hij staat al 10 minuten opquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaatquote:Op zondag 14 september 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is het ware verhaal van Lekker Simpel, ik was het niet
En nog wel een heel uur, zouden we het dan een keer kunnen volgen? Ik wacht in spanning!quote:
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaarsquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Waar we de belediging tot plaatjes-inkleur-kunst verheven hebben.
daar plakkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.quote:Op zondag 14 september 2008 15:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaars
![]()
![]()
![]()
Ik heb hemquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
daar plakken![]()
[ afbeelding ]
Voor de gezelligheid
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"quote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
ik sweeeeeeeeeeer 't je
Lang leven iederéénquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik luister naar LS nu......
hij heeft goed geschoten zegt ie nu.........
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloadenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
ik vind het een mooi verhaal ......quote:Op zondag 14 september 2008 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
laat dat nu toevallig vandaag 13 jaar geleden zijn
![]()
14 september, dat weet ik nog, omdat dan de feestweek van het dorp begint, waar ik woonde.
Ik zou er nu ook graag weer willen zijn, want een leukere feestweek kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloaden
Wat zeg je Tomasquote:Op zondag 14 september 2008 15:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaat![]()
Mensen die ik ken
Wat heb je gekregen voor je verjaardag en waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik deed iets verkeerd........
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het een mooi verhaal ......
best wel ontroerend, leuk om je ook op die manier eens te horen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |