Ik zou zo uit een vliegtuig springen (met parachute natuurlijk), maar een sjaal breien vind ik ook leuk (áls ik zou kunnen breienquote:Op zondag 14 september 2008 04:27 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zei jij nou over suf zijn? Ik lees net dat Kilimanjaro-verhaal
Ik dacht aan Curaçao.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef wyccie het volgende:
Delegeren, Etcie, delegeren.
ja daar dacht ik ook al aanquote:
Ik heb 45 minuten meegedaan, inclusief een charge op m'n enkelquote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Je speelt toch nog niet voluit, hè?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
inclusief een charge op m'n enkel
Ik wilde dat ik kon breien. Lijkt me best leuk.quote:Op zondag 14 september 2008 14:03 schreef wyccie het volgende:
Ik zou zo uit een vliegtuig springen (met parachute natuurlijk), maar een sjaal breien vind ik ook leuk (áls ik zou kunnen breien).
Ik heb mijn suffe kanten en niet-suffe kanten, zoals iedereen.
Ik dacht aan Curaçao.
dat roep ik al jaren. zo'n hele lange, met allemaal kleurtjesquote:Op zondag 14 september 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Handige site. Ooit zal ik een sjaal kunnen breien.
Hier ook. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat slapen
wekker gaat morgen om 6u
Willemstad is echt heel leuk!quote:
Als ik je nou vertel dat ik kan borduren en met een naaimachine overweg kanquote:Op zondag 14 september 2008 14:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zo uit een vliegtuig springen (met parachute natuurlijk), maar een sjaal breien vind ik ook leuk (áls ik zou kunnen breien).
Ik heb mijn suffe kanten en niet-suffe kanten, zoals iedereen.
[..]
Ik dacht aan Curaçao.
En je had ook al ooit een dubieus topic over bikini's geopend..... hmmmmm.......quote:Op maandag 15 september 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik je nou vertel dat ik kan borduren en met een naaimachine overweg kan
He wat??quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je had ook al ooit een dubieus topic over bikini's geopend..... hmmmmm.......
Ohja, nu weet ik het weerquote:Op maandag 15 september 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer of het per se om bikini's ging, maar het was het topic waarin je vroeg naar een winkel waar ze kleding/bikini's verkopen van een soort metallic-achtig materiaal. Iedereen dacht dus dat je een leuke hobby voor in het weekend had.
I know maar dan moet je internet hebben én de naam van de kastquote:Op maandag 15 september 2008 00:12 schreef wyccie het volgende:
Handleidingen van Ikea zijn op de site te vinden.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)andleidingen_az.html
Ik ben niet blond.quote:Op maandag 15 september 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Plank boven, onder, zijkant --> buitenplanken
Dat eerste is geen probleem, MaJo heeft altijd internet bij de hand.quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
I know maar dan moet je internet hebben én de naam van de kast
Klopt maar die telefoons ondersteunen geen PDFsquote:Op maandag 15 september 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat eerste is geen probleem, MaJo heeft altijd internet bij de hand.
Gedraag je dan niet zoquote:
Tijd voor een paint!quote:Maar wat voor kast was het als het geen buitenplanken heeft?
Kramp?quote:Op maandag 15 september 2008 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
heb alleen wel last van mn kuiten
Het lijkt wel zo'n Optische illusie-plaatje.quote:Op maandag 15 september 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
eigenlijk moeten alle vierkantjes even groot zijn
De rechthoek met dunne lijntjes is een plank waar de horizontale planken aan vastgeschroefd zijn.
Nou ja weet je, het vervelende is dus gewoon dat je 7 planken hebt en je denkt dat het een vierkante kast met buitenplanken is. Pas als je doorhebt dat dát niet het geval is ga je in een kronkel denkenquote:Op maandag 15 september 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kramp?![]()
Had ik afgelopen week. Drie keer achter elkaar.
[..]
Het lijkt wel zo'n Optische illusie-plaatje.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 15 september 2008 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was al om 17:00 wakker hoor, heb alleen wel last van mn kuiten
Ben gisteravond denk ik iets te actief geweestquote:Op maandag 15 september 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kramp?![]()
Had ik afgelopen week. Drie keer achter elkaar.
Met Wodka-Redbull tillen? Dan krijg ik meestal last van mijn armenquote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben gisteravond denk ik iets te actief geweest
Absoluut! En dat was dus technisch gezien mijn ontbijtquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie na het verhuizen niet eens een fatsoenlijk diner gekregen?![]()
We zijn goed verzorgdquote:As ik verhuis ga ik altijd uit eten met de verhuizers (vrienden dus, geen professionele verhuizers). Vooral ook omdat je dan niet fatsoenlijk kunt koken.
Niet van het drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met Wodka-Redbull tillen? Dan krijg ik meestal last van mijn armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |