Oh, dan heb ik dat vast gedaan om je een hak te zettenquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die hier bijna iedereen probeert op te zetten tegen Disana, Dementor en mij?
Ik heb mij nooit op Netlog aangemeld, grappig dat jij het wel weet.
Over stoken gesproken, je zit bijna iedere avond/nacht, out of the blue van die domme opmerkingen te maken over teveel posten, vrijgezel zijn, rukken, wanker zijn, etc.quote:En je stookactiviteiten zijn bekend.
nee, dat is 'r niet, echt niet! dit is een inzoom van een voetbalelftalfoto van 'n wijf dat op death row zit te wachten in texas. docu gezien bij nova met twan ze huis. ging over female serial killers in de slammer.quote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je bent van je eerste leugen ook niet doodgevallen. Er zijn er ook vast veel meer die in dat gat wonen met dezelfde naam en ook nog eens dezelfde virtuele vriendjes als hier hebben
Balans, daar gaat het idd om. En dan hebben we natuurlijk ook nog te maken met opvoeding, genetische aanleg en/of ziekte.quote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben nooit dik geweest en zal het ook niet worden. ik heb een balans gevonden tussen eten en beweging, voor mij werkt dat uitstekend.
Jeutje wat een verhaal Simpeltje, dat gaat je niet in de koude kleren zitten idd.....quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.
Zijn vriendin heeft hem op beestachtige manier bedonderd.
Ze had zich laten opnemen in het ziekenhuis en was er vandoor gegaan. Omdat ze behandling weigerde. (ze was dus aan het faken)
Toen hij haar wilde bezoeken vertelden ze hem dat ze al weg was.
Hij dus bellen en ze was bij haar moeder en wilde niet verder met hem.
Ze hebben een kindje van een jaar en daar vroeg ze niet eens om, ze vroeg alleen maar om haar hondje en de pups (waar mijn hondje de vader van is)
Ze heeft in 4 dagen TOTAAL niet om haar zoontje gevraagd. Die gelukkig bij de buuf is.
Dus ik was niet echt in de mood om te gaan rellen op de radio.
Dus, ja, ik kan ook serieus zijn
Een jaar posten en nog geen wijf geneukt. Poor you..quote:Op zondag 14 september 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat vast gedaan om je een hak te zetten![]()
[..]
Over stoken gesproken, je zit bijna iedere avond/nacht, out of the blue van die domme opmerkingen te maken over teveel posten, vrijgezel zijn, rukken, wanker zijn, etc.
Wat een uithalen, wijf afraggen enz, medelijden enz, goedkoop scoren dit!quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een jaar posten en nog geen wijf geneukt. Poor you..
quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mart wil altijd een beetje bij de les blijven want misschien ziet hij een mooi verhaal voor zijn volgende boek.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit meer spanning in op TVE dan op Ned. 1 Die commentatoren gaan daar helemaal uit hun dak, beter dan die droogkloot van een Mart Smeets.
Toch knap dat je iedereen's privé leven weet. Denk je nou echt dat wie dan ook hier gaat posten dat hij/zij geneukt heeft??? Oh ja ik weet er éénquote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister ned1, die belgen zijn vaak wat heftiger, meer lyrischquote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit meer spanning in op TVE dan op Ned. 1 Die commentatoren gaan daar helemaal uit hun dak, beter dan die droogkloot van een Mart Smeets.
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lisequote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent echt zo triest. ziekelijk jaloers op een knap juffie en dan zulke shit schrijven..ongelooflijk zeg.quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Over iemand die overmatig post, zijn daar ook psychische details over bekend?![]()
We weten allen de achtergrond van een zekere HoneyBunny...
Weet nog een leuke bikiniquote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lise
hoi, ja ken je zegguh.quote:Op zondag 14 september 2008 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee WJ, uitgeslapen zo te lezen?
btw, die sporti is best slim! kom je ook in ons kamp spelen?quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wie hier poor is, laat jij in 90% van je posts zien, je kan zo naar CBML als opvolgster van Lise
Wil je meedoen? Ik vind trucjes leuker......quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef PeterNB het volgende:
Wat hoort ik? Is het rellen hier?
*mouwen opstroop*
Die foto van een onbekende vrouw voor mij, leuk dat je er alles van weet, na de fysiotherapeut langs de psychiater, en post zijn bevindingen ook eens hier. Succes, en ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 14 september 2008 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch knap dat je iedereen's privé leven weet. Denk je nou echt dat wie dan ook hier gaat posten dat hij/zij geneukt heeft??? Oh ja ik weet er één.. En die neukt nooit die post aleen maar diep in de nacht
![]()
Ik was 'vroeger' goochelaar van beroepquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wil je meedoen? Ik vind trucjes leuker......![]()
Ken je deze al?
Cwl trick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |