Lui wezenquote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Kuukske het volgende:
TVP voor morgen.
quote:
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoetquote:
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
Website?quote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..quote:
Nee, dat weet ik nietquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..
Maar ik denk niet dat jij dat dan weet
Ik hoop het voor d'rquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nietMaar ik denk het wel
quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
Fles?
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperderquote:Op zondag 14 september 2008 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar eens even naar de winkel. Mss hebben ze nog wel een pakje DVD's voor een goed prijssie
Dat was wel een leuke meid jaquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
ja, maar dan heb ik ze niet NU NU NU.quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperder
Ow hip ik was ff wat anders aan het doenquote:
vrijdag 105, gisteren 106, zal ik vandaag 107 halen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tof dat ik gisteren ook nog wonDat was niet zo vanzelfsprekend
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow hip ik was ff wat anders aan het doen
ik kijk even naar mijn eigen filmpjes van al mijn snoepreisjes van het afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef JortK het volgende:
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Troel het volgende:
*This thing, called love, It must be qu63*
quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
*ooow qu's gonna take me home tonight*
Heb je mijn achterste wel eens gezien?quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vind je jezelf een Fat Bottomed Girl?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
*don't stop me now, I'm having such a good time, I'm here with qu*
quote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef Troel het volgende:
*qu of my life, don't leave me*
Neequote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je mijn achterste wel eens gezien?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
Ok, het is na 10-en:
"I want to ride my qu63*
quote:Op zondag 14 september 2008 22:00 schreef Troel het volgende:
*qu is the champion, qu is the champion!*
quote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef Troel het volgende:
*qu will, qu will rock you!*
Nu even niet hoorquote:Op zondag 14 september 2008 22:02 schreef Troel het volgende:
*qu walks warily down the street*
Kan je de tango al?quote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef Troel het volgende:
*I can dim the lights and sing you songs full of sad things
We can do the tango just for two
I can serenade and gently play on your heart strings
Be your Valentino just for qu*
Ga je gang!quote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Troel het volgende:
*Let me entertain qu*
Ik heb brons (nouja, ik heb niet examen gedaan, want toen waren we aan het trouwen, maar wel het eerste jaar gedanstquote:
Dus je eerste dans was nog illegaal ook!quote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb brons (nouja, ik heb niet examen gedaan, want toen waren we aan het trouwen, maar wel het eerste jaar gedanst)
Je hebt ook nog de andere nummers op albums he, je hebt nu alleen een paar singles gehadquote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef Troel het volgende:
*It started off so well
They said we made a perfect pair
I clothed myself in your glory and your love
How I loved qu*
Hmmm, de echt leuke heb ik nou wel gehad denk ik.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus je eerste dans was nog illegaal ook!
En de bronsstapjes moet ik nog wel kunnen denk ik
Uiteraard, maar het is leuker als het de bekende nummers zijn, anders herkent niemand zequote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de andere nummers op albums he, je hebt nu alleen een paar singles gehad
The Show Must Go On!quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn man heeft zilver, maar heeft tot en met goud gedanst. Dat scheelt wel hoor
Het liefste zou ik gewoon privedansles krijgen in een lege zaal met muziek die ik mooi vind...
En ooit he, ooit wil ik nog een keer een echt goede tango dansen op de muziek die gebruikt wordt aan het einde van Mouling Rouge (Alhoewel ik geen idee heb of je op die bolero een tango kunt dansen, anders maar gewoon de tango de Roxane)
quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Troel het volgende:
*Too less qu will kill you*
Vrije interpretatie
Sorryquote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Troel het volgende:
*qu don;t fool me!*
Ik heb wel een platenspelerquote:Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef Troel het volgende:
Op zulke momenten baal ik best wel dat ik hier geen platenspeler heb. Anders had ik echt gewoon een plaat op kunnen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |