Suc6quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
nou mensen ik gaat alvast dingen voorbereiden spreek jullie ater welcker tot 13:00 zoet
Succes patrick!quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
nou mensen ik gaat alvast dingen voorbereiden spreek jullie ater welcker tot 13:00 zoet
quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, ga maar, na dat bericht had ik al gegeten en gedronken!
Succes jochie!quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pestkoppen
ik ben zo niet scherp vandaag
True jaquote:Op maandag 15 september 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Maar goed, je kunt natuurlijk raden dat iemand niet per se wil weten op welke manier je zit, als er wordt gevraagd waar je zit
Het is hier lekker warm hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik ga kapot aan de kou hiero...kacheltje aan heel ff
Ben jij zo'n koukleum ja?quote:Op maandag 15 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik ga kapot aan de kou hiero...kacheltje aan heel ff
debbiequote:
Da's een prima pickup line Smokezquote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is hier lekker warm hoor
Als je ook wat warmte wil, kom maar halen
mogge sgelequote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Ben jij zo'n koukleum ja?Of is het de alcohol
normaal gesproken ben ik de koukleum hier ha haquote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.quote:Op maandag 15 september 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogge crazy
[..]
Vraag Piet Paulusma of ie de thermostaat wat hoger wil zettenquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.
Wat een enthousiasme!quote:
veel pc's aanzettenquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee het is hier echt koud. Ik zit te werken in een bijgebouw. Van buiten lijkt het net een soort megakeet. Op kantoor is het lekker, maar hier is denk ik slechte isolatie, dus heel snel koud, maar ook heel snel warm als het buiten warm is.
Schiet op dan jaquote:Op maandag 15 september 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar er staan er hier maar 2quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel pc's aanzetten
werkt heeeeel goed
spreek uit ervaring
quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel pc's aanzetten
werkt heeeeel goed
spreek uit ervaring
Je moeder, da's een sauna!quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet op dan ja![]()
Dus als straks de zon er vol op staat heb je een sauna
Sfeerverpesterquote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar de vraag blijft natuurlijk;Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!quote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
jawelquote:Op maandag 15 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Uuuuh......quote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
zo even SQL server installeren en dan verder met programmeren.
Iemand intresse in een Incidenten applicatie in Office 2007 stijl ?
Mja, we zijn wel toe aan een nieuwe Incident Management applicatie, maar we wachten liever ff op MS ServiceCenter... Sluit wat beter aan op m'n monitoringapplicatiesquote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
zo even SQL server installeren en dan verder met programmeren.
Iemand intresse in een Incidenten applicatie in Office 2007 stijl ?
Kan je beter 5 CRT's pakkenquote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, en zet 5 grote TFT schermen onder je stoel, die produceren ook best veel warmte
Of haal een föhn ofzo!
Als het zulk zonnig weer blijft mag de winter van mij ook wel komenquote:Op maandag 15 september 2008 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Smokie
Goeiemorgen Debbie
Goeiemorgen Sgele
Goeiemorgen Draakje
Mooie dag vandaag, fris maar heerlijk... laat de winter maar komen
TFT's lijken toch warmer te worden op een of andere manierquote:
ik vond het ook echt lekker buiten!quote:Op maandag 15 september 2008 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Smokie
Goeiemorgen Debbie
Goeiemorgen Sgele
Goeiemorgen Draakje
Mooie dag vandaag, fris maar heerlijk... laat de winter maar komen
Oh dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
TFT's lijken toch warmer te worden op een of andere manier
Tenminste, die HDtv bij mij thuis is een beste kachel, en die Samsung 22" widescreen monitor ook.
Wel lekker in de winter, hoef ik de kachel niet meer aan te zetten
Jaaa sneeeuuuwquote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als het zulk zonnig weer blijft mag de winter van mij ook wel komenen misschien een sneeuwbui voor de fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |