Immerquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef OA het volgende:
Het punt is weer gemaakt.
quote:
Ah!quote:
quote:
Je vergeet ietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef OA het volgende:
Feesttopic dus!![]()
Taart, koffie
, thee
en bier
Niet.quote:
Daar rijmt het opquote:
okay dan nietquote:
Bitterballenquote:
tiet!quote:
Je mag wel een suggestie doen hoor!quote:
friet patatquote:
laat nou ook maar.. *snik*quote:
Oh nou, ik zie toch wat andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Geen tieten.
Ik geloof je meteen. Je kan mij echt alles wijsmakenquote:
Het is anders al 4 uur geweestquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
GATverdamme wat duurt zo'n dag nog lang dan zeg
Da's geen geile praatquote:
nee, maar goed, er zijn ook andere dingen dan geile praat, waar je plezier aan kunt hebbenquote:
Nou, ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
Heb nog best een boel gedaan eigenlijk.
Die regen is iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk ook wel![]()
Maar toch, als ik een dag in de bergen in het zonnetje zit dan gaat dat veel sneller voorbij dan zo'n waardeloze dag regen en zo
Niet klaar dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Klaar
nu ff hopen dat de baas niets gaat nakijken
dan moet ik alsnog verder werken
Nou, lang niet alles hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moby maakt wel weer lekkere muziek
Niet alles nee, maar zeker genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lang niet alles hoorMaar een aantal nummers zijn wel lekker ja
zoals nu:quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alles nee, maar zeker genoeg
Bijna zijn hele cd "Play" is goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals nu:
Natural Blues
Why does my heart feel so bad
Reach for my revolver
achtermekaar
Bijna jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna zijn hele cd "Play" is goed
quote:
Langer kan ik ook echt niet meer wachtenquote:
Heel vroegah ging er na 28 posts een auto-slotje op, maar dat is niet meerquote:
quote:
Nah! Waarom ga je daar van uit?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal uitgevoerd dan Fha? Niet veel zeker he
Je had gisteren al weekend en ik heb je de hele dag nog niet hier gezienquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
Nah! Waarom ga je daar van uit?
Ik heb geleerd. bleg
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had gisteren al weekend en ik heb je de hele dag nog niet hier gezien![]()
maar sorriekes dan eh
Hier niet op mn werkquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!
ghehe nou danquote:
Dan heb je toch de hele dag liggen slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat ik de hele dag niet hier ben geweest zou dan toch juist moeten betekenen dat ik dus wel dingen heb gedaan?!
Alweer gebak?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier niet op mn werk
We gaan zo aan t gebak.
Geleerd zegt ze. Geloof jij het?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je toch de hele dag liggen slapen?
Op mn werkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer gebak?
Waar werk jij ook al weer?
Ze heeft liggen slapen en Dr Phil kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geleerd zegt ze. Geloof jij het?
En als ik dan zeg dat ze geen snars uitgevoerd heeft wordt ze kwaad?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft liggen slapen en Dr Phil kijken
Nietus, jij fokt en eet gebak op je werkquote:
Dr Phil kijken is heel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat ze geen snars uitgevoerd heeft wordt ze kwaad?![]()
Vrouwen
Ja, nou ja. Bier drinken ook danquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dr Phil kijken is heel vermoeiend hoor
Je kan toch gewoon visite uitnodigen en gebak laten meenemen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja gebak op je werk. Dat is wel een nadeel van thuiswerken
Kom maar halen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, jij fokt en eet gebak op je werkdoe mij ook een stukkie dan..
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon visite uitnodigen en gebak laten meenemen?
Some other timequote:
He, bier drinken heeft nog nut en een hoog niveau. Dr Phil is pure amerikaanse baggerquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Bier drinken ook dan
na ja, als het Fha van de straat houdt is er minstens één doel mee gediend, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, bier drinken heeft nog nut en een hoog niveau. Dr Phil is pure amerikaanse bagger
Dat geeft het nog enige vorm van nut jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na ja, als het Fha van de straat houdt is er minstens één doel mee gediend, toch?
Welke straat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
De straat zou er anders een stuk leuker van worden als ik er zou zijn.
De wasstraat!quote:
Alle straten natuurlijkquote:
Mijn sig had al zo'n vermoeden jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle straten natuurlijk
* Fha doet lekker net als of ze de opmerking van Klier niet ziet![]()
Mmmmmjammerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle straten natuurlijk
* Fha doet lekker net als of ze de opmerking van Klier niet ziet![]()
Een volvoquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mmmmmjammer
*fantaseert over een Fha in bikini bezig met een Volvo
Is een Volvo een geitenwollensokkenauto danquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een volvo![]()
zeker een geitenwollen bikini dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |