Weer zo'n driedementionale witte geit dit niet leest en gelijk postquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ga eens productief zijn!
Als ik een chef was zou ik niet accepteren dat er mensen zijn die gewoon niets zitten te doen terwijl ze horen te werken. JE MOET WERKEN VOOR JE GELD, STELLETJE LUILAKKEN!
Mazzel he!quote:
Dat klinkt wel fout eigenlijk, maar neem aan van de regen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef Suga_Mama het volgende:
En ik ben nat.
wat ben je nat of verveel je je of beide?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ben je nat of verveel je je of beide?
je moest wel lachenquote:
Have fun! http://www.foksuk.nl/nl?cm=79%2C218%2C225&action=dossier&dos_id=15&c_id=4049quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ik wel, ik wacht hier maar op mijn ouders die zo komen.....quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Have fun! http://www.foksuk.nl/nl?cm=79%2C218%2C225&action=dossier&dos_id=15&c_id=4049
ps:Nog 2 uur en 31 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik wacht hier maar op mijn ouders die zo komen.....
Tot hoe laat moet je?..
AHA daar zijn mijn ouders
Ja hier! Lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
tiefus jullie gaan echt hard
Ik ben poffertjes makennog meer liefhebbers? Ik ben namelijk maar met zijn 2tjes vandaag
quote:
Geeft nix doe ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Sgele het volgende:Zoals ik zei..ik verveel me..dan ga ik altijd fobo's bekijken van users
![]()
![]()
Jeuh Poffertjes!!
Hey Diertjuh alles goed ?quote:
Twas bagger werk enzo en niet echt mijn ding om lopende band werk te doen. Dus opgebeld dat ik niet meer kwam had woensdag ook een ander baan aanbod gekregen, wou dus vandaag naar dat uitzendbureau kon ik dat uitzendbureau nie vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Diertjuh alles goed ?hoe is het bij je nieuwe baan???
hahaha wat voor werk was het precies dan? Vreselijk he, van dat dooie werk waar je niet bij na hoeft te denken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Twas bagger werk enzo en niet echt mijn ding om lopende band werk te doen. Dus opgebeld dat ik niet meer kwam had woensdag ook een ander baan aanbod gekregen, wou dus vandaag naar dat uitzendbureau kon ik dat uitzendbureau nie vindenmaandag of dinsdag dan maar even doen.
En hoe isset met jou?
Nou je had van die pionnetjes en een setje spelkaarten en die moest je dus in de doosjes doen die op de band langs kwamen. Ja was echt werk waar je je hersenen niet hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hahaha wat voor werk was het precies dan? Vreselijk he, van dat dooie werk waar je niet bij na hoeft te denken?
Met mij gaat alles goed...beetje off day vandaag zeg maar, maar ja moesten wel werken, maar gelukkig is het weekend, dus voel me weer
Whahaha ow ja dat lijkt me ook dramatisch. Ik hoop voor je dat je iets boeienders vindt op de arbeidsmarktquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou je had van die pionnetjes en een setje spelkaarten en die moest je dus in de doosjes doen die op de band langs kwamen. Ja was echt werk waar je je hersenen niet hoeft te gebruiken
Weekend is goed voor de mens
Ben niet zo van het mezelf online gooienquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft nix doe ik ook zo vaak
Jammer dat je zelf geen fobo hebt om ff bij te lurken![]()
Poffertjes
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha ow ja dat lijkt me ook dramatisch. Ik hoop voor je dat je iets boeienders vindt op de arbeidsmarktga je nog wat leuks doen dit weekend? Me doggy komt net tegen me aan liggen hijs zo lief
hij staat in me fobo
heb er ook nog 2 andere in staan...een bewerking van onze kat
![]()
(of had je dat al gezien?)
Hmmm ik ga weinig doen denk...ff beetje geld besparen. Heb zondag nog wel verjaardag. Vorig weekend behoorlijk los gegaan, dus heb wel weer ff genoeg gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?
uhu had al heel stiekem gelurktLeuke foto's
![]()
Zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Er is hier in het dorp kermis, dus mss daar even heen. Ga jij nog iets doen dan?
uhu had al heel stiekem gelurktLeuke foto's
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef Leanne het volgende:
woeiiiiiiiiiii
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft de nu zijn laatste avond op de camping
Ja goed hoorquote:
goedquote:
CRAZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed
[..]
CRAZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
hier en daar een ruzie, zus en zo een glimlachquote:
net als in de ochtendquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
ruzie, hier? moet ik zeker terug lezen?
of nog net zo als goede morgen?
goed bezig jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
ok, spel 1 Wie Ben Ik: Klaar
voorbereiding spel 2: Dorpspel / wolvenspel. BUSY
Andere 2 spellen hebben geen voorbereiding nodig
smakelijkquote:
is wel lekker hequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil je bier met me drinken Crees?
juupkequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey LovelyLadykennen wij elkaar al? *stelt zich netjes voor*
[..]
een hoeveel?
Nog niet officieel denk ik, maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Leanne het volgende:
Hey LovelyLadykennen wij elkaar al? *stelt zich netjes voor*
Jupilerquote:
Bij deze danquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet officieel denk ik, maarLeanne
Fijn he weekend?
*zucht*
waar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Sgele het volgende:
Kom eens bier brengen crazy! Sta in tilburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |