Weer zo'n driedementionale witte geit dit niet leest en gelijk postquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ga eens productief zijn!
Als ik een chef was zou ik niet accepteren dat er mensen zijn die gewoon niets zitten te doen terwijl ze horen te werken. JE MOET WERKEN VOOR JE GELD, STELLETJE LUILAKKEN!
Mazzel he!quote:
Dat klinkt wel fout eigenlijk, maar neem aan van de regen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef Suga_Mama het volgende:
En ik ben nat.
wat ben je nat of verveel je je of beide?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ben je nat of verveel je je of beide?
je moest wel lachenquote:
Have fun! http://www.foksuk.nl/nl?cm=79%2C218%2C225&action=dossier&dos_id=15&c_id=4049quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ik wel, ik wacht hier maar op mijn ouders die zo komen.....quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Have fun! http://www.foksuk.nl/nl?cm=79%2C218%2C225&action=dossier&dos_id=15&c_id=4049
ps:Nog 2 uur en 31 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik wacht hier maar op mijn ouders die zo komen.....
Tot hoe laat moet je?..
AHA daar zijn mijn ouders
Ja hier! Lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
tiefus jullie gaan echt hard
Ik ben poffertjes makennog meer liefhebbers? Ik ben namelijk maar met zijn 2tjes vandaag
quote:
Geeft nix doe ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Sgele het volgende:Zoals ik zei..ik verveel me..dan ga ik altijd fobo's bekijken van users
![]()
![]()
Jeuh Poffertjes!!
Hey Diertjuh alles goed ?quote:
Twas bagger werk enzo en niet echt mijn ding om lopende band werk te doen. Dus opgebeld dat ik niet meer kwam had woensdag ook een ander baan aanbod gekregen, wou dus vandaag naar dat uitzendbureau kon ik dat uitzendbureau nie vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Diertjuh alles goed ?hoe is het bij je nieuwe baan???
hahaha wat voor werk was het precies dan? Vreselijk he, van dat dooie werk waar je niet bij na hoeft te denken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Twas bagger werk enzo en niet echt mijn ding om lopende band werk te doen. Dus opgebeld dat ik niet meer kwam had woensdag ook een ander baan aanbod gekregen, wou dus vandaag naar dat uitzendbureau kon ik dat uitzendbureau nie vindenmaandag of dinsdag dan maar even doen.
En hoe isset met jou?
Nou je had van die pionnetjes en een setje spelkaarten en die moest je dus in de doosjes doen die op de band langs kwamen. Ja was echt werk waar je je hersenen niet hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hahaha wat voor werk was het precies dan? Vreselijk he, van dat dooie werk waar je niet bij na hoeft te denken?
Met mij gaat alles goed...beetje off day vandaag zeg maar, maar ja moesten wel werken, maar gelukkig is het weekend, dus voel me weer
Whahaha ow ja dat lijkt me ook dramatisch. Ik hoop voor je dat je iets boeienders vindt op de arbeidsmarktquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou je had van die pionnetjes en een setje spelkaarten en die moest je dus in de doosjes doen die op de band langs kwamen. Ja was echt werk waar je je hersenen niet hoeft te gebruiken
Weekend is goed voor de mens
Ben niet zo van het mezelf online gooienquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft nix doe ik ook zo vaak
Jammer dat je zelf geen fobo hebt om ff bij te lurken![]()
Poffertjes
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha ow ja dat lijkt me ook dramatisch. Ik hoop voor je dat je iets boeienders vindt op de arbeidsmarktga je nog wat leuks doen dit weekend? Me doggy komt net tegen me aan liggen hijs zo lief
hij staat in me fobo
heb er ook nog 2 andere in staan...een bewerking van onze kat
![]()
(of had je dat al gezien?)
Hmmm ik ga weinig doen denk...ff beetje geld besparen. Heb zondag nog wel verjaardag. Vorig weekend behoorlijk los gegaan, dus heb wel weer ff genoeg gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?
uhu had al heel stiekem gelurktLeuke foto's
![]()
Zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?
uhu had al heel stiekem gelurktLeuke foto's
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef Leanne het volgende:
woeiiiiiiiiiii
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft de nu zijn laatste avond op de camping
Ja goed hoorquote:
goedquote:
CRAZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed
[..]
CRAZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
hier en daar een ruzie, zus en zo een glimlachquote:
net als in de ochtendquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
ruzie, hier? moet ik zeker terug lezen?
of nog net zo als goede morgen?
goed bezig jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
ok, spel 1 Wie Ben Ik: Klaar
voorbereiding spel 2: Dorpspel / wolvenspel. BUSY
Andere 2 spellen hebben geen voorbereiding nodig
smakelijkquote:
is wel lekker hequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil je bier met me drinken Crees?
juupkequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey LovelyLadykennen wij elkaar al? *stelt zich netjes voor*
[..]
een hoeveel?
Nog niet officieel denk ik, maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Leanne het volgende:
Hey LovelyLadykennen wij elkaar al? *stelt zich netjes voor*
Jupilerquote:
Bij deze danquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet officieel denk ik, maarLeanne
Fijn he weekend?
*zucht*
waar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Sgele het volgende:
Kom eens bier brengen crazy! Sta in tilburg!
hoelang nog ???quote:
Ben al weg hahaha zal de volgende keer wat sneller zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoelang nog ???
zal maar op p3 gaan f5
* Sgele trapt balletje naar leannequote:
Morgen avond ben ik niet in tilburg .....quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben al weg hahaha zal de volgende keer wat sneller zijn
Ik ook niet... Alleen door de week met de trein even overstappen enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morgen avond ben ik niet in tilburg .....
kom maar keer bier halen
fijn weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda... Even een taxi zoeken en naar huis.
Fijn weekend!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
en natuurlijk ook de rest die zin heeft om een keer naar tilburg te komen
Tja, vrienden dingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef lynda het volgende:
@ crazy: had je gvd afgelopen weekend maar moeten komen
quote:
jaja 3 dagenquote:
Jahquote:
weet niet, ligt eraan hoe de kater isquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
kom je dan nog wel ff op FOK!?
Hahaha heb je feest zondag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ligt eraan hoe de kater is
jahquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
weet je wel
die groep mensen die op instrumenten spelen![]()
Ben er net pas weerquote:
ik ook, lig er al inquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben er net pas weermaar ga zo naar bed...ben moe
hehe, je moet is weten hoe ik benquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
doh
![]()
wist niet dat jij een orkestjes man was
Ik speel zelf ook instrumenten..2 om precies te zijn
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, je moet is weten hoe ik ben
welke instrumenten ?
slaap lekkerquote:
hmm, niet mijn orkestjesquote:
Lekker onder de warme dekensquote:
Kunnen wij elkaar een hand gevenquote:
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:57 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat douchen, aankleden en dan zo naar het buurtfeest "springkussen springen" leuk joh met een kater
Ik heb ieg goed geslapen, was om 12u thuis, en dacht nog ff lekker lezen enz.. word ik om 9u vanmorgen wakker
Mogguh Droxzquote:
Weet je het zeker, zit hier zo duf als een konijn... volgens mij iets te veel gedronken gisterenquote:
Wat ben jij actief voor de voege ochtend zegquote:
Mja... heb al boodschappen gedaan ook enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben jij actief voor de voege ochtend zeg
Zo, ga je nog actief doen ook!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... heb al boodschappen gedaan ook enzo_!
Zit te wachten tot m'n broer me komt halen om te gaan voetballen
En tja.. ik heb niet zo veel gedronken als jij gisteren![]()
Ik zal niet veel last hebben van regen, want het is zaalvoetbalquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ga je nog actief doen ook!
Hier valt er al weer regen, hoop dat je het beter treft als je gaat voetballen
Ik begin al weer wat wakkerder te worden met de koffie,
nu maar even eten
Volgens mij zijn zij hun verstand verloren. Ik was er rond half 12 uit. Wil ik mn computer opstarten...wil die nie meer opstarten. Voeding gaf niet genoeg stroom naar de hardeschijven, dus mn computer neemt een vakantiequote:Op zaterdag 13 september 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsammekrake zeg, wat is er met jullie aan de hand? Op een zaterdag zó vroeg je bed al uit zijn![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voeding gaf niet genoeg stroom naar de hardeschijven, dus mn computer neemt een vakantie. Binnenkort dus maar een nieuwe voeding kopen..
Noem je dit actief??????quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben jij actief voor de voege ochtend zeg
Hebben thuis geen andere voedingen meer. Mn computer is al beetje oud enzo en is gewoon even tijd voor wat nieuwe onderdelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op nee...
Probeer anders ff wat apparaten los te koppelen die je anders toch niet gebruikt. Ook USB apparaten, CD-ROM spelers etc. horen daarbij. Het scheelt niet veel stroom, maar misschien nét genoeg om je HDD weer werkend te krijgen.
Of anders... misschien is het stekkertje gewoon rot, probeer eens een andere?
Ik bedoel dus een stekkertje die nog vrij is, of misschien tijdelijk van een cdrom speler (een computer zonder cdrom is nog altijd beter dan helemaal geen computerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hebben thuis geen andere voedingen meer. Mn computer is al beetje oud enzo en is gewoon even tijd voor wat nieuwe onderdelen
* Sm0keZ gooit wat GHB in Crazy-M's drinkenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat GHB in Crazy-M's drinken
* Sm0keZ geeft Crazy-M valium
* Sm0keZ doordrenkt een doek met chloroform en houdt deze voor de luchtwegen van Crazy-M
* Sm0keZ geeft Crazy-M ritalin
Zo beter?
Jij denkt dat je wakker blijft van chloform?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee sorry
als ik eenmaal begin eindig ik pas als ik slapa
Zodra ik wakker ben is het weer drukquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij denkt dat je wakker blijft van chloform?
Aah op die manierquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een stekkertje die nog vrij is, of misschien tijdelijk van een cdrom speler (een computer zonder cdrom is nog altijd beter dan helemaal geen computer)
Pff...dat je het volhoud, ik moet eerst dan echt wakker worden..quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zodra ik wakker ben is het weer druk
We kwamen aan op scouting om 9:00 eerste wat medeleiding zei:quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Pff...dat je het volhoud, ik moet eerst dan echt wakker worden..
No problemquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef diertjuh het volgende:
Smokez, bedankt voor je tip. Ik heb nu de cd-rom, diskette drive en mn tweede hardeschijf van de voeding gehaald. Nu doet ie het dus nog!
Hey das toevallig...ik ookquote:Op zondag 14 september 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Yes, eindelijk over de helft... Nu nog maar iets minder dan 6 dagen dan heb ik weekend
Het stopt ook maar niet he...quote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey das toevallig...ik ookalweer
Ik wasquote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, ik ook weer wakker
was gezellig gister
hoezo ?quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wasgister...nou ja...
beetje dan...
Nou ja ik heb gewoon wat gedronkenquote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo ?
pff, dadelijk eerst maar is douche
de drank bestelling van gister staat nog op mijn armen
krijg je als iedereen iets anders drinkt
Mijn hond is vergeten dat hij een Husky isquote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb gister ook gedronken hoor
maar niet echt last van
nu eerst achter de hond aan. Heeft weer een sok gejat van mij
hehequote:Op zondag 14 september 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn hond is vergeten dat hij een Husky is...hij ligt te slapen naast mij
Kort samengevat hebben die lolbroeken besloten om m'n emailadres te wijzigen. Maar het topic lezen is wel makkelijker, dan hoef ik niet alles over te typenquote:Op maandag 15 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor gedonder heb je nou met ziggo? of moet ik dan het topic lezen?
Half 5, maar het is hier zo koud...denk dat ik al voor 9 uur onderkoeld benquote:Op maandag 15 september 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Tot hoelaat moet je vandaag?
quote:Op maandag 15 september 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
de tering wat vroeg weer op de maandag![]()
![]()
goedemorgen
Debbiequote:
Ja hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
DebbieJa hoor, heb me prima vermaakt
Jij ook?
Het had van mij nog wel een paar dagen langer mogen durenquote:Op maandag 15 september 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoor..niet heel erg spannend, maar ik heb me ook vermaakt
Ja van mij ookquote:Op maandag 15 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het had van mij nog wel een paar dagen langer mogen duren
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekendquote:Op maandag 15 september 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van mij ook...de werkweek is ook niet eerlijk verdeeld tegenover het weekend
Ik ben het er zoooooooo mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekend(maar dan wel van de salarissen afblijven
)
Hé, blijf je me quoten?quote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekend(maar dan wel van de salarissen afblijven
)
Volgens mij heeft iedereen dat weleens gequotequote:
Da's ook weer zoquote:Op maandag 15 september 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat weleens gequote
quote:
Ik ga nu al kapot van de honger!quote:Op maandag 15 september 2008 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik blijf denk ik tot 4 uur vandaag...ik hoef vanmiddag niet te eten..ben nog
van gisteravond
je kent het wel gourmetten..teveel drinken...en teveel eten
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankquote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga nu al kapot van de honger!
Wil ik vanmorgen brood meenemen naar m'n werk, ligt er nog maar één broodje
Nu mag ik dus de hele ochtend gaan teren op een broodje, een banaan, een halve liter drinkontbijt en een breaker. Die zijn dus nu op. Voel me net een somalier
quote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga nu al kapot van de honger!
Wil ik vanmorgen brood meenemen naar m'n werk, ligt er nog maar één broodje
Nu mag ik dus de hele ochtend gaan teren op een broodje, een banaan, een halve liter drinkontbijt en een breaker. Die zijn dus nu op. Voel me net een somalier
Je kan het!quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankben er weleens 3 dagen ziek van
![]()
Maar 's avonds een meid, 's morgens een meid hedus gewoon aan het werk
Ik bespeur enige sarcasmequote:
Ben je aan de lijn ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]M'n water!
Daar doe ik een hele dag mee!
quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
dalijk gelijk in bespreking met een dure consultantlekker begin van de week
er zouden 5 man bij zijn maar tot nu toe zijn er nog maar 2
Sarcasme? Op een maandag ochtend? nee hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige sarcasmemaar goed, morgen voel ik me vast beter
maar vanavond heb ik weer een verjaardag
Jah dus dat wordt morgen ook weinig eten en beroerd voelenquote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sarcasme? Op een maandag ochtend? nee hoor
Vanavond weer lekker bijtanken dus
Nee...ik ben gewoon geen grote eterquote:
ach jah ik zie het welquote:
Wegsturen die handel!quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
dalijk gelijk in bespreking met een dure consultantlekker begin van de week
er zouden 5 man bij zijn maar tot nu toe zijn er nog maar 2
Mijn variant is toch beter!quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankben er weleens 3 dagen ziek van
![]()
Maar 's avonds een meid, 's morgens een meid hedus gewoon aan het werk
Nu je het zegt...mijn collega is er ook nog nietquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah ik zie het wel
ik kijk er niet raar van op als er 1 of 2 te laat komen of 1 helemaal niet komt
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgenquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...mijn collega is er ook nog niet
OP me kontquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn variant is toch beter!
's avonds een vent, 's ochtend absent![]()
Maar waar zit je dan?
neu ik heb die informatie zelf zo hard nodigquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wegsturen die handel!![]()
Mogguh Tripack!
Gast, wtf, dat zijn nog geen 1000 kcal, daar kun je echt niet de hele dag mee doen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]M'n water!
Daar doe ik een hele dag mee!
Hahaquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgen
quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgen
Shit je was me voorquote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh, en je wil dat ik daar kom eten![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh, en je wil dat ik daar kom eten![]()
Suc6quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
nou mensen ik gaat alvast dingen voorbereiden spreek jullie ater welcker tot 13:00 zoet
Succes patrick!quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
nou mensen ik gaat alvast dingen voorbereiden spreek jullie ater welcker tot 13:00 zoet
quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ga maar, na dat bericht had ik al gegeten en gedronken!
Succes jochie!quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pestkoppen
ik ben zo niet scherp vandaag
True jaquote:Op maandag 15 september 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Maar goed, je kunt natuurlijk raden dat iemand niet per se wil weten op welke manier je zit, als er wordt gevraagd waar je zit
Het is hier lekker warm hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik ga kapot aan de kou hiero...kacheltje aan heel ff
Ben jij zo'n koukleum ja?quote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik ga kapot aan de kou hiero...kacheltje aan heel ff
debbiequote:
Da's een prima pickup line Smokezquote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is hier lekker warm hoor
Als je ook wat warmte wil, kom maar halen
mogge sgelequote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Ben jij zo'n koukleum ja?Of is het de alcohol
normaal gesproken ben ik de koukleum hier ha haquote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.quote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Vraag Piet Paulusma of ie de thermostaat wat hoger wil zettenquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.
Wat een enthousiasme!quote:
veel pc's aanzettenquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.
Schiet op dan jaquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar er staan er hier maar 2quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel pc's aanzetten
werkt heeeeel goed
spreek uit ervaring
quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel pc's aanzetten
werkt heeeeel goed
spreek uit ervaring
Je moeder, da's een sauna!quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet op dan ja![]()
Dus als straks de zon er vol op staat heb je een sauna
Sfeerverpesterquote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar de vraag blijft natuurlijk;Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
jawelquote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Uuuuh......quote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
zo even SQL server installeren en dan verder met programmeren.
Iemand intresse in een Incidenten applicatie in Office 2007 stijl ?
Mja, we zijn wel toe aan een nieuwe Incident Management applicatie, maar we wachten liever ff op MS ServiceCenter... Sluit wat beter aan op m'n monitoringapplicatiesquote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
zo even SQL server installeren en dan verder met programmeren.
Iemand intresse in een Incidenten applicatie in Office 2007 stijl ?
Kan je beter 5 CRT's pakkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, en zet 5 grote TFT schermen onder je stoel, die produceren ook best veel warmte
Of haal een föhn ofzo!
Als het zulk zonnig weer blijft mag de winter van mij ook wel komenquote:Op maandag 15 september 2008 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Smokie
Goeiemorgen Debbie
Goeiemorgen Sgele
Goeiemorgen Draakje
Mooie dag vandaag, fris maar heerlijk... laat de winter maar komen
TFT's lijken toch warmer te worden op een of andere manierquote:
ik vond het ook echt lekker buiten!quote:Op maandag 15 september 2008 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Smokie
Goeiemorgen Debbie
Goeiemorgen Sgele
Goeiemorgen Draakje
Mooie dag vandaag, fris maar heerlijk... laat de winter maar komen
Oh dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
TFT's lijken toch warmer te worden op een of andere manier
Tenminste, die HDtv bij mij thuis is een beste kachel, en die Samsung 22" widescreen monitor ook.
Wel lekker in de winter, hoef ik de kachel niet meer aan te zetten
Jaaa sneeeuuuwquote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als het zulk zonnig weer blijft mag de winter van mij ook wel komenen misschien een sneeuwbui voor de fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |