Mja... heb al boodschappen gedaan ook enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben jij actief voor de voege ochtend zeg
Zo, ga je nog actief doen ook!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... heb al boodschappen gedaan ook enzo_!
Zit te wachten tot m'n broer me komt halen om te gaan voetballen
En tja.. ik heb niet zo veel gedronken als jij gisteren![]()
Ik zal niet veel last hebben van regen, want het is zaalvoetbalquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ga je nog actief doen ook!
Hier valt er al weer regen, hoop dat je het beter treft als je gaat voetballen
Ik begin al weer wat wakkerder te worden met de koffie,
nu maar even eten
Volgens mij zijn zij hun verstand verloren. Ik was er rond half 12 uit. Wil ik mn computer opstarten...wil die nie meer opstarten. Voeding gaf niet genoeg stroom naar de hardeschijven, dus mn computer neemt een vakantiequote:Op zaterdag 13 september 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsammekrake zeg, wat is er met jullie aan de hand? Op een zaterdag zó vroeg je bed al uit zijn![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voeding gaf niet genoeg stroom naar de hardeschijven, dus mn computer neemt een vakantie. Binnenkort dus maar een nieuwe voeding kopen..
Noem je dit actief??????quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat ben jij actief voor de voege ochtend zeg
Hebben thuis geen andere voedingen meer. Mn computer is al beetje oud enzo en is gewoon even tijd voor wat nieuwe onderdelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op nee...
Probeer anders ff wat apparaten los te koppelen die je anders toch niet gebruikt. Ook USB apparaten, CD-ROM spelers etc. horen daarbij. Het scheelt niet veel stroom, maar misschien nét genoeg om je HDD weer werkend te krijgen.
Of anders... misschien is het stekkertje gewoon rot, probeer eens een andere?
Ik bedoel dus een stekkertje die nog vrij is, of misschien tijdelijk van een cdrom speler (een computer zonder cdrom is nog altijd beter dan helemaal geen computerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hebben thuis geen andere voedingen meer. Mn computer is al beetje oud enzo en is gewoon even tijd voor wat nieuwe onderdelen
* Sm0keZ gooit wat GHB in Crazy-M's drinkenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit wat GHB in Crazy-M's drinken
* Sm0keZ geeft Crazy-M valium
* Sm0keZ doordrenkt een doek met chloroform en houdt deze voor de luchtwegen van Crazy-M
* Sm0keZ geeft Crazy-M ritalin
Zo beter?
Jij denkt dat je wakker blijft van chloform?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee sorry
als ik eenmaal begin eindig ik pas als ik slapa
Zodra ik wakker ben is het weer drukquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij denkt dat je wakker blijft van chloform?
Aah op die manierquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een stekkertje die nog vrij is, of misschien tijdelijk van een cdrom speler (een computer zonder cdrom is nog altijd beter dan helemaal geen computer)
Pff...dat je het volhoud, ik moet eerst dan echt wakker worden..quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zodra ik wakker ben is het weer druk
We kwamen aan op scouting om 9:00 eerste wat medeleiding zei:quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Pff...dat je het volhoud, ik moet eerst dan echt wakker worden..
No problemquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef diertjuh het volgende:
Smokez, bedankt voor je tip. Ik heb nu de cd-rom, diskette drive en mn tweede hardeschijf van de voeding gehaald. Nu doet ie het dus nog!
Hey das toevallig...ik ookquote:Op zondag 14 september 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Yes, eindelijk over de helft... Nu nog maar iets minder dan 6 dagen dan heb ik weekend
Het stopt ook maar niet he...quote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey das toevallig...ik ookalweer
Ik wasquote:Op zondag 14 september 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, ik ook weer wakker
was gezellig gister
hoezo ?quote:Op zondag 14 september 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wasgister...nou ja...
beetje dan...
Nou ja ik heb gewoon wat gedronkenquote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo ?
pff, dadelijk eerst maar is douche
de drank bestelling van gister staat nog op mijn armen
krijg je als iedereen iets anders drinkt
Mijn hond is vergeten dat hij een Husky isquote:Op zondag 14 september 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb gister ook gedronken hoor
maar niet echt last van
nu eerst achter de hond aan. Heeft weer een sok gejat van mij
hehequote:Op zondag 14 september 2008 11:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn hond is vergeten dat hij een Husky is...hij ligt te slapen naast mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |