yoquote:
kawa!quote:
ik ga je kont niet bannenquote:
heb je me gemist?quote:
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.quote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Is Praag echt heel mooi dan? Ben daar ook nog nooit geweest ofzo.
ik heb alle KSC-ers gemistquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
yo
[..]
kawa!
piwo!
[..]
ik ga je kont niet bannen
[..]
heb je me gemist?
Erg mooie foto!quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
ah dat ging sneller dan gedacht. Dit is het uitzicht op de burcht van Praag, de grootste in Europa, gezien van de wereldberoemde Karelsbrug
schitterendquote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Is Praag echt heel mooi dan? Ben daar ook nog nooit geweest ofzo.
Burgersquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een Burgers Zoo jaarabo x2 gekocht
Modeltrein was binnen, dus ook wat picas in het daarvoor bestemde topic gezet, oma opgezocht in het ziekenhuis. Een drukke dag dus, in en vooral uit huize Pheno.
Bleeeeedquote:
quote:Ik ga naar huis
Goed bezig.quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een Burgers Zoo jaarabo x2 gekocht
Modeltrein was binnen, dus ook wat picas in het daarvoor bestemde topic gezet, oma opgezocht in het ziekenhuis. Een drukke dag dus, in en vooral uit huize Pheno.
Werkwerkwerk gedaan?quote:
die kleurtjes zijn zo leukquote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.
Heb je al ergens foto's online staan dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja. overal waar je kijkt mooie versierde (met beelden en andere versiersels en zulks) huizen, allemaal kleuren, en elke straat die je in gaat geeft weer een verrassing aan mooie gebouwen. En het leuke is dat ze gewoon gebruikt c.q. bewoond worden.
ja, daarom ben ik er zo trots opquote:
Slaap lekker OA.quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef OA het volgende:
Naar bed. Morgen weer om 5.15 op...![]()
A demain,![]()
.
nee nog niet. mijn laptopje doet het pas sinds einde van deze dag weer, en heb de boel nog op SD kaartjes staan. Dat wil zeggen van wenen en praag dan. Ik zal morgen ergens wel een aantal praagfoto's online zetten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Heb je al ergens foto's online staan dan?
slOAp lekkerquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef OA het volgende:
Naar bed. Morgen weer om 5.15 op...![]()
A demain,![]()
.
Werkloos? Je bent toch mod?quote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook naar bed toe. hoef morgen dan wel niet op (heb je he, als werkloze) maar ben wel moe
trusten en tot morreges!
ik moet morgen om half 7 opquote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook naar bed toe. hoef morgen dan wel niet op (heb je he, als werkloze) maar ben wel moe
trusten en tot morreges!
PM me dan de linkjes ok?quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee nog niet. mijn laptopje doet het pas sinds einde van deze dag weer, en heb de boel nog op SD kaartjes staan. Dat wil zeggen van wenen en praag dan. Ik zal morgen ergens wel een aantal praagfoto's online zetten.
WMzquote:
Nu welquote:
quote:
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed isquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie komt er NU nog langs![]()
En wat is een logeerbeer?
vertel...quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
Ik heb best een chill rooster voor deze week
Weltrusten meidquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed is
Een logeerbeer. Ook mijn vriend.O nee, nu niet.
Dit is de logeerbeer voor wie ik huiswerk moest maken:
http://i52.photobucket.co(...)e/fun/flipdebeer.jpg
Dat duurt dus nog wel ffquote:
Hier welquote:Op zondag 14 september 2008 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, shoarma
Das hier niet meer te krijgen helaas.
Ken in Eindhoven nog wel een heel goed adresjequote:
ik wist niet eens dat je een vriend hadquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn vriend en zijn beste vriend. Met shoarma als het goed is
Een logeerbeer. Ook mijn vriend.O nee, nu niet.
Dit is de logeerbeer voor wie ik huiswerk moest maken:
[ afbeelding ]
morgen 8.45 - 12.45quote:
Keurig netjesquote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja alles goed, lekker geklust vandaag
Ja, het gaat stukje bij beetje wat worden. Deze week wordt de muur in de badkamer geplaatst en het badkamermeubel. Ook wordt waarschijnlijk de wc betegeldquote:Op zondag 14 september 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes.
Schiet het al een beetje op?
Wat heb je geklust dan?quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja alles goed, lekker geklust vandaag
Keurigquote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, het gaat stukje bij beetje wat worden. Deze week wordt de muur in de badkamer geplaatst en het badkamermeubel. Ook wordt waarschijnlijk de wc betegeldEr komt dus schot in de zaak
Ieder weekend gaat de beer met een ander kind uit de klas mee naar huis om daar te logeren, en beleeft daar dan van alles. Maandag mag de beer vertellen wat ie allemaal gedaan heeft. En moeders (of vaders) mogen dan in het logeerboek opschrijven wat er gebeurd is, vaak compleet met foto's en zo.quote:Op zondag 14 september 2008 23:25 schreef MPG het volgende:
Oeh, shoarma.
Maar hoe werkt dat dan, zoeen logeerbeer
tot kwart voor zevenquote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Morgen lekker uitslapen tot 10:00.
Ik hoop dat jij snel weer beter wordt.!quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen weer net zoveel slapen als vandaag
Griepje wil niet weg
Ahquote:Op zondag 14 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ieder weekend gaat de beer met een ander kind uit de klas mee naar huis om daar te logeren, en beleeft daar dan van alles. Maandag mag de beer vertellen wat ie allemaal gedaan heeft. En moeders (of vaders) mogen dan in het logeerboek opschrijven wat er gebeurd is, vaak compleet met foto's en zo.
De beer heeft een eigen rugzak met logeerspulletjes.. tandenborstel e.d. Kids helemaal enthousiast als Flip mee komt, ouders wat minder
Hoe ver sta ik nu dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 OA - 116
2 MPG - 115
3 eer-ik - 101
4 JortK - 69
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 61
Wel potverdrie![]()
OA
ergens onderenaanquote:
Ik ben en blijf een n00bquote:Op maandag 15 september 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ergens onderenaan![]()
Zoveel KSC-topics heb jij nog niet geopend.
Door openen dan hequote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 OA - 116
2 MPG - 115
3 eer-ik - 101
4 JortK - 69
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 61
Wel potverdrie![]()
OA
thxquote:Op zondag 14 september 2008 23:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel weer beter wordt.!
Als jullie nou eens zo van postpostpost doen, en dan vlak voor #300 stoppen, dan kan ik fijn een nieuw topic bouwenquote:
Daar sta ik ook ergens, prima vertoeven daar hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ergens onderenaan![]()
Zoveel KSC-topics heb jij nog niet geopend.
Dat blijf hoeft anders niet hoorquote:
Werk even mee dan, zo gedaan die 30 postsquote:Op maandag 15 september 2008 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jullie nou eens zo van postpostpost doen, en dan vlak voor #300 stoppen, dan kan ik fijn een nieuw topic bouwen![]()
Appeltje-eitje jaquote:Op maandag 15 september 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk even mee dan, zo gedaan die 30 posts
Toch smaakt dat niet lekker, appel met eiquote:
Doe ik toch ookquote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga dit topic niet alleen volmaken
Wel een beetje meehelpen hoor
Je moet dan ook ei met appel nemenquote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch smaakt dat niet lekker, appel met ei
Even smerigquote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet dan ook ei met appel nemen.
Waarschuw je wel even als ik moet stoppen?quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
nog 22.
quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
ofzoiets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, als er weer modjes komen Muckenquote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou dus ook iets volledig anders kunnen zijn
quote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan houdt het op.
"Kat in het bakkie" dan maar?Chinees is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik maar niet weet dat het kat of rat is vind ik het best hoor
stupidity has become as common as common sense was before
Nou, stiekem....quote:
Die zijn er niet, slapen allemaal hequote:
quote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chinees is lekker
Zolang ik maar niet weet dat het kat of rat is vind ik het best hoor
Aaah. Nachtbaggerquote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er niet, slapen allemaal he
Das toch hetzelfde als overdagbagger?quote:
Ik denk dat je dat wel aanvoeltquote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarschuw je wel even als ik moet stoppen?
quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde als overdagbagger?
Have fun ermee, die paar posts kan jequote:
Houniet, draai dan eens het goede nummerquote:Op maandag 15 september 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
MPG neem je telefoon eens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |