Hou je hobbies voor jezelf aubquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Schijt aan je leuter en kutsap an je neus nog an toe IK MOT NOG EEN UUR!!!
Pffff... die paraplu he?quote:
Welk woord ik probeer mijn kut collega al een jaar stil te krijgen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
is weer een hersenkronkel van de aloppergekkige Crazy-M
Had zelfs net mijn collega met 1 woord mijn collega stil
Ik vroeg iets aan mijn collega.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk woord ik probeer mijn kut collega al een jaar stil te krijgen!
Een eind aan dit lijden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, driedementionale witte geit, wat moet je nou?
paraplu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Pffff... die paraplu he?
Laat ook maar.
Maar hij weet dat ik gek ben, dat schiet niet op denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik vroeg iets aan mijn collega.
Toen zei hij:
Je bent toch niet gek?
Ik : Jawel
En toen was hij stil
Ben je altijd zo moeilijk te volgen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Pffff... die paraplu he?
Laat ook maar.
Ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paraplu?
sappen? geuren ....
pfff wat heeft dat met elkaar te maken ?
* Dr.Droxz geeft Desert Eagle, nu blij?....quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een eind aan dit lijden.
Ik ga zo maar alvast sporten denk ik. Daarna zal alles beter gaan.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar hij weet dat ik gek ben, dat schiet niet op denk ik
Damn, nog steeds regen hier....
Moeilijk te volgen? Voor sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben je altijd zo moeilijk te volgen?![]()
Wat heeft mijn paraplu nu met een leuter en sappen te maken?Ik zie het verband niet hoor...leg eens uit
hey,quote:
Nou misschien stopt hij die papaplu wel ... nou nee laat maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben je altijd zo moeilijk te volgen?![]()
Wat heeft mijn paraplu nu met een leuter en sappen te maken?Ik zie het verband niet hoor...leg eens uit
wat heb jij een zwaar leven ofnie...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een eind aan dit lijden.
Ik ga zo maar alvast sporten denk ik. Daarna zal alles beter gaan.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vanmorgen was hier volop zon en nu is het helaas ook regen
ja ik snap er de ballen nie van hoor..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moeilijk te volgen? Voor sommige mensen blijkbaar wel.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paraplu?
sappen? geuren ....
pfff wat heeft dat met elkaar te maken ?
Grappig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik vroeg iets aan mijn collega.
Toen zei hij:
Je bent toch niet gek?
Ik : Jawel
En toen was hij stil
Nee, een zware vrijdag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wat heb jij een zwaar leven ofnie...
Aah ja nu zie ik hetquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey,
we snappen hem beide niet
zie je de samenhang nu![]()
Toen ik richting station liep was het droog. Toen ik bijna in het centrum van almelo was begon het te druppelen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmm. niet cool diertjuh!
Nog wel droog gebleven met fietsen vanmiddag?
sterfquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ga eens productief zijn!
Als ik een chef was zou ik niet accepteren dat er mensen zijn die gewoon niets zitten te doen terwijl ze horen te werken. JE MOET WERKEN VOOR JE GELD, STELLETJE LUILAKKEN!
Ik wacht op werk... Ik heb 2 uur volstrekte paniek, chaos, haast, haast, haast.... en daarna 5 uur niets te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ga eens productief zijn!
Als ik een chef was zou ik niet accepteren dat er mensen zijn die gewoon niets zitten te doen terwijl ze horen te werken. JE MOET WERKEN VOOR JE GELD, STELLETJE LUILAKKEN!
hier nu BIJNA droogquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Toen ik richting station liep was het droog. Toen ik bijna in het centrum van almelo was begon het te druppelen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ga eens productief zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |