Immerquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef OA het volgende:
Het punt is weer gemaakt.
quote:
Ah!quote:
quote:
Je vergeet ietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef OA het volgende:
Feesttopic dus!![]()
Taart, koffie
, thee
en bier
Niet.quote:
Daar rijmt het opquote:
okay dan nietquote:
Bitterballenquote:
tiet!quote:
Je mag wel een suggestie doen hoor!quote:
friet patatquote:
laat nou ook maar.. *snik*quote:
Oh nou, ik zie toch wat andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
Geen tieten.
Ik geloof je meteen. Je kan mij echt alles wijsmakenquote:
Het is anders al 4 uur geweestquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
GATverdamme wat duurt zo'n dag nog lang dan zeg
Da's geen geile praatquote:
nee, maar goed, er zijn ook andere dingen dan geile praat, waar je plezier aan kunt hebbenquote:
Nou, ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
Heb nog best een boel gedaan eigenlijk.
Die regen is iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk ook wel![]()
Maar toch, als ik een dag in de bergen in het zonnetje zit dan gaat dat veel sneller voorbij dan zo'n waardeloze dag regen en zo
Niet klaar dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Klaar
nu ff hopen dat de baas niets gaat nakijken
dan moet ik alsnog verder werken
Nou, lang niet alles hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moby maakt wel weer lekkere muziek
Niet alles nee, maar zeker genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, lang niet alles hoorMaar een aantal nummers zijn wel lekker ja
zoals nu:quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alles nee, maar zeker genoeg
Bijna zijn hele cd "Play" is goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals nu:
Natural Blues
Why does my heart feel so bad
Reach for my revolver
achtermekaar
Bijna jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna zijn hele cd "Play" is goed
quote:
Langer kan ik ook echt niet meer wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |