Geen boekjes aant lezen?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. De hemel te ontdekken, want dat is hip, schijnbaar
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
mijn boekenkast bestaat vooral uit Feist, Hobb en Harry potterDat wor m echt niet haha
Je mag ze afzonderlijk nominerenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef Fha het volgende:
mijn boekenkast bestaat vooral uit Feist, Hobb en Harry potterDat wor m echt niet haha
Tja ook die verdienen wel een punt, jij houdt er toch van?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef dndiek het volgende:
Heerlijk een lijstje maken van allemaal boeken die waarschijnlijk maar 1x genoemd worden
Zoals?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef dndiek het volgende:
Heerlijk een lijstje maken van allemaal boeken die waarschijnlijk maar 1x genoemd worden
Trustequote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja ook die verdienen wel een punt, jij houdt er toch van?
Ik ga naar mn bedje
truste iedereen
Omdat ik heul niet kan kiezen wat ik leukerder vindquote:
oaquote:
Eens goed over nadenken danquote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik heul niet kan kiezen wat ik leukerder vind![]()
Truste Ladylike![]()
Veel sportboeken, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
oa
Joe McGinniss - Het wonder van Castel di Sangro
Ruud Doevendans - Klem!
Ronnie O'Sullivan - Ronnie
Tim Parks - Een seizoen met Hellas Verona
Dat zijn 4 sportboeken jaquote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel sportboeken, of zie ik dat verkeerd?
Pas op hij is warm!quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op hij is warm!
En daarna je tong bij de eerste hapquote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet hetik brand altijd mn hand als ik hem uit dat ding haal
![]()
vet slim van mij
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daarna je tong bij de eerste hap
ah, dan blijkt maar weer dat geen papa benquote:Op vrijdag 12 september 2008 07:19 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
@ indah: een bijtring is zo'n kunststof of houten ring die je aan baby's geeft als hun tandjes doorkomen:
[ afbeelding ]
en speciaal voor Ph:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |