Is een Volvo een geitenwollensokkenauto danquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een volvo![]()
zeker een geitenwollen bikini dan
Ja. Die van mijn pa ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto dan.
Of nog beter, geen bikiniquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een volvo![]()
zeker een geitenwollen bikini dan
Ik reken dus net voor dat dat ongeveer hetzelfde isquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of nog beter, geen bikini
Met spoiler en de stereo op 11 zie je er niets van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto dan.
Dacht dat geitenwollensokkenboomknuffelaars uit principe helemaal geen auto reden.quote:
Wie rijdt er DAN in al die Volvo's?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht dat geitenwollensokkenboomknuffelaars uit principe helemaal geen auto reden.
Degelijke ouwe l*llenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie rijdt er DAN in al die Volvo's?
Oopsquote:
Droompjequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
haaaaaaaaaaj!
wat een dag. Natgeregend.. nog eens nog natter geregend... en gezwommen.
En ik heb goeie zin!
oeh! Dansje! Ja tuurlijkquote:
...en slimme gasten die een goeie deal kunnen maken met een hagelschadequote:
Ah, je gaat gitaar spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
haaaaaaaaaaj!
wat een dag. Natgeregend.. nog eens nog natter geregend... en gezwommen.
En ik heb goeie zin!
Jij hebt voor 50 euro en een krat bier een 440 op de kop getikt of zo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en slimme gasten die een goeie deal kunnen maken met een hagelschade
gitaar spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je gaat gitaar spelen
Mooie gevoelige liedjes en zo. U2 - Love rescue me, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gitaar spelenIk zing wel, dat kan ik goed
Ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je gaat gitaar spelen
Da's mooi. Ik niet heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gitaar spelenIk zing wel, dat kan ik goed
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekstquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Fha het volgende:
Zo. wat is een stukkie tekst typen soms toch een gigantische opgaaf zegAltijd weer een zin die net niet wil zoals ik dat wil
Mja was alweer even geleden. maar ik "moet" van een vriend, dus genoeg oefening de komende tijdquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekst
ja, heb je je ex nou al gebeld?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef Fha het volgende:
ik "moet" vriend,
Vandaag nog niet nee, ik denk dat ik het morgen weer ga proberen. Vandaag even al genoeg gedoe in mn hoofd, hoeft niet nog meer bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, heb je je ex nou al gebeld?
Zoiets. 125.000 km, 1 roestplekje, 0 olieverbruik, interieur 100%. De beste auto die ik ooit gehad heb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt voor 50 euro en een krat bier een 440 op de kop getikt of zo?
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
Vandaag nog niet nee, ik denk dat ik het morgen weer ga proberen. Vandaag even al genoeg gedoe in mn hoofd, hoeft niet nog meer bij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarNiet verkeerd opgevat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maarVan Dik HoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat je daar serieuze vraagtekens bj hebt lijkt me volstrekt legitiem.quote:
Mjuh vandaar dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je daar serieuze vraagtekens bj hebt lijkt me volstrekt legitiem.
Dit zaakje stinkt
Na ja je weet wat je te doen staat. Succes.quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja je weet wat je te doen staat. Succes.
Knakworstquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt goeddank je wel
What to eat vanavond.. brood met kaas (ik heb nog 1 plak) of brood met knakworst... poeh wat een keus
Geen buzzer meer, geen haiku's meer, geen Flesgedichtjes meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon veel en vaak doen. Je zou het niet zeggen van iemand met 130.000 oneliners op fok, maar ik ben eigenlijk best goed met tekst
Jezelf wegcijferen lijkt me niet echt de manier..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft een goede daad gedaan
Waarom voelt het toch zo goed als je jezelf weg kunt cijferen om iemand anders vooruit te helpen?
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R heeft een goede daad gedaan
Waarom voelt het toch zo goed als je jezelf weg kunt cijferen om iemand anders vooruit te helpen?
WFz. Maar meestal komt die beloning niet echt...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-
In dit geval welquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Jezelf wegcijferen lijkt me niet echt de manier..
Ik hoop het voor je, B4RMH4RT1G3_54M4R1T44Nquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ik doe mn leven lang al niet anders. Op een goed moment houdt dat op met goed voelen hoor, Dan wil je er ook weleens voor beloond worden -o-
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef DR34M3R het volgende:Ik zeg ook niet dat je dat altijd moet doen... Bij mijn ex deed ik niet anders, dat werkt niet. En dat was niet eens om hem vooruit te helpen, maar omdat hij niet anders wilde...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen buzzer meer, geen haiku's meer, geen Flesgedichtjes meer.
Wat moet die eikel nou weer hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:
[ afbeelding ]
Maar doorgaans sluit je dat soort dingen wel kort voordat je een relatie begint natuurlijk
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd welquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, B4RMH4RT1G3_54M4R1T44N
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?quote:
Nee, okay... Maar het gebeurt ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd wel
Om zijn eigen woorden nog maar eens aan te halen.. hij is "een kei in het manipuleren van mensen".. het is er ingeslopen. Ik, gevoelig typje, was iets te makkelijk te manipuleren vroeger.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou bij mij geen 24 uur duren of:
[ afbeelding ]
Maar doorgaans sluit je dat soort dingen wel kort voordat je een relatie begint natuurlijk
Zolang je me geen palingdeerne noemtquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?
Paling?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een liefdesgedicht voor je schrijven lieve palingdeerne van me?
Ik vraag me af wie dat gezegde ooit bedacht heeft.. wie heeft er nu een emmer snotquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je me geen palingdeerne noemt. Paling
.
Als ik aan paling denk komt meteen dat ranzige gezegde in me op, yuk.
Zo glad als een paling in een emmer snot.
Buzzer wegquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat staat of valt niet met buzzer natuurlijk. Dat kan altijd wel
Ik heb gelukkig ook geen paling. Maar als we alle zes hier snipverkouden zijn kunnen we misschien wel een emmer vol krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie dat gezegde ooit bedacht heeft.. wie heeft er nu een emmer snot
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graagquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je me geen palingdeerne noemt. Paling
.
Als ik aan paling denk komt meteen dat ranzige gezegde in me op, yuk.
Zo glad als een paling in een emmer snot.
Je ma rookt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:12 schreef Fha het volgende:
hoi ma HOESTPROESTKUCH ja wel KUCHHOEST goed en daHOESTKUCHHOESTar?
Pff.. meest vermoeiende telefoon gesprek ooit![]()
Nee ik heb keelontsteking oid.quote:
Jah want ik zei gewoon dat ik in een tunnel zatquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
Dan nu de hamvraag: geloofde je moeder je?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graag
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er stil van
.
Check m'n Hyves ff (blog).
quote:
Ik denk hetquote:
Zwelgtquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kappe met janken nu, zwelgen in mijn gedicht graag
Mja ik snap de hint..quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wij vermaken ons wel hoor, saampjes
quote:
Tsk...quote:
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelenquote:
* Dr_Flash kruipt nog ff wat dichter tegen Esje aan en zoquote:
Welk nummer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelen
Da's toch veel mooier
Als jij je nou eens met Es bezig hieldquote:
Die komt niks tekortquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jij je nou eens met Es bezig hield
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash kruipt nog ff wat dichter tegen Esje aan en zo
House of the rising sunquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komt niks tekort
Welk nummer?
Ik speel met je meequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben speciaal voor jou gitaar aan het spelen
Da's toch veel mooier
oh da kenknie. Ik ben ff zoenen met Esje tot je een ander nummer aanbreektquote:
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00bquote:
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00bquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh da kenknie. Ik ben ff zoenen met Esje tot je een ander nummer aanbreekt
De versie van The Animals?quote:
Dat geeft niet. Zoenen met Es is fijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nog ff bezig... ik ben een n00b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |