mmmmmmmm daar heb ik ook trek inquote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
Bamie schijf Voor een kut wijf[ afbeelding ]
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaatquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien is ze een weekendje weg.
En is ze straks om half acht weer present hier
Nee ik ook niet!quote:Op zondag 14 september 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaat
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
ja, kan me bijna niet voorstellen dat ze CBML overslaat
Thanks Tom.quote:
Ojee sterkte en beterschap!! en erger je niet teveul aan CBMLquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even en beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Lekker rustig aan doenquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Gooische vrouwen vergetenquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
Beterschap Beeq!![]()
Ik ga een uur interactief meedoen aan CBML en dan met halve ogen naarER en Rock Nation
kijken.
Beterschap!quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Heb mijn moeder deel 1 en 2 gister laten bezorgenquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ook een geweldige serie maar ik moest kiezen. Ik koop de dvd's wel!
Lief!quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb mijn moeder deel 1 en 2 gister laten bezorgenVoor al de zorgen en haar gepoets
( Ik haat dat maar ja )
Ik vind Linda de Mol helemaal niks .. Maar sinds Gooische vrouwen kan ze niet meer stuk. Briljante seriequote:Op zondag 14 september 2008 19:20 schreef Mathara het volgende:
Goeieavond allemaal, alles goed hier ??? Heb de hele dag gewerkt, maar op tijd voor CBMLMaar nog meer voor Gooise vrouwen
![]()
![]()
hallo neo567 al zin in pils ?quote:
Beterschap beeq, veel plezier met CBMLquote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |