hij staat al 10 minuten opquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderstaande link openen in Winamp of media player:
http://audio.omroep.nl/radio1/avro/nachtdienstmp3/20080914-04.mp3 - start op 8:00 naam is Rob
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaatquote:Op zondag 14 september 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is het ware verhaal van Lekker Simpel, ik was het niet
En nog wel een heel uur, zouden we het dan een keer kunnen volgen? Ik wacht in spanning!quote:
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaarsquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Waar we de belediging tot plaatjes-inkleur-kunst verheven hebben.
daar plakkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.quote:Op zondag 14 september 2008 15:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lang leve de plaatjes-inkleur-kunstenaars
![]()
![]()
![]()
Ik heb hemquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
daar plakken![]()
[ afbeelding ]
Voor de gezelligheid
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"quote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
ik sweeeeeeeeeeer 't je
Lang leven iederéénquote:Op zondag 14 september 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Leve de mensen die gewoon posten wanneer ze zin hebben en het toch gezellig vinden, en de mensen die het niet nodig vinden te laten weten dat het niet gezellig was.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond is de avond van... "Ik weiger"
quote:Op zondag 14 september 2008 15:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik luister naar LS nu......
hij heeft goed geschoten zegt ie nu.........
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloadenquote:Op zondag 14 september 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij staat al 10 minuten op
éen actieve dowload (i minuut resterend)
klopt zeker niet hé.....
ik probeer het wel opnieuw
ik vind het een mooi verhaal ......quote:Op zondag 14 september 2008 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
laat dat nu toevallig vandaag 13 jaar geleden zijn
![]()
14 september, dat weet ik nog, omdat dan de feestweek van het dorp begint, waar ik woonde.
Ik zou er nu ook graag weer willen zijn, want een leukere feestweek kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zondag 14 september 2008 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echt wel de goede link Fan. Maar je hoeft hem toch niet te downloaden
Wat zeg je Tomasquote:Op zondag 14 september 2008 15:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik geloof zomaar niet, dat wat ik gehoord heb, het ware verhaal is, wel dat het op vele mensen slaat![]()
Mensen die ik ken
Wat heb je gekregen voor je verjaardag en waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik deed iets verkeerd........
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.quote:Op zondag 14 september 2008 15:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het een mooi verhaal ......
best wel ontroerend, leuk om je ook op die manier eens te horen
![]()
Is ze hem aan het bedonderen of zit ze in hoge nood...., je weet het niet.quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft hem op beestachtige manier bedonderd.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor je verjaardag en waarom?
quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een héleboel........
maar het leukste was wel van Griekje.... 's nacht toen ie me kwam verrassen....
(even in het achterhoofd Ribas en CMBL houden anders snap je de grap niet)
ten eerste een heel lief klein gouden armabandje![]()
en.... een envelop waarop stond ''MIJN CREDITCARD"
maar ik ga ''minstens'' 50% aan hem besteden maar dat weet ie nog niet
was wel humor toch
Tomas;quote:
Sjesus........quote:Op zondag 14 september 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kwam ook een beetje, omdat ik net van de buuf kwam, waarbij haar zoon in een dip zat.
Zijn vriendin heeft hem op beestachtige manier bedonderd.
Ze had zich laten opnemen in het ziekenhuis en was er vandoor gegaan. Omdat ze behandling weigerde. (ze was dus aan het faken)
Toen hij haar wilde bezoeken vertelden ze hem dat ze al weg was.
Hij dus bellen en ze was bij haar moeder en wilde niet verder met hem.
Ze hebben een kindje van een jaar en daar vroeg ze niet eens om, ze vroeg alleen maar om haar hondje en de pups (waar mijn hondje de vader van is)
Ze heeft in 4 dagen TOTAAL niet om haar zoontje gevraagd. Die gelukkig bij de buuf is.
Dus ik was niet echt in de mood om te gaan rellen op de radio.
Dus, ja, ik kan ook serieus zijn
quote:Op zondag 14 september 2008 16:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat mag
![]()
hij liep van de week ook al steeds Lisa na te doen........
ga maar spuiten schatje ........(eh, dit was trouwens gewoon in de keuken hoor niet eh.....
tijdens ofzo......)
hij keek eerst onder dwang maar nu vindt ie het wel grappig geloof ik .....
of dat komt door mij... dat kan natuurlijk ook
Dat is gewoon Terror.quote:
Teveel thee vermoedelijk. Hoeveel van die koppen drink je dagelijks?quote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ben weer lekker bezig......
Wie bepaalt wat overmatig is?quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Over iemand die overmatig post, zijn daar ook psychische details over bekend?![]()
We weten allen de achtergrond van een zekere HoneyBunny...
Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar ze waren ook ooit eens in het programma "Ik vertrek" op Kreta.quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is ze hem aan het bedonderen of zit ze in hoge nood...., je weet het niet.
ééntje maar.......quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel thee vermoedelijk. Hoeveel van die koppen drink je dagelijks?
Hee joh, nú (zie OP) is het tenminste gezellig!quote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
Over iemand die overmatig post, zijn daar ook psychische details over bekend?![]()
Schei toch eens uit te zieken joh, alsof dit zo'n lekker tiepje isquote:Op zondag 14 september 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
We weten allen de achtergrond van een zekere HoneyBunny...
Maar het is toch gezelligquote:Op zondag 14 september 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee joh, nú (zie OP) is het tenminste gezellig!
Als ik dit zo lees mis ik de PPPS met je lach en humor.quote:Op zondag 14 september 2008 16:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een héleboel........
maar het leukste was wel van Griekje.... 's nacht toen ie me kwam verrassen....
(even in het achterhoofd Ribas en CMBL houden anders snap je de grap niet)
ten eerste een heel lief klein gouden armabandje![]()
en.... een envelop waarop stond ''MIJN CREDITCARD"
en daar zat zo'n V&D kado kaart in (met véél te veel geld)
maar ik ga ''minstens'' 50% aan hem besteden maar dat weet ie nog niet
was wel humor toch
-edit- link verwijderdquote:Op zondag 14 september 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch eens uit te zieken joh, alsof [dit zo'n lekker tiepje is
Wel voor alles in, zoals er staat, maar ook maar weinig goeds
nah........ ik kan het hier ook kwijt hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees mis ik de PPPS met je lach en humor.
Zouden we Peter niet kunnen ooverhalen om één avond per maand weer een PPPS te kunnen laten doen?
Want ik miste het vrijdag best wel.
Iemand waarvan de leeftijd niet kloptquote:Op zondag 14 september 2008 16:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tering ......... wie is dat ?![]()
not a happy smile......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |