Ja was een mooi extra kadootjequote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi nog gefeli5 kg. eraf met elke dag 1 koppie groene thee, das toch echt een wonder hoor
Ja was écht over nagedacht........ ik vond het ook écht harstikke lief én leukquote:
oeh, ken jij nog leuke trucs dan?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was 'vroeger' goochelaar van beroep
Kocht of verkocht je wel eens een show?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Typerend dat nmns daar weer vanaf weet. Die site is niet door Lobasca aangemaakt, dat heeft iemand met psychische problemen gedaan. En wie er plaatjes en foto's kan manipuleren weten we allemaal.
lekker positief......quote:Op zondag 14 september 2008 16:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar zit het er ook niet zo weer aan? ... Zo gewonnen zo geronnen
Typisch dat jij daar weer vanaf weet, goh wat een hokjes geesten hier, echt on-ge-love-lijk, zeker allemaal psychologen in de dop, of amateursquote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Disana het volgende:
Typerend dat nmns daar weer vanaf weet. Die site is niet door Lobasca aangemaakt, dat heeft iemand met psychische problemen gedaan. En wie er plaatjes en foto's kan manipuleren weten we allemaal.
Altijd leuk als iemand moeite voor je doet!quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.
k'heb net een huis gekocht in Deutschland en dan begin jij over een KAMPquote:Op zondag 14 september 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
btw, die sporti is best slim! kom je ook in ons kamp spelen?![]()
Jij kon zeker je piemelmans wegtoveren in een ster...quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Positief, LOLquote:Op zondag 14 september 2008 17:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lekker positief......![]()
nee hoor, ik ga gewoon door zoals ik nu bezig ben, 1 kop thee per dag en niet meer zoveel snoeien
Ja maar goochelaars verklappen hun trucs niet........................................quote:Op zondag 14 september 2008 17:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, ken jij nog leuke trucs dan?
Dat was mijn beste truc op kinderfeestjes ja!quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kon zeker je piemelmans wegtoveren in een ster...
en haalde 'm eruit met een gebaksvorkje eraan, tàdááquote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sportkamp? Haske gezellig toch?quote:Op zondag 14 september 2008 17:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
k'heb net een huis gekocht in Deutschland en dan begin jij over een KAMP
quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was mijn beste truc op kinderfeestjes ja!
quote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar goochelaars verklappen hun trucs niet........................................
Ach weet je mijn gebrek gaat uiteindelijk over. Als jij over een x aantal jaren kwijlend en met een luier op de steekstoel zit zal ik aan je denkenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.
Dit wil ik niet eens weten Peter....quote:
Jij begon!quote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gaan we wéér over het sexleven van PNB hebben, i'm out !
Brrrr
Neehee, niet, zegt hij toch.quote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gaan we wéér over het sexleven van PNB hebben, i'm out !
Brrrr
Maar dit was wel mijn grootste hoogtepunt qua trucs hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe je ding, echt, maar dit hoef je niet te delen.
Oja sportkamp das wel weer leukquote:Op zondag 14 september 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sportkamp? Haske gezellig toch?Hoe gaat het met de voorbereidingen en de planning? Verhuizen naar het buitenland heeft toch wat meer voeten in de aarde dan als je een straat verderop gaat wonen lijkt me.
Dat weet ik zeker van niet!quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar dit was wel mijn grootste hoogtepunt qua trucs hoor!
Ah, okay dan, er zijn mensen die binnen Nederland verder weggaan dus, iig heel veel succes met verhuizen, even in de rotzooi en dan genieten.quote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oja sportkamp das wel weer leukValt allemaal reuze mee hoor en voorlopig ben ik nog niet weg,
woon al jaren in de buurt van Aken maar dan nog net aan de Nederlandse kant van de grens, dus voor mij geen onbekend terrein
Uiteindelijk wordt Feyenoord kampioen !quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niets meer van de positiebepapaling.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niets meer van de positiebepapaling.
ADO staat nu eerste met 8 voor en 2 tegen
Groningen tweede met 6 voor en nul tegen.
Alle twee dus +6
Waarom staat FC Groningen dan niet eerste?, want die heeft nog geen tegendoelpunt gehad.
quote:Ook FC Groningen en Willem II nog schadevrij
RIJSWIJK (ANP) - De eredivisie telt na de tweede speelronde vier ploegen die nog zonder puntverlies zijn. FC Groningen (2-0 thuis tegen FC Utrecht) en Willem II (1-3 bij NAC Breda) voegden zich zondag bij ADO Den Haag en PSV.
ADO Den Haag en FC Groningen beschikken over het beste doelsalso (+6). Op basis van het aantal gemaakte doelpunten (acht tegen zes) is de koppositie voor de Hagenaars, voor de eerste keer sinds 1971.
Wie?quote:Op zondag 14 september 2008 17:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt Feyenoord kampioen !
Ojee er gebeurd wat in de randstad!quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie?![]()
In het neersteken van jongeren worden ze zeker kampioen![]()
Jongen (14) neergestoken in Rotterdam
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nulquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat ADO 8 voor heeft, die hebben meer gescoord, als ADO er 1 meer tegen heeft, dus 8-3 dan staat Groningen bovenaan.
Kijk maar hier
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nul
quote:Op zondag 14 september 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal dan wel, maar Grunn'n is de enige ploeg nog met de nul
Oh ja, da's waar.................nou dan zet 'ie turbomotoren in zijn mobiel, is diequote:
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.quote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, Saan! Wat doe je....Je bent import Groningse, doe je mee?
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik vind het allemaal héél spannend enzo![]()
maar ik moet even op ziekenbezoek...... moet me aan de uren houden daar,
straks CBML kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot Later
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja zomaar nog effe eenvoor kahaarin voor het leuke filmpje van de vogel
tot later![]()
![]()
Nee, in dit geval niet, de 0 vasthouden en zelf scoren is goed, bij voetbal!quote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet, de 0 vasthouden en zelf scoren is goed, bij voetbal!![]()
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.quote:Op zondag 14 september 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetballen. Ik las 'Groningen' en 'nul' dus ik dacht 'dat is fout'.
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.quote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.
Dat noemen ze in voetbaltermen de nul houden. Oftewel geen tegendoelpunten krijgen.
Maar ik lees dat Kaarin het al heeft uitgelegd
Ohhhh dus ze staan niet als laatste!quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.
Hey, wil dit nu zeggen dat LS en ik elkaar hebben aangevuld.....quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij legt het beter uit. Nu snap ik het nog echt ook.
Ik ben een voetbaldebiel, kan er echt niet warm voor lopen. Ooit heb ik dat eens geprobeerd, mijn broer legde alles steeds geduldig uit maar hij werd gek van me.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geeft niets hoor, ik wil het best nog een keer vertellen.![]()
![]()
Forty - love uit de tennis wereld; daar is love een verbastering voor 0 uit het frans, ze tekende vroegah in franktijk op het scorebord een ei zeg maar als nulquote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FC Groningen is de enige ploeg die nog geen tegendoelpunt heeft gehad.
Dat noemen ze in voetbaltermen de nul houden. Oftewel geen tegendoelpunten krijgen.
Maar ik lees dat Kaarin het al heeft uitgelegd
Eh...quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, wil dit nu zeggen dat LS en ik elkaar hebben aangevuld.....
Jij vind vast wel iets anders interessant, iets waar hij geen kaas van heeft gegeten, ieder zijn eigen moet je maar denken.quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben een voetbaldebiel, kan er echt niet warm voor lopen. Ooit heb ik dat eens geprobeerd, mijn broer legde alles steeds geduldig uit maar hij werd gek van me.
Ik was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh...
Jou snapte ik niet. Die tegendoelpunten van LS, dat deed het hem. Maar ook dat ga ik weer vergeten.
Maar soms is het net alsof heel Nederland behalve ik van voetbal houdt. Dan worden de radio en de tv gegijzeld en dan kan ik nergens meer heenquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij vind vast wel iets anders interessant, iets waar hij geen kaas van heeft gegeten, ieder zijn eigen moet je maar denken.
Wel toch? De SC en straks weer de (hopelijk) DGK2-COS-sen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar soms is het net alsof heel Nederland behalve ik van voetbal houdt. Dan worden de radio en de tv gegijzeld en dan kan ik nergens meer heen
Nee, nergens. Dan zet ik een zonnebril op tegen al het oranje en doe ik oordopjes in tegen het geraas.quote:Op zondag 14 september 2008 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel toch? De SC en straks weer de (hopelijk) DGK2-COS-sen.
ook een plan, een veilig hoekje uitzoeken, mooi boek, poezel op schoot, kopje thee erbij!quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nergens. Dan zet ik een zonnebril op tegen al het oranje en doe ik oordopjes in tegen het geraas.
Ga je vanavond kijken Roevka. Zelf hoop ik het in een heel uur beter te kunnen volgen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek LS. Al komt het allemaal wel heel erg gemakkelijk over.
'navond een ieder.
Weet je, ik mag graag dollen, maar ik heb heel af en toe ook mijn serieuse kanten en ik schaam mij nergens voor, iedereen mag alles van me weten (behalve mijn pincode)quote:Op zondag 14 september 2008 18:02 schreef akveor het volgende:
Mooi gesprek LS. Al komt het allemaal wel heel erg gemakkelijk over.
'navond een ieder.
Lol.quote:Op zondag 14 september 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'Gullit'. Kun je nagaan hoezeer ik bij de tijd ben.
Voor het evenwicht:quote:
Zeg je nou dat ik oud en der dagen moe ben?quote:Op zondag 14 september 2008 18:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol.![]()
Volgens mij ben je hier aan toe:
En dan een dutje.
Nee, ik vind dit 1 zelf van de mooiste stukken van Mozart en je zei zelf dat je je verlas, dus dacht ik dat je een beetje duf was, vandaar.quote:Op zondag 14 september 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik oud en der dagen moe ben?
Weet ik niet bloemetje, geen idee, niet meegekregen, ik was zelf het weekeinde weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
ik vraag het gewoon nog een keer:
Is BeeQeen met vakantie, ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
Da's dan geen beste krant, want Feyenoord heeft gisteravond met 5 - 0 van Volendam gewónnen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ohhhh dus ze staan niet als laatste!
(Lees net dat Feyenoord met 5-0 heeft verloren van Volendam of all clubs![]()
)
Wie?quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
Is BeeQeen met vakantie, ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat de zolder vij van ongedierte bllijft
Ik neem het huis van pappie over he, dus...vroegah namen ze het niet zo nauwquote:
Oh dan heb je het goed geregeld.quote:Op zondag 14 september 2008 18:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik neem het huis van pappie over he, dus...vroegah namen ze het niet zo nauw
Verrek, nou je het zegt!quote:Op zondag 14 september 2008 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan geen beste krant, want Feyenoord heeft gisteravond met 5 - 0 van Volendam gewónnen.
11 september was Beequeen hier ,quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef blomst het volgende:
Is BeeQeen met vakantie,
ik heb haar al een paar dagen niet zien posten?
Ah gelukkig, je eigen ava weer!quote:Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Verrek, nou je het zegt!YEAAAAH
YEAAAH
FEYENOORD!!!
FEYENOORD!!!
Misschien is ze een weekendje weg.quote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
11 september was Beequeen hier ,![]()
dit was haar post : Ik ben Anti Ribas.
Luke skywalker die z'n vaders hand eraf hakt:quote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dan heb je het goed geregeld.
Oh wacht!![]()
![]()
Ooohhh jeeee....... misschien heeft Ribas wel een oom met een grote Hummer.......quote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
dit was haar post : Ik ben Anti Ribas.
Ik heb nog geen zoon dus dat scheelt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Luke skywalker die z'n vaders hand eraf hakt:
quote:Op zondag 14 september 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zoon dus dat scheelt.
Ik zou zeggen doe je ding.quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |