Lui wezenquote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Kuukske het volgende:
TVP voor morgen.
quote:
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoetquote:
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
Website?quote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..quote:
Nee, dat weet ik nietquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..
Maar ik denk niet dat jij dat dan weet
Ik hoop het voor d'rquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nietMaar ik denk het wel
quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
Fles?
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperderquote:Op zondag 14 september 2008 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar eens even naar de winkel. Mss hebben ze nog wel een pakje DVD's voor een goed prijssie
Dat was wel een leuke meid jaquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
ja, maar dan heb ik ze niet NU NU NU.quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperder
Ow hip ik was ff wat anders aan het doenquote:
vrijdag 105, gisteren 106, zal ik vandaag 107 halen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tof dat ik gisteren ook nog wonDat was niet zo vanzelfsprekend
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow hip ik was ff wat anders aan het doen
ik kijk even naar mijn eigen filmpjes van al mijn snoepreisjes van het afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef JortK het volgende:
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Troel het volgende:
*This thing, called love, It must be qu63*
quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
*ooow qu's gonna take me home tonight*
Heb je mijn achterste wel eens gezien?quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vind je jezelf een Fat Bottomed Girl?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
*don't stop me now, I'm having such a good time, I'm here with qu*
quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef Troel het volgende:
*qu of my life, don't leave me*
Neequote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je mijn achterste wel eens gezien?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
Ok, het is na 10-en:
"I want to ride my qu63*
quote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef Troel het volgende:
*qu is the champion, qu is the champion!*
quote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef Troel het volgende:
*qu will, qu will rock you!*
Nu even niet hoorquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef Troel het volgende:
*qu walks warily down the street*
Kan je de tango al?quote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef Troel het volgende:
*I can dim the lights and sing you songs full of sad things
We can do the tango just for two
I can serenade and gently play on your heart strings
Be your Valentino just for qu*
Ga je gang!quote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Troel het volgende:
*Let me entertain qu*
Ik heb brons (nouja, ik heb niet examen gedaan, want toen waren we aan het trouwen, maar wel het eerste jaar gedanstquote:
Dus je eerste dans was nog illegaal ook!quote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb brons (nouja, ik heb niet examen gedaan, want toen waren we aan het trouwen, maar wel het eerste jaar gedanst)
Je hebt ook nog de andere nummers op albums he, je hebt nu alleen een paar singles gehadquote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef Troel het volgende:
*It started off so well
They said we made a perfect pair
I clothed myself in your glory and your love
How I loved qu*
Hmmm, de echt leuke heb ik nou wel gehad denk ik.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus je eerste dans was nog illegaal ook!
En de bronsstapjes moet ik nog wel kunnen denk ik
Uiteraard, maar het is leuker als het de bekende nummers zijn, anders herkent niemand zequote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de andere nummers op albums he, je hebt nu alleen een paar singles gehad
The Show Must Go On!quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn man heeft zilver, maar heeft tot en met goud gedanst. Dat scheelt wel hoor
Het liefste zou ik gewoon privedansles krijgen in een lege zaal met muziek die ik mooi vind...
En ooit he, ooit wil ik nog een keer een echt goede tango dansen op de muziek die gebruikt wordt aan het einde van Mouling Rouge (Alhoewel ik geen idee heb of je op die bolero een tango kunt dansen, anders maar gewoon de tango de Roxane)
quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Troel het volgende:
*Too less qu will kill you*
Vrije interpretatie
Sorryquote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Troel het volgende:
*qu don;t fool me!*
Ik heb wel een platenspelerquote:Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef Troel het volgende:
Op zulke momenten baal ik best wel dat ik hier geen platenspeler heb. Anders had ik echt gewoon een plaat op kunnen zetten
quote:
Nouja, ik heb er dus eentje bij mijn ouders staan, een gloednieuwe Lenco. Zonder USB overigens.quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb wel een platenspeler
Voor 120 euro kan je er een eentje kopen die je gewoon op je pc/laptop/stereo aan kan sluiten
En zelfs met USB zodat je alles ook nog op kan nemen
Ophalen doenquote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er dus eentje bij mijn ouders staan, een gloednieuwe Lenco. Zonder USB overigens.
Maarja, die staat dus anderhalf uur rijden van mij vandaan. Overigens liggen daar ook mijn Queenplaten.
Die post ieder liedje gewoon in Wat luister je nuquote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
Hier kan Fles nog wat van leren trouwens
Ja, maar dit kan daarnaast natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die post ieder liedje gewoon in Wat luister je nu
Zit er niet zo'n klepje op dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dit kan daarnaast natuurlijk
En eigenlijk moet ik hem inderdaad ophalen, maar hier beneden kan hij alleen binnen bereik van grijpgrage handjes komen te staan
Jawel, maar die klep kan open natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n klepje op dan?
Of hem duidelijk maken dat dat mama's speelgoed is en dat hij daar niet mee mag spelen?
Hmz, niet heel erg bevordelijk voor de sociale interactie met andere kinderen
Tampon met jeukpoederquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
.
Dan toch maar een ander plekje verzinnenquote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, maar die klep kan open natuurlijk
Ik ben nu bezig met elke keer nee zeggen als hij aan de lamp komt op zijn commode en zelfs dat heeft weinig effect.
jah, ik zou eens moeten kijken of het ding in de la kan, dan kan je gewoon de la open doen, klep open en dan plaat erop.quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan toch maar een ander plekje verzinnen
is goedquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Troel het volgende:
Maarja, die Tango he, die gaan we een keer proberen he
quote:
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammenquote:Op zondag 14 september 2008 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
jah, ik zou eens moeten kijken of het ding in de la kan, dan kan je gewoon de la open doen, klep open en dan plaat erop.
je zou niet denken dat ik ook een kind heb gehadquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammen![]()
Zijn mooie lange pianovingertjes die hopelijk later net zo kunnen spelen als Freddie himself en kunnen typen als die van zijn mama? Dacht het ff nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ie dan toch komt met zn vingertjes gewoon die la dichtrammen![]()
Freddie had geen pianovingers, en hij ramde vooralquote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn mooie lange pianovingertjes die hopelijk later net zo kunnen spelen als Freddie himself en kunnen typen als die van zijn mama? Dacht het ff niet
Papa is papa, surrogaat of nietquote:Op zondag 14 september 2008 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zou niet denken dat ik ook een kind heb gehad![]()
(nouja, kind was van mn ex, ik was surrogaat papa..)
Doe dan Brians vingers maarquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Freddie had geen pianovingers, en hij ramde vooral
en tikken is niet meer nodig als hij groot is, dan is alles met spraakherkenning
Ik ben iig wel blij dat ik van die luiers af benquote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Papa is papa, surrogaat of niet
Ik denk dat je een superpapa bent
Dat is een beter voorbeeldquote:
Die van mij jengelt maar heel af en toe gelukkig. Ik heb echt een heel leukequote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben iig wel blij dat ik van die luiers af ben
En ik kan best goede papa zijn, alleen kan ik niet zo tegen jengelende kinderen
Je woont toch niet toevallig in Enschede he? Of hebt er ooit gewoond?quote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is een beter voorbeeld
Ik heb trouwens een replica van zijn gitaar hier aan de muur hangen
Ik heb er wel gewoondquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Je woont toch niet toevallig in Enschede he?
Reken reken reken. Waar woonde jij van 2001-2003?quote:Op zondag 14 september 2008 22:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoond
Maar ben alweer 3 jaar thuis bij mn ouders in Hilversum, en daar ook de eerste 18 jaar gewoond
2001-2003 woonde ik thuisquote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Reken reken reken. Waar woonde jij van 2001-2003?
En als je in Enschede woonde, hoe vaak was jij bij Rocks te vinden?
Nou, ik hoop van harte dat je iemand anders bent dan je zou kunnen zijn op basis van het in Enschede gewoond hebben en een replica van die gitaar te hebbenquote:
Die gitaar heb ik pas sinds 1,5 jaar ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 22:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik hoop van harte dat je iemand anders bent dan je zou kunnen zijn op basis van het in Enschede gewoond hebben en een replica van die gitaar te hebben
quote:Op zondag 14 september 2008 22:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
2001-2003 woonde ik thuis
En is/was Rocks die alternatieve Rock-kroeg in een zijstraatje ofzo?
Die gitaar is super, maar ik kan absoluut geen gitaar spelenquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die gitaar heb ik pas sinds 1,5 jaar ofzo
Dan heb je geluk inderdaadquote:
Dat ken ik jaquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Die gitaar is super, maar ik kan absoluut geen gitaar spelen
Vertel!quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk heb ik ook maar en VET leven
Heb de tekst trouwens even aangepastquote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk inderdaad
Maar nee hoor, dat was ik niet
quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk heb ik ook maar en VET leven
Ik ookquote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb de tekst trouwens even aangepast
Maar als jij het was zou ik wel komenIemand die zulke dingen naar me typt
It's the sad-eyed, goodbye, yesterday moments I rememberquote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook
Credits gaan naar Freddie, John, Roger en Brian
Die heb ik nu net aanstaan op Youtubequote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef Troel het volgende:
[..]
It's the sad-eyed, goodbye, yesterday moments I remember
Heerlijk die plaat...
Het is dat ik getrouwd ben en dat je wat jong voor me bent en uit Hilversum komtquote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die heb ik nu net aanstaan op Youtube
Je kan ook scheidenquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is dat ik getrouwd ben en dat je wat jong voor me bent en uit Hilversum komt
En dan elke avond tango;s dansen op Queennummers?quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan ook scheidenen leeftijd zegt niks
En we kunnen toch gaan samenwonen?
En ik weet toch al waar je bed staatquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan ook scheidenen leeftijd zegt niks
En we kunnen toch gaan samenwonen?
En walsen op I''m In Love With My Carquote:Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan elke avond tango;s dansen op Queennummers?
Al mijn gegevens zijn vrij simpel terug te vinden, dus dat vind ik niet gekquote:Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
En ik weet toch al waar je bed staat
op nummer 12
Oei, walsen, ik ken denk ik alleen de Engelse wals redelijk. Van de weense ken ik alleen het schaatsen nog. Jiven kan ik nietquote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
En walsen op I''m In Love With My Car
Jive op Crazy Little Thing Called Love
sidn.nlquote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Al mijn gegevens zijn vrij simpel terug te vinden, dus dat vind ik niet gek
We zijn voorbestemd voor elkaarquote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef qu63 het volgende:
Je hebt je trouwens op mijn verjaardag geregistreerd!
Ik kan alleen de Engelse, Weense heb ik wel geprobeerd maar die ben ik echt kwijtquote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Oei, walsen, ik ken denk ik alleen de Engelse wals redelijk. Van de weense ken ik alleen het schaatsen nog. Jiven kan ik niet
En jij bent getrouwdquote:
UHm, ik zie net dat ik hem wel kan:quote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan alleen de Engelse, Weense heb ik wel geprobeerd maar die ben ik echt kwijt
Jive is leuk en lekker snel
Ik denk dat je wel kan raden wat er stondquote:
Hij heeft vast een bijzondere trein geknuffeld.quote:
Neequote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kan raden wat er stond
op papier kan je em dus, maar in het echt?quote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, ik zie net dat ik hem wel kan:
In het 1e jaar leren wij je de onderstaande dansen:
* Engelse wals
* Tango
* Weense wals
* Quickstep
* Swing fox
* Cha cha cha
* Rumba
* Jive
* Salsa
Alleen de Rumba doe ik dus echt niet. Daar kreeg ik last van mijn heupen van.
En daarom heb je een vet levenquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niet dansen
En als je het nu nog niet snapt, stuur ik je wel een PMquote:
Nouja, ik denk dat ik hem dan inderdaad wel kan. Wist alleen niet dattie zo heettequote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
op papier kan je em dus, maar in het echt?
Rumba is ook leuk, zeker als je verder gaat en meer met de dame mag doen
quote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat ik hem dan inderdaad wel kan. Wist alleen niet dattie zo heette
Jij mag altijd veel met mij doen
Ik snap hem inmiddels ook nie tmeerquote:Op zondag 14 september 2008 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
En daarom heb je een vet leven
Of sloeg dat niet daar op?
Ik dacht meer dat je zoiets bedoelde Troelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat je zoiets bedoelde Troel
Ik weet nog dat we hier vroegah vaak haiku's plaatsten...quote:
Dat is dan weer voor mn tijd denk ikquote:Op zondag 14 september 2008 23:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we hier vroegah vaak haiku's plaatsten...
quote:Op zondag 14 september 2008 23:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dan weer voor mn tijd denk ik
quote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef qu63 het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen, anders ga ik me morgen nog verslapen ook
Je vloog toch niet in de buurt van Hoorn hequote:Op maandag 15 september 2008 00:57 schreef mcDavid het volgende:Eindelijk weer eens lekker gevlogen!
Ofwel: TVP.![]()
Dat had gemogen hoorquote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Troel het volgende:
QU! Ga slapen! Ik ga ook zo slapen. Mag ik wel over jou dromen?
Daar ga ik wel van uitquote:Op maandag 15 september 2008 08:20 schreef leonieke het volgende:
En kun je die dagen dan recupereren?
quote:
Het is mijn enige werkdag op het moment, maar vandaag ja.. Stomme maandag.quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zoveel zin vandaag. Stomme maandagen.
Ik weet dat de omstandigheden anders zijn. Maar stiekem ben ik een beetje jaloers.quote:Op maandag 15 september 2008 08:30 schreef Bengeltje het volgende:
Het is mijn enige werkdag op het moment, maar vandaag ja.. Stomme maandag.Morgen.
Ik wil je graag eens laten voelen wat ik gisteren voelde en vandaag in iets mindere mate.quote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet dat de omstandigheden anders zijn. Maar stiekem ben ik een beetje jaloers.
Erhm..quote:Op maandag 15 september 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil je graag eens laten voelen wat ik gisteren voelde en vandaag in iets mindere mate.
quote:
Oe lekker kop thee.quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef Kuukske het volgende:
I can imagine.
* Kuukske geeft Bengel een verzachtende koek met thee.
Qutie.quote:
Het is koud.quote:Op maandag 15 september 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Ja, kantoor. Dolletjes.
Ik wil naar buiten.
Dus een dikke jas aan, eventueel een sjaal. Lekker wandelen. En dan thuis een kop thee en een boek. Op de bank.quote:
Dikke jas, warmte.quote:Op maandag 15 september 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus een dikke jas aan, eventueel een sjaal. Lekker wandelen. En dan thuis een kop thee en een boek. Op de bank..
Whehehe, dat is altijd grappig. Honden tillen hun pootjes dan ook zo ver op. Zo van "ieeee nattigheid!".quote:Op maandag 15 september 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dikke jas, warmte.Zon
![]()
Ik ben al gaan wandelen, met de hond en die vond het vochtige gras tegen haar kont ook niet fijn.![]()
Verwende tut.
Opzich vind ik dit wel lekker wandel weer.quote:Op maandag 15 september 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe, dat is altijd grappig. Honden tillen hun pootjes dan ook zo ver op. Zo van "ieeee nattigheid!".
Gisteren hebben JD en ik ook een uur heerlijk in de buurt gewandeld. Toch heeft dit weer ook z'n charme.
Ik heb geen jasquote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja hč? Ik heb ook m'n herfstjas tevoorschijn gehaald. Hoewel ik hoop over een week of 3 toch nog mijn zomerjas aan te kunnen in Parijs.
Er hangen er genoeg in de winkel hoor.quote:
Parijs.quote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja hč? Ik heb ook m'n herfstjas tevoorschijn gehaald. Hoewel ik hoop over een week of 3 toch nog mijn zomerjas aan te kunnen in Parijs.
Ik ook niet, ik heb voldoende aan een trui of een vestquote:
Zal het komen door ons eindsprintje gisteren?quote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 14 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 176 qu63
18. 086 Troel
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warmquote:Op maandag 15 september 2008 09:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb voldoende aan een trui of een vest
Ook lekker om in te snowboarden
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegenquote:Op maandag 15 september 2008 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warm
te worden en/of te blijven.
En dan zijn we dus ook nog goed voor het milieu, de kachel hoeft niet aan/hoger enzoquote:Op maandag 15 september 2008 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warm
te worden en/of te blijven.
Jij gaat volgende maand in je bikini naar je werk?quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegen
Je bent toch niet nu al in de overgang??quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegen
Ik trek gewoon een extra trui aan hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 09:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan zijn we dus ook nog goed voor het milieu, de kachel hoeft niet aan/hoger enzo
Is echt mooiquote:Op maandag 15 september 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Parijs.nog nooit geweest, maar lijkt me leuk om eens heen te gaan.
Laat ons hopenquote:Op maandag 15 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent toch niet nu al in de overgang??![]()
Parijs staat bij ons ook nog op de planningquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is echt mooi. Dat moet je echt eens doen als je tijd etc. hebt.
Dat moet gewoon of ik staakquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Als het uberhaupt al gaat vriezen deze winter.
Ik hoop het welquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Als het uberhaupt al gaat vriezen deze winter.
Ik ben er al 3x geweest ofzo, 1x een weekje uitwisseling met school. Het is wel een toffe stad. Iig genoeg te zien. Ik heb ook een dagje gemetro'd, ook gewoon voor de leukquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is echt mooi. Dat moet je echt eens doen als je tijd etc. hebt.
ik las "of ik ga naakt".quote:
Met zulke bedrijven heeft mn vader ook te maken. Dat ze een bus huren maar niet betalenquote:Op maandag 15 september 2008 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gheghe. Directeur kon niet meer mobiel bellen.
Bleken we afgesloten te zijn vanwege niet betaalde facturen
Financiele afdelingen. You gotta love it.
Dat zou ook leuk zijnquote:
It's a beautiful Troelquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kan het niet meer terugdraaien![]()
Goedemorgen!
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Knopjesquote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Dat is nķg fris. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef JortK het volgende:
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.
Ik slaap al jaren zonder pyjamaquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nķg fris. Denk ik.
* Kuukske draagt altijd dikke pyjama's in de winter.
Hoe erotischquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kei!quote:
Het is hier hartstikke lekker weerquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi weer, dus doenquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Wat ph zegt. Open doen die handel. Het is prachtig buiten.quote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeldquote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Lamellen open doen dus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:35 schreef qu63 het volgende:
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeld
Als ik tussen de lamellen door kijk
Nee, dan zie ik mn laptop niet meerquote:
Wie nog meer dan?quote:
Puyck weertsjequote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Toedels!quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef mcDavid het volgende:
Slimme mensen!
Nou tabé, tot vanmiddag!
Het is Danny wss.quote:Op maandag 15 september 2008 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, er gaat weer iets mis. Of is dit die headerrotatie?
quote:Op maandag 15 september 2008 @ 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nu.nl/news/1744749(...)iet_volgens_PVV.html![]()
Ja gek heh!quote:In de periode van 1980 tot 1998 was er een gunstige ontwikkeling te zien: de gemiddelde depositie van potentieel zuur op Nederland die uit metingen werd afgeleid, was met bijna 50% gedaald. bron
Opgelost al?quote:Op maandag 15 september 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kom wel weer terug als het opgelost is 14.gif
Vast niet.quote:
Hier is het echt niet warm ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
Ik waai hier zowat het kantoor uit
Nu is het raam dus weer dicht en gaat het hier weer lekker warm worden
10 laptops + 10 mensen in een klein kantoortjequote:
eerst foto's!quote:Op maandag 15 september 2008 13:49 schreef Troel het volgende:
Hier is het redelijk koud. Misschien moet ik wat meer kleren aan doen dan alleen een pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |