hij staat al 10 minuten opquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaatquote:Op zondag 14 september 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is het ware verhaal van Lekker Simpel, ik was het niet
En nog wel een heel uur, zouden we het dan een keer kunnen volgen? Ik wacht in spanning!quote:
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaarsquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Waar we de belediging tot plaatjes-inkleur-kunst verheven hebben.
daar plakkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.quote:Op zondag 14 september 2008 15:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaars
![]()
![]()
![]()
Ik heb hemquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
daar plakken![]()
[ afbeelding ]
Voor de gezelligheid
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"quote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
ik sweeeeeeeeeeer 't je
Lang leven iederéénquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik luister naar LS nu......
hij heeft goed geschoten zegt ie nu.........
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloadenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
ik vind het een mooi verhaal ......quote:Op zondag 14 september 2008 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
laat dat nu toevallig vandaag 13 jaar geleden zijn
![]()
14 september, dat weet ik nog, omdat dan de feestweek van het dorp begint, waar ik woonde.
Ik zou er nu ook graag weer willen zijn, want een leukere feestweek kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloaden
Wat zeg je Tomasquote:Op zondag 14 september 2008 15:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaat![]()
Mensen die ik ken
Wat heb je gekregen voor je verjaardag en waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik deed iets verkeerd........
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het een mooi verhaal ......
best wel ontroerend, leuk om je ook op die manier eens te horen
![]()
Is ze hem aan het bedonderen of zit ze in hoge nood...., je weet het niet.quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft hem op beestachtige manier bedonderd.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor je verjaardag en waarom?
quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een héleboel........
maar het leukste was wel van Griekje.... 's nacht toen ie me kwam verrassen....
(even in het achterhoofd Ribas en CMBL houden anders snap je de grap niet)
ten eerste een heel lief klein gouden armabandje![]()
en.... een envelop waarop stond ''MIJN CREDITCARD"
maar ik ga ''minstens'' 50% aan hem besteden maar dat weet ie nog niet
was wel humor toch
Tomas;quote:
Sjesus........quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.
Ze had zich laten opnemen in het ziekenhuis en was er vandoor gegaan. Omdat ze behandling weigerde. (ze was dus aan het faken)
Toen hij haar wilde bezoeken vertelden ze hem dat ze al weg was.
Hij dus bellen en ze was bij haar moeder en wilde niet verder met hem.
Ze hebben een kindje van een jaar en daar vroeg ze niet eens om, ze vroeg alleen maar om haar hondje en de pups (waar mijn hondje de vader van is)
Ze heeft in 4 dagen TOTAAL niet om haar zoontje gevraagd. Die gelukkig bij de buuf is.
Dus ik was niet echt in de mood om te gaan rellen op de radio.
Dus, ja, ik kan ook serieus zijn
quote:Op zondag 14 september 2008 16:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat mag
![]()
hij liep van de week ook al steeds Lisa na te doen........
ga maar spuiten schatje ........(eh, dit was trouwens gewoon in de keuken hoor niet eh.....
tijdens ofzo......)
hij keek eerst onder dwang maar nu vindt ie het wel grappig geloof ik .....
of dat komt door mij... dat kan natuurlijk ook
Dat is gewoon Terror.quote:
Teveel thee vermoedelijk. Hoeveel van die koppen drink je dagelijks?quote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ben weer lekker bezig......
Wie bepaalt wat overmatig is?quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Over iemand die overmatig post, zijn daar ook psychische details over bekend?![]()
We weten allen de achtergrond van een zekere HoneyBunny...
Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar ze waren ook ooit eens in het programma "Ik vertrek" op Kreta.quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is ze hem aan het bedonderen of zit ze in hoge nood...., je weet het niet.
ééntje maar.......quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel thee vermoedelijk. Hoeveel van die koppen drink je dagelijks?
Hee joh, nú (zie OP) is het tenminste gezellig!quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Over iemand die overmatig post, zijn daar ook psychische details over bekend?![]()
Schei toch eens uit te zieken joh, alsof dit zo'n lekker tiepje isquote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Maar het is toch gezelligquote:Op zondag 14 september 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee joh, nú (zie OP) is het tenminste gezellig!
Als ik dit zo lees mis ik de PPPS met je lach en humor.quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een héleboel........
maar het leukste was wel van Griekje.... 's nacht toen ie me kwam verrassen....
(even in het achterhoofd Ribas en CMBL houden anders snap je de grap niet)
ten eerste een heel lief klein gouden armabandje![]()
en.... een envelop waarop stond ''MIJN CREDITCARD"
en daar zat zo'n V&D kado kaart in (met véél te veel geld)
maar ik ga ''minstens'' 50% aan hem besteden maar dat weet ie nog niet
was wel humor toch
-edit- link verwijderdquote:Op zondag 14 september 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch eens uit te zieken joh, alsof [dit zo'n lekker tiepje is
Wel voor alles in, zoals er staat, maar ook maar weinig goeds
nah........ ik kan het hier ook kwijt hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees mis ik de PPPS met je lach en humor.
Zouden we Peter niet kunnen ooverhalen om één avond per maand weer een PPPS te kunnen laten doen?
Want ik miste het vrijdag best wel.
Iemand waarvan de leeftijd niet kloptquote:Op zondag 14 september 2008 16:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tering ......... wie is dat ?![]()
not a happy smile......
is dat hem?quote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.metroflog.com/spa-ale-
ff spammen met de site van mijn zoontje
Ik heb geen zin in rellen Fan......quote:Op zondag 14 september 2008 16:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja of een beetje raar leven....... te veel zuipen enzo...... gaat het ook lekker snel hoor
ik ook niet?quote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in rellen Fan......
Heilige thomasquote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in rellen Fan......
Vandaag heb ik nog geen thee op...... kun je nagaan......quote:
Ja vast!quote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook niet?
tis toch geen bekende hoop ik...... want dat wist ik niet........
dacht zomaar iemand?
edit; heb mijn antwoord al weggehaald.....
? ja nou snap ik het effe niet meer hoor .....quote:
Hoi nog gefeliquote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Vandaag heb ik nog geen thee op...... kun je nagaan......
nee, ben harstikke blij dat die 5 kg eraf zijn, nu kan ik mijn zwarte coole mannepak weer aan![]()
Prima hoor, je bent een superstarquote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? ja nou snap ik het effe niet meer hoor .....
laat maar waaien ..... anders is er straks weer gedoe......
effe muziekje dan maar ?
quote:
niet doenquote:Op zondag 14 september 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch eens uit te zieken joh, alsof dit zo'n lekker tiepje is
Wel voor alles in, zoals er staat, maar ook maar weinig goeds
-edit- link verwijderd.
Zo'n verliefd meisje wat liefquote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer dat je je aftrekt op iemand wie ik niet ben, maar jij moet wat, succes Kneus!
Ook van mij en de buurvrouw dus zo offtopic is het nietquote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Even een favo van mij
Verkeerde moment, had eerst even moeten lezen, sorry![]()
Als ze het maximale aantal dat je per dag mag drinken genomen had, vijf stuks geloof ik, dan waren het 25 kilo geweestquote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi nog gefeli5 kg. eraf met elke dag 1 koppie groene thee, das toch echt een wonder hoor
Nee, je bent van je eerste leugen ook niet doodgevallen. Er zijn er ook vast veel meer die in dat gat wonen met dezelfde naam en ook nog eens dezelfde virtuele vriendjes als hier hebbenquote:
Maar zit het er ook niet zo weer aan? ... Zo gewonnen zo geronnenquote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze het maximale aantal dat je per dag mag drinken genomen had, vijf stuks geloof ik, dan waren het 25 kilo geweest
Als je niet meer eet dan je verbrand is er niks aan t'handje, eenvoudiger kan het niet, zou je zeggenquote:Op zondag 14 september 2008 16:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar zit het er ook niet zo weer aan? ... Zo gewonnen zo geronnen
Ben jij niet degene die hier bijna iedereen probeert op te zetten tegen Disana, Dementor en mij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je bent van je eerste leugen ook niet doodgevallen. Er zijn er ook vast veel meer die in dat gat wonen met dezelfde naam en ook nog eens dezelfde virtuele vriendjes als hier hebben
Met dien verstande dat hoe dikker je bent des te trager je stofwisseling wordt en het het dik worden versterkt.quote:Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je niet meer eet dan je verbrand is er niks aan t'handje, eenvoudiger kan het niet, zou je zeggen
Trek weerstaan, is een kwestie van je maag volume verkleinen in dit geval, maar je hebt gelijk, enne voeding ipv vulling schijnt ook te helpen --> in gevangenissen zijjn daar testen gedaan, gezonde groente enzo verminderde de agressieve uitspattingen dermate dat het een succes is gebleken!quote:Op zondag 14 september 2008 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je niet meer eet dan je verbrand is er niks aan t'handje, eenvoudiger kan het niet, zou je zeggen
quote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die hier bijna iedereen probeert op te zetten tegen Disana, Dementor en mij?
Ik heb mij nooit op Netlog aangemeld, grappig dat jij het wel weet.
En je stookactiviteiten zijn bekend.
Ik ben nooit dik geweest en zal het ook niet worden. ik heb een balans gevonden tussen eten en beweging, voor mij werkt dat uitstekend.quote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met dien verstande dat hoe dikker je bent des te trager je stofwisseling wordt en het het dik worden versterkt.
Oh, dan heb ik dat vast gedaan om je een hak te zettenquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die hier bijna iedereen probeert op te zetten tegen Disana, Dementor en mij?
Ik heb mij nooit op Netlog aangemeld, grappig dat jij het wel weet.
Over stoken gesproken, je zit bijna iedere avond/nacht, out of the blue van die domme opmerkingen te maken over teveel posten, vrijgezel zijn, rukken, wanker zijn, etc.quote:En je stookactiviteiten zijn bekend.
nee, dat is 'r niet, echt niet! dit is een inzoom van een voetbalelftalfoto van 'n wijf dat op death row zit te wachten in texas. docu gezien bij nova met twan ze huis. ging over female serial killers in de slammer.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je bent van je eerste leugen ook niet doodgevallen. Er zijn er ook vast veel meer die in dat gat wonen met dezelfde naam en ook nog eens dezelfde virtuele vriendjes als hier hebben
Balans, daar gaat het idd om. En dan hebben we natuurlijk ook nog te maken met opvoeding, genetische aanleg en/of ziekte.quote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben nooit dik geweest en zal het ook niet worden. ik heb een balans gevonden tussen eten en beweging, voor mij werkt dat uitstekend.
Jeutje wat een verhaal Simpeltje, dat gaat je niet in de koude kleren zitten idd.....quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.
Ze had zich laten opnemen in het ziekenhuis en was er vandoor gegaan. Omdat ze behandling weigerde. (ze was dus aan het faken)
Toen hij haar wilde bezoeken vertelden ze hem dat ze al weg was.
Hij dus bellen en ze was bij haar moeder en wilde niet verder met hem.
Ze hebben een kindje van een jaar en daar vroeg ze niet eens om, ze vroeg alleen maar om haar hondje en de pups (waar mijn hondje de vader van is)
Ze heeft in 4 dagen TOTAAL niet om haar zoontje gevraagd. Die gelukkig bij de buuf is.
Dus ik was niet echt in de mood om te gaan rellen op de radio.
Dus, ja, ik kan ook serieus zijn
Een jaar posten en nog geen wijf geneukt. Poor you..quote:Op zondag 14 september 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat vast gedaan om je een hak te zetten![]()
[..]
Over stoken gesproken, je zit bijna iedere avond/nacht, out of the blue van die domme opmerkingen te maken over teveel posten, vrijgezel zijn, rukken, wanker zijn, etc.
Wat een uithalen, wijf afraggen enz, medelijden enz, goedkoop scoren dit!quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een jaar posten en nog geen wijf geneukt. Poor you..
quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mart wil altijd een beetje bij de les blijven want misschien ziet hij een mooi verhaal voor zijn volgende boek.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit meer spanning in op TVE dan op Ned. 1 Die commentatoren gaan daar helemaal uit hun dak, beter dan die droogkloot van een Mart Smeets.
Toch knap dat je iedereen's privé leven weet. Denk je nou echt dat wie dan ook hier gaat posten dat hij/zij geneukt heeft??? Oh ja ik weet er éénquote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister ned1, die belgen zijn vaak wat heftiger, meer lyrischquote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit meer spanning in op TVE dan op Ned. 1 Die commentatoren gaan daar helemaal uit hun dak, beter dan die droogkloot van een Mart Smeets.
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lisequote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent echt zo triest. ziekelijk jaloers op een knap juffie en dan zulke shit schrijven..ongelooflijk zeg.quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Weet nog een leuke bikiniquote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lise
hoi, ja ken je zegguh.quote:Op zondag 14 september 2008 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee WJ, uitgeslapen zo te lezen?
btw, die sporti is best slim! kom je ook in ons kamp spelen?quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lise
Wil je meedoen? Ik vind trucjes leuker......quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef PeterNB het volgende:
Wat hoort ik? Is het rellen hier?
*mouwen opstroop*
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 14 september 2008 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch knap dat je iedereen's privé leven weet. Denk je nou echt dat wie dan ook hier gaat posten dat hij/zij geneukt heeft??? Oh ja ik weet er één.. En die neukt nooit die post aleen maar diep in de nacht
![]()
Ik was 'vroeger' goochelaar van beroepquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wil je meedoen? Ik vind trucjes leuker......![]()
Ken je deze al?
Cwl trick!
Ja was een mooi extra kadootjequote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi nog gefeli5 kg. eraf met elke dag 1 koppie groene thee, das toch echt een wonder hoor
Ja was écht over nagedacht........ ik vond het ook écht harstikke lief én leukquote:
oeh, ken jij nog leuke trucs dan?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' goochelaar van beroep
Kocht of verkocht je wel eens een show?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Typerend dat nmns daar weer vanaf weet. Die site is niet door Lobasca aangemaakt, dat heeft iemand met psychische problemen gedaan. En wie er plaatjes en foto's kan manipuleren weten we allemaal.
lekker positief......quote:Op zondag 14 september 2008 16:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar zit het er ook niet zo weer aan? ... Zo gewonnen zo geronnen
Typisch dat jij daar weer vanaf weet, goh wat een hokjes geesten hier, echt on-ge-love-lijk, zeker allemaal psychologen in de dop, of amateursquote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Typerend dat nmns daar weer vanaf weet. Die site is niet door Lobasca aangemaakt, dat heeft iemand met psychische problemen gedaan. En wie er plaatjes en foto's kan manipuleren weten we allemaal.
Altijd leuk als iemand moeite voor je doet!quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.
k'heb net een huis gekocht in Deutschland en dan begin jij over een KAMPquote:Op zondag 14 september 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw, die sporti is best slim! kom je ook in ons kamp spelen?![]()
Jij kon zeker je piemelmans wegtoveren in een ster...quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Positief, LOLquote:Op zondag 14 september 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lekker positief......![]()
nee hoor, ik ga gewoon door zoals ik nu bezig ben, 1 kop thee per dag en niet meer zoveel snoeien
Ja maar goochelaars verklappen hun trucs niet........................................quote:Op zondag 14 september 2008 17:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, ken jij nog leuke trucs dan?
Dat was mijn beste truc op kinderfeestjes ja!quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kon zeker je piemelmans wegtoveren in een ster...
en haalde 'm eruit met een gebaksvorkje eraan, tàdááquote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sportkamp? Haske gezellig toch?quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
k'heb net een huis gekocht in Deutschland en dan begin jij over een KAMP
quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was mijn beste truc op kinderfeestjes ja!
quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar goochelaars verklappen hun trucs niet........................................
Ach weet je mijn gebrek gaat uiteindelijk over. Als jij over een x aantal jaren kwijlend en met een luier op de steekstoel zit zal ik aan je denkenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.
Dit wil ik niet eens weten Peter....quote:
Jij begon!quote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gaan we wéér over het sexleven van PNB hebben, i'm out !
Brrrr
Neehee, niet, zegt hij toch.quote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gaan we wéér over het sexleven van PNB hebben, i'm out !
Brrrr
Maar dit was wel mijn grootste hoogtepunt qua trucs hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe je ding, echt, maar dit hoef je niet te delen.
Oja sportkamp das wel weer leukquote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sportkamp? Haske gezellig toch?Hoe gaat het met de voorbereidingen en de planning? Verhuizen naar het buitenland heeft toch wat meer voeten in de aarde dan als je een straat verderop gaat wonen lijkt me.
Dat weet ik zeker van niet!quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dit was wel mijn grootste hoogtepunt qua trucs hoor!
Ah, okay dan, er zijn mensen die binnen Nederland verder weggaan dus, iig heel veel succes met verhuizen, even in de rotzooi en dan genieten.quote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oja sportkamp das wel weer leukValt allemaal reuze mee hoor en voorlopig ben ik nog niet weg,
woon al jaren in de buurt van Aken maar dan nog net aan de Nederlandse kant van de grens, dus voor mij geen onbekend terrein
Uiteindelijk wordt Feyenoord kampioen !quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niets meer van de positiebepapaling.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niets meer van de positiebepapaling.
ADO staat nu eerste met 8 voor en 2 tegen
Groningen tweede met 6 voor en nul tegen.
Alle twee dus +6
Waarom staat FC Groningen dan niet eerste?, want die heeft nog geen tegendoelpunt gehad.
quote:Ook FC Groningen en Willem II nog schadevrij
RIJSWIJK (ANP) - De eredivisie telt na de tweede speelronde vier ploegen die nog zonder puntverlies zijn. FC Groningen (2-0 thuis tegen FC Utrecht) en Willem II (1-3 bij NAC Breda) voegden zich zondag bij ADO Den Haag en PSV.
ADO Den Haag en FC Groningen beschikken over het beste doelsalso (+6). Op basis van het aantal gemaakte doelpunten (acht tegen zes) is de koppositie voor de Hagenaars, voor de eerste keer sinds 1971.
Wie?quote:Op zondag 14 september 2008 17:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt Feyenoord kampioen !
Ojee er gebeurd wat in de randstad!quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie?![]()
In het neersteken van jongeren worden ze zeker kampioen![]()
Jongen (14) neergestoken in Rotterdam
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nulquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat ADO 8 voor heeft, die hebben meer gescoord, als ADO er 1 meer tegen heeft, dus 8-3 dan staat Groningen bovenaan.
Kijk maar hier
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nul
quote:Op zondag 14 september 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nul
Oh ja, da's waar.................nou dan zet 'ie turbomotoren in zijn mobiel, is diequote:
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.quote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, Saan! Wat doe je....Je bent import Groningse, doe je mee?
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik vind het allemaal héél spannend enzo![]()
maar ik moet even op ziekenbezoek...... moet me aan de uren houden daar,
straks CBML kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot Later
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja zomaar nog effe eenvoor kahaarin voor het leuke filmpje van de vogel
tot later![]()
![]()
Nee, in dit geval niet, de 0 vasthouden en zelf scoren is goed, bij voetbal!quote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet, de 0 vasthouden en zelf scoren is goed, bij voetbal!![]()
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.quote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.quote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.
Dat noemen ze in voetbaltermen de nul houden. Oftewel geen tegendoelpunten krijgen.
Maar ik lees dat Kaarin het al heeft uitgelegd
Ohhhh dus ze staan niet als laatste!quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.
Hey, wil dit nu zeggen dat LS en ik elkaar hebben aangevuld.....quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.
Ik ben een voetbaldebiel, kan er echt niet warm voor lopen. Ooit heb ik dat eens geprobeerd, mijn broer legde alles steeds geduldig uit maar hij werd gek van me.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geeft niets hoor, ik wil het best nog een keer vertellen.![]()
![]()
Forty - love uit de tennis wereld; daar is love een verbastering voor 0 uit het frans, ze tekende vroegah in franktijk op het scorebord een ei zeg maar als nulquote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.
Dat noemen ze in voetbaltermen de nul houden. Oftewel geen tegendoelpunten krijgen.
Maar ik lees dat Kaarin het al heeft uitgelegd
Eh...quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, wil dit nu zeggen dat LS en ik elkaar hebben aangevuld.....
Jij vind vast wel iets anders interessant, iets waar hij geen kaas van heeft gegeten, ieder zijn eigen moet je maar denken.quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben een voetbaldebiel, kan er echt niet warm voor lopen. Ooit heb ik dat eens geprobeerd, mijn broer legde alles steeds geduldig uit maar hij werd gek van me.
Ik was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh...
Jou snapte ik niet. Die tegendoelpunten van LS, dat deed het hem. Maar ook dat ga ik weer vergeten.
Maar soms is het net alsof heel Nederland behalve ik van voetbal houdt. Dan worden de radio en de tv gegijzeld en dan kan ik nergens meer heenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij vind vast wel iets anders interessant, iets waar hij geen kaas van heeft gegeten, ieder zijn eigen moet je maar denken.
Wel toch? De SC en straks weer de (hopelijk) DGK2-COS-sen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar soms is het net alsof heel Nederland behalve ik van voetbal houdt. Dan worden de radio en de tv gegijzeld en dan kan ik nergens meer heen
Nee, nergens. Dan zet ik een zonnebril op tegen al het oranje en doe ik oordopjes in tegen het geraas.quote:Op zondag 14 september 2008 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel toch? De SC en straks weer de (hopelijk) DGK2-COS-sen.
ook een plan, een veilig hoekje uitzoeken, mooi boek, poezel op schoot, kopje thee erbij!quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nergens. Dan zet ik een zonnebril op tegen al het oranje en doe ik oordopjes in tegen het geraas.
Ga je vanavond kijken Roevka. Zelf hoop ik het in een heel uur beter te kunnen volgen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek LS. Al komt het allemaal wel heel erg gemakkelijk over.
'navond een ieder.
Weet je, ik mag graag dollen, maar ik heb heel af en toe ook mijn serieuse kanten en ik schaam mij nergens voor, iedereen mag alles van me weten (behalve mijn pincode)quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek LS. Al komt het allemaal wel heel erg gemakkelijk over.
'navond een ieder.
Lol.quote:Op zondag 14 september 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'Gullit'. Kun je nagaan hoezeer ik bij de tijd ben.
Voor het evenwicht:quote:
Zeg je nou dat ik oud en der dagen moe ben?quote:Op zondag 14 september 2008 18:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol.![]()
Volgens mij ben je hier aan toe:
En dan een dutje.
Nee, ik vind dit 1 zelf van de mooiste stukken van Mozart en je zei zelf dat je je verlas, dus dacht ik dat je een beetje duf was, vandaar.quote:Op zondag 14 september 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik oud en der dagen moe ben?
Weet ik niet bloemetje, geen idee, niet meegekregen, ik was zelf het weekeinde weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
ik vraag het gewoon nog een keer:
Is BeeQeen met vakantie, ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
Da's dan geen beste krant, want Feyenoord heeft gisteravond met 5 - 0 van Volendam gewónnen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ohhhh dus ze staan niet als laatste!
(Lees net dat Feyenoord met 5-0 heeft verloren van Volendam of all clubs![]()
)
Wie?quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
Is BeeQeen met vakantie, ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat de zolder vij van ongedierte bllijft
Ik neem het huis van pappie over he, dus...vroegah namen ze het niet zo nauwquote:
Oh dan heb je het goed geregeld.quote:Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik neem het huis van pappie over he, dus...vroegah namen ze het niet zo nauw
Verrek, nou je het zegt!quote:Op zondag 14 september 2008 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan geen beste krant, want Feyenoord heeft gisteravond met 5 - 0 van Volendam gewónnen.
11 september was Beequeen hier ,quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
Is BeeQeen met vakantie,
ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
Ah gelukkig, je eigen ava weer!quote:Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Verrek, nou je het zegt!YEAAAAH
YEAAAH
FEYENOORD!!!
FEYENOORD!!!
Misschien is ze een weekendje weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
11 september was Beequeen hier ,![]()
dit was haar post : Ik ben Anti Ribas.
Luke skywalker die z'n vaders hand eraf hakt:quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dan heb je het goed geregeld.
Oh wacht!![]()
![]()
Ooohhh jeeee....... misschien heeft Ribas wel een oom met een grote Hummer.......quote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
dit was haar post : Ik ben Anti Ribas.
Ik heb nog geen zoon dus dat scheelt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Luke skywalker die z'n vaders hand eraf hakt:
quote:Op zondag 14 september 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zoon dus dat scheelt.
Ik zou zeggen doe je ding.quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave
mmmmmmmm daar heb ik ook trek inquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
Bamie schijf Voor een kut wijf[ afbeelding ]
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaatquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien is ze een weekendje weg.
En is ze straks om half acht weer present hier
Nee ik ook niet!quote:Op zondag 14 september 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaat
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaat
Thanks Tom.quote:
Ojee sterkte en beterschap!! en erger je niet teveul aan CBMLquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even en beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Lekker rustig aan doenquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Gooische vrouwen vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
Beterschap Beeq!![]()
Ik ga een uur interactief meedoen aan CBML en dan met halve ogen naarER en Rock Nation
kijken.
Beterschap!quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Heb mijn moeder deel 1 en 2 gister laten bezorgenquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ook een geweldige serie maar ik moest kiezen. Ik koop de dvd's wel!
Lief!quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb mijn moeder deel 1 en 2 gister laten bezorgenVoor al de zorgen en haar gepoets
( Ik haat dat maar ja )
Ik vind Linda de Mol helemaal niks .. Maar sinds Gooische vrouwen kan ze niet meer stuk. Briljante seriequote:Op zondag 14 september 2008 19:20 schreef Mathara het volgende:
Goeieavond allemaal, alles goed hier ??? Heb de hele dag gewerkt, maar op tijd voor CBMLMaar nog meer voor Gooise vrouwen
![]()
![]()
hallo neo567 al zin in pils ?quote:
Beterschap beeq, veel plezier met CBMLquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekkah hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hallo neo567 al zin in pils ?
Ja das kut iid ... !! Ik kan haar prima nadoen. Ligt mijn zus in een deuk .. Die komt ook hier langs voor de dingen die ik niet kan en zet ik dat stemmetje op.. Hehehehehequote:
Zeker weten, vorige week miste ik Willemijn wel heel erg hoorquote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Linda de Mol helemaal niks .. Maar sinds Gooische vrouwen kan ze niet meer stuk. Briljante serie
quote:Op zondag 14 september 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das kut iid ... !! Ik kan haar prima nadoen. Ligt mijn zus in een deuk .. Die komt ook hier langs voor de dingen die ik niet kan en zet ik dat stemmetje op.. Hehehehehe
Ja, dat ook!quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
kelly had het over: de creditcard leegtrekken
Weet je zeker dat ze alleen in je heup gesneden hebbenquote:
Beterschap, en nu maar eens goed uitzieken.quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee denk het niet... Ik eet drie keer per dag en ga vroeg naar mijn bed. Dat kan geen toeval zijnquote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze alleen in je heup gesneden hebben![]()
Recoderquote:Op zondag 14 september 2008 20:07 schreef Coos het volgende:
Even terug zitten lezen. Whoehahahahaaaaaaa![]()
OPROEP: willen jullie wachten met rellen tot 's avonds laat.Zo kan ik het allemaal niet bijhouden, jáh!
![]()
ER begint zo dus effe eten maken
Poloquote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef Polonium-120 het volgende:
ola amigos, iedereen beterschap en alvast een gezond 2009 toegewenst!!!!
Beterschap.quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
dit jaar wel, maar ik loop nog een paar jaar achterquote:
Ja, omdat hij haar er volgende week uit zou gaan stemmen, Is dit waar of is Fiona aan het stoken?quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
kelly had het over: de creditcard leegtrekken
Al is het tien jaar .. Welkomquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit jaar wel, maar ik loop nog een paar jaar achter
dankje... ik was online een beetje de weg kwijtquote:
Voilaquote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dankje... ik was online een beetje de weg kwijt
Chili concarne Lekkerquote:
Coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo effe ingelezen..........
Ik ben nog steeds niet genezen voor mij blijven Yasmin en Ribas toch echt hét stel![]()
kan het ook niet helpen![]()
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef neo567 het volgende:
Zow wat een warrige uitzending vanavond, maar goed, misschien wordt het ooit nog duidelijker.
Ik heb misschien teveel gemist om chelsea te begrijpen, tenminste haar keuze!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Cool![]()
beterschap BQYasmin is de mooiste vrouw van allemaal, hij heeft gelijk als ie zegt: mijn vrouw blijft mijn vrouw in zo'n gesloten territoriumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo effe ingelezen..........
Ik ben nog steeds niet genezen voor mij blijven Yasmin en Ribas toch echt hét stel![]()
kan het ook niet helpen![]()
Het is een beetje de omgekeerde wereld voor de vrouwen, nu is het:quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio breakquote:
Dat doen vrouwen nietquote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio break
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
Als je dat maar niet komt melden hierquote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio break
18 jaar, die heeft waarschijnlijk een studentje van 23 hooguit, en keerde weer terug bij gebrek aan beterquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
ne kan ik me ook niet voorstellen, maar ik geloof dat ik het las in het chelsea topic,quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als je een kat op schoot wil en roept dan komt ze niet.
En als je het niet verwacht dan springt er zo een op je schoot!
![]()
![]()
ik heb een billenfluisteraarquote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je dat maar niet komt melden hier
Enorm fucked up.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Kijken jullie allemaal ER en GV of kijkt er ook nog iemand naar 'Op zoek naar Joseph'? En hoe fucked op is het dat ze drie zulke leuke programma's tegenover elkaar zetten....
Ow en Haai!
Jij scheert de kat vd buurvrouw kaalquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben niet dol op harige poezen...
GVquote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Kijken jullie allemaal ER en GV of kijkt er ook nog iemand naar 'Op zoek naar Joseph'? En hoe fucked op is het dat ze drie zulke leuke programma's tegenover elkaar zetten....
Ow en Haai!
Je bedoelt dat je een billenfluisteraar bént?quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een billenfluisteraar
niet als ze haar periode heeftquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij scheert de kat vd buurvrouw kaal
ER hier.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Ow en Haai!
Godver mijn oren waren echt niet zo bigquote:
en de ezelquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ER hier.
En laat ze bij Maria zoeken.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ER hier.
En laat ze bij Maria zoeken.
svetlana kom er maar in.......quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Hier nu ook GV, op Ned 1 is even pauze....
Exit Svetlana!quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
svetlana kom er maar in.......
Beerquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
Bij dat programma : Op Zoek Naar Joseph zit een jongen en die heet Baer. Dat vind ik zo aanstellerig, zo van kijk mij eens origineel zijn. Beer is toch goed genoeg?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Nounou, ik viel zeg maar op het hoogtepunt vd uitzending binnen....quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Oh ik vond Merel die even kwam buurten anders ook niet mis.quote:Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nounou, ik viel zeg maar op het hoogtepunt vd uitzending binnen....
Nou vooruit, Bert?quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
BeerDat lijkt mij nou weer aanstellerig
Bertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |