Ohja, tis vrijdag hèquote:
Ze zag een W he?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:32 schreef Bad_eendje het volgende:
Moet ik wel of geen lot kopen deze maand?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
ali en jan is eigenlijk hetzelfde...
Neeheeeeeeeeeeeeeeeee, oplettuh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Turkijje zekers telt dat vakantie is vakantie...
Dan ga je vast janus ontmoeten in turkije...
janus of ali..jan?
ali en jan is eigenlijk hetzelfde...
Dusquote:Ken je iemand die jan heet of janus?
Hij kijkt naar je of let op jou.
Jah, dahhag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
Dit zou best in een post gepast hebben maar ik ben te moe om me te bewegen.
Sneek, jij mag het werk doen vandaag hoor.
Lui mormelquote:
Wow neem je ook al telefonische consulten aan?quote:
Weet je nog welke dat was eigenlijk? Geen idee meer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas op of ik gooi een topic van je naar FB.
Dat waren nog eens dagen
Ik zie een zuiver iemand...eerlijk oprecht.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef MASD het volgende:
Voorspel eens mijn leven. Duweißt.
Don't tempt me.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:50 schreef Snakey het volgende:
Er zijn dus geen FA's vanavond jongelui. Go ahead.![]()
Ik zie een hoorn des overvloeds, dus of praat niet teveel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb morgen een dag meedraaien bij een potentiële werkgever, wat moet ik volgens de kaarten doen om die baan te krijgen, zd?
wat wil je winnen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:32 schreef Bad_eendje het volgende:
Moet ik wel of geen lot kopen deze maand?
ok ff extra voor een mod!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een andere meekijkert, geen jan(us)
ja euh janus of anus whatever???????quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een andere meekijkert, geen jan(us)
Ben megadruk ermee joh!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow neem je ook al telefonische consulten aan?
Ik ruk een doodse kaart zou ik maar niet doen dus!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik overweeg om een telefoon uit China te bestellen, is het verstandig om dat te doen gezien de lage dollar en de lage namaakprijzen daar? Of koop ik dan een kat in de zak?
Ik trek een kaartquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Na hoeveel bier moet ik stoppen?
Op tijd gaan slapen en niet bezopen op je werk aankomen denk ik zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb morgen een dag meedraaien bij een potentiële werkgever, wat moet ik volgens de kaarten doen om die baan te krijgen, zd?
Ik trek eerst staven 8 en nu staven ridder, wat wil dat zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ruk een doodse kaart zou ik maar niet doen dus!
Het zijn jouw kaarten?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik trek eerst staven 8 en nu staven ridder, wat wil dat zeggen?
Wat is er met je moeder?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook net een kaart getrokken!
[ afbeelding ]
Ah zo. De persoon die ik gisteravond ontmoette, was die gevaarlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het zijn jouw kaarten?
Ik ben bezig met Isis kaarten en de zigeunerkaarten
dus
Die reed met de bus, hoezo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat is er met je moeder?
...............
Wehehe vet tofquote:
De persoon die je ontmoete mits je serieus bent in je vraagstellingquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah zo. De persoon die ik gisteravond ontmoette, was die gevaarlijk?
Nee ben nog gratis!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe vet tofverdient het ook een beetje?
Je moeder is een zeer stabiel persoonquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die reed met de bus, hoezo?
Kijk, dat zou kunnen kloppen voor zover als ik die persoon heb leren kennen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
De persoon die je ontmoete mits je serieus bent in je vraagstelling
is iemand met weinig inkomen of iemand met een low mind
ze is jaloers
of hij?
Pas op met diegene zij of hij is niet oprecht
diefstal
zal niet veel van komen
Als je een punthoed op zet en een bezem in de oprit zet verandert dat.quote:
Dat eerste kan ik je ook wel vertellen (LOLLER want ze is mijn moeder) en nee ze is geen weduwequote:Op zaterdag 13 september 2008 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je moeder is een zeer stabiel persoon
liefdevol
is ze weduwe?
Komende maand is wel snel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar nu nog even een serieuze vraag he, krijg ik een goede andere baan in de komende maand?
Dat snap ik niet. Hoe kan mijn vraag een snel antwoord zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Komende maand is wel snel.
die vraag an sich bedoel ik...
Ja en in wel opzicht?quote:ok aan kaarten trek ik best een vreemde combinatie
al zeg ik het zelf
ik zie oneerlijkheid
Ik zou niet weten wie. Zwarte Piet mischien omdat ik geen sinterklaas cadeautjes heb gehad, maar da's dan ook alles.quote:van wie weet ik dus niet...onrecht...
rechtbank....maar ook een huwelijk of een relatie die ermee te maken had of heeft.
een partner?
er is iemand erg oneerlijk to jou klopt dat?
Dit is zo fakking algemeen dat het mij perfect omschrijftquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zie een zuiver iemand...eerlijk oprecht.
Een overwinning
toch ook vaag zijn achter woorden
Op zoek naar vrijheid wildernis
geluk
Je verschuilt je vaak achter een masker
Soms down zijn...Maar onnodig..
je hebt kracht in het verschuilen
In een moeras
oftewel als men te close komt ben je weg...maar toch dichtbij maar niet zichtbaar.
M.a.w men raakt je niet snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |