit dan dat van anky
Daar heb je een bijzonder goed punt. Desalniettemin prefereer ik haar nog immer boven ankyquote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind r niet bijzonder. Zeker niet voor een zweedse. Die zijn namelijk ALLEMAAL minstens zo gloeiend lekker.
Aha. Dat is ook altijd een goed idee. Helaas kan ik het weekend nooit vrij vragen. BOEIEND!!quote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga denk ik wel aan het eind van de week misschien een paar uurtjes vrij proberen te plannen, mits het goed weer blijft natuurlijk.
Het blijft een zwaktebod, maar ja. Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb je een bijzonder goed punt. Desalniettemin prefereer ik haar nog immer boven anky
MPG heeft er WEL kijk opquote:Op zondag 14 september 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijft een zwaktebod, maar ja. Je hebt wel gelijk.
Dat is jammer danquote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niet zoveel met Zweedse dames. Met geen enkele eigenlijk
Lekker lijstje heb je, niet echtquote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
pfff... lijstje van vanavond:
afwassen
stofzuigen
huiswerk maken (jawel.. we hebben Flip te logeren gehad en nu moet er natuurlijk e.e.a. opgeschreven worden...)
strijken (nieuwe was... blijft ook maar komen)
gitaarspelen
Kom je me helpen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker lijstje heb je, niet echt
Lijkt mij echt een geweldig planquote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom je me helpen dan?![]()
Neem ik het gitaarspelen op me, mag jij de rest doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een geweldig plan
Das het eerste uur, en daarna ?quote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
pfff... lijstje van vanavond:
afwassen
stofzuigen
huiswerk maken (jawel.. we hebben Flip te logeren gehad en nu moet er natuurlijk e.e.a. opgeschreven worden...)
strijken (nieuwe was... blijft ook maar komen)
gitaarspelen
quote:Op zondag 14 september 2008 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeeeeeeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik denk gitaarspelenquote:Op zondag 14 september 2008 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das het eerste uur, en daarna ?
In dat geval....zal ik het dus allemaal zelf moeten doenquote:
En waar woon je preciesquote:Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval....zal ik het dus allemaal zelf moeten doen
quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]linksachterdeplantopdekastbijdedeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al goed genoeg voor Staitway to Heaven?Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 14 september 2008 19:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zo. Heb maar wat toastjes gepikt!
Hier. In mijn flatquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan ik straks ook wel doen
Damn.. en niemand hier om ze me te voeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |