hoelang nog ???quote:
Ben al weg hahaha zal de volgende keer wat sneller zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoelang nog ???
zal maar op p3 gaan f5
* Sgele trapt balletje naar leannequote:
Morgen avond ben ik niet in tilburg .....quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben al weg hahaha zal de volgende keer wat sneller zijn
Ik ook niet... Alleen door de week met de trein even overstappen enzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morgen avond ben ik niet in tilburg .....
kom maar keer bier halen
fijn weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef Sgele het volgende:
Ik ben in Breda... Even een taxi zoeken en naar huis.
Fijn weekend!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
en natuurlijk ook de rest die zin heeft om een keer naar tilburg te komen
Tja, vrienden dingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef lynda het volgende:
@ crazy: had je gvd afgelopen weekend maar moeten komen
quote:
jaja 3 dagenquote:
Jahquote:
weet niet, ligt eraan hoe de kater isquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
kom je dan nog wel ff op FOK!?
Hahaha heb je feest zondag?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ligt eraan hoe de kater is
jahquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
weet je wel
die groep mensen die op instrumenten spelen![]()
Ben er net pas weerquote:
ik ook, lig er al inquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben er net pas weermaar ga zo naar bed...ben moe
hehe, je moet is weten hoe ik benquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
doh
![]()
wist niet dat jij een orkestjes man was
Ik speel zelf ook instrumenten..2 om precies te zijn
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, je moet is weten hoe ik ben
welke instrumenten ?
slaap lekkerquote:
hmm, niet mijn orkestjesquote:
Lekker onder de warme dekensquote:
Kunnen wij elkaar een hand gevenquote:
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:57 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat douchen, aankleden en dan zo naar het buurtfeest "springkussen springen" leuk joh met een kater
Ik heb ieg goed geslapen, was om 12u thuis, en dacht nog ff lekker lezen enz.. word ik om 9u vanmorgen wakker
Mogguh Droxzquote:
Weet je het zeker, zit hier zo duf als een konijn... volgens mij iets te veel gedronken gisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |