Ik ben er al 3x geweest ofzo, 1x een weekje uitwisseling met school. Het is wel een toffe stad. Iig genoeg te zien. Ik heb ook een dagje gemetro'd, ook gewoon voor de leukquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is echt mooi. Dat moet je echt eens doen als je tijd etc. hebt.
ik las "of ik ga naakt".quote:
Met zulke bedrijven heeft mn vader ook te maken. Dat ze een bus huren maar niet betalenquote:Op maandag 15 september 2008 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gheghe. Directeur kon niet meer mobiel bellen.
Bleken we afgesloten te zijn vanwege niet betaalde facturen
Financiele afdelingen. You gotta love it.
Dat zou ook leuk zijnquote:
It's a beautiful Troelquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kan het niet meer terugdraaien![]()
Goedemorgen!
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Knopjesquote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Dat is nóg fris. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef JortK het volgende:
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.
Ik slaap al jaren zonder pyjamaquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nóg fris. Denk ik.
* Kuukske draagt altijd dikke pyjama's in de winter.
Hoe erotischquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kei!quote:
Het is hier hartstikke lekker weerquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi weer, dus doenquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Wat ph zegt. Open doen die handel. Het is prachtig buiten.quote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeldquote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Lamellen open doen dus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:35 schreef qu63 het volgende:
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeld
Als ik tussen de lamellen door kijk
Nee, dan zie ik mn laptop niet meerquote:
Wie nog meer dan?quote:
Puyck weertsjequote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Toedels!quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef mcDavid het volgende:
Slimme mensen!
Nou tabé, tot vanmiddag!
Het is Danny wss.quote:Op maandag 15 september 2008 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, er gaat weer iets mis. Of is dit die headerrotatie?
quote:Op maandag 15 september 2008 @ 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nu.nl/news/1744749(...)iet_volgens_PVV.html![]()
Ja gek heh!quote:In de periode van 1980 tot 1998 was er een gunstige ontwikkeling te zien: de gemiddelde depositie van potentieel zuur op Nederland die uit metingen werd afgeleid, was met bijna 50% gedaald. bron
Opgelost al?quote:Op maandag 15 september 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kom wel weer terug als het opgelost is 14.gif
Vast niet.quote:
Hier is het echt niet warm ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
Ik waai hier zowat het kantoor uit
Nu is het raam dus weer dicht en gaat het hier weer lekker warm worden
10 laptops + 10 mensen in een klein kantoortjequote:
eerst foto's!quote:Op maandag 15 september 2008 13:49 schreef Troel het volgende:
Hier is het redelijk koud. Misschien moet ik wat meer kleren aan doen dan alleen een pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |