Cockring voor jou dan maar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, dan blijkt maar weer dat geen papa ben
mental image...quote:
Wat ben jij vroeg wakker dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje triviaal delletje, maar okee. Kan ermee door
Niet zomaar, neequote:Op vrijdag 12 september 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.
Graag!quote:
Zo zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
Quick and hot aanzet. En meteen klaar is. Dat is quick!
heb het ook graag een beetje hot en soms ook wel quick.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
Quick and hot aanzet. En meteen klaar is. Dat is quick!
Altijd?quote:
Meestal heb ik dat niet zo in de gaten hequote:
Genaamd Black.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren bij de Appie een "nieuwe" smaak Senseo gehaald, geheel zwarte verpakking. Ben erg benieuwd hoe dat smaakt
Ik vind 'm niet bijzonder.quote:
Smerig wss, zoals alle koffiequote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Heb gisteren bij de Appie een "nieuwe" smaak Senseo gehaald, geheel zwarte verpakking. Ben erg benieuwd hoe dat smaakt
Kies ander werk.quote:
Slim plan, ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga er een korte dag van maken
Dark roast vind ik lekkerder, maar Black vind ik ook zeker te doen!quote:
Dark roast ken ik wel. Is die Black dan NOG verder doorgebrand?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dark roast vind ik lekkerder, maar Black vind ik ook zeker te doen!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 11 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 369 Dr_Flash
09. 148 Bengeltje
18. 114 Fha
19. 103 Papierversnipperaar
22. 097 Ladylike
28. 090 JortK
51. 059 marcb1974
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
Gisteren 1 post.quote:
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:06 schreef Ladylike het volgende:de tune van lingerie-time in de club speelt op de radio
* LL begint te strippen
het is nooit te vroeg voor sexquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
hehe, een kindertandarts google ad, door de TT
Nee, want?quote:
Ging automatischquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, je bent een lekker ding en zo hoor, maar moet dat op de vroege ochtend?
Ik strip wel tegen een kinderarts aan hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja, daar valt zelfs voor LL niet tegenaan te strippen
Oh, die geschokte PI's van je heel de tijdquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ging automatisch
sorrie, zal het (tot morgenavond) niet meer doen
wat ben ik toch een braaf meisjequote:
Jij niet danquote:
quote:
Ja, er zijn gewoon te weinig PI's, dus je moet wat hč...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, die geschokte PI's van je heel de tijd
Inhoudelijkheid troef zie ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon te weinig PI's, dus je moet wat hč...
Altijd.quote:
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lagerquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Ph jou had ik wel hoger verwacht. Of ga je dat vandaag inhalen allemaal?
quote:
Frutsebeestjequote:
Oh zo, dat scheelt wel een hoop in zijn geval ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lager
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
vertel jij ze eens hoe braaf ik ben
is dit wel een goed plan?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's alles
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dagquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die . posts enzo worden standaard gedelete door de mods, dus daarom staat ie lager
Zolang ze geen haarballen oproggelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij mag je best een nat hunkerend seksdier zijn hoor, alleen ik hoef die poes niet meteen in m'n snuit 's morgens vroeg, da's alles
da's een 100% score!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dag
Maar dan had ik gisteren wel 0 posts
quote:
ik kijk weer eens tegen een grijze lucht aan..quote:
1 . post en dan nog verwijderen ookquote:
Dat is het bij jullie altijdquote:
Niet de hele tijdquote:
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het kan toch nog best een mooie dag gaan worden
I'm with Kuukskequote:
Marc!!!!quote:
hehehe... ut was warm gister, misschien hadden ze geen zin en had je er toch nog éénquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wow, 2 posts verwijderd op een normale dag
Maar dan had ik gisteren wel 0 posts
om 09.45 uur sochtends?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet de hele tijd
drink ook cola
nee, dan is het dus koffietijdquote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
![]()
Tss, heb ik ook eens een dag.
[..]
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Ladylike het volgende:
mogguh bengel
Bijna weekend
ik hoop toch echt dat het weer goed blijft...
Bengelaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Frutsel.![]()
![]()
*Je mag wel in mijn oor fluisteren.
goed planquote:
Fles.quote:
*Telefoon bij de hand neemt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bengelaar![]()
![]()
Hmm... das opwindend![]()
[..]
goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |