Lekkah hoor!quote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hallo neo567 al zin in pils ?
Ja das kut iid ... !! Ik kan haar prima nadoen. Ligt mijn zus in een deuk .. Die komt ook hier langs voor de dingen die ik niet kan en zet ik dat stemmetje op.. Hehehehehequote:
Zeker weten, vorige week miste ik Willemijn wel heel erg hoorquote:Op zondag 14 september 2008 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Linda de Mol helemaal niks .. Maar sinds Gooische vrouwen kan ze niet meer stuk. Briljante serie
quote:Op zondag 14 september 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das kut iid ... !! Ik kan haar prima nadoen. Ligt mijn zus in een deuk .. Die komt ook hier langs voor de dingen die ik niet kan en zet ik dat stemmetje op.. Hehehehehe
Ja, dat ook!quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
kelly had het over: de creditcard leegtrekken
Weet je zeker dat ze alleen in je heup gesneden hebbenquote:
Beterschap, en nu maar eens goed uitzieken.quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
Nee denk het niet... Ik eet drie keer per dag en ga vroeg naar mijn bed. Dat kan geen toeval zijnquote:Op zondag 14 september 2008 19:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze alleen in je heup gesneden hebben![]()
Recoderquote:Op zondag 14 september 2008 20:07 schreef Coos het volgende:
Even terug zitten lezen. Whoehahahahaaaaaaa![]()
OPROEP: willen jullie wachten met rellen tot 's avonds laat.Zo kan ik het allemaal niet bijhouden, jáh!
![]()
ER begint zo dus effe eten maken
Poloquote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef Polonium-120 het volgende:
ola amigos, iedereen beterschap en alvast een gezond 2009 toegewenst!!!!
Beterschap.quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Ik lig al drie dagen met een flinke griep op bed. Ben nu heel even beneden om een klein hapje te eten ( ff FOK! checken natuurlijk) en kijk CBML op bed. Enjoy, misschien tot morgen.
dit jaar wel, maar ik loop nog een paar jaar achterquote:
Ja, omdat hij haar er volgende week uit zou gaan stemmen, Is dit waar of is Fiona aan het stoken?quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
kelly had het over: de creditcard leegtrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |