Ook voor mijquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Ladylike het volgende:
Fipo
speciaal voor mij
een bijtring
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100quote:
Die ring kan ik wel gebruiken, ben net een paar maanden van het nagelbijten afquote:
Op bijten om je nagels te sparen natuurlijk!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je nou weer met een bijtring
Geen idee.. ik zeg maar watquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100.
Maar vanwaar de knikkende knieën aan het einde van het vorige deel?
Oh juist, okeequote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op bijten om je nagels te sparen natuurlijk!
Komend weekend zou je ook mijn lijstje moeten hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van meegekregen helaas, te druk bezig met boekenlijstjes in Excel invoeren voor de top 100.
Maar vanwaar de knikkende knieën aan het einde van het vorige deel?
Ik ben een teasequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij een beetje nieuwsgierig maken naar niks dus.
Trustequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo meteen maar eens pitten, heb t wel gehad voor vandaag
Tofquote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komend weekend zou je ook mijn lijstje moeten hebben
Okay ik heb iets gemist..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
En hopelijk krijg ik van meer KSC'ers lijstjes, hoe meer hoe beter.
Omdat je lol hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
waarom vliegt de tijd zo snel voorbij
Ben meteen voor mezelf alles in excel aan het zetten.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
* LL gooit de harequote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand voor mij nog een bijtring?
Mogen alle boeken erop?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
Je hoeft ook maar een top 10 te makenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay ik heb iets gemist..
samenvatting aub?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef DaMart het volgende:
Welkom bij de tweede FOK! boekentop 100, samengesteld door en voor gebruikers van FOK!. In 2007 werd dit TTK-evenement voor het eerst georganiseerd met als duidelijke winnaar Harry Mulisch met ‘de ontdekking van de hemel’. Hier kun je de complete lijst van vorig jaar nog eens teruglezen.
In dit topic kun je boeken nomineren voor de top 100. Meer informatie vind je hieronder.
Hoe wordt de top 100 samengesteld?
De top 100 wordt samengesteld aan de hand van de persoonlijke boekenlijsten van FOK!kers.
Je mag net zoveel boeken nomineren als je wil met een maximum van 30 boeken. Aan elk boek wordt dan een aantal punten toegekend waarbij het laagste boek op je lijst 1 punt krijgt, de een-na-laatste 2, dan 3 enz. enz. enz. Je topboek krijgt dus net zoveel punten als dat je boeekn in je lijst hebt staan.
Bij een top 6 krijgt je #1 dus 6 punten, bij een top 15, 15 punten, bij een top 30, 30 punten, etc.
Welke boeken mogen meedoen?
Fictie en non-fictie
De top 100 is, kortgezegd, bedoeld voor verhalende boeken. Of dat nu een verhaal van Tolkien is of het Dagboek van Anne Frank maakt in deze niet uit. Het gaat om het verhalende karakter, niet of het compleet fictief is.
Niet-verhalende non-fictie kan echter niet meedoen. Deze boeken worden immers op een andere manier en op andere punten beoordeeld dan verhalende (non-)fictie.
Strips en ‘graphical novels’
Strips en ‘graphical novels’ kunnen niet meedoen voor de top 100. Net als bij de niet-verhalende non-fictie geldt hiervoor dat je deze doorgaans anders beoordeelt dan de boeken waar de top 100 voor bedoeld is.
Toneelstukken en Closet Drama’s
Een toneelstuk kan meedoen voor de top 100, wanneer het als boek is uitgebracht. Dit geldt ook als het in scriptvorm is gepubliceerd. Dit geldt uiteraard ook voor de closet drama’s, die van nature een geschreven toneelstuk zijn. Betreft het echter een toneelstuk dat gebaseerd is op een bestaand boek, dan doet alleen het oorspronkelijke boek mee voor de top 100.
Poëzie
Poëzie kan niet meedoen voor de top 100. Ook hiervoor geldt dat het op een andere manier en op andere gronden wordt beoordeeld dan ‘gewone’ boeken, waar de top 100 eigenlijk voor bedoeld is.
Mag ik ook complete series nomineren?
Een lastig punt, de ene serie is namelijk een reeks vervolgverhalen (denk aan Lord of the Rings) terwijl een andere reeks bestaat uit zelfstandig te lezen boeken zonder verband tussen de verhalen (de Kameleon is hier een goed voorbeeld van).
We hebben ervoor gekozen om series niet als één geheel te zien, je nominaties gelden dus voor de losse delen. Als je een serie toch als geheel nomineert wordt deze buiten mededinging gelaten.
Er zijn beperkingen aan de hoeveelheid delen die je kan nomineren trouwens aangezien er ook een beperking op het aantal titels per auteur bestaat. Hiermee voorkom je ook onzinlijsten als 30 boeken van de Kameleon.
Ook wanneer de los verschenen verhalen uit een serie later gebundeld worden uitgegeven geldt nog steeds dat je alleen de losse verhalen kan nomineren.
En mogen verhalenbundels meedoen?
Als verhalenbundel rekenen wij boeken met (doorgaans) korte verhalen die niet in direct verband met elkaar staan. Deze verhalen kunnen eerder als apart boek verschenen zijn of in een andere bundel opgenomen zijn.
Nomineer je de bundel dan nomineer je de bundel. Dat is logisch.
Nomineer je een los verhaal dat ook los is verschenen dan nomineer je het verhaal.
Nomineer je een verhaal dat niet eerder los is verschenen dan nomineer je de bundel waar deze het eerst in verschenen is.
Bijvoorbeeld de bundel “De dame met het hondje en andere verhalen” van Anton Tsjechov.
Die kan je dus als bundel nomineren.
De dame met het hondje is echter ook los verschenen dus die kan je ook apart nomineren.
Gelden er beperkingen voor de auteurs?
Maximaal 1 per 10 boeken in je persoonlijke top mag afkomstig zijn van dezelfde schrijver (inclusief zijn of haar pseudoniemen). Staan er meer boeken van dezelfde auteur in je lijst, dan tellen alleen de hoogst genoteerde mee voor de top 100.
Er gelden geen beperkingen voor de nationaliteit van de auteur. Boeken uit alle landen mogen dus meedoen, mits ze aan bovenstaande eisen voldoen.
En wat gebeurt er als er een boek niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet?
Dan telt het boek niet mee voor de top 100 en wordt je lijst per boek dat wegvalt ingekort voor de puntentelling.
Hoe kan ik mijn persoonlijke boekentop kenbaar maken?
Door je top in dit topic te posten. Vermeld daarbij de naam van de auteur en de titel van het boek.
Is het boek van oorsprong in een vreemde taal? Vermeld dan, als je die weet, zowel de originele titel (in de originele taal) als die van de Nederlandse vertaling. In de uiteindelijke top 100 wordt geen onderscheid gemaakt tussen het oorspronkelijke boek en de vertaling ervan.
En mocht je weten uit welk jaar een boek komt, of welke nationaliteit de auteur heeft, dan is die informatie ook welkom. Dat scheelt een hoop zoekwerk.
Ik wil wijzigingen aanbrengen in mijn persoonlijke boekentop, kan dat?
Mocht je achteraf je toplijst willen aanpassen, dan kan dat door je oorspronkelijke top te quoten en aan te geven wat je wilt aanpassen.
Tot wanneer kan ik nomineren?
Je kunt je toplijst tot uiterlijk zaterdag 20 september, 23:59 uur posten of wijzigen.
En wat als er onduidelijkheden ontstaan?
Mocht er onduidelijkheid ontstaan, bijvoorbeeld of een boek wel of niet voldoet aan de voorwaarden, dan hoor ik dat graag in dit topic of per PM. Ik zal dan, zonodig na overleg met mijn medemods, uitsluitsel geven.
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
Ik streef ernaar om de uiteindelijke top 100 op zondag 21 september te posten..
*****************************************************************************************************************
Boeken die niet mee kunnen doen:
(doorgaans omdat ze niet voldoende verhalend zijn)Karl Marx - Das kapital Lee Strobel - The Case For Christ ]Mark Steyn - Broadway Babies Say Goodnight Midas Dekkers - Lief Dier Rhonda Byrne -The secret Richard Dawkins - The God Delusion Roos Rutjes - Voedselhorror Stephen Hawking - A Brief History Of Time
Mocht je een van deze boeken in je boekenlijst hebben opgenomen, dan doet die helaas niet mee voor de top 100.
Ook daar ga ik niet aan komen..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft ook maar een top 10 te maken
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit de hare
eerlijk delen
Je mag 1 tot 30 boeken noemenquote:
Ik organiseer in TTK voor het tweede jaar op rij de FOK! boekentop 100 (zie mijn sig), waar users bepalen wat het beste boek is.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay ik heb iets gemist..
samenvatting aub?
Alle verhalende (non-)fictie mag erop, zij het dat je per 10 boeken maximaal 1 keer iedere auteur mag noemen. Tussen 20-30 boeken mag een auteur dus 2x voorkomen en bij 30 boeken 3x. Strips en gedichtenbundels kunnen niet meedoen. Voor uitgebreidere richtlijnen, zie mijn sigquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
heej, een koffietopic!
ja, het wordt flauw, ik weet het
Het is te lang geleden *snik*
Mijn vingers doen alweer pijn.. *eelt kweekt*
enneh... ik had op tijd naar bed gewild. Weer niet gelukt, maar dan nu maar naar bed. Welterusten![]()
Lekkere onzin dit. Als je jouw ene favo boek dus wilt pushen gooi je er na je persoonlijke top-10 gewoon nog 20 onbekende barrels achteraan die toch verder niemand kiest, hoppatee, extra punten voor je topboek. Onzinquote:Bij een top 6 krijgt je #1 dus 6 punten, bij een top 15, 15 punten, bij een top 30, 30 punten, etc.
Trusten, gitaar n00bjequote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef DR34M3R het volgende:
heej, een koffietopic!
ja, het wordt flauw, ik weet het
Het is te lang geleden *snik*
Mijn vingers doen alweer pijn.. *eelt kweekt*
enneh... ik had op tijd naar bed gewild. Weer niet gelukt, maar dan nu maar naar bed. Welterusten![]()
en jij bedanktquote:
Lag jij niet al in bed?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere onzin dit. Als je jouw ene favo boek dus wilt pushen gooi je er na je persoonlijke top-10 gewoon nog 20 onbekende barrels achteraan die toch verder niemand kiest, hoppatee, extra punten voor je topboek. Onzin
Nog ff.. en dan kan ik het ook een heul klein beetje hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Trusten, gitaar n00bje![]()
Ja. De hemel te ontdekken, want dat is hip, schijnbaarquote:
Vind ik niet. Je moet toch op de een of andere manier punten toekennen, en dan liever hoe meer boeken hoe meer punten, dan standaard de #1 30 punten.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere onzin dit. Als je jouw ene favo boek dus wilt pushen gooi je er na je persoonlijke top-10 gewoon nog 20 onbekende barrels achteraan die toch verder niemand kiest, hoppatee, extra punten voor je topboek. Onzin
Das zo 2007quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. De hemel te ontdekken, want dat is hip, schijnbaar
Ach, dat was ik ook hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 23:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en jij bedankt
ben nog te stom om in een sig te loeren blijkbaar
Geen boekjes aant lezen?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. De hemel te ontdekken, want dat is hip, schijnbaar
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
mijn boekenkast bestaat vooral uit Feist, Hobb en Harry potterDat wor m echt niet haha
Je mag ze afzonderlijk nominerenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
mijn boekenkast bestaat vooral uit Feist, Hobb en Harry potterDat wor m echt niet haha
Tja ook die verdienen wel een punt, jij houdt er toch van?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef dndiek het volgende:
Heerlijk een lijstje maken van allemaal boeken die waarschijnlijk maar 1x genoemd worden
Zoals?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef dndiek het volgende:
Heerlijk een lijstje maken van allemaal boeken die waarschijnlijk maar 1x genoemd worden
Trustequote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja ook die verdienen wel een punt, jij houdt er toch van?
Ik ga naar mn bedje
truste iedereen
Omdat ik heul niet kan kiezen wat ik leukerder vindquote:
oaquote:
Eens goed over nadenken danquote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik heul niet kan kiezen wat ik leukerder vind![]()
Truste Ladylike![]()
Veel sportboeken, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
oa
Joe McGinniss - Het wonder van Castel di Sangro
Ruud Doevendans - Klem!
Ronnie O'Sullivan - Ronnie
Tim Parks - Een seizoen met Hellas Verona
Dat zijn 4 sportboeken jaquote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel sportboeken, of zie ik dat verkeerd?
Pas op hij is warm!quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op hij is warm!
En daarna je tong bij de eerste hapquote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet hetik brand altijd mn hand als ik hem uit dat ding haal
![]()
vet slim van mij
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daarna je tong bij de eerste hap
ah, dan blijkt maar weer dat geen papa benquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:19 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
@ indah: een bijtring is zo'n kunststof of houten ring die je aan baby's geeft als hun tandjes doorkomen:
[ afbeelding ]
en speciaal voor Ph:
[ afbeelding ]
Cockring voor jou dan maar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, dan blijkt maar weer dat geen papa ben
mental image...quote:
Wat ben jij vroeg wakker dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje triviaal delletje, maar okee. Kan ermee door
Niet zomaar, neequote:Op vrijdag 12 september 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.
Graag!quote:
Zo zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
Quick and hot aanzet. En meteen klaar is. Dat is quick!
heb het ook graag een beetje hot en soms ook wel quick.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
Quick and hot aanzet. En meteen klaar is. Dat is quick!
Altijd?quote:
Meestal heb ik dat niet zo in de gaten hequote:
Genaamd Black.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren bij de Appie een "nieuwe" smaak Senseo gehaald, geheel zwarte verpakking. Ben erg benieuwd hoe dat smaakt
Ik vind 'm niet bijzonder.quote:
Smerig wss, zoals alle koffiequote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren bij de Appie een "nieuwe" smaak Senseo gehaald, geheel zwarte verpakking. Ben erg benieuwd hoe dat smaakt
Kies ander werk.quote:
Slim plan, ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga er een korte dag van maken
Dark roast vind ik lekkerder, maar Black vind ik ook zeker te doen!quote:
Dark roast ken ik wel. Is die Black dan NOG verder doorgebrand?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dark roast vind ik lekkerder, maar Black vind ik ook zeker te doen!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 11 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 369 Dr_Flash
09. 148 Bengeltje
18. 114 Fha
19. 103 Papierversnipperaar
22. 097 Ladylike
28. 090 JortK
51. 059 marcb1974
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
Gisteren 1 post.quote:
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:06 schreef Ladylike het volgende:de tune van lingerie-time in de club speelt op de radio
* LL begint te strippen
het is nooit te vroeg voor sexquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
hehe, een kindertandarts google ad, door de TT
Nee, want?quote:
Ging automatischquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?
Ik strip wel tegen een kinderarts aan hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja, daar valt zelfs voor LL niet tegenaan te strippen
Oh, die geschokte PI's van je heel de tijdquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ging automatisch
sorrie, zal het (tot morgenavond) niet meer doen
wat ben ik toch een braaf meisjequote:
Jij niet danquote:
quote:
Ja, er zijn gewoon te weinig PI's, dus je moet wat hè...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, die geschokte PI's van je heel de tijd
Inhoudelijkheid troef zie ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon te weinig PI's, dus je moet wat hè...
Altijd.quote:
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lagerquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Ph jou had ik wel hoger verwacht. Of ga je dat vandaag inhalen allemaal?
quote:
Frutsebeestjequote:
Oh zo, dat scheelt wel een hoop in zijn geval ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lager
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
vertel jij ze eens hoe braaf ik ben
is dit wel een goed plan?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's alles
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dagquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lager
Zolang ze geen haarballen oproggelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's alles
da's een 100% score!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dag
Maar dan had ik gisteren wel 0 posts
quote:
ik kijk weer eens tegen een grijze lucht aan..quote:
1 . post en dan nog verwijderen ookquote:
Dat is het bij jullie altijdquote:
Niet de hele tijdquote:
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het kan toch nog best een mooie dag gaan worden
I'm with Kuukskequote:
Marc!!!!quote:
hehehe... ut was warm gister, misschien hadden ze geen zin en had je er toch nog éénquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dag
Maar dan had ik gisteren wel 0 posts
om 09.45 uur sochtends?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet de hele tijd
drink ook cola
nee, dan is het dus koffietijdquote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
![]()
Tss, heb ik ook eens een dag.
[..]
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Ladylike het volgende:
mogguh bengel
Bijna weekend
ik hoop toch echt dat het weer goed blijft...
Bengelaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Frutsel.![]()
![]()
*Je mag wel in mijn oor fluisteren.
goed planquote:
Fles.quote:
*Telefoon bij de hand neemt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bengelaar![]()
![]()
Hmm... das opwindend![]()
[..]
goed plan
Dit MOET ik toch even beamenquote:
regent hier nu pijpenstelenquote:
Volgens de buienradar staat Breda ook nog wat leuks te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, limburg wordt gestraft voor hun dialect.
quote:
Dat vind ik minder goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier nog steeds, dus bij jou blijft het ook nog wel even.
Regen is een zegen, geen straf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, limburg wordt gestraft voor hun dialect.
Zeg je nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regen is een zegen, geen straf.
uhuhquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regen is een zegen, geen straf.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen mensen (pinguins) die zeuren over Limburg,
Hier ook nogquote:
Hier klaart het nu op, dus voordat je naar huis kan is het wel beter.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
wat een regen
nou ben ik blij dat ik met de auto van mn schoonouder ben.
Heb zelf kale voorbanden
Gelukkig gaat mn vent er vandaag nieuwe op laten zetten
Heb ik weer grip
Hij moet toch eerst teruglezen.quote:
Thanxquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier klaart het nu op, dus voordat je naar huis kan is het wel beter.![]()
Ik zal je op de hoogte houden.
Alfa.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Zag gisteren dat ik nu echt niet meer moest wachten met nieuwe banden te kopen
morgen weer anderhalf uur (heen en terug) rijden dus als het regent heb ik wel goede banden nodig...
Gelukkig kon ik de alfa van mn schoonouders lenen
Eensch!quote:
Hoe ver heb je dat beest ondertussen geslagen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen mensen (pinguins) die zeuren over Limburg,
321.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ver heb je dat beest ondertussen geslagen?
Wat een klote pinguinquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
321.verder wou hij niet, bleef maar over zijn buik schuren. k*t beest.
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.quote:
Hij is gewend aan buiksleeen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.
Er is een andere versie van. Dan sla je met een knuppel met spijkers erin. Dat vindt hij minder lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer meppen, tot zijn buikje open scheurt. Zal nog wel even duren, hij geniet ervan.
Zeg ondanks dat ik het een k*t pinguin vind. Dat gaat me toch wel te ver.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een andere versie van. Dan sla je met een knuppel met spijkers erin. Dat vindt hij minder lekker
Mij niet hoorquote:
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld hebquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij niet hoorMaar ik begrijp dat het een hele happening is
Sommige hypes komen iedere paar jaar terug, voor evenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld heb
Marc zijn schuld. Jaren niet naar dat spel gekeken. Moet hij dat weer even sturen en mja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar. Voor een spelletje wat ik zo'n 5~6 jaar geleden al gespeeld heb
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige hypes komen iedere paar jaar terug, voor even
Het zal ook eens NIET aan iemand anders liggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Marc zijn schuld. Jaren niet naar dat spel gekeken. Moet hij dat weer even sturen en mja.
Het is leuk als je je ergert en je dan zo even kan meppen.
Dus het gaat makkelijk nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toen dat uitkwam was er niet eens YouTube..
Hier ook. Kutlimbos. Zij vinden de regen een zegen hoor ik net, wij nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zonnetje is wel weer vertrokken hier nu
Wedden dat iemand anders er straks alsnog de schuld van krijgt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Hier ook. Kutlimbos. Zij vinden de regen een zegen hoor ik net, wij niet
Ze happen altijd zo lief.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedden dat iemand anders er straks alsnog de schuld van krijgt?
Daar waar jij bent zeker.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef Frutsel het volgende:
tis hier nog altijd zonnig
Oh ja, natuurlijk heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc zijn schuld. Jaren niet naar dat spel gekeken. Moet hij dat weer even sturen en mja.
er moet toch iemand de schuldige zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk heb ik het weer gedaan
Huhquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er moet toch iemand de schuldige zijn
ow en die strikjes in je haar: beeeeeldig meid
Ja, hier is het droogquote:
En ik maar bellen.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
bijna telefoon vergeten aan te zetten![]()
dus jij was die eikel die net neergooide?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik maar bellen.....
Pas maar op, je zult de eerste niet zijn die ik bel.quote:
moet je mn nr hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, je zult de eerste niet zijn die ik bel.
Ik had je zo gevraagd om mn nr hier niet te postenquote:
sorryquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had je zo gevraagd om mn nr hier niet te posten
Het levert mij juist frustratie op, sla 9 van de 10 keer misquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat je een goede advocaat nodig hebtquote:
duh, dannyquote:
Wanneer dat relevant wordt hoor je het vanzelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Omdat je een goede advocaat nodig hebt
omdat je mn stem wilt horen
zomaar
ja, die onzin.quote:
Beetje oefenenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Het levert mij juist frustratie op, sla 9 van de 10 keer mis.
Sterktequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Na ja, maar weer even wat kantoorwerk doen
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte
Ik zit thuis gelukkig nu
Ja, alleen digitaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Rook jij ook al soms OA?
Nee, te weinig mensen gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |