Lui wezenquote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Kuukske het volgende:
TVP voor morgen.
quote:
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoetquote:
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
Website?quote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat aan die website gehad eigenlijk?
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..quote:
Nee, dat weet ik nietquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
Toen we weer naar boven gingen (en zij terug naar haar kamer denk ik) had ik nog een website opgeschreven waar ze glutenvrije producten kon bestellen..
Maar ik denk niet dat jij dat dan weet
Ik hoop het voor d'rquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nietMaar ik denk het wel
quote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
Fles?
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperderquote:Op zondag 14 september 2008 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar eens even naar de winkel. Mss hebben ze nog wel een pakje DVD's voor een goed prijssie
Dat was wel een leuke meid jaquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische, inmiddels ex-huisgenote. Sjow, Jort, Pheno, Qu en Yns hebben haar begin juli op een FokBBQ ontmoet
Ow en een Gloeiend lekker ding trouwens![]()
![]()
![]()
ja, maar dan heb ik ze niet NU NU NU.quote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat je ze niet via het int0rweb besteld. Zijn ze vaak veel goedkoperder
Ow hip ik was ff wat anders aan het doenquote:
vrijdag 105, gisteren 106, zal ik vandaag 107 halen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
tof dat ik gisteren ook nog wonDat was niet zo vanzelfsprekend
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow hip ik was ff wat anders aan het doen
ik kijk even naar mijn eigen filmpjes van al mijn snoepreisjes van het afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef JortK het volgende:
Jij hebt nog andere dingen in je leven dan Fokken?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Troel het volgende:
*This thing, called love, It must be qu63*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |