Je vloog toch niet in de buurt van Hoorn hequote:Op maandag 15 september 2008 00:57 schreef mcDavid het volgende:Eindelijk weer eens lekker gevlogen!
Ofwel: TVP.![]()
Dat had gemogen hoorquote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Troel het volgende:
QU! Ga slapen! Ik ga ook zo slapen. Mag ik wel over jou dromen?
Daar ga ik wel van uitquote:Op maandag 15 september 2008 08:20 schreef leonieke het volgende:
En kun je die dagen dan recupereren?
quote:
Het is mijn enige werkdag op het moment, maar vandaag ja.. Stomme maandag.quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zoveel zin vandaag. Stomme maandagen.
Ik weet dat de omstandigheden anders zijn. Maar stiekem ben ik een beetje jaloers.quote:Op maandag 15 september 2008 08:30 schreef Bengeltje het volgende:
Het is mijn enige werkdag op het moment, maar vandaag ja.. Stomme maandag.Morgen.
Ik wil je graag eens laten voelen wat ik gisteren voelde en vandaag in iets mindere mate.quote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet dat de omstandigheden anders zijn. Maar stiekem ben ik een beetje jaloers.
Erhm..quote:Op maandag 15 september 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil je graag eens laten voelen wat ik gisteren voelde en vandaag in iets mindere mate.
quote:
Oe lekker kop thee.quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef Kuukske het volgende:
I can imagine.
* Kuukske geeft Bengel een verzachtende koek met thee.
Qutie.quote:
Het is koud.quote:Op maandag 15 september 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Ja, kantoor. Dolletjes.
Ik wil naar buiten.
Dus een dikke jas aan, eventueel een sjaal. Lekker wandelen. En dan thuis een kop thee en een boek. Op de bank.quote:
Dikke jas, warmte.quote:Op maandag 15 september 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus een dikke jas aan, eventueel een sjaal. Lekker wandelen. En dan thuis een kop thee en een boek. Op de bank..
Whehehe, dat is altijd grappig. Honden tillen hun pootjes dan ook zo ver op. Zo van "ieeee nattigheid!".quote:Op maandag 15 september 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dikke jas, warmte.Zon
![]()
Ik ben al gaan wandelen, met de hond en die vond het vochtige gras tegen haar kont ook niet fijn.![]()
Verwende tut.
Opzich vind ik dit wel lekker wandel weer.quote:Op maandag 15 september 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe, dat is altijd grappig. Honden tillen hun pootjes dan ook zo ver op. Zo van "ieeee nattigheid!".
Gisteren hebben JD en ik ook een uur heerlijk in de buurt gewandeld. Toch heeft dit weer ook z'n charme.
Ik heb geen jasquote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja hè? Ik heb ook m'n herfstjas tevoorschijn gehaald. Hoewel ik hoop over een week of 3 toch nog mijn zomerjas aan te kunnen in Parijs.
Er hangen er genoeg in de winkel hoor.quote:
Parijs.quote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja hè? Ik heb ook m'n herfstjas tevoorschijn gehaald. Hoewel ik hoop over een week of 3 toch nog mijn zomerjas aan te kunnen in Parijs.
Ik ook niet, ik heb voldoende aan een trui of een vestquote:
Zal het komen door ons eindsprintje gisteren?quote:Op maandag 15 september 2008 09:10 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 14 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 176 qu63
18. 086 Troel
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warmquote:Op maandag 15 september 2008 09:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb voldoende aan een trui of een vest
Ook lekker om in te snowboarden
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegenquote:Op maandag 15 september 2008 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warm
te worden en/of te blijven.
En dan zijn we dus ook nog goed voor het milieu, de kachel hoeft niet aan/hoger enzoquote:Op maandag 15 september 2008 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n groot verschil tussen mannen en vrouwen, wij moeten dikke jassen aan om warm
te worden en/of te blijven.
Jij gaat volgende maand in je bikini naar je werk?quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegen
Je bent toch niet nu al in de overgang??quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik normaalgezien ook, maar heb daar de laatste tijd steeds minder en minder last van... Opvliegers daarentegen
Ik trek gewoon een extra trui aan hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 09:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan zijn we dus ook nog goed voor het milieu, de kachel hoeft niet aan/hoger enzo
Is echt mooiquote:Op maandag 15 september 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Parijs.nog nooit geweest, maar lijkt me leuk om eens heen te gaan.
Laat ons hopenquote:Op maandag 15 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent toch niet nu al in de overgang??![]()
Parijs staat bij ons ook nog op de planningquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is echt mooi. Dat moet je echt eens doen als je tijd etc. hebt.
Dat moet gewoon of ik staakquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Als het uberhaupt al gaat vriezen deze winter.
Ik hoop het welquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Als het uberhaupt al gaat vriezen deze winter.
Ik ben er al 3x geweest ofzo, 1x een weekje uitwisseling met school. Het is wel een toffe stad. Iig genoeg te zien. Ik heb ook een dagje gemetro'd, ook gewoon voor de leukquote:Op maandag 15 september 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is echt mooi. Dat moet je echt eens doen als je tijd etc. hebt.
ik las "of ik ga naakt".quote:
Met zulke bedrijven heeft mn vader ook te maken. Dat ze een bus huren maar niet betalenquote:Op maandag 15 september 2008 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
Gheghe. Directeur kon niet meer mobiel bellen.
Bleken we afgesloten te zijn vanwege niet betaalde facturen
Financiele afdelingen. You gotta love it.
Dat zou ook leuk zijnquote:
It's a beautiful Troelquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kan het niet meer terugdraaien![]()
Goedemorgen!
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Knopjesquote:Op maandag 15 september 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nu wel een tikkeltje fris denk ik.
Dat is nóg fris. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef JortK het volgende:
Hoeft toch niet perse buiten naakt te gaan, slaapkamer is goed genoeg.
Ik slaap al jaren zonder pyjamaquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nóg fris. Denk ik.
* Kuukske draagt altijd dikke pyjama's in de winter.
Hoe erotischquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kei!quote:
Het is hier hartstikke lekker weerquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi weer, dus doenquote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Wat ph zegt. Open doen die handel. Het is prachtig buiten.quote:Op maandag 15 september 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal zometeen ook eens de gordijntjes open doen
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeldquote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Lamellen open doen dus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:35 schreef qu63 het volgende:
Hier op de achtste verdieping geeft het iig wel een leuk beeld
Als ik tussen de lamellen door kijk
Nee, dan zie ik mn laptop niet meerquote:
Wie nog meer dan?quote:
Puyck weertsjequote:Op maandag 15 september 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Goed zo. En, wat denk je er van?
Toedels!quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef mcDavid het volgende:
Slimme mensen!
Nou tabé, tot vanmiddag!
Het is Danny wss.quote:Op maandag 15 september 2008 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, er gaat weer iets mis. Of is dit die headerrotatie?
quote:Op maandag 15 september 2008 @ 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nu.nl/news/1744749(...)iet_volgens_PVV.html![]()
Ja gek heh!quote:In de periode van 1980 tot 1998 was er een gunstige ontwikkeling te zien: de gemiddelde depositie van potentieel zuur op Nederland die uit metingen werd afgeleid, was met bijna 50% gedaald. bron
Opgelost al?quote:Op maandag 15 september 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kom wel weer terug als het opgelost is 14.gif
Vast niet.quote:
Hier is het echt niet warm ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
Ik waai hier zowat het kantoor uit
Nu is het raam dus weer dicht en gaat het hier weer lekker warm worden
10 laptops + 10 mensen in een klein kantoortjequote:
eerst foto's!quote:Op maandag 15 september 2008 13:49 schreef Troel het volgende:
Hier is het redelijk koud. Misschien moet ik wat meer kleren aan doen dan alleen een pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |