Immerquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef OA het volgende:
Het punt is weer gemaakt.
quote:
Ah!quote:
quote:
Je vergeet ietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef OA het volgende:
Feesttopic dus!![]()
Taart, koffie
, thee
en bier
Niet.quote:
Daar rijmt het opquote:
okay dan nietquote:
Bitterballenquote:
tiet!quote:
Je mag wel een suggestie doen hoor!quote:
friet patatquote:
laat nou ook maar.. *snik*quote:
Oh nou, ik zie toch wat andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Geen tieten.
Ik geloof je meteen. Je kan mij echt alles wijsmakenquote:
Het is anders al 4 uur geweestquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
GATverdamme wat duurt zo'n dag nog lang dan zeg
Da's geen geile praatquote:
nee, maar goed, er zijn ook andere dingen dan geile praat, waar je plezier aan kunt hebbenquote:
Nou, ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
Heb nog best een boel gedaan eigenlijk.
Die regen is iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk ook wel![]()
Maar toch, als ik een dag in de bergen in het zonnetje zit dan gaat dat veel sneller voorbij dan zo'n waardeloze dag regen en zo
Niet klaar dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Klaar
nu ff hopen dat de baas niets gaat nakijken
dan moet ik alsnog verder werken
Nou, lang niet alles hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moby maakt wel weer lekkere muziek
Niet alles nee, maar zeker genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lang niet alles hoorMaar een aantal nummers zijn wel lekker ja
zoals nu:quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alles nee, maar zeker genoeg
Bijna zijn hele cd "Play" is goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals nu:
Natural Blues
Why does my heart feel so bad
Reach for my revolver
achtermekaar
Bijna jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna zijn hele cd "Play" is goed
quote:
Langer kan ik ook echt niet meer wachtenquote:
Heel vroegah ging er na 28 posts een auto-slotje op, maar dat is niet meerquote:
quote:
Nah! Waarom ga je daar van uit?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal uitgevoerd dan Fha? Niet veel zeker he
Je had gisteren al weekend en ik heb je de hele dag nog niet hier gezienquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Nah! Waarom ga je daar van uit?
Ik heb geleerd. bleg
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had gisteren al weekend en ik heb je de hele dag nog niet hier gezien![]()
maar sorriekes dan eh
Hier niet op mn werkquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!
ghehe nou danquote:
Dan heb je toch de hele dag liggen slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!
Alweer gebak?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier niet op mn werk
We gaan zo aan t gebak.
Geleerd zegt ze. Geloof jij het?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je toch de hele dag liggen slapen?
Op mn werkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer gebak?
Waar werk jij ook al weer?
Ze heeft liggen slapen en Dr Phil kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geleerd zegt ze. Geloof jij het?
En als ik dan zeg dat ze geen snars uitgevoerd heeft wordt ze kwaad?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft liggen slapen en Dr Phil kijken
Nietus, jij fokt en eet gebak op je werkquote:
Dr Phil kijken is heel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat ze geen snars uitgevoerd heeft wordt ze kwaad?![]()
Vrouwen
Ja, nou ja. Bier drinken ook danquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dr Phil kijken is heel vermoeiend hoor
Je kan toch gewoon visite uitnodigen en gebak laten meenemen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja gebak op je werk. Dat is wel een nadeel van thuiswerken
Kom maar halen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, jij fokt en eet gebak op je werkdoe mij ook een stukkie dan..
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon visite uitnodigen en gebak laten meenemen?
Some other timequote:
He, bier drinken heeft nog nut en een hoog niveau. Dr Phil is pure amerikaanse baggerquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Bier drinken ook dan
na ja, als het Fha van de straat houdt is er minstens één doel mee gediend, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, bier drinken heeft nog nut en een hoog niveau. Dr Phil is pure amerikaanse bagger
Dat geeft het nog enige vorm van nut jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na ja, als het Fha van de straat houdt is er minstens één doel mee gediend, toch?
Welke straat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
De straat zou er anders een stuk leuker van worden als ik er zou zijn.
De wasstraat!quote:
Alle straten natuurlijkquote:
Mijn sig had al zo'n vermoeden jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle straten natuurlijk
* Fha doet lekker net als of ze de opmerking van Klier niet ziet![]()
Mmmmmjammerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle straten natuurlijk
* Fha doet lekker net als of ze de opmerking van Klier niet ziet![]()
Een volvoquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mmmmmjammer
*fantaseert over een Fha in bikini bezig met een Volvo
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto danquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een volvo![]()
zeker een geitenwollen bikini dan
Ja. Die van mijn pa ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto dan.
Of nog beter, geen bikiniquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een volvo![]()
zeker een geitenwollen bikini dan
Ik reken dus net voor dat dat ongeveer hetzelfde isquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of nog beter, geen bikini
Met spoiler en de stereo op 11 zie je er niets van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto dan.
Dacht dat geitenwollensokkenboomknuffelaars uit principe helemaal geen auto reden.quote:
Wie rijdt er DAN in al die Volvo's?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht dat geitenwollensokkenboomknuffelaars uit principe helemaal geen auto reden.
Degelijke ouwe l*llenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie rijdt er DAN in al die Volvo's?
Oopsquote:
Droompjequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
haaaaaaaaaaj!
wat een dag. Natgeregend.. nog eens nog natter geregend... en gezwommen.
En ik heb goeie zin!
oeh! Dansje! Ja tuurlijkquote:
...en slimme gasten die een goeie deal kunnen maken met een hagelschadequote:
Ah, je gaat gitaar spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
haaaaaaaaaaj!
wat een dag. Natgeregend.. nog eens nog natter geregend... en gezwommen.
En ik heb goeie zin!
Jij hebt voor 50 euro en een krat bier een 440 op de kop getikt of zo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en slimme gasten die een goeie deal kunnen maken met een hagelschade
gitaar spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je gaat gitaar spelen
Mooie gevoelige liedjes en zo. U2 - Love rescue me, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gitaar spelenIk zing wel, dat kan ik goed
Ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je gaat gitaar spelen
Da's mooi. Ik niet heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gitaar spelenIk zing wel, dat kan ik goed
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekstquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Fha het volgende:
Zo. wat is een stukkie tekst typen soms toch een gigantische opgaaf zegAltijd weer een zin die net niet wil zoals ik dat wil
Mja was alweer even geleden. maar ik "moet" van een vriend, dus genoeg oefening de komende tijdquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekst
ja, heb je je ex nou al gebeld?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef Fha het volgende:
ik "moet" vriend,
Vandaag nog niet nee, ik denk dat ik het morgen weer ga proberen. Vandaag even al genoeg gedoe in mn hoofd, hoeft niet nog meer bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, heb je je ex nou al gebeld?
Zoiets. 125.000 km, 1 roestplekje, 0 olieverbruik, interieur 100%. De beste auto die ik ooit gehad heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt voor 50 euro en een krat bier een 440 op de kop getikt of zo?
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
Vandaag nog niet nee, ik denk dat ik het morgen weer ga proberen. Vandaag even al genoeg gedoe in mn hoofd, hoeft niet nog meer bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarNiet verkeerd opgevat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarVan Dik HoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat je daar serieuze vraagtekens bj hebt lijkt me volstrekt legitiem.quote:
Mjuh vandaar dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je daar serieuze vraagtekens bj hebt lijkt me volstrekt legitiem.
Dit zaakje stinkt
Na ja je weet wat je te doen staat. Succes.quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja je weet wat je te doen staat. Succes.
Knakworstquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt goeddank je wel
What to eat vanavond.. brood met kaas (ik heb nog 1 plak) of brood met knakworst... poeh wat een keus
Geen buzzer meer, geen haiku's meer, geen Flesgedichtjes meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekst
Jezelf wegcijferen lijkt me niet echt de manier..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft een goede daad gedaan
Waarom voelt het toch zo goed als je jezelf weg kunt cijferen om iemand anders vooruit te helpen?
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft een goede daad gedaan
Waarom voelt het toch zo goed als je jezelf weg kunt cijferen om iemand anders vooruit te helpen?
WFz. Maar meestal komt die beloning niet echt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-
In dit geval welquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Jezelf wegcijferen lijkt me niet echt de manier..
Ik hoop het voor je, B4RMH4RT1G3_54M4R1T44Nquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef DR34M3R het volgende:Ik zeg ook niet dat je dat altijd moet doen... Bij mijn ex deed ik niet anders, dat werkt niet. En dat was niet eens om hem vooruit te helpen, maar omdat hij niet anders wilde...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen buzzer meer, geen haiku's meer, geen Flesgedichtjes meer.
Wat moet die eikel nou weer hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:
[ afbeelding ]
Maar doorgaans sluit je dat soort dingen wel kort voordat je een relatie begint natuurlijk
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd welquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, B4RMH4RT1G3_54M4R1T44N
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?quote:
Nee, okay... Maar het gebeurt ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd wel
Om zijn eigen woorden nog maar eens aan te halen.. hij is "een kei in het manipuleren van mensen".. het is er ingeslopen. Ik, gevoelig typje, was iets te makkelijk te manipuleren vroeger.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:
[ afbeelding ]
Maar doorgaans sluit je dat soort dingen wel kort voordat je een relatie begint natuurlijk
Zolang je me geen palingdeerne noemtquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?
Paling?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?
Ik vraag me af wie dat gezegde ooit bedacht heeft.. wie heeft er nu een emmer snotquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je me geen palingdeerne noemt. Paling
.
Als ik aan paling denk komt meteen dat ranzige gezegde in me op, yuk.
Zo glad als een paling in een emmer snot.
Buzzer wegquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd wel
Ik heb gelukkig ook geen paling. Maar als we alle zes hier snipverkouden zijn kunnen we misschien wel een emmer vol krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat gezegde ooit bedacht heeft.. wie heeft er nu een emmer snot
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graagquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je me geen palingdeerne noemt. Paling
.
Als ik aan paling denk komt meteen dat ranzige gezegde in me op, yuk.
Zo glad als een paling in een emmer snot.
Je ma rookt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:12 schreef Fha het volgende:
hoi ma HOESTPROESTKUCH ja wel KUCHHOEST goed en daHOESTKUCHHOESTar?
Pff.. meest vermoeiende telefoon gesprek ooit![]()
Nee ik heb keelontsteking oid.quote:
Jah want ik zei gewoon dat ik in een tunnel zatquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
Dan nu de hamvraag: geloofde je moeder je?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graag
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er stil van
.
Check m'n Hyves ff (blog).
quote:
Ik denk hetquote:
Zwelgtquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graag
Mja ik snap de hint..quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wij vermaken ons wel hoor, saampjes
quote:
Tsk...quote:
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelenquote:
* Dr_Flash kruipt nog ff wat dichter tegen Esje aan en zoquote:
Welk nummer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelen
Da's toch veel mooier
Als jij je nou eens met Es bezig hieldquote:
Die komt niks tekortquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jij je nou eens met Es bezig hield
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash kruipt nog ff wat dichter tegen Esje aan en zo
House of the rising sunquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komt niks tekort
Welk nummer?
Ik speel met je meequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelen
Da's toch veel mooier
oh da kenknie. Ik ben ff zoenen met Esje tot je een ander nummer aanbreektquote:
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00bquote:
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00bquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh da kenknie. Ik ben ff zoenen met Esje tot je een ander nummer aanbreekt
De versie van The Animals?quote:
Dat geeft niet. Zoenen met Es is fijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00b
Moooooi.. Teach mequote:
Alle andere versies zijn baggerquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De versie van The Animals?
Zie hem nu pas, na de quote van marc.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De versie van The Animals?
Die van PF is ook leuk andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle andere versies zijn bagger
Die is vast ook heel mooiquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zie hem nu pas, na de quote van marc.
Nee, de versie van DR34M3R
Pink Floyd? Whish you were herequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pink Floyd? Whish you were here
Het Rednex nummer met dezelfde titel is veel mooierquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pink Floyd? Whish you were here
preciesquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het Rednex nummer met dezelfde titel is veel mooier
Die is mooi iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het Rednex nummer met dezelfde titel is veel mooier
Oh nee.. daar gaaaaaan we weer!quote:
Kom we gaan rennen.quote:
Hij is knuffelig vandaagquote:
Kan niet. Ben met Papier aan het gitaarspelenquote:
Ja hé! Die tekst is heul nie van jouquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
And I meant
Every word I said
When I said that I love you I meant
that I love you forever
And I'm gonna keep on loving you![]()
Ik heb het al eerder gezegd. Je bent niet "zomaar even" net zo speciaal als Esje. Je was gewaarschuwd.
stelletje klefferds hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan niet. Ben met Papier aan het gitaarspelen
Da's heul nie waar!quote:
Maar hij past wel het bestequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hé! Die tekst is heul nie van jou
Ok dan. Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
Heul nie waar, Rearviewmirror is geen klef nummerquote:
Nee maar jullie zijn wel met zn 2en (jij en pier en es en fles) dus nu voel ik me dik alleenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's heul nie waar!
Heb braaf mijn vingers op de snaren (en af en toe op het toetsenbord). Da's nie klef
es en fles heeft niemand last van heurquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar jullie zijn wel met zn 2en (jij en pier en es en fles) dus nu voel ik me dik alleen
Pak je gitaar, doen we een trioquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar jullie zijn wel met zn 2en (jij en pier en es en fles) dus nu voel ik me dik alleen
Zie de post van Pierquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil niet vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pak je gitaar, doen we een trio
Auw!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil niet vandaagheb twee vingers gekneusd ik gooide de deur dicht maar daar was mn hand
![]()
Wat ga je brullen?quote:
maar ik zing wel mee dan ofzo
Ja uuh wat jullie gaan spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Auw!
[..]
Wat ga je brullen?
Trustequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen en heerlijk dromen en zo
Of zo
Toughtless van Evanescence?quote:
Dan haak ik af. Welterustenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toughtless van Evanescence?
Niet doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef Fha het volgende:
Truste droom![]()
o god, een vriend doet zijn parkiet weg en nu zit ik er serieus over te denken dat beest over te nemen
De kat zal je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
Maar ik wil t
mijn zwak voor dieren is echt TE groot
Dat vraag ik me dus af.. dat beest heeft echt geen instincten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De kat zal je dankbaar zijn
Ze weet anders feilloos het raam te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af.. dat beest heeft echt geen instincten.
Ja hier dat bedoel ik, dat beest denkt dat ze zelf een vogel isquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze weet anders feilloos het raam te vinden.
Notes? Posts gewist? Grote meidquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
wauw ik heb net mn eerste dreiging van een mod gekregen. nu ben ik volwaardig fokker
Nee posts niet gewist.. notes? week nie..quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Notes? Posts gewist? Grote meid
Al bijna een perma-ban!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee posts niet gewist.. notes? week nie..
Leg hier een foktarot kaart! hier ergens
Ja ik snap alleen niet waarom want het was gewoon een serieuze vraagquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al bijna een perma-ban!![]()
I'm impressed
Aftellen is begonnen ey, nog 30 dagenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:29 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
Jeeej, 13 okt naar concertje van Volbeat![]()
Klinkt niet eens heel slechtquote:
Dit lijkt me ook wel wat voor jouquote:
Ik word er echt achtelijk vrolijk vanquote:
Ik wil ook wel naar jou zwaaien hoorquote:
Dat komt door de tijd van de dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word er echt achtelijk vrolijk van
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar jou zwaaien hoor
haha neequote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt door de tijd van de dag
Mijn keelontsteking word ergerquote:
Wel ok hier hoor maar doodmoe, heb van 0900-2200 gewerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn keelontsteking word ergermaar verder wel. Zo bed in..
En daar?
Het was al goed hoorquote:
Dat moet je ook niet doen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wel ok hier hoor maar doodmoe, heb van 0900-2200 gewerkt
Je moet klaar staan he voor je collegas.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen...
en dank je
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op zaterdag 13 september 2008 05:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanuit Indonesie live naar een tv-station in Houston kijken hoe orkaan Ike aan land komt. Wat een wereld zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |