fout...quote:Op zondag 14 september 2008 11:07
Die verhalen van vaak jonge meiden die zwanger zijn: "ja, ik werd gewoon nog drie keer ongesteld en ik was al die tijd al zwanger' geloof ik niet zo.
Als je zwanger bent wordt je niet nog ongesteld.
Dat valt wel te testen? Onze vraag is dus hoe betrouwbaar is die test na zoveel tijd...quote:Op zondag 14 september 2008 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sowieso, als ze rond 10 juli denkt dat ze zwanger is geraakt is ze nu al meer dan twee maanden zwanger. Dat valt wel te testen.
Sorry, ik geloof daar niet zo in.quote:Op zondag 14 september 2008 11:10 schreef heavenstar het volgende:
[..]
fout.....toen ik van mijn eerste zwanger raakte, werd ik de eerste 3 maanden gewoon ongesteld....
tja..dat je dat wel of niet geloof boeit me niet zo..quote:Op zondag 14 september 2008 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Sorry, ik geloof daar niet zo in.![]()
Heb het idee dat jonge meiden dit vaak vertellen om voor zich te houden dat ze zwanger zijn, tot het te laat is (en ze al vier maanden zijn).
Het kan wel een ander soort bloeding zijn wat je had, bv een innestelingsbloeding of een gesprongen bloedvat, maar als je zwanger bent kun je niet nog ongesteld worden.
Jij werd niet 'gewoon' ongesteld tijdens je zwangerschap.quote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tja..dat je dat wel of niet geloof boeit me niet zo.....ik werd gewoon ongesteld (ws toen 17), maar wist al dat ik zwanger was en maakte daar zeker geen geheim van...
, volgens mijn arts toen de tijd gebeurt dat wel vaker...
Haal gewoon een test, de uitslag daarvan is vrijwel zeker als ze 10 juli denkt bevrucht te kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Zangur het volgende:
Wel of niet... Zij zit toch wel in de stress...
quote:Op zondag 14 september 2008 11:40 schreef Zangur het volgende:
@Slarioux
Waarom zeg je dat steeds?
Wat moeten we bij de huisarts? Met welk probleem moeten we komen?
Sorry hoor, maar je vriendin vindt dat ze zwanger is terwijl al het bewijs het tegenovergestelde zegt. Of je laat je huisarts een "echte" zwangersschapstest doen, met echo en al, of je houdt je klep en zoekt een psychiater. Je kan hier wel thuis door gaan emmeren maar dat gaat totaal niet werken.quote:Op zondag 14 september 2008 11:40 schreef Zangur het volgende:
@Slarioux
Waarom zeg je dat steeds?
Wat moeten we bij de huisarts? Met welk probleem moeten we komen?
Kan je wel zo'n hoofd trekken, maar al het bewijs zegt het tegendeel... Toch blijft ze zich zo voelen. Dan kunnen we wel naar een arts gaan en al deze "domme" dingen op gaan noemen... Maar wat moet hij daar mee... Hij zal ook d'r urine testen... That's all.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |