Kort samengevat hebben die lolbroeken besloten om m'n emailadres te wijzigen. Maar het topic lezen is wel makkelijker, dan hoef ik niet alles over te typenquote:Op maandag 15 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor gedonder heb je nou met ziggo? of moet ik dan het topic lezen?
Half 5, maar het is hier zo koud...denk dat ik al voor 9 uur onderkoeld benquote:Op maandag 15 september 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Tot hoelaat moet je vandaag?
quote:Op maandag 15 september 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
de tering wat vroeg weer op de maandag![]()
![]()
goedemorgen
Debbiequote:
Ja hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
DebbieJa hoor, heb me prima vermaakt
Jij ook?
Het had van mij nog wel een paar dagen langer mogen durenquote:Op maandag 15 september 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoor..niet heel erg spannend, maar ik heb me ook vermaakt
Ja van mij ookquote:Op maandag 15 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het had van mij nog wel een paar dagen langer mogen duren
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekendquote:Op maandag 15 september 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van mij ook...de werkweek is ook niet eerlijk verdeeld tegenover het weekend
Ik ben het er zoooooooo mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekend(maar dan wel van de salarissen afblijven
)
Hé, blijf je me quoten?quote:Op maandag 15 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg, omdraaien die handel! 2 daagse werkweek, en 5 dagen weekend(maar dan wel van de salarissen afblijven
)
Volgens mij heeft iedereen dat weleens gequotequote:
Da's ook weer zoquote:Op maandag 15 september 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat weleens gequote
quote:
Ik ga nu al kapot van de honger!quote:Op maandag 15 september 2008 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik blijf denk ik tot 4 uur vandaag...ik hoef vanmiddag niet te eten..ben nog
van gisteravond
je kent het wel gourmetten..teveel drinken...en teveel eten
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankquote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga nu al kapot van de honger!
Wil ik vanmorgen brood meenemen naar m'n werk, ligt er nog maar één broodje
Nu mag ik dus de hele ochtend gaan teren op een broodje, een banaan, een halve liter drinkontbijt en een breaker. Die zijn dus nu op. Voel me net een somalier
quote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga nu al kapot van de honger!
Wil ik vanmorgen brood meenemen naar m'n werk, ligt er nog maar één broodje
Nu mag ik dus de hele ochtend gaan teren op een broodje, een banaan, een halve liter drinkontbijt en een breaker. Die zijn dus nu op. Voel me net een somalier
Je kan het!quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankben er weleens 3 dagen ziek van
![]()
Maar 's avonds een meid, 's morgens een meid hedus gewoon aan het werk
Ik bespeur enige sarcasmequote:
Ben je aan de lijn ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]M'n water!
Daar doe ik een hele dag mee!
quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
dalijk gelijk in bespreking met een dure consultantlekker begin van de week
er zouden 5 man bij zijn maar tot nu toe zijn er nog maar 2
Sarcasme? Op een maandag ochtend? nee hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige sarcasmemaar goed, morgen voel ik me vast beter
maar vanavond heb ik weer een verjaardag
Jah dus dat wordt morgen ook weinig eten en beroerd voelenquote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sarcasme? Op een maandag ochtend? nee hoor
Vanavond weer lekker bijtanken dus
Nee...ik ben gewoon geen grote eterquote:
ach jah ik zie het welquote:
Wegsturen die handel!quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
dalijk gelijk in bespreking met een dure consultantlekker begin van de week
er zouden 5 man bij zijn maar tot nu toe zijn er nog maar 2
Mijn variant is toch beter!quote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar....je mag hier wel broodje komen eten? Ik kan gewoon niet tegen drankben er weleens 3 dagen ziek van
![]()
Maar 's avonds een meid, 's morgens een meid hedus gewoon aan het werk
Nu je het zegt...mijn collega is er ook nog nietquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah ik zie het wel
ik kijk er niet raar van op als er 1 of 2 te laat komen of 1 helemaal niet komt
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgenquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...mijn collega is er ook nog niet
OP me kontquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn variant is toch beter!
's avonds een vent, 's ochtend absent![]()
Maar waar zit je dan?
neu ik heb die informatie zelf zo hard nodigquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wegsturen die handel!![]()
Mogguh Tripack!
Gast, wtf, dat zijn nog geen 1000 kcal, daar kun je echt niet de hele dag mee doen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]M'n water!
Daar doe ik een hele dag mee!
Hahaquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgen
quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeft ook teveel gezopen gisteren... alleen heeft je collega WEL de correcte beslissing genomen vanmorgen
Shit je was me voorquote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh, en je wil dat ik daar kom eten![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh, en je wil dat ik daar kom eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |